Knowla Wall + planety językowe
29 224,90 zł
% 30 454,90 złW skład zestawu wchodzą:
- 821105 Knowla Wall (Magiczna Ściana) wersja 2.0
- 821120 Knowla - Planeta Hello! - język angielski
- 821121 Knowla - Planeta Hola! - język hiszpański
- 821122 Knowla - Planeta Hallo! - język niemiecki
- 821123 Knowla - Planeta Salut! - język francuski
- 821124 Knowla - Planeta Ciao! - język włoski
821105 Knowla Wall (Magiczna Ściana) wersja 2.0
Knowla Wall to jedyne w swoim rodzaju multimedialne, interaktywne urządzenie, będące sercem edukacyjnej rozrywki Knowla. Wyposażone w najwyższej jakości ultrakrótkoogniskowy projektor Epson z uchwytem na wysięgniku umożliwia wyświetlanie jasnego, wielkoformatowego obrazu na zintegrowanej ściance (nawet w jasnych pomieszczeniach!). Zapewnia rozmaite możliwości interakcji z wyświetlanym obrazem: uderzanie piłeczkami, pisanie pisakiem, a także obsługę za pomocą klawiatury z touchpadem.
Zintegrowana platforma multimedialna Knowla Wall została stworzona do obsługi pakietów
aplikacji Edukacyjny Wszechświat Knowla (planet tematycznych), a także do tworzenia i wyświetlania dowolnych treści multimedialnych. Posiada wbudowany komputer z WiFi i systemem Windows 10 i może też służyć jako samodzielne centrum multimedialnej edukacji i rozrywki. W tym samym czasie może korzystać nawet do 10-15 osób!
W zestawie z urządzeniem otrzymujemy pakiet startowy aplikacji: Planetę Fruu z 120 aktywnościami edukacyjno-rozwojowymi dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (I-III), a także planetę EduMini (ponad 132 aktywności, 2 aplikacje posiadają nieskończoną liczbę aktywności) pokazującą przekrój możliwości, interakcji całego Edukacyjnego Wszechświata.
Aplikacje zawierają aktywności logiczne, sportowe, zręcznościowe, edukacyjne oraz takie, które mogą być wykorzystane podczas zajęć rewalidacyjnych i korekcyjno-kompensacyjnych, wspierające dzieci z zaburzeniami przetwarzania zmysłowego, koncentracji, komunikacji i procesów uczenia się.
Obszary rozwoju: motoryka mała, motoryka duża, sprawność ruchowa, zręczność, percepcja wzrokowa, koordynacja wzrokowo-ruchowa, spostrzegawczość, logiczne myślenie, orientacja przestrzenna, kreatywność, wyobraźnia, współpraca.
Potrzeby specjalne: spektrum autyzmu, zespół Downa.
Najważniejsze cechy Knowla Wall:
- Mobilny
- Dzięki zwartej konstrukcji na kółkach i łatwości prowadzenia łatwy do przemieszczania.
- Łatwy w obsłudze
- Intuicyjny w korzystaniu, szybki w działaniu. Posiada łatwy w użyciu interfejs. Konfiguracja jest szybka i bezproblemowa. Dostęp do usług serwisowych, wsparcia technicznego i prostych instrukcji użytkowania.
- Jasny Obraz
- Obraz z projektora jest wyświetlany z góry, nie ma cieni, oślepiającego światła ani martwych punktów, a laserowe źródło światła o wysokiej jasności 4100 lumenów działa również, gdy oświetlenie otoczenia jest wysokie - bez konieczności zaciemniania pomieszczeń. Oglądanie jest możliwe pod każdym kątem.
- Interakcje
- Pozwala na interakcję z obszar wyświetlania za pomocą rzucanych piłeczego, interaktywnego pisaka oraz bezprzewodowej klawiatury. Wykorzystuje unikatową technologię lokalizacji urządzeń piłki w wyświetlany obraz za pomocą systemu czujników ultradźwiękowych oraz laserową technologię wyświetlania obrazu.
- Wielozadaniowy
- Oprócz wykonywania zadań i aktywności dostępnych w pakietach aplikacji Knowla, może służyć za multimedialne centrum rozrywki - umożliwia m. in. przeglądanie internetu, tworzenie materiałów, projekcję filmów.
Startowe planety dla Knowla Wall:
- Planeta Fruu, która składa się ponad z 120 interaktywnych aktywności z najróżniejszych obszarów rozwojowych: aktywności logiczne, sportowe, zręcznościowe i edukacyjne. Także te, które z powodzeniem wykorzystać można podczas zajęć rewalidacyjnych i korekcyjno-kompensacyjnych, pracując z dziećmi z zaburzeniami przetwarzania zmysłowego, koncentracji, komunikacji i procesów uczenia się. Ta najbardziej uniwersalna z naszych planet jest planetą startową i otrzymacie ją w zestawie do każdego zakupionego urządzenia Knowla Wall.
- Planeta EduMini to magiczne miejsce w Edukacyjnym Wszechświecie Knowla, stworzone dla dzieci w wieku od 3 do 9 lat. Ta planeta oferuje przegląd bogatego zestawu interaktywnych aktywności, które pomagają rozwijać różnorodne umiejętności i kompetencje w sposób zabawny i angażujący i pokazuje przekrojowo możliwości całego Edukacyjnego Wszechświata. Otrzymacie ją w zestawie do każdego zakupionego urządzenia Knowla Wall. W EduMini znajduje się łącznie 9 aplikacji i ponad 132 aktywności.
Dodatkowo, istnieje możliwość dokupienia:
- Zestaw do karaoke (kod: 821101)
- Oprogramowanie edukacyjne "Akademia Bambika" zawierającego 82 zadania w 7 sekcjach "Szeregowanie, Klasyfikowanie, Myślenie przyczynowo-skutkowe, Myślenie symboliczne, Pamięć, Sekwencje, Logiczne myślenie." (kod: 199231)
W skład dostarczanego oprogramowania wchodzą:
- Zestaw 12 gier zręcznościowych
- Zestaw 7 gier edukacyjnych
- Zestaw 3 gier 3D
- Zestaw 2 gier dla małych artystów
- Zestaw 4 sportowych
- Zestaw 2 gier tematycznych
- Zestaw 20 quizów edukacyjnych
- Zestaw wbudowanego oprogramowania w platformie Windows (przeglądarka internetowa, odtwarzacze audio i wideo, manager plików itp.)
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
W skład urządzenia Knowla Wall wchodzą:
- Mobilna, przenośna konstrukcja (ścianka).Wymiary konstrukcji po złożeniu to: 225 x 173 x 60 (wysokość x szerokość x głębokość).
- Wysokiej klasy projektor laserowy Epson EB-725Wi o jasności 4000 lumenów
- Wysuwany wysięgnik projektora
- Wbudowane nagłośnienie dużej mocy
- Wbudowany komputer (z łącznością Wi-Fi i systemem Windows)
- Zestaw precyzyjnych czujników lokalizujących uderzenia piłek jak i położenie pisaka interaktywnego
- Klawiatura bezprzewodowa wraz z touchpadem Logitech Touch (kod: 821103)
- Zewnętrzny port HDMI oraz port USB umożliwiający podłączanie urządzeń typu pendrive
- Zestaw 50 piłek wraz z koszykiem na piłeczki
- Pisak interaktywny wraz z uchwytem
- Zewnętrzny port USB umożliwiający podłączanie urządzeń typu pendrive
- Planeta startowa Fruu ze 120 aktywnościami
- Planeta startowa EduMini z ponad 130 aktywnościami
- Pilot Epson
Żywotność w trybie Eco to 30 000 godzin, a w trybie wysokim to 20 000 godzin.
Gwarancja na projektor to 60 miesięcy (5 lat) lub 12 000 godzin.
- Wym. 173 x 60 x 225 cm
821120 Knowla - Planeta Hello! - język angielski
Najnowsza propozycja Knowla do nauki języków obcych. 5 osobnych planet — każda dedykowana innemu językowi obcemu. Aplikacje w formie swobodnej zabawy wzbogaconej elementami grywalizacji oswajają dzieci z językami obcymi i doskonalą znajomość podstawowego słownictwa. Oto nauka języków, od której można dostać rumieńców!
- 15 aplikacji
- 75 aktywności
821121 Knowla - Planeta Hola! - język hiszpański
Najnowsza propozycja Knowla do nauki języków obcych. 5 osobnych planet — każda dedykowana innemu językowi obcemu. Aplikacje w formie swobodnej zabawy wzbogaconej elementami grywalizacji oswajają dzieci z językami obcymi i doskonalą znajomość podstawowego słownictwa. Oto nauka języków, od której można dostać rumieńców!
- 15 aplikacji
- 75 aktywności
821122 Knowla - Planeta Hallo! - język niemiecki
Najnowsza propozycja Knowla do nauki języków obcych. 5 osobnych planet — każda dedykowana innemu językowi obcemu. Aplikacje w formie swobodnej zabawy wzbogaconej elementami grywalizacji oswajają dzieci z językami obcymi i doskonalą znajomość podstawowego słownictwa. Oto nauka języków, od której można dostać rumieńców!
- 15 aplikacji
- 75 aktywności
821123 Knowla - Planeta Salut! - język francuski
Najnowsza propozycja Knowla do nauki języków obcych. 5 osobnych planet — każda dedykowana innemu językowi obcemu. Aplikacje w formie swobodnej zabawy wzbogaconej elementami grywalizacji oswajają dzieci z językami obcymi i doskonalą znajomość podstawowego słownictwa. Oto nauka języków, od której można dostać rumieńców!
- 15 aplikacji
- 75 aktywności
821124 Knowla - Planeta Ciao! - język włoski
Najnowsza propozycja Knowla do nauki języków obcych. 5 osobnych planet — każda dedykowana innemu językowi obcemu. Aplikacje w formie swobodnej zabawy wzbogaconej elementami grywalizacji oswajają dzieci z językami obcymi i doskonalą znajomość podstawowego słownictwa. Oto nauka języków, od której można dostać rumieńców!
- 15 aplikacji
- 75 aktywności