Opis
Rozszerzona rzeczywistość to system łączący świat rzeczywisty z obrazem cyfrowym. Dzięki połączeniu technologii AR z interaktywnymi grami oraz quizami nauka staję się bardziej ekscytująca, ciekawa oraz przede wszystkim zrozumiała. Wystarczy dowolny tablet lub smartfon z systemem iOS lub Android wraz z zainstalowaną darmową aplikacją dostępną w Google Play i App Stor
Pomoc edukacyjna w postaci 25 kart z markerami do rozszerzonej rzeczywistości do szkoły podstawowej. Przygotowane przez specjalistów doświadczenia umożliwiają przeprowadzenie eksperymentów w każdej chwili bez konieczności ich realnego wykonania i bez laboratorium fizycznego, tym samym wspierając materiał zawarty w podręcznikach oraz urozmaicając lekcje. Zestaw angażuje uczniów, którzy uczą się rozwiązując quizy, grając w gry oraz oglądając ciekawostki w formie wideo. Pozwala przenieść się w świat magnetyzmu, optyki, elektrostatyki, zjawisk cieplnych, drgań i elektryczności. Produkt jest zgodny z podstawą programową.
Fizyka AR:
• ułatwia naukę poprzez interaktywność i gamifikację
• zwiększa zaangażowanie i motywacje
• zwiększa poziom kreatywnego myślenia
• zwiększa poziom współpracy
• zwiększa poziom retencji wiedzy
• ułatwia szybsze rozumienie abstrakcyjnych konceptów
(większa konkretyzacja)
• wydłuża czas skupienia ucznia
• zapewnia lepsze wyniki na testach
Eksperymenty fizyczne w rozszerzonej rzeczywistości:
ELEKTROSTATYKA
1. Badanie zjawiska elektryzowania przez pocieranie
2. Elektroskop
3. Klatka Faradaya
MAGNETYZM
1. Kompas i bieguny magnetyczne
2. Doświadczenie Oersteda
3. Oddziaływanie magnesów trwałych i przewodników z prądem
4. Oddziaływanie magnetyczne wokół prostoliniowego przewodnika z prądem
ZJAWISKA CIEPLNE
1. Przekazywanie ciepła a zmiana energii - wzrost energii wewnętrznej bez wykonania pracy
2. Przewodnictwo cieplne
3. Badanie konwekcji
4. Wyznaczanie ciepła właściwego
5. Zmiany stanu skupienia + topnienie i wrzenie.
PRĄD ELEKTRYCZNY
1. Przewodniki i izolatory
2. Pomiar natężenia prądu (zastosowanie amperomierza) doświadczenie switch obwód zamknięty i otwarty
3. Badanie oporu elektrycznego
4. Zależności natężenia prądu i oporu
OPTYKA
1. Obserwacje załamania światła w wodzie
2. Powstanie obrazu w zwierciadle płaskim
3. Powstanie obrazu w zwierciadle sferycznym
4. Powstanie obrazu w soczewce skupiającej
5. Pryzmat – rozszczepienie światła
DRGANIA
1. Badanie okresu drgań (wahadło matematyczne)
2. Badanie częstotliwości drgań własnych (sprężyna)
3. Badanie źródeł dźwięku
Pomoc edukacyjna w postaci 25 kart z markerami do rozszerzonej rzeczywistości do szkoły podstawowej. Przygotowane przez specjalistów doświadczenia umożliwiają przeprowadzenie eksperymentów w każdej chwili bez konieczności ich realnego wykonania i bez laboratorium fizycznego, tym samym wspierając materiał zawarty w podręcznikach oraz urozmaicając lekcje. Zestaw angażuje uczniów, którzy uczą się rozwiązując quizy, grając w gry oraz oglądając ciekawostki w formie wideo. Pozwala przenieść się w świat magnetyzmu, optyki, elektrostatyki, zjawisk cieplnych, drgań i elektryczności. Produkt jest zgodny z podstawą programową.
Fizyka AR:
• ułatwia naukę poprzez interaktywność i gamifikację
• zwiększa zaangażowanie i motywacje
• zwiększa poziom kreatywnego myślenia
• zwiększa poziom współpracy
• zwiększa poziom retencji wiedzy
• ułatwia szybsze rozumienie abstrakcyjnych konceptów
(większa konkretyzacja)
• wydłuża czas skupienia ucznia
• zapewnia lepsze wyniki na testach
Eksperymenty fizyczne w rozszerzonej rzeczywistości:
ELEKTROSTATYKA
1. Badanie zjawiska elektryzowania przez pocieranie
2. Elektroskop
3. Klatka Faradaya
MAGNETYZM
1. Kompas i bieguny magnetyczne
2. Doświadczenie Oersteda
3. Oddziaływanie magnesów trwałych i przewodników z prądem
4. Oddziaływanie magnetyczne wokół prostoliniowego przewodnika z prądem
ZJAWISKA CIEPLNE
1. Przekazywanie ciepła a zmiana energii - wzrost energii wewnętrznej bez wykonania pracy
2. Przewodnictwo cieplne
3. Badanie konwekcji
4. Wyznaczanie ciepła właściwego
5. Zmiany stanu skupienia + topnienie i wrzenie.
PRĄD ELEKTRYCZNY
1. Przewodniki i izolatory
2. Pomiar natężenia prądu (zastosowanie amperomierza) doświadczenie switch obwód zamknięty i otwarty
3. Badanie oporu elektrycznego
4. Zależności natężenia prądu i oporu
OPTYKA
1. Obserwacje załamania światła w wodzie
2. Powstanie obrazu w zwierciadle płaskim
3. Powstanie obrazu w zwierciadle sferycznym
4. Powstanie obrazu w soczewce skupiającej
5. Pryzmat – rozszczepienie światła
DRGANIA
1. Badanie okresu drgań (wahadło matematyczne)
2. Badanie częstotliwości drgań własnych (sprężyna)
3. Badanie źródeł dźwięku
Polecane
Polecane