Złapmy Lwa. Pełna drużyna. ZESTAW
  • Złapmy Lwa. Pełna drużyna. ZESTAW
  • 145129
  • oczekujemy na dostawę
  • Darmowa dostawa!
1 490,00 zł
Brutto
Ilość
Dodaj do ulubionych

To wyjątkowa gra, która opiera się na japońskiej grze Dōbutsu shogi (dosł. „zwierzątkowe szachy”, jap. どうぶつしょうぎ). ). Gra realizuje podstawę programową MEN w zakresie powszechnego wprowadzenia szachów do szkół podstawowych.

Gra realizuje podstawę programową w zakresie w zakresie nauki programowania w nauczaniu wczesnoszkolnym i rozwija kluczowe umiejętności dzieci takie jak:
• myślenie logiczne i strategiczne,
• pamięć i orientacja przestrzenna,
• umiejętność analizy i rozwiązywania problemów,
• intuicja, wyobraźnia,
• umiejętność koncentracji,
• umiejętność radzenia sobie ze stresem,
• zdolność doskonalenia się.

Reguły gry są proste. Gra nie wymaga umiejętności gry w szachy.

Gra zachowuje wszystkie walory logiki i strategii znanej z europejskich szachów sprowadzając je jednak do niezbędnego minimum: figur-zwierzątek dla każdego z dwóch graczy i małej planszy. Nie trzeba pamiętać o możliwych ruchach zwierząt na planszy – są oznaczone dobrze widocznymi na figurach znakami. Zbite figury nie zostają odrzucone z gry, ale służą wiernie temu, kto je zbił! Dzięki temu gra ma niewiele remisów, a także jej końcówki są niezwykle ekscytujące.

„Złapmy lwa! Pełna drużyna” spełni oczekiwania najbardziej wymagających graczy szachowych. To duża liczba pól i figur, długie kilkunastominutowe partie gry. Partia „Pełnej drużyny” trwa zwykle około 30 minut. To wersja gry dla wymagających miłośników podstawowej gry „Złapmy Lwa”. Plansza ma wymiar 9 na 9 pól, a każdy gracz dysponuje 20 zwierzątkami. Poza lwem, żyrafą, słoniem i kurczakiem, pojawią się też pies, kot, dzik i królik, a prawie każdy z nich będzie zmieniał swoją „moc” po dojściu na trzy ostatnie wiersze po stronie przeciwnika. Tak jak w podstawowej wersji „Złapmy lwa!” żadne ze zwierząt nie wypada z gry – kiedy je schwytamy, możemy go użyć w swojej drużynie wrzucając na puste miejsce na planszy. Dzięki temu gra jest pełna zwrotów akcji i emocjonująca.
Zestaw szkolny sprawdza się na zajęciach lekcyjnych np. z programowania i pozalekcyjnych np. szachowych z uczniami zdolnymi lub jako kontynuacja gry wersji podstawowej „Złapmy lwa!”.
Zestaw szkolny dla grupy dzieci w wieku od 10 lat zawiera:

• grę dywanową: 40 kartonowych figur-zwierząt o wymiarach 22 x 22 cm i oraz planszę o wymiarach 250 x 250 cm,

• 6 gier planszowych z drewnianymi klockami-figurami,

• poradnik metodyczny z zestawem kart pracy do powielania.

Wiek
9+
Przeznaczenie
szkoła IV-VIII
Przeznaczenie
szkoła podstawowa