Węzły matematyki: Jednostki, skale, plany
Kod produktu:
145123
Oczekujemy na dostawę
299,90 zł
Brutto
Opis
Pakiet ułatwia uczniom zrozumienie idei powierzchni i długości czy pojęcia planu i skali (po co mierzymy, porównujemy
i przenośmy rzeczywistą przestrzeń do innej skali). Odkrywanie niecodziennych miar w swoim otoczeniu pozwala lepiej
zrozumieć, dlaczego używamy różnych jednostek.
Zestaw zawiera:
• 6 scenariuszy będących również inspiracją do prowadzenia ciekawych lekcji z całego działu
• proste ćwiczenia multimedialne na tablice
• kłódki
• centymetr 30 szt.
• miara zwijana 10 m
• licencja otwarta
Czym są węzły w matematyce?
To kluczowe pojęcia, które wymagają bardzo dobrego zrozumienia przez uczniów. Jeśli nie zrozumieją oni podstaw (np. tego, czym jest pole lub objętość), trudno będzie im pracować na następnych lekcjach. Dlatego tak ważne jest wyjaśnienie głównych pojęć, które nazwaliśmy węzłami.
Węzły Matematyki spełniają również założenia najnowszej podstawy programowej, zgodnie z którą "nauczanie matematyki powinno być organizowane w taki sposób, by uczniowie koncentrowali się na odniesieniach do znanej sobie rzeczywistości, a stosowane pojęcia i metody powinny być powiązane z obiektami, występującymi w znanym środowisku. Uczniowie muszą mieć szansę na stosowanie kształconych umiejętności w sytuacjach konkretnych".
•
i przenośmy rzeczywistą przestrzeń do innej skali). Odkrywanie niecodziennych miar w swoim otoczeniu pozwala lepiej
zrozumieć, dlaczego używamy różnych jednostek.
Zestaw zawiera:
• 6 scenariuszy będących również inspiracją do prowadzenia ciekawych lekcji z całego działu
• proste ćwiczenia multimedialne na tablice
• kłódki
• centymetr 30 szt.
• miara zwijana 10 m
• licencja otwarta
Czym są węzły w matematyce?
To kluczowe pojęcia, które wymagają bardzo dobrego zrozumienia przez uczniów. Jeśli nie zrozumieją oni podstaw (np. tego, czym jest pole lub objętość), trudno będzie im pracować na następnych lekcjach. Dlatego tak ważne jest wyjaśnienie głównych pojęć, które nazwaliśmy węzłami.
Węzły Matematyki spełniają również założenia najnowszej podstawy programowej, zgodnie z którą "nauczanie matematyki powinno być organizowane w taki sposób, by uczniowie koncentrowali się na odniesieniach do znanej sobie rzeczywistości, a stosowane pojęcia i metody powinny być powiązane z obiektami, występującymi w znanym środowisku. Uczniowie muszą mieć szansę na stosowanie kształconych umiejętności w sytuacjach konkretnych".
•