Klasowe laboratorium - Pociąg Elektromagnetyczny
Kod produktu:
830105
Dostępny
499,90 zł
Brutto
Opis
W tym eksperymencie uczniowie budują pociąg elektromagnetyczny. Jest to proste urządzenie elektryczne, które porusza się pod wpływem interakcji pola magnetycznego i elektrycznego. W eksperymencie wykonujemy kilka kroków, szczegółowo opisanych w karcie nauczyciela oraz dostarczonych w formie instrukcji w wersji cyfrowej. Uczniowie dowiadują się, jak działają magnesy stałe oraz że przepływ prądu elektrycznego wywołuje powstanie pola magnetycznego.
Doświadczenie można rozszerzyć o budowę silnika jednobiegunowego.
Do zestawu dołączamy również eksperyment w rozszerzonej rzeczywistości - elektrolizę. Dzięki karcie AR uczniowie mogą zobaczyć proces elektrolizy w postaci trójwymiarowej projekcji. Zastosowanie rozszerzonej rzeczywistości AR, ułatwia zrozumienie zachodzącego procesu poprzez wizualizacje poszczególnych reakcji.
Dodatkowo, korzystając z hologramu uczniowie mogą zobaczyć jak powstaje piorun.
Zawartość zestawu:
elementy do przeprowadzenia eksperymentu na 10 stanowiskach:
bateria AA - 10 sztuk
magnes neodymowy - 20 sztuk
wałek - 10 sztuk
drut miedziany o dł. 5 m - 10 sztuk
karta rozszerzonej rzeczywistości AR - 10 sztuk
elementy do zbudowania hologramu - ekran do hologramu - 10 sztuk
karta dla nauczyciela - 1 sztuka
opracowanie eksperymentu w formie multimedialnej na nośniku pamięci: instrukcja ilustrowana do eksperymentu, instrukcja video, ciekawostki video, karta dla nauczyciela, karta ucznia (do druku) - 1 sztuka
System zestawów dających możliwość rozszerzenia prowadzonych lekcji o samodzielne wykonywanie doświadczeń oraz obserwacji omawianych na zajęciach zjawisk.
Zestawy Laboratorium pozwolą nauczycielom uatrakcyjnić lekcję, a uczniom ułatwią przyswojenie wprowadzanego materiału.
Laboratorium to zestawy dla 10 stanowisk doświadczalnych. Eksperymenty trwają 45 min. W zestawach znajdują się wszystkie elementy konieczne do przeprowadzenia omawianego eksperymentu. Atrakcyjność zestawów podnoszą również dołączone elementy nowoczesnych technologii wykorzystywanych w nowoczesnym nauczaniu w postaci kart z Rozszerzoną Rzeczywistością lub hologramów, dzięki którym nauczyciel w atrakcyjny sposób może omówić zjawiska na poziomie niewidocznym dla oka.
W każdym zestawie dostarczamy również multimedialną ilustrowaną instrukcję do eksperymentu, ciekawostki opracowane w formie video, które nauczyciel, za pomocą nośników cyfrowych, będzie swobodnie mógł odtworzyć podczas lekcji, oraz karty obserwacji dla uczniów.
Każdy zestaw systemu Laboratorium to pojedynczy eksperyment, dzięki czemu nauczyciele swobodnie mogą dobierać potrzebne eksperymenty.
Zestawy przeznaczone są dla uczniów szkół podstawowych na różnych poziomach.
Zakres tematyczny Laboratorium: fizyka, przyroda, chemia, biologia.
Wszystkie zestawy oraz treści merytoryczne w nich zawarte opracowane zostały przez naukowców związanych z Polską Akademią Nauk. Rozwiązanie jest polecane przez organizacje Mensa Polska i Fundację Uniwersytetu Dzieci.
Laboratorium to proste rozwiązanie dla:
- Samorządów, którym zależy na dostarczeniu jednostkom edukacyjnym pomocy dydaktycznych ułatwiających nauczycielom omawianie zagadnień podstawy programowej w obszarze nauk przyrodniczych;
- Nauczycieli, którzy otrzymują gotowe elementy oraz opracowanie potrzebne do omówienia tematu w ciekawy oraz innowacyjny sposób, angażując uczniów i podnosząc efektywność procesu nauczania;
- Uczniów, którzy w sposób empiryczny nabywają i poszerzają wiedzę podręcznikową.
Doświadczenie można rozszerzyć o budowę silnika jednobiegunowego.
Do zestawu dołączamy również eksperyment w rozszerzonej rzeczywistości - elektrolizę. Dzięki karcie AR uczniowie mogą zobaczyć proces elektrolizy w postaci trójwymiarowej projekcji. Zastosowanie rozszerzonej rzeczywistości AR, ułatwia zrozumienie zachodzącego procesu poprzez wizualizacje poszczególnych reakcji.
Dodatkowo, korzystając z hologramu uczniowie mogą zobaczyć jak powstaje piorun.
Zawartość zestawu:
elementy do przeprowadzenia eksperymentu na 10 stanowiskach:
bateria AA - 10 sztuk
magnes neodymowy - 20 sztuk
wałek - 10 sztuk
drut miedziany o dł. 5 m - 10 sztuk
karta rozszerzonej rzeczywistości AR - 10 sztuk
elementy do zbudowania hologramu - ekran do hologramu - 10 sztuk
karta dla nauczyciela - 1 sztuka
opracowanie eksperymentu w formie multimedialnej na nośniku pamięci: instrukcja ilustrowana do eksperymentu, instrukcja video, ciekawostki video, karta dla nauczyciela, karta ucznia (do druku) - 1 sztuka
System zestawów dających możliwość rozszerzenia prowadzonych lekcji o samodzielne wykonywanie doświadczeń oraz obserwacji omawianych na zajęciach zjawisk.
Zestawy Laboratorium pozwolą nauczycielom uatrakcyjnić lekcję, a uczniom ułatwią przyswojenie wprowadzanego materiału.
Laboratorium to zestawy dla 10 stanowisk doświadczalnych. Eksperymenty trwają 45 min. W zestawach znajdują się wszystkie elementy konieczne do przeprowadzenia omawianego eksperymentu. Atrakcyjność zestawów podnoszą również dołączone elementy nowoczesnych technologii wykorzystywanych w nowoczesnym nauczaniu w postaci kart z Rozszerzoną Rzeczywistością lub hologramów, dzięki którym nauczyciel w atrakcyjny sposób może omówić zjawiska na poziomie niewidocznym dla oka.
W każdym zestawie dostarczamy również multimedialną ilustrowaną instrukcję do eksperymentu, ciekawostki opracowane w formie video, które nauczyciel, za pomocą nośników cyfrowych, będzie swobodnie mógł odtworzyć podczas lekcji, oraz karty obserwacji dla uczniów.
Każdy zestaw systemu Laboratorium to pojedynczy eksperyment, dzięki czemu nauczyciele swobodnie mogą dobierać potrzebne eksperymenty.
Zestawy przeznaczone są dla uczniów szkół podstawowych na różnych poziomach.
Zakres tematyczny Laboratorium: fizyka, przyroda, chemia, biologia.
Wszystkie zestawy oraz treści merytoryczne w nich zawarte opracowane zostały przez naukowców związanych z Polską Akademią Nauk. Rozwiązanie jest polecane przez organizacje Mensa Polska i Fundację Uniwersytetu Dzieci.
Laboratorium to proste rozwiązanie dla:
- Samorządów, którym zależy na dostarczeniu jednostkom edukacyjnym pomocy dydaktycznych ułatwiających nauczycielom omawianie zagadnień podstawy programowej w obszarze nauk przyrodniczych;
- Nauczycieli, którzy otrzymują gotowe elementy oraz opracowanie potrzebne do omówienia tematu w ciekawy oraz innowacyjny sposób, angażując uczniów i podnosząc efektywność procesu nauczania;
- Uczniów, którzy w sposób empiryczny nabywają i poszerzają wiedzę podręcznikową.
Polecane