FAQ - często zadawane pytania
Ogólne
Telefon oraz e-mail do przedstawiciela w terenie znajduje się na stronie https://mojebambino.pl/przedstawiciele Wybierając w wyszukiwarce odpowiednie województwo, a następnie powiat znajdą Państwo w łatwy sposób telefon i e-mail do Przedstawiciela obsługującego dany region.
Katalog można zamówić bezpłatnie na stronie: https://mojebambino.pl/zamow-bezplatny-katalog. Można także skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo:
Infolinia (czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16)
0 801 577 544, 42 630 01 30, 630 01 70, 630 01 34, 630 03 05
biuro@mojebambino.pl
Infolinia (czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16)
0 801 577 544, 42 630 01 30, 630 01 70, 630 01 34, 630 03 05
biuro@mojebambino.pl
Newsletter pozwala na bieżąco śledzić promocje, nowości i inspiracje w Moje Bambino.
Do newslettera można zapisać się:
Do newslettera można zapisać się:
- zostawiając nam swój adres e-mail w specjalnym okienku i akceptując zgody w stopce sklepu (na dole strony),
- wyrażając zgodę na otrzymywanie newslettera podczas zakładania konta Klienta,
- podczas składania zamówienia.
W ofercie posiadamy bony upominkowe o nominale 1000 PLN, 300 PLN, 200 PLN, 100 PLN. Dostępne są na stronie: https://mojebambino.pl/3138/BONY-UPOMINKOWE
Informacje o aktualnych dofinansowaniach do placówek oświatowych znajdą Państwo na stronie: https://mojebambino.pl/2360/Dotacje-na-edukacje
Dotyczą one miedzy innymi programów:
Aktywna Tablica,
Rezerwa Oświatowa,
Maluch +,
Posiłek w szkole i w domu,
Uczeń z orzeczeniem.
Dotyczą one miedzy innymi programów:
Aktywna Tablica,
Rezerwa Oświatowa,
Maluch +,
Posiłek w szkole i w domu,
Uczeń z orzeczeniem.
Rejestracja i logowanie
Nie, możesz złożyć zamówienie bez rejestracji.
Warto jednak założyć konto, ponieważ:
Warto jednak założyć konto, ponieważ:
- usprawni to robienie kolejnych zakupów - unikniemy konieczności ponownego wprowadzania wszystkich danych,
- produkty w koszyku zakupowym będą zapisane na stałe, bez logowania produkty są przechowywane w koszyku tylko przez 2 godziny,
- ułatwi dokonanie zmian w danych adresowych,
- umożliwi podgląd zamówień,
- utworzone listy zakupowe zostaną trwale przypisane do Konta,
- ułatwi powtórzenie zamówienia.
- Kliknij ikonkę Konto umieszczoną w prawym górnym rogu strony (laptop/komputer) lub na dole strony (telefon komórkowy).
- Wybierz opcję Zarejestruj się.
- Podaj swoje imię, nazwisko, adres e-mail oraz hasło.
- Następnie uzupełnij dane Nabywcy i ewentualnie Odbiorcy.
- Po zapoznaniu się, zaakceptuj Politykę prywatności.
- Opcjonalnie możesz wyrazić zgodę na otrzymywanie naszego newslettera, w którym informujemy o nowościach, promocjach i inspiracjach Moje Bambino.
- W kolejnym kroku zobaczysz podsumowanie Twoich danych.
- Kliknij ikonkę Konto umieszczoną w prawym górnym rogu strony (laptop/komputer) lub na dole strony (telefon komórkowy).
- Wybierz opcję Zaloguj się.
- W okienku Jestem już Klientem podaj adres e-mail oraz hasło.
- Gotowe 😊
- Jeśli nie możesz się zalogować, kliknij w napis Zapomniałem hasła i podaj swój adres e-mail, który został użyty do założenia konta. Na maila otrzymasz wiadomość z linkiem, który pozwoli Ci ustawić nowe hasło.
Nie przechowujemy haseł naszych Klientów. Możesz jednak zawsze samodzielnie zmienić swoje hasło.
- Kliknij ikonkę Konto umieszczoną w prawym górnym rogu strony (laptop/komputer) lub na dole strony (telefon komórkowy).
- Kliknij Zaloguj się.
- Kliknij w napis Zapomniałem hasła i podaj swój adres e-mail, który został użyty do założenia konta.
- Na skrzynkę mailową otrzymasz wiadomość z linkiem, który pozwoli Ci ustawić nowe hasło.
W celu usunięcia Konta ze sklepu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta https://mojebambino.pl/przedstawiciele
Szczegółowe informacje znajdą Państwo w Polityce Prywatności, RODO https://mojebambino.pl/18/Polityka-prywatnosci-i-RODO
Szczegółowe informacje znajdą Państwo w Polityce Prywatności, RODO https://mojebambino.pl/18/Polityka-prywatnosci-i-RODO
- Kliknij ikonkę Konto umieszczoną w prawym górnym rogu strony (laptop/komputer) lub na dole strony (telefon komórkowy).
- Wybierz opcję Zaloguj się.
- W okienku Jestem już Klientem podaj adres e-mail oraz hasło.
- Po zalogowaniu wybierając w okienku po lewej stronie Adresy (laptop/komputer) lub na dole strony wybierając ponownie Konto (telefon komórkowy), a następnie Adresy możesz zmienić adres rozliczeniowy i adres standardowy.
- E-mail możesz zmienić wybierając Profil osobisty i klikając Zmień adres e-mail.
- Kliknij ikonkę Konto umieszczoną w prawym górnym rogu strony (laptop/komputer) lub na dole strony (telefon komórkowy).
- Wybierz opcję Zaloguj się.
- W okienku Jestem już Klientem podaj adres e-mail oraz hasło.
- Po zalogowaniu wybierz w okienku po lewej stronie Profil osobisty (laptop/komputer) lub na dole strony ponownie Konto i Profil osobisty (telefon komórkowy), a następnie Zmień hasło.
Zamówienia
- Wybierz produkt, który Cię interesuje i dodaj go do koszyka.
- Po prawej stronie wyświetli się okno potwierdzające dodanie produktu do koszyka (laptop/komputer) lub wybrany produkt pokaże się w nowym oknie (telefon komórkowy). Jeśli chcesz do niego dodać więcej produktów, kliknij przycisk Kontynuuj zakupy. Jeśli chcesz złożyć zamówienie, wybierz przycisk Przejdź do kasy.
- Zaloguj się lub zrób zakupy bez rejestracji.
Zakupy z logowaniem:
- Sprawdź czy Twoje dane są poprawne. Możesz je zmienić na tym etapie zamówienia.
- Jeśli potrzebujesz wpisz komentarz w Uwagach.
- Wybierz formę płatności. Kliknij Zamów i zapłać. Gotowe. Twoje zamówienie zostało złożone.
- Na podany przez Ciebie adres e-mail wyślemy Ci potwierdzenie złożenia zamówienia.
Zakupy bez rejestracji:
- Podaj imię i nazwisko.
- Zaznacz Nie zakładaj konta użytkownika i podaj adres e-mail.
- Uzupełnij Dane Nabywcy.
- Imię i nazwisko nie pojawi się na fakturze, jeśli uzupełnisz nazwę firmy/instytucji.
- Jeśli dane odbiorcy są inne niż dane nabywcy zaznacz checkbox i uzupełnij adres dostawy.
- Jeśli potrzebujesz wpisz komentarz w Uwagach.
- Wybierz formę płatności.
- Kliknij Zamów i zapłać. Gotowe. Twoje zamówienie zostało złożone.
- Na podany przez Ciebie adres e-mail wyślemy Ci potwierdzenie złożenia zamówienia.
Listę produktów, które zostały dodane do koszyka można pobrać w formie PDF po kliknięciu Przejdź do kasy. W oknie Podsumowanie kliknij Pobierz PDF.
Dane Nabywcy i dane Odbiorcy podajemy przy zakładaniu Konta lub podczas składania zamówienia bez rejestracji. Dane Nabywcy i dane Odbiorcy pojawią się na fakturze. Imię i nazwisko nie będzie widoczne na fakturze, jeśli uzupełnisz nazwę firmy/instytucji.
W sytuacji, gdy płatnik jest inny niż Nabywca prosimy wpisać jego dane w Uwagach do zamówienia.
W sytuacji, gdy płatnik jest inny niż Nabywca prosimy wpisać jego dane w Uwagach do zamówienia.
Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta https://mojebambino.pl/przedstawiciele
Informacje o czasie realizacji zamówienia otrzymają Państwo w e-mailu z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
Zmiany w zamówieniach przed etapem wysłania produktów do pakowania są zwykle możliwe. Muszą być one jednak ustalone i potwierdzone przez Biuro Obsługi Klienta https://mojebambino.pl/przedstawiciele
Po zalogowaniu produkty w koszyku zakupowym są zapisane na stałe. Bez logowania produkty w koszyku są przechowywane przez 2 godziny.
Powielenie zamówienia jest możliwe, jeśli masz Konto na naszym sklepie.
Zaloguj się. Wybierz w oknie po lewej stronie Zamówienia (laptop/komputer) lub wybierz ponownie ikonkę Konto na dole strony (telefon komórkowy), a następnie konkretne zamówienie, które chcesz powielić. Ikonka z trzema kropeczkami po prawej stronie umożliwia ponowne dodanie wszystkich produktów do koszyka.
Na tym etapie możesz zmodyfikować listę produktów w koszyku dodając nowe produkty lub niektóre z nich usuwać.
Zaloguj się. Wybierz w oknie po lewej stronie Zamówienia (laptop/komputer) lub wybierz ponownie ikonkę Konto na dole strony (telefon komórkowy), a następnie konkretne zamówienie, które chcesz powielić. Ikonka z trzema kropeczkami po prawej stronie umożliwia ponowne dodanie wszystkich produktów do koszyka.
Na tym etapie możesz zmodyfikować listę produktów w koszyku dodając nowe produkty lub niektóre z nich usuwać.
Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta https://mojebambino.pl/przedstawiciele
Zamówienia składane jako użytkownik zalogowany będą widoczne w panelu Klienta. Po zalogowaniu wybierz Zamówienia w oknie po lewej stronie (laptop/komputer) lub wybierz ponownie ikonkę Konto na dole strony (telefon komórkowy).
Jeśli nie masz Konta skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta https://mojebambino.pl/przedstawiciele
Jeśli nie masz Konta skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta https://mojebambino.pl/przedstawiciele
Numer zamówienia znajdą Państwo w e-mailu z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
Jeśli składali Państwo zamówienie jako użytkownik zarejestrowany to będzie ono także widoczne w panelu Klienta. Po zalogowaniu na Konto proszę wybrać Zamówienia w oknie po lewej stronie (laptop/komputer) lub wybierz ponownie ikonkę Konto na dole strony (telefon komórkowy). Można znaleźć tam listę wszystkich zamówień wraz z ich numerami.
Jeśli składali Państwo zamówienie jako użytkownik zarejestrowany to będzie ono także widoczne w panelu Klienta. Po zalogowaniu na Konto proszę wybrać Zamówienia w oknie po lewej stronie (laptop/komputer) lub wybierz ponownie ikonkę Konto na dole strony (telefon komórkowy). Można znaleźć tam listę wszystkich zamówień wraz z ich numerami.
Prosimy o sprawdzenie czy e-mail z potwierdzeniem nie trafił do folderu Spam lub o kontakt z Biurem Obsługi Klienta https://mojebambino.pl/przedstawiciele
Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta https://mojebambino.pl/przedstawiciele
Zamówienie można złożyć przez sklep internetowy, ale także:
ul.Graniczna 46
93-428 Łodź
- u mobilnego Przedstawiciela Handlowego podczas wizyty, telefonicznie lub mailowo https://mojebambino.pl/przedstawiciele,
- mailowo: biuro@mojebambino.pl zamowienia@mojebambino.pl,
- telefonicznie (pn-pt 8.00-16.00) 0 801 577 544, 42 630 01 30,
- fax 42 630 04 08,
- listownie:
ul.Graniczna 46
93-428 Łodź
Nie ma minimalnej wartości zamówienia.
Płatności
Możliwe formy płatności to:
- przelew 0 dni (faktura proforma zostanie wysłana na adres e-mail i należy ją opłacić w ciągu 7 dni),
- przelew przy pomocy szybkich płatności Tpay, BLIK,
- pobranie,
- przelew 14 dni (dla placówek publicznych).
Tak, jest taka możliwość. Jest ona zarezerwowana tylko dla placówek publicznych.
Czas oczekiwania na zaksięgowanie płatności to zazwyczaj 1 lub 2 dni.
Tak, pod warunkiem, że towar nie został jeszcze wysłany. W celu zmiany formy płatności prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta https://mojebambino.pl/przedstawiciele
Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta https://mojebambino.pl/przedstawiciele
Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta https://mojebambino.pl/przedstawiciele
Ceny podane w katalogu i na stronie są cenami brutto.
Faktury
Faktura zostanie wysłana na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia.
Tak, w przypadku wyboru formy płatności Przelew 0 dni, fakturę pro forma zawsze wysyłamy na podany adres e-mail.
Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta https://mojebambino.pl/przedstawiciele
Możemy wystawić dwie faktury: na firmę oraz na osobę prywatną (faktura fiskalna). Nie wystawiamy paragonów.
Tak, jest możliwe otrzymanie duplikatu faktury. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi klienta https://mojebambino.pl/przedstawiciele
Koszt dostawy
Na terenie województwa łódzkiego dostawa jest zawsze darmowa.
W sklepie internetowym darmowa dostawa obowiązuje dla zamówień od 150zł.
Przy zamówieniu złożonym drogą mailową, telefoniczną lub pocztą darmowa dostawa obowiązuje od 500 zł.
W pozostałych sytuacjach koszt transportu wynosi 25 zł.
W sklepie internetowym darmowa dostawa obowiązuje dla zamówień od 150zł.
Przy zamówieniu złożonym drogą mailową, telefoniczną lub pocztą darmowa dostawa obowiązuje od 500 zł.
W pozostałych sytuacjach koszt transportu wynosi 25 zł.
Nie, koszt dosyłki chwilowo niedostępnego towaru leży po naszej stronie.
Dostawa
Dostawa zamówionych i dostępnych Towarów realizowana jest do 14 dni roboczych od daty potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Proponowane metody dostawy zależą od rodzaju zamówionego produktu i zostaną one określone po złożeniu zamówienia, aby zagwarantować jak najlepsze terminy dostawy.
a) Wysyłki kurierskie – do 5 dni roboczych w przypadku Produktów małych gabarytowo.
b) Wysyłki transportem zleconym – do 14 dni roboczych w przypadku mebli, pianek, tablic oraz Produktów dużych gabarytowo.
c) Wysyłki paletowe tj. do samodzielnego rozładunku i wniesienia przez Klienta – do 4 dni roboczych. Na palecie dostarczamy wybrane Produkty meblowe.
d) W sezonie powyższe terminy mogą ulec zmianie o czym informujemy Klientów indywidualnie przy potwierdzeniu zamówienia drogą elektroniczną lub telefoniczną.
e) Produkty dostarczane są bez dodatkowej usługi wniesienia. Wniesienie towaru pozostaje po stronie Klienta.
a) Wysyłki kurierskie – do 5 dni roboczych w przypadku Produktów małych gabarytowo.
b) Wysyłki transportem zleconym – do 14 dni roboczych w przypadku mebli, pianek, tablic oraz Produktów dużych gabarytowo.
c) Wysyłki paletowe tj. do samodzielnego rozładunku i wniesienia przez Klienta – do 4 dni roboczych. Na palecie dostarczamy wybrane Produkty meblowe.
d) W sezonie powyższe terminy mogą ulec zmianie o czym informujemy Klientów indywidualnie przy potwierdzeniu zamówienia drogą elektroniczną lub telefoniczną.
e) Produkty dostarczane są bez dodatkowej usługi wniesienia. Wniesienie towaru pozostaje po stronie Klienta.
Tak, skontaktuje się z Państwem kurier lub pracownik Moje Bambino.
W przypadku kuriera na 24 do 48 godzin przed dostawą zostaje wysłany SMS. W przypadku transportu zleconego (transport mebli – duże gabaryty) na 24 do 48 godzin przed dostawą Dział Transportu telefonicznie kontaktuje się z Klientem.
Kurier przyjmuje płatność tylko gotówką.
Tak, w tym celu prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta https://mojebambino.pl/przedstawiciele
Tak, należy jednak zgłosić ten fakt przy składaniu zamówienia.
Tak. W tym celu należy skontaktować się z Działem Eksportu:
export@mojebambino.pl
Tel. +48 42 280 72 12
Faks: +48 42 630 04 56
export@mojebambino.pl
Tel. +48 42 280 72 12
Faks: +48 42 630 04 56
Rozładunek i wniesienie pod pierwsze zadaszone miejsce jest po naszej stronie w przypadku wysyłki transportem zleconym oraz za pośrednictwem kuriera DPD. Wysyłki paletowe za pośrednictwem firmy Hellmann są do samodzielnego rozładunku i wniesienia przez Klienta. Istnieje możliwość wniesienia w wyznaczone miejsce za dodatkową opłatą.
Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta https://mojebambino.pl/przedstawiciele
Zwroty i reklamacje
W przypadku skorzystania z możliwości zwrotu należy uzupełnić formularz dostępny na stronie https://mojebambino.pl/reklamacja. Po wypełnieniu i zarejestrowaniu zgłoszenia prosimy czekać na kontakt telefoniczny ze strony pracownika Działu Reklamacji.
Przypominamy, że z możliwości zwrotu wyłączone są towary wyprodukowane na specjalne zamówienie, place zabaw, programy multimedialne, książki, jeśli zostały one rozpakowane przez Klienta.
Przypominamy, że z możliwości zwrotu wyłączone są towary wyprodukowane na specjalne zamówienie, place zabaw, programy multimedialne, książki, jeśli zostały one rozpakowane przez Klienta.
Formularz odstąpienia od umowy znajdą Państwo tutaj >> https://mojebambino.pl/pliki/formularz-odstapienia-od-umowy-zawartej-na-odleglosc-dla-konsumentow.pdf
Więcej informacji w Regulaminie zakupów https://mojebambino.pl/16/Regulamin-zakupow
Więcej informacji w Regulaminie zakupów https://mojebambino.pl/16/Regulamin-zakupow
Produkt można zareklamować przez:
Formularz online kliknij tutaj >> https://mojebambino.pl/reklamacja Po wypełnieniu i zarejestrowaniu zgłoszenia oczekuj na kontakt telefoniczny ze strony pracownika Działu Reklamacji.
Formularz PDF kliknij tutaj >> https://mojebambino.pl/pliki/Mojebambino-Formularz_reklamacyjny.pdf Po wypełnieniu należy przesłać go faxem, e-mailem lub listownie na adres firmy.
Kontakt telefoniczny z Działem Reklamacji 42 203 49 48. Służymy wsparciem w procesie wprowadzenia reklamacji. Reklamacje nie są przyjmowane telefonicznie.
Formularz online kliknij tutaj >> https://mojebambino.pl/reklamacja Po wypełnieniu i zarejestrowaniu zgłoszenia oczekuj na kontakt telefoniczny ze strony pracownika Działu Reklamacji.
Formularz PDF kliknij tutaj >> https://mojebambino.pl/pliki/Mojebambino-Formularz_reklamacyjny.pdf Po wypełnieniu należy przesłać go faxem, e-mailem lub listownie na adres firmy.
Kontakt telefoniczny z Działem Reklamacji 42 203 49 48. Służymy wsparciem w procesie wprowadzenia reklamacji. Reklamacje nie są przyjmowane telefonicznie.
Więcej informacji na stronie https://mojebambino.pl/2351/Reklamacje-i-zwroty
Reklamacje nie są przyjmowane telefonicznie.
Służymy wsparciem w procesie wprowadzenia reklamacji. Kontakt telefoniczny z Działem Reklamacji 42 203 49 48.
Więcej informacji na stronie https://mojebambino.pl/2351/Reklamacje-i-zwroty
Służymy wsparciem w procesie wprowadzenia reklamacji. Kontakt telefoniczny z Działem Reklamacji 42 203 49 48.
Więcej informacji na stronie https://mojebambino.pl/2351/Reklamacje-i-zwroty
Z możliwości zwrotu wyłączone są towary wyprodukowane na specjalne zamówienie, place zabaw, programy multimedialne, książki, jeśli zostały one rozpakowane przez Klienta.
Gwarancją Producenta nieobjęte są:
a) uszkodzenia wynikające z niewłaściwego samodzielnego transportu lub przenoszenia Towaru,
b) uszkodzenia powstałe w wyniku samodzielnej ingerencji w Towar,
c) uszkodzenia spowodowane konserwacją i przechowywaniem Towaru niezgodnie z zaleceniami Sprzedającego,
d) niezamierzone przez Producenta zmiany w odcieniach kolorów wynikające z zaprojektowanych cech plastycznych i estetycznych wyrobu oraz cech charakterystycznych dla surowców, z których wykonano Towar, a w szczególności: różnice w fakturze i odcieniu drewna litego (również niejednorodne pokrycie lakierem), gdzie drobne różnice nie są wadą Towaru, a wynikają ze specyfiki danych materiałów oraz naturalnych właściwości i wad drewna, dotyczy także różnic spowodowane różną datą partii produkcyjnych,
e) uszkodzenia wynikające z samodzielnego, błędnego montażu.
Gwarancją Producenta nieobjęte są:
a) uszkodzenia wynikające z niewłaściwego samodzielnego transportu lub przenoszenia Towaru,
b) uszkodzenia powstałe w wyniku samodzielnej ingerencji w Towar,
c) uszkodzenia spowodowane konserwacją i przechowywaniem Towaru niezgodnie z zaleceniami Sprzedającego,
d) niezamierzone przez Producenta zmiany w odcieniach kolorów wynikające z zaprojektowanych cech plastycznych i estetycznych wyrobu oraz cech charakterystycznych dla surowców, z których wykonano Towar, a w szczególności: różnice w fakturze i odcieniu drewna litego (również niejednorodne pokrycie lakierem), gdzie drobne różnice nie są wadą Towaru, a wynikają ze specyfiki danych materiałów oraz naturalnych właściwości i wad drewna, dotyczy także różnic spowodowane różną datą partii produkcyjnych,
e) uszkodzenia wynikające z samodzielnego, błędnego montażu.
Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 30 dni w przypadku podmiotów gospodarczych i 14 dni w przypadku Konsumentów.
Aby zgłosić reklamację przygotuj:
- dane Płatnika (nazwa, adres, telefon, adres mailowy),
- dane dotyczące towaru (kod produktu, opis reklamowanej wady oraz żądanie kupującego),
- numer dowodu zakupu oraz datę otrzymania przesyłki i zaistnienia wady,
- zdjęcia uszkodzeń,
- pieczęć producenta (w przypadku mebli),
- protokół szkody spisany z kurierem (w przypadku uszkodzeń doręczeń).
Skrócone warunki reklamacyjne:
Zwrot – 14 dni od dnia dostawy w przypadku konsumentów, 10 dni w przypadku podmiotów gospodarczych.
Wymiana na życzenie – 10 dni kalendarzowych od dnia dostawy.
Rozbieżności ilościowe – 7 dni kalendarzowych od momentu dostawy.
Reklamacje – 2 lata od dnia zakupu.
Uszkodzenia w transporcie – 3 dni kalendarzowe od momentu dostawy.
Szczegółowe informacje nt. warunków serwisu gwarancyjnego znajdują się w regulaminie sprzedaży:
Regulamin dla Klientów prywatnych >>
Regulamin dla Podmiotów gospodarczych >>
Zwrot – 14 dni od dnia dostawy w przypadku konsumentów, 10 dni w przypadku podmiotów gospodarczych.
Wymiana na życzenie – 10 dni kalendarzowych od dnia dostawy.
Rozbieżności ilościowe – 7 dni kalendarzowych od momentu dostawy.
Reklamacje – 2 lata od dnia zakupu.
Uszkodzenia w transporcie – 3 dni kalendarzowe od momentu dostawy.
Szczegółowe informacje nt. warunków serwisu gwarancyjnego znajdują się w regulaminie sprzedaży:
Regulamin dla Klientów prywatnych >>
Regulamin dla Podmiotów gospodarczych >>
W takiej sytuacji prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego, który znajduje się na stronie https://mojebambino.pl/reklamacja Mają Państwo na to 3 dni.
Klient w ciągu godziny od otrzymania przesyłki może/powinien uzupełnić protokół szkody na stronie DPD https://protokol.dpd.com.pl/ - uzupełnienie protokołu DPD nie jest jednoznacznie zgłoszeniem reklamacji do Moje Bambino.
Klient w ciągu godziny od otrzymania przesyłki może/powinien uzupełnić protokół szkody na stronie DPD https://protokol.dpd.com.pl/ - uzupełnienie protokołu DPD nie jest jednoznacznie zgłoszeniem reklamacji do Moje Bambino.
Jeśli roszczenia zostaną uznane za zasadne towary reklamowane są odbierane na koszt sprzedawcy.
Każdorazowo w przypadku wystawienia faktury korygującej Klient za pośrednictwem wiadomości e-mail jest proszony o podanie numeru konta i danych niezbędnych do przelewu nadpłaty. Wiadomość jest przesyłana do Działu Finansowego z dyspozycją zwrotu środków na wskazany numer konta.
Do złożenia reklamacji potrzebny jest numer zamówienia, wydania magazynowego bądź faktury zakupu.
Gwarancja udzielana jest na okres 2 (dwóch) lat licząc od dnia, kiedy rzecz została Klientowi wydana.
Gwarancją Producenta nieobjęte są:
a) uszkodzenia wynikające z niewłaściwego samodzielnego transportu lub przenoszenia Towaru,
b) uszkodzenia powstałe w wyniku samodzielnej ingerencji w Towar,
c) uszkodzenia spowodowane konserwacją i przechowywaniem Towaru niezgodnie z zaleceniami Sprzedającego,
d) niezamierzone przez Producenta zmiany w odcieniach kolorów wynikające z zaprojektowanych cech plastycznych i estetycznych wyrobu oraz cech charakterystycznych dla surowców, z których wykonano Towar, a w szczególności: różnice w fakturze i odcieniu drewna litego (również niejednorodne pokrycie lakierem), gdzie drobne różnice nie są wadą Towaru, a wynikają ze specyfiki danych materiałów oraz naturalnych właściwości i wad drewna, dotyczy także różnic spowodowane różną datą partii produkcyjnych,
e) uszkodzenia wynikające z samodzielnego, błędnego montażu.
Gwarancją Producenta nieobjęte są:
a) uszkodzenia wynikające z niewłaściwego samodzielnego transportu lub przenoszenia Towaru,
b) uszkodzenia powstałe w wyniku samodzielnej ingerencji w Towar,
c) uszkodzenia spowodowane konserwacją i przechowywaniem Towaru niezgodnie z zaleceniami Sprzedającego,
d) niezamierzone przez Producenta zmiany w odcieniach kolorów wynikające z zaprojektowanych cech plastycznych i estetycznych wyrobu oraz cech charakterystycznych dla surowców, z których wykonano Towar, a w szczególności: różnice w fakturze i odcieniu drewna litego (również niejednorodne pokrycie lakierem), gdzie drobne różnice nie są wadą Towaru, a wynikają ze specyfiki danych materiałów oraz naturalnych właściwości i wad drewna, dotyczy także różnic spowodowane różną datą partii produkcyjnych,
e) uszkodzenia wynikające z samodzielnego, błędnego montażu.
Tak, można zareklamować usługę.
Produkty
Na sklepie mojebambino.pl wyświetlają się tylko produkty, które są aktualne w ofercie Moje Bambino. Produkty ze statusem Oczekujemy na dostawę mogą być zatem zamawiane, ponieważ ich dostępność na magazynie zostanie w możliwie najkrótszym terminie uzupełniona.
O terminie wysyłki zamówionych produktów zostaną Państwo poinformowani w mailu z potwierdzeniem zamówienia.
O terminie wysyłki zamówionych produktów zostaną Państwo poinformowani w mailu z potwierdzeniem zamówienia.
Indywidualne warunki sprzedaży należy konsultować z Biurem Obsługi Klienta https://mojebambino.pl/przedstawiciele
Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta https://mojebambino.pl/przedstawiciele
Planowany termin dostawy dla niektórych produktów można znaleźć po wejściu w kartę produktu. Informacja znajduje się po prawej stronie pod informacją o dostępności.
Planowany termin dostawy dla niektórych produktów można znaleźć po wejściu w kartę produktu. Informacja znajduje się po prawej stronie pod informacją o dostępności.
Próbki materiałów, z których produkujemy nasze meble, krzesełka i stoły dostępne są u naszych Przedstawicieli Handlowych. Prosimy o kontakt w celu umówienia się na spotkanie https://mojebambino.pl/przedstawiciele
Produkt można zareklamować przez:
- Formularz online https://mojebambino.pl/reklamacja Po wypełnieniu i zarejestrowaniu zgłoszenia prosimy o oczekiwanie na kontakt telefoniczny ze strony pracownika Działu Reklamacji
- Formularz PDF https://mojebambino.pl/pliki/Mojebambino-Formularz_reklamacyjny.pdf Po wypełnieniu należy przesłać go faxem, emailem lub listownie na adres firmy
Więcej informacji na stronie z Regulaminem zakupów https://mojebambino.pl/16/Regulamin-zakupow
Dla wybranych produktów istnieje możliwość dokupienia gwarancji na dłuższy okres. Dotyczy to np.: wybranych monitorów interaktywnych https://mojebambino.pl/501/Monitory-interaktywne, robota edukacyjnego Photon https://mojebambino.pl/6827/Robot-edukacyjny-Photon
czy urządzenia Miusicon https://mojebambino.pl/642/Musicon-muzyczny-wynalazek
czy urządzenia Miusicon https://mojebambino.pl/642/Musicon-muzyczny-wynalazek
Na sklepie mojebambino.pl wyświetlają się wszystkie produkty, które są aktualne w ofercie Moje Bambino.
Wszystkie meble dostarczane są w paczkach, nie dostarczamy zmontowanych mebli. Wyjątkiem są jedynie szafy metalowe.
Nie ma możliwości zwrotu ani wymiany zmontowanych mebli.
Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta https://mojebambino.pl/przedstawiciele
Certyfikaty
Towary sprzedawane przez Moje Bambino zgodnie z Rozporządzeniem mają odpowiednie atesty i certyfikaty.
Aby pobrać certyfikat na produkt zakupiony w firmie Moje Bambino, prosimy skorzystać ze strony: https://certyfikaty.mojebambino.pl/ i wpisać kod znajdujący się na dokumencie Wydania Magazynowego, który został dostarczony wraz z towarem.
Montaż
Bezpłatna usługa montażu dotyczy tylko placów zabaw oraz pakietów multimedialnych dostarczanych w ramach projektu Aktywna Tablica.
Montaż urządzeń multimedialnych, mebli i innych elementów wyposażenia podlega dodatkowej opłacie ustalanej indywidualnie.
Montaż urządzeń multimedialnych, mebli i innych elementów wyposażenia podlega dodatkowej opłacie ustalanej indywidualnie.
W celu umówienia się na montaż lub zmiany daty montażu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta bądź z Przedstawicielem handlowym: https://mojebambino.pl/przedstawiciele.
Wszystkich niezbędnych informacji udzieli Państwu nasz Pracownik, który będzie kontaktować się z Państwem telefonicznie w celu potwierdzenia daty i godziny montażu.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z samodzielnego, błędnego montażu. Montaż należy wykonywać zgodnie z dołączoną instrukcją do dostarczonego towaru wyłącznie elementami montażowymi załączonymi do niego.
Rabaty
W celu możliwości udzielenia rabatu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta bądź z Przedstawicielem handlowym: https://mojebambino.pl/przedstawiciele.
Możliwe formy rabatów to:
• rabat cenowy (obniżka ceny aktualnego zamówienia),
• rabat w towarze.
• rabat cenowy (obniżka ceny aktualnego zamówienia),
• rabat w towarze.
Wysokość rabatu ustalana jest indywidualnie z naszym Konsultantem lub Przedstawicielem handlowym.
Place zabaw
Wszystkie oferowane przez nas urządzenia i sprzęty na plac zabaw spełniają wszelkie wymogi bezpieczeństwa zgodne z polskimi i europejskimi normami.
W celu umówienia się na montaż prosimy o kontakt z mobilnym Przedstawicielem Handlowym: https://mojebambino.pl/przedstawiciele.
Czas trwania montażu uzależniony jest od ilości urządzeń, ich wielkości oraz nawierzchni, w jakiej będą montowane.
Przy projektowaniu placów zabaw możecie Państwo liczyć na naszą pomoc w doborze urządzeń, przygotowaniu wizualizacji 2D, pomiarach, wykonaniu dokumentacji zdjęciowej, sprawdzeniu czy zaproponowane urządzenia zmieszczą się na danym placu.
O nas
Siedziba firmy:
Moje Bambino Sp. z o.o.
ul. Graniczna 46
93-428 Łódź
Nasi Przedstawiciele Handlowi pracują na terenie całego kraju. Jeśli potrzebujesz kontaktu do naszego Przedstawiciela znajdziesz go na stronie: https://mojebambino.pl/przedstawiciele.
Wybierając w wyszukiwarce odpowiednie województwo, a następnie powiat znajdą Państwo w łatwy sposób telefon i e-mail do Przedstawiciela obsługującego dany region.
Moje Bambino Sp. z o.o.
ul. Graniczna 46
93-428 Łódź
Nasi Przedstawiciele Handlowi pracują na terenie całego kraju. Jeśli potrzebujesz kontaktu do naszego Przedstawiciela znajdziesz go na stronie: https://mojebambino.pl/przedstawiciele.
Wybierając w wyszukiwarce odpowiednie województwo, a następnie powiat znajdą Państwo w łatwy sposób telefon i e-mail do Przedstawiciela obsługującego dany region.
Nasze Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.
Infolinia: 0 801 577 544, 42 630 01 30, 630 01 70, 630 01 34, 630 03 05.
Infolinia: 0 801 577 544, 42 630 01 30, 630 01 70, 630 01 34, 630 03 05.
Moje Bambino posiada tylko sklep online. Jednak nasze produkty znajdą Państwo także w katalogach, które przesyłamy do placówek – istnieje także możliwość bezpłatnego zamówienia katalogu https://mojebambino.pl/zamow-bezplatny-katalog.
Możliwy jest także bezpośredni kontakt z naszym Przedstawicielem Handlowym, który odpowie na wszystkie pytania https://mojebambino.pl/przedstawiciele.
Możliwy jest także bezpośredni kontakt z naszym Przedstawicielem Handlowym, który odpowie na wszystkie pytania https://mojebambino.pl/przedstawiciele.
Telefon oraz mail do przedstawiciela w terenie znajdą Państwo na stronie: https://mojebambino.pl/przedstawiciele.
Wybierając w wyszukiwarce odpowiednie województwo, a następnie powiat znajdą Państwo namiary na Przedstawiciela obsługującego dany region.
Wybierając w wyszukiwarce odpowiednie województwo, a następnie powiat znajdą Państwo namiary na Przedstawiciela obsługującego dany region.
RODO
Polityka prywatności, RODO dostępne są pod linkiem: https://mojebambino.pl/18/Polityka-prywatnosci-i-RODO.
Zapisz na liście
Dodaj nową listę