Programowanie w ruchu: Złapmy lwa! Gra dywanowa dla zaawansowanych
  • Programowanie w ruchu: Złapmy lwa! Gra dywanowa dla zaawansowanych
  • 145105
  • oczekujemy na dostawę
  • Darmowa dostawa!
990,00 zł
Brutto
Ilość
Dodaj do ulubionych

To wyjątkowa gra, która opiera się na japońskiej grze Dōbutsu shogi (dosł. „zwierzątkowe szachy”, jap. どうぶつしょうぎ). ). Gra realizuje podstawę programową MEN w zakresie powszechnego wprowadzenia szachów do szkół podstawowych.

Gra realizuje podstawę programową w zakresie w zakresie nauki programowania w nauczaniu wczesnoszkolnym i rozwija kluczowe umiejętności dzieci takie jak:
• myślenie logiczne i strategiczne,
• pamięć i orientacja przestrzenna,
• umiejętność analizy i rozwiązywania problemów,
• intuicja, wyobraźnia,
• umiejętność koncentracji,
• umiejętność radzenia sobie ze stresem,
• zdolność doskonalenia się.

Reguły gry są proste. Gra nie wymaga umiejętności gry w szachy.

Gra zachowuje wszystkie walory logiki i strategii znanej z europejskich szachów sprowadzając je jednak do niezbędnego minimum: figur-zwierzątek dla każdego z dwóch graczy i małej planszy. Nie trzeba pamiętać o możliwych ruchach zwierząt na planszy – są oznaczone dobrze widocznymi na figurach znakami. Zbite figury nie zostają odrzucone z gry, ale służą wiernie temu, kto je zbił! Dzięki temu gra ma niewiele remisów, a także jej końcówki są niezwykle ekscytujące.

Wersja dywanowa przeznaczona jest dla wszystkich, którzy chcieliby zagrać w pełną wersję japońskich szachów na wielkim dywanie. Zestaw zawiera 40 kartonowych figur-zwierząt o wymiarach 22 na 22 cm oraz planszę o wymiarach 250 na 250 cm, dzięki temu demonstrowanie zasad, wspólne analizowanie partii, rozgrywanie partii pokazowych lub finałowych partii w turniejach jest bardzo wygodne.
• od 5 do 10 lat
Wiek
7-9 lat
Wiek
3-6 lat
Wiek
9+
Przeznaczenie
szkoła I-III
Przeznaczenie
przedszkole
Przeznaczenie
szkoła podstawowa
Marka
Ei System