Wyposażenie gabinetu i sekretariatu

Meble do sekretariatu, gabinetu dyrektora w żłobku.

Oferujemy kompleksowe wyposażenie do żłobków i klubów malucha. Mogą Państwo u nas zakupić nie tylko meble do sal w żłobku, ale również meble do sekretariatu i gabinetu. Pomożemy funkcjonalnie, a zarazem ciekawie urządzić wnętrze, dbając o indywidualny charakter placówki i Państwa oczekiwania. Nasze meble biurowe cechuje solidność wykonania, ciekawe detale, atrakcyjna cena.

Zapewniamy profesjonalną obsługę w zakresie doboru asortymentu dedykowanego do pomieszczeń biurowych: nowoczesne lady recepcyjne, biurka, krzesła i stoły biurowe, siedziska biurowe, meble biurowe z kilku kolekcji.

Nasze meble biurowe Kvadra łączą w sobie takie zalety jak: stabilność konstrukcji, funkcjonalność i nowoczesność formy. Z kolei meble Expo to seria prostych, eleganckich i uniwersalnych mebli przeznaczonych głównie do wyposażenia gabinetów, sekretariatów. Posiadamy szeroki wybór szafek: zamykane na klucz, z witryną, niskie oraz wysokie, szafy ubraniowe z wieszakami. Kolekcja mebli Bien to prosty, lekki i funkcjonalny system mebli biurowych. Zróżnicowanie kolekcji pozwala na stworzenie funkcjonalnego środowiska pracy dopasowanego do indywidualnych potrzeb w żłobku. Biurka i stoły Bien wyposażone są w konstrukcję stworzoną w oparciu o stalowy profil, który nadaje meblom wrażenie lekkości.

Meble biurowe Moje Bambino można uzupełnić stołami konferencyjnymi i ergonomicznymi krzesłami biurowymi, obrotowymi, które są dostępne w wielu wariantach tak, aby móc je dostosować do własnych potrzeb.

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, poszerzyliśmy naszą ofertę foteli, kanap i sof biurowych.

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą wyposażenia do sekretariatu i gabinetu w żłobku.

Zapisz na liście

Brak list.
Dodaj nową listę
WeedesignSupp.backlink.title.3 WeedesignSupp.backlink.title.3