Węzły matematyki: Obwody, pola, objętości
Kod produktu:
145125
Oczekujemy na dostawę
299,90 zł
Brutto
Opis
Czym się różni pole od obwodu? Czym jest objętość? Licząc obwód, pole czy też objętość w znanej uczniom rzeczywistości (mierząc ławkę, klasę czy swój pokój) ułatwiamy im zrozumienie tych zagadnień.
Zestaw zawiera:
• 6 scenariuszy będących również inspiracją do prowadzenia ciekawych lekcji z całego działu
• proste ćwiczenia multimedialne na tablice
• bryły geometryczne z druku 3D
• centymetr 30 szt.
• miara zwijana 20 m
Czym są węzły w matematyce?
To kluczowe pojęcia, które wymagają bardzo dobrego zrozumienia przez uczniów. Jeśli nie zrozumieją oni podstaw (np. tego, czym jest pole lub objętość), trudno będzie im pracować na następnych lekcjach. Dlatego tak ważne jest wyjaśnienie głównych pojęć, które nazwaliśmy węzłami.
Węzły Matematyki spełniają również założenia najnowszej podstawy programowej, zgodnie z którą "nauczanie matematyki powinno być organizowane w taki sposób, by uczniowie koncentrowali się na odniesieniach do znanej sobie rzeczywistości, a stosowane pojęcia i metody powinny być powiązane z obiektami, występującymi w znanym środowisku. Uczniowie muszą mieć szansę na stosowanie kształconych umiejętności w sytuacjach konkretnych".
•
Zestaw zawiera:
• 6 scenariuszy będących również inspiracją do prowadzenia ciekawych lekcji z całego działu
• proste ćwiczenia multimedialne na tablice
• bryły geometryczne z druku 3D
• centymetr 30 szt.
• miara zwijana 20 m
Czym są węzły w matematyce?
To kluczowe pojęcia, które wymagają bardzo dobrego zrozumienia przez uczniów. Jeśli nie zrozumieją oni podstaw (np. tego, czym jest pole lub objętość), trudno będzie im pracować na następnych lekcjach. Dlatego tak ważne jest wyjaśnienie głównych pojęć, które nazwaliśmy węzłami.
Węzły Matematyki spełniają również założenia najnowszej podstawy programowej, zgodnie z którą "nauczanie matematyki powinno być organizowane w taki sposób, by uczniowie koncentrowali się na odniesieniach do znanej sobie rzeczywistości, a stosowane pojęcia i metody powinny być powiązane z obiektami, występującymi w znanym środowisku. Uczniowie muszą mieć szansę na stosowanie kształconych umiejętności w sytuacjach konkretnych".
•