Opis
Materiały dla nauczyciela
Hello wita się z angielskim!
Planeta Hello! zawiera 230 interaktywnych aktywności, których celem jest nauka języka angielskiego w formie angażującej zabawy. Różne stopnie trudności pozwolą dostosować aktywności do poziomu i wieku uczniów.
Aplikacje w pakiecie (15 aplikacji zawierających 230 aktywności):
Throw it in the wash - 3 poziomy (Kolory, Nazwy Ubrań, Mix), 6 aktywności
Build a monster - 1 aktywność, nieskończona ilość plansz
Walk and collect - 4 światy, 4 aktywności, 40 plansz
Listen and point out - 2 poziomy, 2 aktywności, nieskończona ilość plansz
Identify the animal - 6 aktywności, nieskończona ilość plansz
Hit the letter - 26 aktywności (wszystkie litery alfabetu), każda z aktywności posiada kilka wariantów słów powiązanych z daną literą
Take me there - 3 poziomy, 3 aktywności, nieskończona ilość plansz
Furnish a house - 10 aktywności, 10 plansz
Escape room - 1 aktywność
Catch emotions - 1 aktywność, nieskończona ilość plans,
Color me - 3 poziomy, 39 aktywności, 39 plansz
Listen to the numbers and point out - 3 poziomy, 3 aktywności, nieskończona ilość plansz
Listen and catch - 3 poziomy, 3 aktywności, nieskończona ilość plansz
Arrange letters - 5 aktywności, nieskończona ilość plansz
Make sentences - 2 tryby, 75 aktywności, 75 plansz
Aktywności obejmują zadania na słuchanie i rozumienie poleceń wydawanych w danym języku, czytanie ze zrozumieniem, naukę kolorów, nazw przedmiotów czy zwierząt.
Zawarte w planecie aktywności rozwijają w dzieciach naturalne możliwości językowe, uczą wykorzystywania języka w codziennym życiu, zachęcają do nauki poprzez znane dzieciom aktywności, jak kolorowanki, memory czy układanie zdań.
Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).
Planety wchodzą w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji – każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (3-9 lat).
Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, aktywności rewalidacyjne
Obszary rozwojowe: nauka języka obcego (słuchanie i rozumienie ze słuchu, mówienie i prawidłowa wymowa, pisanie, czytanie ze zrozumieniem)
Cel: wspomaganie nauki języka obcego – wsparcie dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Zakres: nauka słówek z różnych zakresów tematycznych, łączenie obrazków, zapisu słownego oraz wymowy słowa, zapis zdań, różnorodne polecenia
Potrzeby specjalne: zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się, spektrum autyzmu
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności, poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3-4 lata, poziom 2: 5-6 lat, poziom 3: 7-9 lat.
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki
Planeta Hello! zawiera 230 interaktywnych aktywności, których celem jest nauka języka angielskiego w formie angażującej zabawy. Różne stopnie trudności pozwolą dostosować aktywności do poziomu i wieku uczniów.
Aplikacje w pakiecie (15 aplikacji zawierających 230 aktywności):
Throw it in the wash - 3 poziomy (Kolory, Nazwy Ubrań, Mix), 6 aktywności
Build a monster - 1 aktywność, nieskończona ilość plansz
Walk and collect - 4 światy, 4 aktywności, 40 plansz
Listen and point out - 2 poziomy, 2 aktywności, nieskończona ilość plansz
Identify the animal - 6 aktywności, nieskończona ilość plansz
Hit the letter - 26 aktywności (wszystkie litery alfabetu), każda z aktywności posiada kilka wariantów słów powiązanych z daną literą
Take me there - 3 poziomy, 3 aktywności, nieskończona ilość plansz
Furnish a house - 10 aktywności, 10 plansz
Escape room - 1 aktywność
Catch emotions - 1 aktywność, nieskończona ilość plans,
Color me - 3 poziomy, 39 aktywności, 39 plansz
Listen to the numbers and point out - 3 poziomy, 3 aktywności, nieskończona ilość plansz
Listen and catch - 3 poziomy, 3 aktywności, nieskończona ilość plansz
Arrange letters - 5 aktywności, nieskończona ilość plansz
Make sentences - 2 tryby, 75 aktywności, 75 plansz
Aktywności obejmują zadania na słuchanie i rozumienie poleceń wydawanych w danym języku, czytanie ze zrozumieniem, naukę kolorów, nazw przedmiotów czy zwierząt.
Zawarte w planecie aktywności rozwijają w dzieciach naturalne możliwości językowe, uczą wykorzystywania języka w codziennym życiu, zachęcają do nauki poprzez znane dzieciom aktywności, jak kolorowanki, memory czy układanie zdań.
Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).
Planety wchodzą w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji – każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (3-9 lat).
Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, aktywności rewalidacyjne
Obszary rozwojowe: nauka języka obcego (słuchanie i rozumienie ze słuchu, mówienie i prawidłowa wymowa, pisanie, czytanie ze zrozumieniem)
Cel: wspomaganie nauki języka obcego – wsparcie dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Zakres: nauka słówek z różnych zakresów tematycznych, łączenie obrazków, zapisu słownego oraz wymowy słowa, zapis zdań, różnorodne polecenia
Potrzeby specjalne: zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się, spektrum autyzmu
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności, poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3-4 lata, poziom 2: 5-6 lat, poziom 3: 7-9 lat.
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki
Filmy
Polecane
Polecane
%
Niski stan magazynowy
Knowla Box - aktywna ściana /podłoga
821106
19 999,90 zł 20 999,90 zł Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 18899,90 zł
%
Oczekujemy na dostawę
Knowla Box + planety językowe
ZEST6077
29 124,90 zł 31 454,90 zł Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 31454,90 zł
%
Oczekujemy na dostawę
Knowla Wall + planety językowe
ZEST6078
29 224,90 zł 30 454,90 zł Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 30454,90 zł