Knowla Web - Planet Smart (eksperymentowanie)

Kod produktu: 821134
Dostępny na zamówienie

1 046,00 zł­­

Brutto
Opis
Planeta Smart to przestrzeń do odkrywania, eksperymentowania i twórczego rozwiązywania problemów. Aplikacje obejmują różne zagadnienia dotyczące Układu Słonecznego, takie jak położenie, odległości, orbity i budowa planet. Aktywności rozwijają ciekawość poznawczą, umiejętność stawiania pytań, formułowania hipotez, ich weryfikacji oraz uczenia się na własnych błędach – zgodnie z koncepcją nauki przez działanie i poznanie. Dzięki pracy w zespołach rozwijają zdolności komunikacyjne, umiejętność współpracy i rozwiązywania problemów. Doskonale sprawdzi się podczas zajęć z zakresu STEAM, edukacji przyrodniczej, plastycznej, muzycznej, techniki oraz informatyki – rekomendowana dla dzieci w wieku 5–10+ lat.
Planeta Smart wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 16 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-10+ lat). Wyróżniamy w nim:
• pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 7 planet, w tym planeta Smart),
• pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjny, inkluzywny; 4 planety)
• pakiet LING (nauka języków obcych; 5 planet).
Pakiet EDU to kompleksowy zestaw 7 interaktywnych planet (M, Hopsa, Smart, Pi, Sigma, Ziuuu, Zzz), obejmujących zróżnicowane obszary tematyczne i kompetencyjne, dostosowany do potrzeb uczniów o różnych możliwościach rozwojowych. Oparty na założeniach podstawy programowej i wspierający edukację włączającą. Aktywności wykorzystują mechanizmy gamifikacji, by w angażujący i przystępny sposób motywować uczniów do nauki oraz rozwijania kompetencji kluczowych dla XXI wieku, takich jak krytyczne myślenie, kreatywność, współpraca czy rozwiązywanie problemów. Dzieci otrzymują przestrzeń do samodzielnego eksperymentowania, popełniania błędów i wyciągania wniosków, co sprzyja budowaniu postawy otwartej na uczenie się i rozwój. Wspólne rozwiązywanie zadań dodatkowo wspiera kształtowanie kompetencji emocjonalno-społecznych oraz pracy zespołowej.
Do obsługi planet Edukacyjnego Wszechświata Knowla zostały stworzone 3 rozwiązania multimedialne:
• Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106)
• Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105)
• Knowla Web - Rozwiązanie cyfrowe dostosowane do pracy na tablicach czy monitorach interaktywnych (Android, Windows, macOS, Linux). Wejdź na knowla-web.eu, aby przetestować darmową planetę startową EduMini (demo Edukacyjnego Wszechświata)
Knowla Web
• Rozwiązanie cyfrowe dostosowane do pracy na tablicach czy monitorach interaktywnych (Android, Windows, macOS, Linux) umożliwia dostęp do Edukacyjnego Wszechświata Knowla. Wejdź na knowla-web.eu, aby przetestować darmową planetę startową EduMini.
• Wymaga stałego połączenia internetowego.
• Wszystkie interakcje urządzenia: pisaki, piłeczki, dotyk, touchpad, myszka.
• Wsparcie technologiczne producenta (wsparcie opiekuna klienta, serwisu).
Planety na Knowla Web:
• Licencja bezterminowa na 1 stanowisko online;
• Licencja na planety Knowla Web nie obowiązuje na urządzeniach Knowla Box i Wall.
Benefity Knowla Web:
• Na monitory i tablice interaktywne - Knowla Web umożliwia dostęp do całego Edukacyjnego Wszechświata z poziomu przeglądarki internetowej na urządzeniach znajdujących się w klasach.
• Wspiera kompetencje XXI wieku - Innowacyjne, angażujące aplikacje wspierają uczniów w rozwoju kluczowych kompetencji XXI wieku - takich jak współpraca, kreatywność, myślenie krytyczne i umiejętność rozwiązywania problemów.
• Intuicyjna obsługa - prosta i dostępna dla każdego - Rozwiązanie zostało zaprojektowane z myślą o maksymalnej wygodzie użytkownika. Wszystkie funkcje są czytelnie oznaczone i łatwe do odnalezienia.
• Pomoce edukacyjno-terapeutyczne wspierające holistyczny rozwój dziecka - Edukacyjny Wszechświat to starannie zaprojektowane środowisko, stworzone z myślą o wszechstronnym rozwoju dzieci. Zawartość podzielona została na tematyczne planety, które odpowiadają różnym obszarom edukacyjnym i rozwojowym. Dzięki tej strukturze rozwiązanie doskonale sprawdza się zarówno w pracy dydaktycznej, jak i w działaniach o charakterze terapeutycznym czy integracyjno-zabawowym, wspierając indywidualne potrzeby każdego ucznia.
• Wspiera uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE) i promuje edukację włączającą - Aplikacje zostały zaprojektowane z myślą o dostępności i różnorodnych potrzebach uczniów. Zawierają szereg funkcji wspierających dzieci ze SPE, takich jak możliwość przesuwania pola obrazu, regulacja tempa poruszania się obiektów, zmiana kolorystyki tła, sterowanie głosowe, komunikaty dźwiękowe oraz opcja włączania lub wyłączania efektów świetlnych. Dzięki temu narzędzie sprzyja inkluzywnej edukacji, umożliwiając wszystkim uczniom aktywne i komfortowe uczestnictwo w zajęciach.
Wymagania systemowe dla Knowla Web:
• Przeglądarka internetowa: Google Chrome 60 lub nowszy; Mozilla Firefox 55 lub nowszy; Microsoft Edge 15 lub nowszy; Apple Safari 11 lub nowszy
• System operacyjny: Android 6.0; Windows 7 lub nowszy; macOS 10.12 (Sierra) lub nowszy; Linux – nowoczesna dystrybucja
Planeta Smart to 9 aplikacji zawierających 96 aktywności:
• Przejdź labirynt - 3 poziomy, 30 aktywności
• Planetarium - 1 aktywność z 10 obiektami Układu Słonecznego
• Planety od środka - 1 aktywność, 3 obiekty Układu Słonecznego
• Wielkości planet - 1 aktywność, 8 planet Układu Słonecznego
• Orbity - 1 aktywność, 8 planet Układu słonecznego
• Rakietą w kosmos - 1 aktywność
• Układanka 3D - 3 poziomy, 30 aktywności
• Konstrukcje 3D - 3 poziomy, 30 aktywności
• Twórz muzykę - 1 aktywność
Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, aktywności rewalidacyjne
Obszary rozwoju: nauka przyrody, przeprowadzanie doświadczeń, obserwacje, myślenie krytyczne, wnioskowanie, rozwiązywanie problemów, współpraca, praca projektowa, komunikacja, wyobraźnia, kreatywność, innowacyjność, ćwiczenie pamięci, koncentracja
Cel: doświadczanie i eksperymentowanie, wyobraźnia przestrzenna, 3D, budowanie/konstrukcje, kreowanie
Zakres: nauka o kosmosie, rzuty techniczne, tworzenie muzyki, rozwijanie zdolności intelektualnych
Potrzeby specjalne: zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się, spektrum autyzmu
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności - poziom 1: dla grupy wiekowej 5-7 lat, poziom 2: 8-9 lat, poziom 3: 10+
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu, wystarczy urządzenie podłączyć do internetu
Wsparcie: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki: 19 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki, fiński, szwedzki
Materiały dla nauczyciela:
Każda planeta zawiera INSTRUKCJĘ, w której znajdują się:
• szczegółowe opisy poszczególnych aplikacji,
• odniesienia do podstawy programowej,
• przykładowe scenariusze zajęć, ułatwiające korzystanie z materiałów.

Producent/Importer/Dostawca

Zapisz na liście

Brak list.
Dodaj nową listę
WeedesignSupp.backlink.title.1 WeedesignSupp.backlink.title.1