Laboratoria Przyszłości - pakiet SMART

Kod produktu: ZEST5870
Złóż zamówienie

130 445,75 zł­­

% 133 243,75 zł­­ (oszczędność 2.1%)
Brutto
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 126396,95 zł
Opis


Cena skalkulowana wyłącznie dla placówek oświatowych ( Drukarka 3D Pakiet - Pracownia Druku 3D SkriLab, Skaner 3D Creality​​ ze stawką VAT 0%). 

Pakiet zawiera produkty ze stawką VAT 0%:

  • Drukarka 3D Pakiet - Pracownia Druku 3D SkriLab​, 1 szt., 9 300,00 zł (wartość netto = brutto)
  • Skaner 3D Creality​, 1 szt., 4.064,95 zł (wartość netto = brutto).

Przy zakupie wymagane jest przesłanie wypełnionego i podpisanego przez organ nadzorujący Zaświadczenia. 
Wzór Zaświadczenia >>

 

SKŁAD ZESTAWU
 

   Pobierz Excel >>                 Pobierz PDF >>     

 

 

SZCZEGÓŁOWY OPIS


 ZEST5809-0VAT Drukarka 3D Pakiet - Pracownia Druku 3D SkriLab, 1 szt.

Odkrywajcie druk 3D z łatwością dzięki zintegrowanym ze sobą narzędziom Skriware. Interdyscyplinarna pracownia druku 3D od Skriware wraz z obudową dydaktyczno-metodologiczną przystosowana do pracy stacjonarnej, jak i do edukacji hybrydowej pomoże w szkole stworzyć Laboratorium Przyszłości.

W jej skład wchodzą:
Drukarka 3D Skrinter
Dzięki niej w łatwy sposób wydrukujecie swoje pierwsze trójwymiarowe modele. Podsiada intuicyjny interfejs, jest gotowa do pracy po rozpakowaniu, zdalny podgląd wydruku, zintegrowany slicer oraz łączy się z WiFi. Pole robocze: 20 x 20 x 18 cm
Skrimarket
Skrimarket to obszerna biblioteka gotowych do druku modeli 3D, która dzięki integracji z 3D Skrinter pozwoli Wam drukować tysiące edukacyjnych modeli 3D.
Creator i 3D Playground
Zostańcie mistrzami modelowania 3D z Creatorem i 3D Playground niezależnie od tego czy lekcja odbywa się w szkole, czy zdalnie! W Creatorze znajdziecie odwzorowanie klocków SkriKit i wiele dodatkowych części konstrukcyjnych. Kątownik, śruba, nakrętka? To wszystko możecie dowolnie ze sobą zestawiać w tym wirtualnym kreatorze konstrukcji zintegrowanym z drukarka 3D Skrinter!
Dzięki 3D Playground nauczycie się podstaw modelowania w przestrzeni 3D. Podobieństwo do popularnej gry komputerowej sprawi, że uczniowie je pokochają! Narzędzie zintegrowane jest z drukarką 3D Skrinter.
Skriware Academy
Wszystko czego potrzebuje nauczyciel, aby przygotować się do fascynującej lekcji rozwijając jednocześnie kompetencje cyfrowe i metodologiczne, znajduje się w Skriware Academy:
• 24 e-kursy z zakresu nowoczesnych technologii, nauczania
zdalnego i metodologii STEAM
• 86 gotowych scenariuszy lekcji na: matematykę, fizykę, przyrodę, geografię, biologię, chemię, technikę, informatykę i nauczanie wczesnoszkolne - zgodne z podstawą programową,
• 86 prezentacji multimedialnych dla uczniów,
• karty pracy dla uczniów,
• zintegrowana z Microsoft Teams i Google Classroom.
• 10 xFilamenty PLA

• Gwarancja 24 miesiące
• Serwis i infolinia techniczna dostępne pod numerem 601 288 506 sales@skriware.com
• Instrukcje obsługi w języku polskim dostępne w formie cyfrowej i drukowanej
• Gwarantowany warsztat wdrożeniowo-szkoleniowy online.
• Usługi serwisowe na terenie całej Polski oraz bezpłatna infolinia ze wsparciem od wykwalifikowanych specjalistów

• Dedykowane filamenty uzupełniające pod kodami produktów: 821508-821511 (sprzedawane osobno)


 ZEST5811 Pracownia Robotyki SkriLab, 1 szt.

Zapraszamy do fascynującego świata robotyki. Interdyscyplinarna pracownia robotyczna Skriware wraz z obudową dydaktyczno-metodologiczną przystosowaną do edukacji hybrydowej pomoże stworzyć w szkole Laboratorium Przyszłości. W jej skład wchodzą:
Roboty edukacyjne 10x SkriBot
Złóżcie robota samodzielnie i nauczcie się podstaw techniki, elektroniki i programowania na różnych poziomach zaawansowania. Ze SkriBotem poznacie świat inżynierii, rozwiniecie zdolności manualne, nauczycie się organizacji pracy i zrozumiecie działanie mikrokontrolerów. SkriBota zaprogramujecie stacjonarnie lub zdalnie dzięki aplikacji SkriApp, Ardublocks lub Arduino IDE.
Klocki konstrukcyjne 10x SkriKit
Klocki rozwiną umiejętności manualne, myślenie i wyobraźnię przestrzenna. Pozytywnie wpływają na rozwój zdolności koncentracji, organizacji miejsca pracy, planowania i wykorzystania różnego rodzaju połączeń w praktyce. Doskonałe do pracy w klasach 1-3. Komplet odpowiada potrzebom jednej klasy.
Wirtualny kreator konstrukcji Creator
W Creatorze znajdziecie odwzorowanie klocków SkriKit i wiele dodatkowych części konstrukcyjnych. Kątownik, śruba, nakrętka? To wszystko możecie dowolnie ze sobą zestawiać w tym wirtualnym kreatorze konstrukcji zintegrowanym z drukarką 3D Skrinter!
Maty i Karty Edukacyjne
Maty i karty to pomoce wspierające pracę z Pracownią Robotyki. Pozwalają na realizację zajęć m.in. z edukacji wczesnoszkolnej, techniki, informatyki czy przyrody. Podpowiadają jak połączyć ze sobą elementy mechaniczne i elektroniczne, a także opisują ich działanie oraz wspierają na etapie programowania!
Skriware Academy
Wszystko czego potrzebuje nauczyciel, aby przygotować się do fascynującej lekcji, rozwijając jednocześnie kompetencje cyfrowe i metodologiczne, znajduje się w Skriware Academy:
• 24 e-kursy z zakresu nowoczesnych technologii, nauczania zdalnego i metodologii STEAM
• 86 gotowych scenariuszy lekcji na: matematykę, fizykę,przyrodę, geografię, biologię, chemię, technikę, informatykę i nauczanie wczesnoszkolne - zgodne z podstawą programową,
• 86 prezentacji multimedialnych dla uczniów,
• karty pracy dla uczniów,
• zintegrowana z Microsoft Teams i Google Classroom.


 031317 BeCreo - zestaw z mikrokontrolerem, 4 szt.

Zestaw do nauki podstaw programowania, elektroniki, mechatroniki i elementów robotyki do wykorzystania na zajęciach techniki, informatyki, fizyki oraz na innych przedmiotach.

Zawartość pudełka:
- Moduły elektroniczne w zestawie: Guzik, Czujnik obrotu, Światła LED (x3), Czujnik temperatury, Czujnik światła, Joystick, Głośniczek, Adapter do baterii AA, Serwo, Czujnik odległości
- Zestaw plastikowych złączek, za pomocą których mocujemy moduły elektroniczne do pola roboczego lub klocków Lego®
- Plansza, na której umieszczamy moduły elektroniczne
- Płytka Intel Genuino 101
- Nakładka rozszerzająca I/O BeCREO z wyświetlaczem OLED
- Kabel USB
- Kable łączące moduły
- Zestaw nakładek tematycznych - po jednej dla każdego scenariusza dydaktycznego:

Spis plansz:
1. Inteligentne miasto
Zaprojektuj model inteligentnego miasta. Zadbaj o bezpieczeństwo oraz poznaj zasady ruchu drogowego. Wykorzystaj diody i czujnik natężenia światła, dostosuj projekt do regulacji prawnych w Twoim kraju.
• System zarządzania oświetlaniem ulicznym
• Działający model drogowej sygnalizacji świetlnej i przejścia dla pieszych
2. Dworzec kolejowy
Zarządzaj organizacją ruchu kolejowego z wykorzystaniem modułów: joystick, wyświetlacz, serowo, diody. Zadbaj o właściwą organizację transportu kolejowego dla pasażerów.
• Zbuduj i zaprogramuj bezpieczny przejazd kolejowy ze szlabanem
• Zarządzaj wyświetlanymi informacjami dla podróżnych
3. Parking
Znajdź rozwiązanie codziennych problemów z parkowaniem czy poruszaniem się w zatłoczonych miejscach. Wykorzystaj czujnik odległości w znanym wszystkim rozwiązaniu
• Zaprogramuj inteligentny system parkingowy
• Wykorzystaj czujnik zbliżenia jak w prawdziwym samochodzie
4. Bank
Zlikwiduj kolejki interesantów i wczuj się role pracownika działu obsługi klienta w Banku. Zadbaj również o bezpieczeństwo przed kradzieżom np. uruchamiając cichy alarm. Do zadania wykorzystasz: joystick, wyświetlacz, diody i głośnik oraz włącznik.
• zaprojektuj i zaprogramuj system zarządzenia klientami z wykorzystaniem wyświetlacza
• zaprojektuj i zaprogramuj system alarmowy z włącznikiem.
5. Inteligentny dom
Wszystko w zasięgu jednego pilota, to jedna z idei Inteligentnego Domu. Wykorzystaj elementy i czujniki zestawu BECREO kit do zaprojektowania modelu Inteligentnego Domu.
• Stwórz program sterujący oświetleniem i system alarmowy,
• Dostosuj temperaturę lub steruj bramą garażową
6. Miły poranek
Zobacz jak w łatwy sposób przełożyć naukę programowania na codzienne życie i korzystając z jednego rozwiązania, rozwiązać szereg problemów codzienności. Połącz elementy zestawu i sprawdź jakie to proste
• Zaprogramuj swój własny inteligentny budzik lub minutnik
• Stwórz system sterowania żaluzjami lub bazę danych swoich ubrań
7. Stacja pogodowa
Stacja pogodowa, to standardowe wyposażenie większości domów. Jednak własnoręcznie skonstruowana to świetne wyzwanie i zabawa! Zbuduj własną stację pogodową i zaplanuj zaawansowane programy z wykorzystaniem warunków czy funkcji
• Uruchom system powiadomień o sytuacji pogodowej
• Zaprogramuj działanie serwa, a wyniki wyrysuj na wyświetlaczu
8. ZOO
Wizyta w ZOO z zestawem BECREO kit czy to możliwe? Wykonaj zaproponowane zadania i dowiedz się jakie smakołyki uwielbiają zwierzęta, a przy okazji skorzystaj z zaawansowanych funkcji wyświetlacza BECERO kit.
• Wykonaj własną tablicę informacyjną z sygnałami wizualnymi i dźwiękowymi
• Zaprogramuj moduł zliczający odwiedzających
9. Sport to zdrowie
Zajęcia wychowania fizycznego z zestawem BECREO kit? Czemu nie! Wykorzystaj wchodzące w skład zestawu moduły elektroniczne i zaprojektuj profesjonalny system pomiaru czasu m.in. w wyścigach na bieżni.
• Zaprogramuj fotokomórkę do profesjonalnego pomiaru czasu na bieżni
• Wykonaj własny kalkulator indeksu masy ciała BMI
10. Gorączka sobotniej nocy
Czas na chwilę rozrywki z mechatroniką. Wiele nowoczesnych brzmień instrumentów muzycznych to głownie doskonale zaprojektowane i zapisane w nich programy. Połącz własny dźwięk i obraz, programując moduły zestawu w całość sprawdź jak to działa!
• Zaprogramuj dźwięki i światła Disco
• Odliczaj rytm własnoręcznie skonstruowanym metronomem, a może stwórz własną grę?


Design, muzyka i inżynieria. Internet Rzeczy, inteligentny dom, system nawadniania roślin, system alarmowy, innowacyjne, interaktywne projekty i wiele więcej. Wszystko to zaprojektowane, zbudowane i zaprogramowane samodzielnie przez ucznia za pomocą środowiska do nauki programowania - BeCREO.

FIZYCZNY EFEKT PROGRAMOWANIA
BeCreo to modułowy zestaw do nauki podstaw programowania, elektroniki, mechatroniki i elementów robotyki. Gra oferuje pełen kurs z wyzwaniami o rosnącym stopniu trudności oraz kilkunastoma, podłączanymi jak klocki, modułami elektronicznymi gotowymi do użycia. Uczeń spędzi wiele godzin na kreatywnej zabawie, a później… ogranicza go już tylko wyobraźnia.
W programie szkoleniowym BeCreo uczeń wykonuje proste zadania konstruktorskie, układa program za pomocą wirtualnych bloczków, sterując platformą programistyczną Genuino 101 i modułami wyświetlaczy, diod, głośników, serwomotorów, silników itp. Odczytuje dane z sensorów i na ich podstawie decyduje o działaniu podłączonych urządzeń. Tu zbuduje choćby swój własny robot lub inteligentny domek dla lalek…
WIELE GODZIN KREATYWNEJ ZABAWY
W BeCREO programujemy za pomocą wizualnych bloczków. Od bloczków sterujących diodami, wyświetlaczem, urządzeniami wykonawczymi, bloczków zbierających dane z czujników, po bloczki z podstawowymi programistycznymi instrukcjami (pętlami, zmiennymi, funkcjami itp.).
To wszystko pozwala na realizację wielu - co ważne - praktycznych zadań o bardzo różnym stopniu trudności. Zarówno uczeń czwartej jak i ósmej kasy szkoły podstawowej znajdzie ciekawe zadania dla siebie. Autorzy zapewniają wyposażenie nauczycieli w obudowę metodyczną i szereg pomocy naukowych. Dzięki - dostarczonemu wraz z aplikacją - pełnemu kursowi z wyzwaniami o rosnącym stopniu trudności, językowi wizualnemu oraz wieloma modułami elektronicznymi łatwymi do podłączenia i gotowymi do użycia w zaledwie kilka chwil, uczeń spędzi wiele godzin na kreatywnej zabawie edukacyjnej.
Tryby pracy z BeCreo:

  • Samouczek - wprowadzenie do aplikacji BeCREO, z którym nauczymy się używać i korzystać z każdego z aspektów działania aplikacji.
  • Kurs - zadania o rosnącym problemie trudności, które stopniowo wprowadzają nas w pełen wachlarz możliwości zestawu BeCREO. W kursie towarzyszy nam instruktor, który krok po kroku poprowadzi nas przez każde zadanie.
  • Tryb wyzwań - tematycznie pogrupowane wyzwania, z którymi użytkownik zmierzy się na własną rękę, dla których będzie mógł/-a stworzyć własne rozwiązanie. Dostępnych jest 10 zestawów wyzwań - otwartych zadań, w których gracz sam znajduje rozwiązanie przy minimalnej pomocy ze strony aplikacji.
  • Tryb dowolny - freestyle (dostęp do wszystkich funkcjonalności i bloczków w aplikacji).
     
  • Wymagania sprzętowe:
  • Windows 7/8/10 • procesor 1GHz • 1Gb RAM • 1Gb wolnej przestrzeni na twardym dysku • port USB.
  • Informacja: BeCREO wymaga pobrania darmowej aplikacji, do użycia której potrzebne jest urządzenie 2w1 lub komputer PC z systemem operacyjnym Windows. Urządzenie nie jest częścią zestawu. Aplikacja na PC z systemem Windows jest do pobrania na stronie: www.becreo.com

 

852162 Stacja lutownicza HOT AIR z grotem 2w1

Stacja lutownicza z funkcją płynnej regulacji nawiewu oraz temperatury. Wyposażona jest również w system automatycznego chłodzenia po zakończeniu pracy. Dzięki kompaktowej budowie stacja zajmuje bardzo mało miejsca, a wbudowany wentylator gorącego powietrza zapewnia bardzo niski poziom hałasu.

Parametry stacji Hot Air:
• Moc: 700w
• Stabilność Temp.: ± 1'C
• Wentylator bezszczotkowy
• Przepływ powietrza: 120 l/min(max)
• Poziom hałasu: <45dB
• Kontrola Temp: 100 ~ 500'C

Parametry stacji lutowniczej:
• Moc: 60 W
• Stabilność Temp.: ± 1'C
• Lutownica: konstrukcja ESD
• Materiał nagrzewnicy: nichrom
• Kontrola Temp: 200 ~ 480'C

# wym. 10 x 13,2 x 15 cm

 


 085621 Statyw do aparatu i kamery, 1 szt.

Parametry minimalne:

  • Zastosowanie Foto, Video 3D
  • Pasmo: 1/4" (6.4 mm)
  • Dodatkowa funkcja: Leveling device
  • Głowica statywu: 3D: 3-Way Head
  • Maksymalne obciążenie: 500 g
  • Materiał: Aluminium
  • Noga statywu: 4-częściowy (3x rozciągany)
  • Uchwyt: brak
  • Gumowe stopki
  • Maks. grubość profilu: 16,8 mm
  • Regulowana wysokość: 36,5 -106,5 cm
  • Regulacja wysokości kolumny środkowej: ręczna
  • Waga: 520 g
  • Gwarancja 2 lata


 085628 Gimbal do aparatów i smartfonów FeiyuTech G6 Max, 1 szt.

Prosty w obsłudze gimbal z przyciskami funkcyjnymi, pokrętłem i wyświetlaczem. Platforma montażowa stabilizatora pozwala zamocować szeroką gamę urządzeń od kamer sportowych, przez telefony po niewielkie aparaty o masie do 1,2 kg. Aby ułatwić montaż, w zestawie wraz z gimbalem znajduje się uchwyt na telefon oraz adapter do systemu GoPro. Platforma wyposażona również w system szybkiego montażu, dzięki któremu szybko można założyć lub zdjąć kamerę. Gimbal posiada 5 różnych trybów stabilizacji: panoramowania, blokady, śledzenia, śledzenia wieloosiowego,i szybkiej reakcji. Pozostałe funkcje urządzenia to manualne ustawianie pozycji, autopanorama, obrót 360 stopni, selfie oraz układ pionowy i poziomy. FeiyuTech G6 Max wyposażony został moduł Blutooth, WiFi oraz port USB umieszczony na platformie montażowej gimbala, co pozwala na połączenie się z telefonem lub kamerą. Przyciski na uchwycie gimbala umożliwiają wyzwalać migawkę czy rozpoczynać lub kończyć nagrywanie. Dzięki aplikacji mobilnej Feiyu ON można także zdalnie sterować ustawieniami stabilizatora.

Parametry minimalne:

  • model: FeiyuTech G6 Max
  • waga: 665 g (bez akcesoriów)
  • zasilanie: wbudowany akumulator (do 9 h pracy na jednym ładowaniu)
  • udźwig: do 1200 g
  • 2 porty USB-C
  • moduł WiFi oraz Bluetooth
  • 3 mocowania statywowe żeńskie 1/4”


Zawartość zestawu:

  • gimbal G6 Max
  • kabel USB – USB-C
  • zestaw kabli spustowych
  • statyw do gimbali
  • mocowanie do smartfonów
  • adapter do systemu GoPro
  • śruba montażowa systemu GoPro
  • usztywniona walizka


 085645 Zestaw oświetleniowy: Lampa SOFTBOX ze statywem i żarówką, 1 szt.

Gotowy do pracy zestaw oświetleniowy, w skład którego wchodzi oprawa oświetleniowa światła stałego SOFTBOX o wymiarach minimum 40x40cm, żarówka fotograficzna o mocy minimum 65W oraz statyw studyjny.

Softboxy stanowią od dawna podstawowy element wyposażenia studia fotograficznego. Stosuje się je w celu zmodyfikowania właściwości światła: rozmiaru powierzchni świecącej, intensywności i kierunku światła. Ostatnio zdobywają coraz większą popularność w realizacjach video. Softbox ma za zadanie zmiękczyć światło, a co za tym idzie zmniejszyć lub wyeliminować cienie.
Lekki, studyjno-plenerowy, trzysekcyjny statyw oświetleniowy. Maksymalna wysokość 230cm, wysokość robocza 220 cm, wygodne zaciski sekcji, głowica studyjna 16mm z gwintem uniwersalnym 1/4". Statyw przeznaczony do pracy z małymi i średnimi lampami oraz zestawami oświetleniowymi. Rozstaw nóg (od stopki do stopki) 75cm.

Świetlówka fluorescencyjna mocy minimum 65W o naturalnej temperaturze barwowej 5500K odpowiadającej temperaturze światła dziennego. Przeznaczona do pracy w fotografii i filmowania w studio.


Specyfikacja:

  • Wymiary czaszy: min. 40x40cm
  • Mocowanie żarówki: gwint E27
  • Żarówka: min. 65W
  • Temperatura barwowa:5500K
  • Wysokość robocza: max. 230cm
  • Głowica: ruchoma, pozwala na zmianę kąta świecenia
  • Odbłyśnik: Wewnętrzny

Zastosowanie: Fotografia dziecięca, Fotografia modowa, Fotografia produktowa, Fotografia reportażowa, Fotografia studyjna, Małe studio TV, Wywiad

 

085680 Aparat fotograficzny Canon M50 Mark II z obiektywem M15-45mm

Kompaktowy aparat fotograficzny do nagrywania vlogów, fotografowania czy prowadzenia transmisji na żywo. Niesamowita jakość obrazu, mała głębia ostrości i jakość dźwięku w filmach dorównująca jakości obrazu. Inteligentna technologia zawarta w EOS M50 Mark II umożliwia kreatywną pracę. EOS M50 Mark II ma odchylany ekran dotykowy, dzięki czemu można fotografować pod dowolnym kątem. Ekran można skierować do przodu, podczas robienia autoportretów lub nagrywania vlogów. Sterowanie za pomocą ekranu dotykowego, w tym funkcja dotykowego AF, ułatwia robienie autoportretów. Aparat jest wyposażony w gniazdo 3,5 mm pozwalające na podłączenie zewnętrznego mikrofonu i uzyskanie wysokiej jakości dźwięku. Lampa błyskowa Speedlite umożliwia kreatywne oświetlenie ujęć.

Parametry minimalne:
# Obiektyw: M15-45mm; mocowanie - EF-M
# Ogniskowa: odpowiednik ogniskowej obiektywu 1,6x
# Stabilizacja obrazu: optyczny stabilizator obrazu w zgodnym obiektywie; filmy: dostępna wewnętrzna cyfrowa stabilizacja obrazu
# Matryca: CMOS 22,3 × 14,9 mm
# Serie zdjęć: 10 kl./s
# Procesor obrazu: DIGIC 8
# Regulacja ostrości: System Dual Pixel CMOS AF. Piksele detekcji fazy wbudowane w matrycę
# Filmy: Full HD 60p, 4K
# Wizjer: elektroniczny wizjer OLED 0,39 cala, w przybliżeniu 2,36 mln punktów
# Ekran: ekran dotykowy LCD (TFT) o przekątnej 7,5 cm (3 cale). Format obrazu 3:2.
# Interfejs: micro USB, Bluetooth, siec Lan, HDMI (micro typu D)
# Wymiary: 116,3 x 88,1 x 85,7 mm

Zawartość opakowania:
# Dekiel na korpus R-F-4
# Pasek na szyję EM-200DB
# Ładowarka LC-E12E
# Akumulator LP-E12
# Instrukcja obsługi



 821419 Mikrofon kierunkowy Saramonic Vmic-Mini, 1 szt.

Kompaktowy kierunkowy mikrofon pojemnościowy, który zapewnia doskonałe nagrania dźwiękowe do wideo. Zintegrowany uchwyt tłumika pomaga uniknąć hałasu przenoszonego mechanicznie. Dołączone kable z dwoma wyjściami TRS i TRRS umożliwiają nagrywanie dźwięku zarówno za pomocą lustrzanek cyfrowych, jak i smartfonów.


 821421 Mikroport Saramonic Blink 500 B1, 1 szt.

Niezwykle kompaktowy, lekki i łatwy w użyciu system mikrofonów bezprzewodowych do lustrzanek cyfrowych, kamer bezlusterkowych i kamer wideo lub urządzeń mobilnych, który zapewnia szczegółowy, nadający się do emisji dźwięk.

Zaczep do paska na odbiorniku służy jako uchwyt na stopkę aparatu do łatwego mocowania, dołączone są dwa kable wyjściowe: TRS do kamer i TRRS do smartfonów lub tabletów. Nadajnik przypinany ma świetnie brzmiący wbudowany mikrofon i jest na tyle mały i lekki, że można go przymocować do koszuli i odzieży. Możesz też użyć dołączonego profesjonalnego mikrofonu lavalier SR-M1.

Do użytkowania nie jest wymagana wiedza techniczna na temat technologii audio. Blink500 działa w wolnym od zakłóceń paśmie 2,4 GHz i automatycznie przeskakuje do wolnych kanałów, aby uniknąć zakłóceń statycznych i awarii dźwięku.


 085163 Laptop Acer TravelMate P2 i5 8GB 256SSD, 1 szt.

Laptop o parametrach minimalnych:

• Ekran o przekątnej 15,6 cali
• Procesor: Intel Core i5
• Pamięć RAM: 8 GB
• Dysk: 256 SSD
• Brak wbudowanego napędu optycznego
• Złącza: D-SUB, HDMI, USB, Czytnik kart SD
• Komunikacja: Wi-Fi, Bluetooth 4.0
• System operacyjny: Windows 10 Pro
• Kolor: czarny


 085239 ClassVR - wirtualne laboratorium przedmiotowe zestaw 8 sztuk ClassVR Premium, 1 szt.

Nowatorskie podejście do nauczania z wykorzystaniem okularów do wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. System został zaprojektowany tak aby w pełni zaangażować uczniów w kreatywne i ekscytujące nauczanie. Wizualizacje miejsc w trybie 360°, trójwymiarowe obiekty i złożone struktury na wyciągnięcie ręki to wszystko przenosi lekcje w zupełnie inny wymiar. Zestaw posiada intuicyjny interfejs oraz łatwy dostęp do treści edukacyjnych zlokalizowanych na portalu dla nauczycieli. System ClassVR to nowoczesne narzędzia do realizacji podstawy programowej z wielu przedmiotów. Okulary posiadaj możliwość zakładania na okulary korekcyjne.

Najnowsze urządzenie z najczęściej nagradzanego rozwiązania ClassVR, jest wyposażone w:

  • Nowy i ulepszony szybko przełączający się wyświetlacz HD 2K,
  • Wydajny procesor Qualcomm stworzony specjalnie dla urządzeń AR i VR,
  • 100-stopniowe pole widzenia,
  • Ulepszoną optykę,
  • Przedni aparat,
  • Nowy korpus uzupełniający nowe funkcje urządzenia.


Wszystkie opcje ładowania i przechowywania ClassVR zostały zaprojektowane tak, aby były jak najbardziej przenośne, umożliwiając łatwe i bezpieczne przenoszenie zestawów VR z jednej klasy do drugiej. Zestaw jest dostarczany w dedykowanej twardej walizce, która nie tylko chroni urządzenia podczas przechowywania, ale także ładuje zestawy słuchawkowe za pomocą jednej wtyczki ściennej. Zestaw 8 ma wysuwaną rączkę z wytrzymałymi kółkami, co ułatwia przenoszenie zestawu, nawet dla małych dzieci. Każdy zestaw ClassVR Premium jest dostarczany wraz z przewodowym kontrolerem ręcznym obsługującym ekscytującą nową wersję zawartości ClassVR; otwarte światy. Zasilany wyłącznie przez zestaw ClassVR podczas użytkowania, jest lekki i ma trzy przyciski użytkowe oraz centralny joystick. Podczas nurkowania uczniów w wirtualnym świecie nauki za pomocą zestawu ClassVR, dodatkowy kontroler umożliwia uczniom intuicyjne eksplorowanie ich wirtualnego środowiska z pełną kontrolą.

Zarówno zestawy ClassVR 4, jak i 8 mają przenośne, wzmocnione etui do przechowywania i ładowania, dzięki czemu wszystkie zestawy są bezpieczne i w pełni naładowane, gotowe do użycia przez uczniów w dowolnym momencie. Specjalnie zaprojektowana pianka pomaga chronić zestawy i utrzymuje je bezpiecznie na miejscu. Etui ClassVR zostało zaprojektowane tak, aby umożliwić ładowanie nawet wtedy, gdy jest zamknięta i zablokowana. Zintegrowany hub ładujący USB wraz z aktywnymi wentylatorami chłodzącymi zapewnia bezpieczne zamknięcie i jednoczesne ładowanie zestawów, bez obawy o przegrzanie.

Wymagany jest zakup licencji (085241, 085625, 085626).

SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
Ośmiordzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon XR1
Ładowanie / wejście USB-C dla kontrolera ręcznego
Soczewka Fresnela / soczewka asferyczna 100 stopni FOV
Polimerowa bateria litowo-jonowa 4000 mAh
Przedni aparat 13 Mpx z autofokusem
Mocowanie na głowę z regulacją w 3 kierunkach za pomocą podwójnych pasków z tyłu
5,5-calowy szybki wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości 2560 x 1440
3 GB DDR RAM i 64 GB wewnętrznej pamięci masowej
Do czterech godzin pracy na jednej baterii
Zintegrowane podwójne głośniki


• produkt wymaga baterii (są w zestawie)


 085245 Kostka ClassVR rzeczywistość mieszana, 8 szt.

Kostka ClassVR to narzędzie łączące obiekty wirtualne ze światem rzeczywistym. Patrząc na kostkę przez okulary VR, można zobaczyć trójwymiarowe modele z biblioteki zasobów 3D, np. żabę, pająka, bijące serce czy czaszkę. Aby sterować modelami wystarczy poruszyć dłonią lub głową w wybranym kierunku.

  • wym. boku kostki 7 cm


 085626 ClassVR - licencja - 5-letni dostęp do portalu wirtualnych lekcji, 1 szt.

Korzystanie z technologii w klasie nie zawsze jest łatwe. Wyobraź sobie, jak trudne może być kontrolowanie 30 dzieci noszących zestawy słuchawkowe VR! Interfejs ClassVR i portal sterowania nauczycielami zapewniają proste narzędzia, pozwalające każdemu uczniowi doświadczyć wirtualnej rzeczywistości we własnym tempie. Wraz z ClassVR masz dostęp do wielu różnych zasobów. Masz również możliwość dodawania własnych treści.

Zaplanuj i przygotuj lekcję VR / AR w kilku prostych krokach:

  • Przeszukaj ponad 500 zasobów według tematu lub słowa kluczowego
  • Twórz, zapisuj i udostępniaj własne lekcje


Dostarcz swoje lekcje dzięki naszym prostym funkcjom dla nauczycieli:

  • Uruchom plan lekcji na wszystkich zestawach słuchawkowych jednocześnie
  • Zablokuj zestawy słuchawkowe na lekcji, aby zachować skupienie
  • Ustaw „Punkty zainteresowania”, aby przyciągnąć uwagę uczniów


Pozwól uczniom odkrywać i uczyć się we własnym tempie:

  • Wyślij lekcję do poszczególnych zestawów słuchawkowych
  • Rozdaj wydrukowane arkusze VR / AR do samodzielnego uczenia się
  • Pozwól uczniom nawigować za pomocą prostych gestów


Zalety:

  • Imersja (całkowite zanurzenie w procesie uczenia), sprzyjająca zaangażowaniu
  • Możliwość bieżącej analizy danych nt. zachowań/działań użytkowników
  • Duża skalowalność działań dydaktycznych
  • Możliwość stosowania w dowolnym miejscu i czasie
  • Atrakcyjna forma kształcenia


Licencja jest dostarczana w kopercie.


 LEGO45345 LEGO® Education SPIKE™ Essential, 2 szt.

Zestaw LEGO® Education SPIKE™ Essential zachęca uczniów klas I–III szkół podstawowych do nauki przedmiotów STEAM. Pozwala ćwiczyć umiejętność rozwiązywania problemów i opowiadania historii podczas zabawy, która uczy dzieci wytrwałości i samodzielnego myślenia. LEGO® Education SPIKE™ Essential pozwala dzieciom w interaktywny sposób poznawać zagadnienia związane z przedmiotami STEAM. Dzięki poruszaniu tematów z życia codziennego, minifigurkom z różnymi osobowościami oraz znanym elementom konstrukcyjnym LEGO®, abstrakcyjne pojęcia ożywają, a uczniowie nabywają umiejętności językowe, matematyczne i społeczno-emocjonalne.

WSPARCIE DLA NAUCZYCIELI
• Scenariusze lekcji w języku polskim – łącznie 50 godz. materiałów.
• Materiały instruktażowe i wprowadzające.
• Pomoc z wdrażaniem materiałów w klasie.
• Narzędzia oceny.
• Samodzielny rozwój zawodowy.
• Zasoby do nauczania hybrydowego.

• Możliwość wykupienia szkolenia przeprowadzanego przez certyfikowanego instruktora LEGO® Education.

35 SCENARIUSZY LEKCJI ZGODNYCH ZE STANDARDAMI EDUKACYJNYMI
• 2 moduły dla młodszych dzieci
• 3 moduły dla starszych dzieci
• 1 moduł „konkursowy”

LEGO® Education SPIKE™ Essential rozwija u dzieci empatię i pomaga im oswoić się z niepełnosprawnością.
Znajduje zastosowanie w edukacji włączającej i podczas zajęć z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

STANDARDY EDUKACYJNE:
• Myślenie komputacyjne
• Inżynieria projektowa
• Komunikacja ustna
• Energia, przekazywanie energii i zderzenia
• Rozwój społeczno-emocjonalny

Zestaw LEGO® Education SPIKE™ Essential umożliwia programowanie za pomocą bloków z ikonami i poleceniami słownymi prostego sprzętu, takiego jak: inteligentny Hub, silniki, matryca świetlna oraz czujnik kolorów, dzięki czemu nauka przedmiotów STEAM jest interaktywna. Uczniowie współpracują ze sobą w celu znalezienia kreatywnego rozwiązania problemu i dopracowują je metodą prób i błędów.
Nauczyciele mogą z łatwością rozpocząć zajęcia i przechodzić z jednego modułu do drugiego, wykorzystując elastyczne zintegrowane ramy nauczania i dostosowane do poziomu kompetencji materiały do rozwoju zawodowego.

ZESTAW DO ZAJĘĆ I APLIKACJA
• 449 elementów LEGO®.
• Inteligentny sprzęt.
• Solidna skrzynka i tacki do sortowania.
• Pakiet części zamiennych.
• Aplikacja LEGO® Education SPIKE™ (aplikacja dla uczniów, która zawiera wszystkie ćwiczenia).

ZAWARTOŚĆ ZESTAWU:
KREATYWNE ELEMENTY ZESTAWU LEGO® Education SPIKE™:

  • Minifigurki - Różne osobowości i cechy sprawiają, że w trakcie
  • nauki STEAM z minifigurkami można się z nimi utożsamiać.
  • Klocki LEGO® - Można je układać jeden na drugim, co ułatwia praktyczną naukę.
  • Łącznik - Umożliwia łączenie kreatywnych modeli zbudowanych z klocków ze sprzętem i elementami LEGO® Technic.
  • Biała płytka konstrukcyjna 16 x 16 - Pełni funkcję fundamentu, na którym
  • uczniowie mogą tworzyć kreatywne modele.
  • Mały Hub LEGO® Technic - Można go łączyć z silnikami, czujnikami, innymi elementami LEGO® i technologią Bluetooth, co pozwala tworzyć wciągające interaktywne modele.
  • Małe koło - Jest skrętne i doskonale pasuje do małego silnika.
  • Kolorowa matryca świetlna 3 x 3 LEGO® Technic - Umożliwia programowanie każdego z dziewięciu pikseli z osobna i tworzenie wzorów oraz animacji w 10 kolorach.
  • Czujnik kolorów LEGO® Technic - Wykrywa kolory, dzięki czemu modele
  • mogą reagować na otoczenie.
  • Akcesoria - Akcesoria i ozdoby wzbogacają historie uczniów o zabawne elementy.
  • Mały silnik LEGO® Technic - Niewielki rozmiar, wbudowany czujnik obrotów i pozycjonowanie absolutne sprawiają, że modele LEGO® mogą ożyć.
  •  
  • dla 1 – 2 osób
  • opakowanie: pudełko z tworzywa sztucznego



OSTRZEŻENIE:

  • Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
  • Ryzyko zadławienia małymi elementami.


 LEGO45678 LEGO® Education SPIKE™ Prime - zestaw podstawowy, 4 szt.

Oferta przeznaczona dla placówek oświatowych. Osoba prywatna nie może zakupić więcej niż 5 szt. danego Produktu Edukacyjnego w ciągu roku.

Zestaw LEGO® Education SPIKE™ Prime to narzędzie do nauki przedmiotów STEAM dla uczniów klas 4-8 szkoły podstawowej. Dzięki połączeniu kolorowych klocków LEGO®, prostego w użyciu sprzętu i oprogramowania oraz intuicyjnego języka kodowania opartego na Scratchu, uczniowie chętnie zaangażują się w ciekawe zajęcia edukacyjne i zdobędą nowe umiejętności poprzez udział w kreatywnej zabawie. To idealny zestaw startowy do nauki robotyki, który daje nieograniczone możliwości kreatywnego projektowania.
Zadaniem dzieci nie jest samo budowanie robotów, lecz rozwiązanie przedstawionego problemu. Kierując się wskazówkami i zdobytą dotychczas wiedzą, dzieci muszą osiągnąć przedstawiony w zadaniu cel.
Do zestawu dołączony jest obszerny pakiet materiałów dla nauczyciela - 400 gotowych lekcji w języku polskim.
Cele edukacyjne:

  • rozwijanie logicznego i algorytmicznego myślenia
  • rozwijanie myślenia komputacyjnego
  • rozwijanie umiejętności współpracy
  • rozwijanie umiejętności rozwiązywania problemów i krytycznego myślenia
  • nauka kodowania i programowania
  • budowanie kompetencji STEAM


Zawartość zestawu:
Zestaw zamknięty w wygodnym, plastikowym pojemniku z organizerem.
Ponad 500 kolorowych elementów LEGO® Technic™, w tym zupełnie nowe, które nie pojawiały się wcześniej w żadnych zestawach LEGO:
• Rama 3x3 jest doskonałym elementem przestrzennym i pozwala na łatwą zmianę kierunku budowania
• Klocek 2x4 posiada otwory na osie krzyżowe, pozwalające na łączenie elementów LEGO® Technic™ i LEGO® SYSTEM w celu tworzenia jeszcze bardziej kreatywnych projektów.
• Płytka podstawowa, stanowiąca doskonałą powierzchnię prototypową.
• Ramki, pozwalające na budowę większych modeli.
• Koła do łatwego montażu z silnikiem, zapewniają precyzyjne skręty i lepszą zwrotność.
• Klipsy do przewodów w różnych kolorach pozwalające utrzymać kable w ryzach.

  • skrzynka z organizerem na części
  • Smart Hub z akumulatorem - Smart Hub wyposażony w 6 portów, matrycę LED 5x5, 6-osiowy żyroskop głośnik, Bluetooth i akumulator. Do zestawu dołączone są aż 3 silniki i 3 różne czujniki. Aplikacja SPIKE App oparta o Scratch, współpracuje z systemami operacyjnymi iOS, Chrome, Windows 10, Mac i Android.

Sterownik jest zasilany akumulatorem, który jest ładowany za pomocą kabla USB (w zestawie)

  • duży silnik
  • 2 mniejsze silniki
  • czujnik odległości
  • czujnik koloru
  • czujnik siły
  • materiały dla nauczyciela w języku polskim - ponad 400 gotowych lekcji
  • 528 elementów


Możliwość wykupienia szkolenia przeprowadzanego przez certyfikowanego instruktora LEGO® Education

  • dla 1 – 2 osób
  • opakowanie: pudełko z tworzywa sztucznego
  • wym. 42 x 31 x 15,5 cm
  •  waga: 1,4 kg

• od 10 lat

OSTRZEŻENIE:

  • Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
  • Ryzyko zadławienia małymi elementami.


 LEGO5006629 LEGO® Education BricQ Motion Essential Pack, 2 szt.

W skład zestawu wchodzą:

  • LEGO45401 LEGO® Education BricQ Motion Essential Set, 1 szt.
  • LEGO2000481 Personal Learning Kit Essential, 12 szt.


Oferta przeznaczona dla placówek oświatowych. Osoba prywatna nie może zakupić więcej niż 5 szt. danego Produktu Edukacyjnego w ciągu roku.

LEGO® Education BricQ Motion angażuje uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych w naukę STEAM podczas eksperymentów z siłą, ruchem i interakcjami w kontekście sportowym. Bez użycia technologii LEGO® Education BricQ Motion zapewnia łatwą, praktyczną naukę poprzez doświadczenia oraz wspieranie zrozumienia fizyki. Używając specjalnych elementów, takich jak koła zębate, dźwignie, osie i koła pasowe, uczniowie aktywnie angażują się w naukę fizyki, tworząc ciekawe budowle, które wprawiają potem w ruch.

Uczniowie mają możliwość:
- Zbadać zjawisko siły wzajemnego oddziaływania ciał
- Zastosować umiejętności dociekania naukowego, aby pokazać, jak siły działające na obiekt mogą zmienić jego ruch
- Praktykować stosowanie przyczyny i skutku zrównoważonych i niezrównoważonych sił w celu zaprojektowania, opracowania i optymalizacji rozwiązania
- Doskonalić umiejętności komunikacji, podczas aktywnego uczestnictwa we wspólnych rozmowach oraz prezentowania swoich pomysłów

Hybrydowe nauczanie z LEGO®Education
Z LEGO® Education, angażująca nauka STEAM przez zabawę, może odbywać się wszędzie
-Zajęcia programowe i wsparcie dla uczniów dostosowanych do nauki w każdym środowisku
-Proste i elastyczne narzędzia nauki hybrydowej, w celu kontynuowania efektywnej nauki także poza klasą lekcyjną

Przedłuż lekcje, aby pogłębić naukę w klasie po zajęciach
Dodatkowe zasoby dydaktyczne i arkusze ćwiczeń dla uczniów połączone bezpośrednio z lekcjami w klasie, aby nauka była jeszcze bardziej skuteczna.
Osobiste zestawy do nauki są zaprojektowane do wykorzystania przez jedną osobę.
Natomiast zestawy przeznaczone do klas mogą być udostępniane dla dwóch studentów.
Odpowiednie zestawy są dostępne w oparciu o wykorzystanie w klasie.
Nauczyciele mogą połączyć korzyści płynące z połączenia nauki w szkole i zdalnej nauki w domu, aby maksymalizować współpracę, ćwicząc umiejętności rozwiązywania problemów i rozwijając niezależność.
Każda jednostka lekcyjna zawiera darmowe treści w języku angielskim na LEGOeducation.com/Lessons:

Plany zajęć
Filmy z przewodnikami dla nauczycieli
Filmy angażujące ucznia
Karty pracy ucznia
Przewidywalne kierunki uczniów
Wskazówki na ułatwienie lub rozszerzenie zajęć
Rozszerzenie lekcji o umiejętności humanistyczne
Rozszerzenie lekcji o umiejętności matematyczne
Dodatkowe zasoby
Kryteria ocen
Zasoby edukacyjne do nauczania hybrydowego
Instrukcję budowania


 LEGO5006630 LEGO® Education BricQ Motion Prime Pack, 2 szt.

W skład zestawu wchodzą:

  • LEGO45400 LEGO® Education BricQ Motion Prime Set, 1 szt.
  • LEGO2000470 Personal Learning Kit - Secondary, 12 szt.


Oferta przeznaczona dla placówek oświatowych. Osoba prywatna nie może zakupić więcej niż 5 szt. danego Produktu Edukacyjnego w ciągu roku.

LEGO® Education BricQ Motion angażuje uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych w naukę STEAM podczas eksperymentów z siłą, ruchem i interakcjami w kontekście sportowym. Bez użycia technologii LEGO® Education BricQ Motion zapewnia łatwą, praktyczną naukę poprzez doświadczenia oraz wspieranie zrozumienia fizyki. Używając specjalnych elementów, takich jak koła zębate, dźwignie, osie i koła pasowe, uczniowie aktywnie angażują się w naukę fizyki, tworząc ciekawe budowle, które wprawiają potem w ruch.

Uczniowie mają możliwość:
- Zbadać zjawisko siły wzajemnego oddziaływania ciał
- Zastosować umiejętności dociekania naukowego, aby pokazać, jak siły działające na obiekt mogą zmienić jego ruch
- Praktykować stosowanie przyczyny i skutku zrównoważonych i niezrównoważonych sił w celu zaprojektowania, opracowania i optymalizacji rozwiązania
- Doskonalić umiejętności komunikacji, podczas aktywnego uczestnictwa we wspólnych rozmowach oraz prezentowania swoich pomysłów

Hybrydowe nauczanie z LEGO®Education
Z LEGO® Education, angażująca nauka STEAM przez zabawę, może odbywać się wszędzie
-Zajęcia programowe i wsparcie dla uczniów dostosowanych do nauki w każdym środowisku
-Proste i elastyczne narzędzia nauki hybrydowej, w celu kontynuowania efektywnej nauki także poza klasą lekcyjną

Przedłuż lekcje, aby pogłębić naukę w klasie po zajęciach
Dodatkowe zasoby dydaktyczne i arkusze ćwiczeń dla uczniów połączone bezpośrednio z lekcjami w klasie, aby nauka była jeszcze bardziej skuteczna.
Osobiste zestawy do nauki są zaprojektowane do wykorzystania przez jedną osobę.
Natomiast zestawy przeznaczone do klas mogą być udostępniane dla dwóch studentów.
Odpowiednie zestawy są dostępne w oparciu o wykorzystanie w klasie.
Nauczyciele mogą połączyć korzyści płynące z połączenia nauki w szkole i zdalnej nauki w domu, aby maksymalizować współpracę, ćwicząc umiejętności rozwiązywania problemów i rozwijając niezależność.
Każda jednostka lekcyjna zawiera darmowe treści w języku angielskim na LEGOeducation.com/Lessons:

Plany zajęć
Filmy z przewodnikami dla nauczycieli
Filmy angażujące ucznia
Karty pracy ucznia
Przewidywalne kierunki uczniów
Wskazówki na ułatwienie lub rozszerzenie zajęć
Rozszerzenie lekcji o umiejętności humanistyczne
Rozszerzenie lekcji o umiejętności matematyczne
Dodatkowe zasoby
Kryteria ocen
Zasoby edukacyjne do nauczania hybrydowego
Instrukcję budowania


 085654-0VAT Skaner 3D Creality, 1 szt.

Skaner 3D z funkcją szybkiego skanowania, automatycznego przetwarzania danych, dostosowywania światła oraz odzwierciedlania rzeczywistych kolorów. Skanowanie może się odbywać w trybie ręcznym, co umożliwia skanowanie obiektów o różnych rozmiarach bez puntków znacznikowych nawet na zewnątrz. Tryb obrotowy pozwala na dokładne skanowanie obiektów obracanych na stoliku o 360°. Urządzenie pozwala na skanowanie dużych i średnich obiektów z precyzją do 0,1 mm. Powierzchnia skanowania to 37,8 x 53,6 cm. Dzięki funkcji automatycznego wyrównania obiektu, skanowane przedmioty nie muszą znajdować się w prawidłowej dla nich pozycji. Skaner je obróci i wyrówna.
Zestaw zawiera skaner, statyw, obracający się stolik, panel na stolik, kabel zasilający, kabel do stolika, kabel USB do przesyłania danych i dysk USB 8G.
Specyfikacja:

  • Liczba klatek na sekundę: 10
  • Obszar skanowania: 37,8 x 53,6 cm
  • Rozdzielczość przestrzenna: 0,5 mm
  • Odległość skanowania: 40-90 cm
  • Zasięg skanowania (tryb ręczy): 0,3 m do 2 m
  • Zasięg skanowania (tryb obrotowy): 0,3 m do 0,5 m
  • Format wyjściowy: obj, stl
  • Przesyłanie danych: USB 3.0
  • Temperatura pracy: 0-40°C (bez kondensacji)
  • Zgodność z systemem: Windows 10 64BIT
  • Minimalne wymagania dotyczące konfiguracji komputera: powyżej 8G RAM i powyżej 2G pamięci karty graficznej


 085655 Długopis 3D Creality, 6 szt.

Skaner 3D z funkcją szybkiego skanowania, automatycznego przetwarzania danych, dostosowywania światła oraz odzwierciedlania rzeczywistych kolorów. Skanowanie może się odbywać w trybie ręcznym, co umożliwia skanowanie obiektów o różnych rozmiarach bez puntków znacznikowych nawet na zewnątrz. Tryb obrotowy pozwala na dokładne skanowanie obiektów obracanych na stoliku o 360°. Urządzenie pozwala na skanowanie dużych i średnich obiektów z precyzją do 0,1 mm. Powierzchnia skanowania to 37,8 x 53,6 cm. Dzięki funkcji automatycznego wyrównania obiektu, skanowane przedmioty nie muszą znajdować się w prawidłowej dla nich pozycji. Skaner je obróci i wyrówna.
Zestaw zawiera skaner, statyw, obracający się stolik, panel na stolik, kabel zasilający, kabel do stolika, kabel USB do przesyłania danych i dysk USB 8G.
Specyfikacja:

  • Liczba klatek na sekundę: 10
  • Obszar skanowania: 37,8 x 53,6 cm
  • Rozdzielczość przestrzenna: 0,5 mm
  • Odległość skanowania: 40-90 cm
  • Zasięg skanowania (tryb ręczy): 0,3 m do 2 m
  • Zasięg skanowania (tryb obrotowy): 0,3 m do 0,5 m
  • Format wyjściowy: obj, stl
  • Przesyłanie danych: USB 3.0
  • Temperatura pracy: 0-40°C (bez kondensacji)
  • Zgodność z systemem: Windows 10 64BIT
  • Minimalne wymagania dotyczące konfiguracji komputera: powyżej 8G RAM i powyżej 2G pamięci karty graficznej


 085656 Filament PCL do długopisu 3D Creality, 6 szt.

Przeznaczony do długopisu 085655. # dł. rolki 5m # śr. 1,75 # temp. 60°-100°C # 10 szt. # mix kolorów-sprzedawane losowo


 085085 Tablet InsgrafDigital by Lenovo, 8 szt.

• Ekran: 10.1"
• Procesor: 1,8 GHz
• Rozdzielczość: 1920 x 1200
• Pojemność: 64GB wbudowanej pamięci wewnętrznej
• Pamięć RAM: 4GB
• System: Android 11 lub nowszy
• Kamera tylna 8 Mpix
• Kamera przednia 5 Mpix
• Złącza/łączność: WLAN, Bluetooth 5.0
• 1x USB 2.0, 1x jack 3,5 mm, czytnik kart Micro SD
• Załączone wyposażenie: Ładowarka, Przewód USB

OSTRZEŻENIE:

  • W związku z rozwojem produktu jego parametry techniczne mogą ulec zmianie. Zastrzegamy sobie prawo do związanej z tym zmiany ceny.

 


 031972 Laboratorium przyszłości. Instrukcje BHP - w szkole i poza nią, 1 szt.

 

Seria „Laboratorium przyszłości”, czyli kompetencje przyszłości w szkołach podstawowych

Seria „Laboratorium przyszłości” to nowoczesne i w pełni interaktywne materiały edukacyjne, będące odpowiedzią na potrzebę kształcenia wśród uczniów szkół podstawowych kompetencji przyszłości – w ramach edukacji STEAM, uzupełnione o kilkanaście dużych i bogatych plansz do powieszenia w klasie.

Programy „Laboratorium przyszłości” zostały stworzone tak, aby umożliwić uczniom nabycie praktycznych umiejętności. W ramach serii dostępne są interaktywne instrukcje BHP, plansze, które nauczyciel może wykorzystać podczas nauczania kompetencji technicznych, a także interaktywne schematy poglądowe tłumaczące działanie maszyn i urządzeń wokół nas.

Produkty wydane w serii „Laboratorium przyszłości” to interaktywne materiały, na które składają się zdjęcia, ilustracje, filmy, schematy, a także dodatkowe ekrany z testami, które pozwalają nauczycielowi w łatwy sposób sprawdzić, czy lub w jakim stopniu uczniowie przyswoili daną wiedzę.

Z serią „Laboratorium przyszłości” można pracować na praktycznie dowolnym urządzeniu multimedialnym – tablicy i monitorze interaktywnym, komputerze, laptopie czy smartfonie. Gotowe, interaktywne materiały to przede wszystkim oszczędność czasu nauczyciela oraz gwarancja angażujących lekcji. Przedstawienie zagadnień w postaci rysunków, filmów i animacji jest dużo łatwiejsze dla nauczyciela, a dla ucznia zdecydowanie bardziej zrozumiałe. Co ważne – w przeciwieństwie do tradycyjnych plansz – multimedialne zasoby pozwalają zachować ciągłość edukacji, także w przypadku edukacji zdalnej.

W pudełku każdego programu z serii „Laboratorium przyszłości” znajduje się kilkanaście tradycyjnych plansz do powieszenia na ścianie. Duże plakaty są zabezpieczone w rulonie, dzięki czemu trafią do szkół w nienaruszonym stanie i będą pięknie prezentować się w szkolnych klasach – bez żadnych zagięć ani śladów składania.

Każdy program zawiera licencję bezterminową dla 3 nauczycieli.


Laboratorium przyszłości. Instrukcje BHP – w szkole i poza nią

Z czym kojarzą się instrukcje BHP? Mała plansza zawieszona w rogu klasy, nudne wykłady? A może angażujące i w pełni interaktywne materiały? Tak właśnie wygląda standard w prawdziwym Laboratorium przyszłości – także w przypadku tak podstawowych materiałów jak instrukcje BHP!

„Laboratorium przyszłości. Instrukcje BHP – w szkole i poza nią” to interaktywne, multimedialne zasoby, które odpowiadają na potrzeby percepcji współczesnych uczniów. Takie podejście gwarantuje, że uczniowie faktycznie zapoznają się z danymi instrukcjami, dzięki czemu ich praca będzie bezpieczniejsza i bardziej efektywna. W zestawie poza multimedialnymi zasobami znajdują się także duże, atrakcyjne i bogate w treści plansze informacyjne oraz naklejki z oznaczeniami na niebezpieczne urządzenia.

Zagadnienia opracowane w programie:
1. Ergonomiczne stanowisko pracy ucznia w domu
2. Jak bezpiecznie podnosić i transportować ciężkie przedmioty?
3. Jak bezpiecznie posługiwać się sprzętem do nagrywania dźwięków i filmów?
4. Znaki bezpieczeństwa
5. Etykiety ostrzegawcze
6. Wypadki przy pracy
7. Przyczyny pożarów
8. Co czym gasić?
9. Jak bezpiecznie pracować z układami elektronicznymi?
10. Jak zachować się w przypadku zauważenia pożaru?
11. Zagrożenia związane z eksploatacją urządzeń elektrycznych
12. Pierwsza pomoc przedmedyczna
13. Środki ochrony osobistej
14. Jak bezpiecznie posługiwać się elektronarzędziami?
15. Jak bezpiecznie posługiwać się ostrymi narzędziami?
16. Jak bezpiecznie posługiwać się narzędziami, które mogą być gorące?
17. Jak prawidłowo i bezpiecznie wbijać gwoździe i wkręcać wkręty?
18. Jak bezpiecznie posługiwać się maszyną do szycia?
19. Zasady bezpieczeństwa podczas pracy w kuchni
20. Bezpieczna obsługa drukarki 3D
21. BHP w domu
22. Bezpieczne korzystanie ze sprzętu komputerowego
23. Zagrożenia związane z korzystaniem z internetu
24. Ochrona danych i tożsamości w internecie
25. Prawidłowe postępowanie z odpadami

# wym. pudełka 50,7 x 10,7 x 10,7 cm

Program zgodny z Podstawą Programową Techniki w klasach IV-VIII Szkoły Podstawowej


 031973 Laboratorium przyszłości. Kompetencje techniczne i praktyczne, 1 szt.

Seria „Laboratorium przyszłości”, czyli kompetencje przyszłości w szkołach podstawowych

Seria „Laboratorium przyszłości” to nowoczesne i w pełni interaktywne materiały edukacyjne, będące odpowiedzią na potrzebę kształcenia wśród uczniów szkół podstawowych kompetencji przyszłości – w ramach edukacji STEAM, uzupełnione o kilkanaście dużych i bogatych plansz do powieszenia w klasie.

Programy „Laboratorium przyszłości” zostały stworzone tak, aby umożliwić uczniom nabycie praktycznych umiejętności. W ramach serii dostępne są interaktywne instrukcje BHP, plansze, które nauczyciel może wykorzystać podczas nauczania kompetencji technicznych, a także interaktywne schematy poglądowe tłumaczące działanie maszyn i urządzeń wokół nas.

Produkty wydane w serii „Laboratorium przyszłości” to interaktywne materiały, na które składają się zdjęcia, ilustracje, filmy, schematy, a także dodatkowe ekrany z testami, które pozwalają nauczycielowi w łatwy sposób sprawdzić, czy lub w jakim stopniu uczniowie przyswoili daną wiedzę.

Z serią „Laboratorium przyszłości” można pracować na praktycznie dowolnym urządzeniu multimedialnym – tablicy i monitorze interaktywnym, komputerze, laptopie czy smartfonie. Gotowe, interaktywne materiały to przede wszystkim oszczędność czasu nauczyciela oraz gwarancja angażujących lekcji. Przedstawienie zagadnień w postaci rysunków, filmów i animacji jest dużo łatwiejsze dla nauczyciela, a dla ucznia zdecydowanie bardziej zrozumiałe. Co ważne – w przeciwieństwie do tradycyjnych plansz – multimedialne zasoby pozwalają zachować ciągłość edukacji, także w przypadku edukacji zdalnej.

W pudełku każdego programu z serii „Laboratorium przyszłości” znajduje się kilkanaście tradycyjnych plansz do powieszenia na ścianie. Duże plakaty są zabezpieczone w rulonie, dzięki czemu trafią do szkół w nienaruszonym stanie i będą pięknie prezentować się w szkolnych klasach – bez żadnych zagięć ani śladów składania.

Każdy program zawiera licencję bezterminową dla 3 nauczycieli.

Laboratorium przyszłości. Kompetencje techniczne i praktyczne

Nauka każdej umiejętności zaczyna się od teorii, a w prawdziwym Laboratorium przyszłości nawet teoria jest w pełni interaktywna! Program „Laboratorium przyszłości. Kompetencje techniczne i praktyczne” skupia się na realizacji podstawy programowej, pozwalając uczniom nabywać umiejętności praktyczne.

W programie znajdują się rysunki, filmy i animacje, które przedstawiają, jak wykonać różne czynności (np. podstawowe węzły, ściegi, klejenie materiałów, wymiana dętki, tworzenie modeli urządzeń). Dodatkowo w produkcie znajdują się także różne rady i wskazówki dla młodych majsterkowiczów. Zestaw został uzupełniony o kilkanaście dużych i szczegółowych plansz do powieszenia w klasie, które pozwolą uczniom jeszcze lepiej zapamiętać temat lekcji.

Zagadnienia opracowane w programie:
1. Rysunek techniczny – rzut prostokątny
2. Rysunek techniczny – rzut aksonometryczny
3. Rysunek techniczny – podstawowe zasady
4. Rodzaje obróbki materiałów
5. Rodzaje materiałów i ich zastosowanie – drewno
6. Rodzaje materiałów i ich zastosowanie – metale
7. Rodzaje materiałów i ich zastosowanie – tworzywa sztuczne
8. Rodzaje materiałów i ich zastosowanie – włókna
9. Rodzaje materiałów i ich zastosowanie – papier
10. Mierzenie i odmierzanie
11. Posługiwanie się wiertarko-wkrętarką akumulatorową – wiercenie otworów
12. Posługiwanie się wiertarko-wkrętarką akumulatorową – wkręcanie i wykręcanie wkrętów
13. Klejenie na gorąco
14. Wykonanie prostego przedmiotu z papieru
15. Oznaczenia na metkach odzieżowych
16. Symbole stosowane w schematach elektrycznych i elektronicznych
17. Najprostszy obwód elektryczny
18. Obwody elektryczne – połączenie szeregowe i równoległe
19. Pomiary elektryczne przy użyciu miernika uniwersalnego
20. Budowa roweru
21. Znaki i sygnały drogowe
22. Znaki i sygnały drogowe – znaki pionowe
23. Znaki i sygnały drogowe – znaki poziome
24. Sprawdzenie stanu technicznego roweru przed jazdą
25. Rozwiązywanie problemów w trakcie eksploatacji roweru
26. Jak zbudować makietę skrzyżowania ulic?
27. Jak zbudować model świetlnego sygnalizatora ulicznego?
28. Węzły 29. Ściegi ręczne 30. Jak zawiesić obraz na ścianie?
31. Jak zbudować model samolotu z kartonu?
32. Jak zbudować układ do sygnalizacji alfabetem Morse’a?
33. Jak zbudować latawiec?
34. Jak zrobić pojemnik na długopisy z odpadów?
35. Jak zrobić marionetkę?
36. Jak zrobić model spadochronu?
37. Jak zrobić pokrowiec na telefon?
38. Przydatne triki dla majsterkowicza
39. Urządzenia pomiarowe w domu
40. Zdrowe żywienie
41. Metody obróbki i konserwacji żywności
42. Jak zbudować wagę?
43. Jak zbudować “mechaniczną dłoń”?

# wym. pudełka 50,7 x 10,7 x 10,7 cm

Program zgodny z Podstawą Programową Techniki w klasach IV-VIII Szkoły Podstawowej


 031974 Laboratorium przyszłości. Maszyny wokół nas - schematy działania, 1 szt.

Seria „Laboratorium przyszłości”, czyli kompetencje przyszłości w szkołach podstawowych

Seria „Laboratorium przyszłości” to nowoczesne i w pełni interaktywne materiały edukacyjne, będące odpowiedzią na potrzebę kształcenia wśród uczniów szkół podstawowych kompetencji przyszłości – w ramach edukacji STEAM, uzupełnione o kilkanaście dużych i bogatych plansz do powieszenia w klasie.

Programy „Laboratorium przyszłości” zostały stworzone tak, aby umożliwić uczniom nabycie praktycznych umiejętności. W ramach serii dostępne są interaktywne instrukcje BHP, plansze, które nauczyciel może wykorzystać podczas nauczania kompetencji technicznych, a także interaktywne schematy poglądowe tłumaczące działanie maszyn i urządzeń wokół nas.

Produkty wydane w serii „Laboratorium przyszłości” to interaktywne materiały, na które składają się zdjęcia, ilustracje, filmy, schematy, a także dodatkowe ekrany z testami, które pozwalają nauczycielowi w łatwy sposób sprawdzić, czy lub w jakim stopniu uczniowie przyswoili daną wiedzę.

Z serią „Laboratorium przyszłości” można pracować na praktycznie dowolnym urządzeniu multimedialnym – tablicy i monitorze interaktywnym, komputerze, laptopie czy smartfonie. Gotowe, interaktywne materiały to przede wszystkim oszczędność czasu nauczyciela oraz gwarancja angażujących lekcji. Przedstawienie zagadnień w postaci rysunków, filmów i animacji jest dużo łatwiejsze dla nauczyciela, a dla ucznia zdecydowanie bardziej zrozumiałe. Co ważne – w przeciwieństwie do tradycyjnych plansz – multimedialne zasoby pozwalają zachować ciągłość edukacji, także w przypadku edukacji zdalnej.

W pudełku każdego programu z serii „Laboratorium przyszłości” znajduje się kilkanaście tradycyjnych plansz do powieszenia na ścianie. Duże plakaty są zabezpieczone w rulonie, dzięki czemu trafią do szkół w nienaruszonym stanie i będą pięknie prezentować się w szkolnych klasach – bez żadnych zagięć ani śladów składania.

Każdy program zawiera licencję bezterminową dla 3 nauczycieli.

Laboratorium przyszłości. Maszyny wokół nas – schematy działania

Aby wytłumaczyć, jak to działa, najłatwiej jest to pokazać. W szkole nie zawsze mamy jednak możliwość sięgnąć po dane urządzenie, rozebrać je i przedstawić schemat działania, szczególnie kiedy pytanie dotyczy działania silnika odrzutowego. Aczkolwiek w prawdziwym Laboratorium przyszłości wszystko to możemy dokładnie zaprezentować – dzięki bogatym i w pełni interaktywnym materiałom!

„Laboratorium przyszłości. Maszyny wokół nas – schematy działania” to program dla szkół podstawowych, który dzięki obszernym zasobom w postaci rysunków, filmów, animacji i interaktywnych materiałów pozwala na lepsze zrozumienie otaczających nas wytworów cywilizacji. Co ważne, materiały są zgodne z podstawą programową techniki oraz zostały uzupełnione o duże i wyczerpujące plansze, które przeobrażą każdą klasę w prawdziwą pracownię.

Zagadnienia opracowane w programie:
1. Oświetlenie domów wczoraj i dziś
2. Co napędza nasze pojazdy?
3. Skąd się bierze woda w kranie?
4. Skąd się bierze prąd w gniazdku?
5. Co się dzieje ze ściekami?
6. Jak działa odkurzacz?
7. Jak działa pralka?
8. Jak działa lodówka?
9. Na czym gotujemy w kuchni?
10. Instalacja elektryczna w domu
11. Jak czerpiemy energię ze źródeł odnawialnych?
12. Jak i z czego powstaje dom?
13. Latające maszyny
14. Proste maszyny, których używamy na co dzień
15. Recykling
16. Jak działa telefonia komórkowa?
17. Jak działają mechanizmy w samochodzie?
18. Jak działa drukarka 3D?
19. Jak działa sprzęt audiofoniczny?
20. Jak działa mikroskop optyczny?

# wym. pudełka 50,7 x 10,7 x 10,7 cm

Program zgodny z Podstawą Programową Techniki w klasach IV-VIII Szkoły Podstawowej

DARMOWE KONSULTACJE
Film Laboratoria Przyszłości - Relacja ze szkoły z dostawy zakupionego sprzętu

Warsztaty online dla nauczycieli



Jak realizować ciekawe lekcje z mikrokontrolerem w zestawie BECREO kit?
Film Laboratoria Przyszłości - Prezentacja oferty Moje Bambino

Polecane

Polecane

Złóż zamówienie
Laboratoria Przyszłości - pakiet BASIC
ZEST5866

11 199,10 zł­­
Podgląd
%
Złóż zamówienie
Laboratoria Przyszłości - pakiet TOP
ZEST5867

30 000,00 zł­­ 33 311,90 zł­­
Podgląd
%
Złóż zamówienie
Laboratoria Przyszłości - pakiet SELECT
ZEST5868

30 000,00 zł­­ 33 247,10 zł­­
Podgląd
Złóż zamówienie
Laboratoria Przyszłości - pakiet PREMIUM
ZEST5869

115 000,00 zł­­
Podgląd

Zapisz na liście

Brak list.
Dodaj nową listę