• 031933/3
  • oczekujemy na dostawę
  • Darmowa dostawa!
749,00 zł
Brutto
Ilość
Dodaj do ulubionych

Matematyka. To rozumiem!” to najnowocześniejszy program multimedialny przeznaczony do nauki matematyki w klasie 3 na etapie edukacji wczesnoszkolnej, zgodny z obowiązującą podstawą programową.

Pakiet dla klas 3 obejmuje licencje dla trzech nauczycieli. Istnieje możliwość zakupu programu w wersji "Matematyka. To rozumiem! - pakiet szkolny" obejmujący klasy 1 – 3 (031925).

Program multimedialny Matematyka. To rozumiem! Pakiet dla klasy 3 obejmuje:

  • ponad 1400 ekranów multimedialnych,
  • kilkanaście rodzajów ćwiczeń, dzięki czemu uczniowie są ciągle zaangażowani,
  • 177 zróżnicowanych lekcji,
  • przewodniki metodyczne dla nauczycieli,
  • kart pracy dla uczniów w PDF,
  • tradycyjne pomoce dydaktyczne (m.in. liczmany, puzzle po angielsku itp.), które wpływają na zróżnicowanie lekcji,
  • wersja dla trzech nauczycieli,
  • bezterminowa licencja,
  • działa na każdym urządzeniu (technologia HTML5),
  • możliwość pracy off-line i on-line,
  • systemy mobilizujące uczniów do nauki (nagrody, animacje) i informujące ich o postępach.

Prezentacja programu multimedialnego: Matematyka. To rozumiem! dla klas 1-3.


Multimedialna i tradycyjna zawartość programu „Matematyka. To rozumiem!” umożliwia naukę wg wzorców nauczania hybrydowego. To świetna propozycja zarówno do nauczania wczesnoszkolnego w klasach 1-3, jak i na kółkach matematycznych.

Technologia i licencje „Matematyka. To rozumiem!” została przygotowana w najnowocześniejszej technologii HTML5, dzięki czemu będzie działać zarówno na komputerach, jak i tablicach interaktywnych, tabletach i smartfonach. Produkt nie wymaga instalacji – jest dostępny on-line przez platformę edukacyjną Dzwonek.pl oraz off-line po ściągnięciu zasobów do aplikacji mLibro. Struktura programu została zaprojektowana z myślą o pracy na tablicach interaktywnych.

Program „Matematyka. To rozumiem!” zawiera 3 licencje nauczycielskie. Co więcej uczniowie mogą pracować z programem również samodzielnie w ramach dodatkowej subskrypcji zasobów uczniowskich. Dzięki funkcjom platformy Dzwonek.pl nauczyciel może w takim przypadku zlecać prace domowe oraz otrzymywać raporty o wynikach i postępach uczniów.

Metodologia „Matematyka. To rozumiem!” cechuje się najnowocześniejszą metodologią, która pokazuje uczniom rolę matematyki w codzienności, zakłada eksperymentowanie z liczbami, uczy, że dobry wynik może zostać otrzymany różnymi sposobami. Produkt pokrywa w 100% polską podstawę programową, inspirując się przy tym najnowocześniejszymi metodami dydaktycznymi m.in. pochodzącymi z Finlandii.

Materiał opracowany został w oparciu o trzy rodzaje operacji: konkretne, wyobrażone i abstrakcyjne. Przykładowo: zagadnienia związane z dziesiątkowym systemem pozycyjnym opracowano w taki sposób, aby umożliwić uczniowi przejście od czynności konkretnych (liczenie klocków) przez wyobrażone (liczenie pieniędzy) do abstrakcji (liczby).

Ważnym elementem metodologii programu jest nauczanie realistyczne: ćwiczenia pokazują zastosowanie matematyki w codzienności, pokazują upływ czasu, uczą umiejętności mierzenia czy ważenia przedmiotów, wykonywania doświadczeń losowych czy obliczeń pieniężnych. Co więcej zastosowano tutaj także bezpośrednie odniesienie do doświadczeń ucznia (np. droga do szkoły albo rozkład jazdy), dzięki czemu dziecko łatwiej utrwala praktyczne umiejętności, a nauka matematyki odbywa się w sposób nieuświadomiony.


Przekrój multimediów
Każdy z działów programu „Matematyka. To rozumiem!” bazuje na różnorodnych zasobach edukacyjnych, dzięki czemu uczniowie klas 1 -3 są cały czas zaangażowani:

  • gry i zabawy matematyczne,
  • elementy stymulujące percepcję i motorykę,
  • podsumowania rozdziałów,
  • lekcje Math in English,
  • lekcje uczniowskie (model dodatkowej subskrypcji),
  • przerywniki (łamigłówki do uruchomienia przez nauczyciela w celu ożywienia lekcji).


Warto zwrócić uwagę na gry dydaktyczne multimedialne, które pełnią funkcję relaksującą – obniżają napięcie, uczą wyrażania uczuć i rozwiązywania problemów. Dodatkowo tego typu zadania odgrywają ważną rolę w zdobywaniu nowych wiadomości oraz utrwalaniu zdobytej wiedzy.


Wybrane rozwiązania metodyczne „Matematyka. To rozumiem” to:

  • matematyka codzienności,
  • rozwijanie logicznego myślenia i wyobraźni przestrzennej,
  • przejście od konkretnych przykładów do abstrakcyjnych,
  • rozdzielanie zadania na kolejne etapy (metoda małych kroków),
  • rozwijanie kompetencji pracy w grupie (gry zespołowe),
  • wstęp do kodowania,
  • interpretacja informacji z wykresów i diagramów oraz umiejętności
  • szacowania wyników.
Wiek
7-9 lat
Przeznaczenie
szkoła I-III
Przeznaczenie
szkoła podstawowa

Mogą Ci się spodobać Uzupełniające

Mogą Ci się spodobać