Knowla Wall to jedyne w swoim rodzaju multimedialne, interaktywne urządzenie, będące sercem edukacyjnej rozrywki Knowla. Wyposażone w najwyższej jakości ultra krótkoogniskowy laserowy projektor Epson 760Wi (spełniający wymagania dyrektywy RoHS 2011/65/EU) z uchwytem na wysięgniku umożliwia wyświetlanie jasnego, wielkoformatowego obrazu na zintegrowanej ściance (nawet w jasnych pomieszczeniach!). Posiada wbudowany komputer z systemem Windows 11 oraz portami HDMI i USB. Zapewnia rozmaite możliwości interakcji z wyświetlanym obrazem: uderzanie piłeczkami, pisanie pisakiem, a także obsługę za pomocą klawiatury z touchpadem. Dodatkowo, za pomocą Knowla Remote, możemy obsługiwać urządzenie zdalnie.
NOWOŚĆ!
Aplikacja Knowla Remote umożliwia zdalne sterowanie urządzeniami Knowla (takimi jak Knowla Box czy Knowla Wall) z poziomu komputera, tabletu lub smartfona.
Użytkownik może nie tylko zarządzać treściami na odległość, ale także udostępniać ekran komputera na urządzeniach Knowla oraz nawiązywać połączenia audio-wideo. Rozwiązanie doskonale wpisuje się w model nauczania hybrydowego i zdalnego, zapewniając ciągłość edukacji niezależnie od miejsca prowadzenia zajęć. Aplikacja Knowla Remote jest do pobrania na stronie knowla.eu oraz w Sklepie Play oraz Apple Store.
Dzięki aplikacji nauczyciel może:
- prowadzić lekcje zdalne lub hybrydowe z wykorzystaniem Knowla Box lub Knowla Wall,
- mieć podgląd na aktywność uczniów i kontrolować przebieg zajęć z dowolnego miejsca,
- wygodnie przełączać zadania i zarządzać przebiegiem zabawy,
- błyskawicznie prezentować własne materiały, filmy czy prezentacje – bez logowania się na urządzeniu czy podłączania kabli,
- transmitować na duży ekran obraz z kamery telefonu, np. w celu pokazania szczegółów eksperymentu lub pracy manualnej.
Knowla Remote to intuicyjne rozwiązanie zwiększające elastyczność prowadzenia zajęć, wspiera nowoczesne metody nauczania i oszczędza czas nauczyciela.
Knowla Wall ma dostosowanie do Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych: przesuwanie pola obrazu, ściszanie dźwięku, dostosowywanie tempa poruszania się obiektów, zmiana koloru tła, głosowe komendy oraz głosowa informacja zwrotna, włączanie/wyłączanie efektów świetlnych.
Mobilne, interaktywne urządzenie Knowla Wall zostało stworzone do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjny Wszechświat Knowla (planet tematycznych), ale może też służyć jako samodzielne centrum multimedialnej edukacji i rozrywki. Dzięki wbudowanemu komputerowi z systemem Windows 10 oraz portami HDMI i USB, można korzystać z internetu, odtwarzać filmy, prezentacje czy wykorzystać go do grupowej zabawy, np. karaoke. W tym samym czasie może korzystać nawet do 10-15 osób!
Edukacyjny Wszechświat Knowla tworzy 16 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-10+ lat).
Wyróżniamy w nim:
- pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 7 planet),
- pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjny, inkluzywny; 4 planety)
- pakiet LING (nauka języków obcych; 5 planet).
W zestawie z urządzeniem otrzymujemy pakiety startowe: Planetę Fruu z 250 aktywnościami edukacyjno-rozwojowymi dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, a także planetę EduMini (95 aktywności) pokazującą przekrój możliwości, interakcji całego Edukacyjnego Wszechświata.
- Planeta Fruu to mix 250 interaktywnych aktywności z najróżniejszych obszarów rozwojowych: aktywności logiczne, sportowe, zręcznościowe oraz edukacyjne. Także te, które z powodzeniem wykorzystać można podczas zajęć rewalidacyjnych i korekcyjno-kompensacyjnych, pracując z dziećmi z zaburzeniami przetwarzania zmysłowego, koncentracji, komunikacji i procesów uczenia się. Aktywności podzielone są na 4 kategorie: logiczne, sportowe, zręcznościowe oraz edukacyjne. Preferowana forma korzystania z nich to piłeczki, jednak można wykorzystywać w nich również pisaki. Dostępne są do zabawy zarówno dla jednej, jak i kilkunastu osób. Kilka z aktywności posiada podział na ilość rywalizujących osób, pojawiający się przed rozpoczęciem rozgrywki (np. Kręgle, Dart, Piłka nożna). W zależności od sposobu animacji mogą to być rozgrywki współpracujące bądź rywalizujące. (Pobierz instrukcję PDF)
- Planeta EduMini oferuje 95 interaktywnych aktywności, które pomagają rozwijać różnorodne umiejętności i kompetencje w sposób zabawny i angażujący. Pokazuje przekrojowo możliwości całego Edukacyjnego Wszechświata. Oferuje bogaty wachlarz aktywności, które wspierają rozwój fizyczny, emocjonalny, poznawczy i społeczny dzieci. Dzięki interaktywnym i zróżnicowanym zadaniom, dzieci mają możliwość rozwijania swoich umiejętności w sposób angażujący i przyjemny, co przygotowuje je do przyszłych wyzwań edukacyjnych. (Pobierz instrukcję PDF)
Benefity Knowla Wall:
- Nauka i ruch: Interaktywność rozwiązania oraz angażujące aplikacje skutecznie motywują uczniów do udziału w zajęciach, pobudzając ich ciekawość oraz chęć zdobywania wiedzy. Dzięki ruchowi i działaniu w formie edukacyjnej zabawy dzieci aktywnie przyswajają informacje, rozwijając jednocześnie swoje umiejętności ruchowe oraz poznawcze.
- Wyraźny obraz: Laserowa projekcja (jasność 4100 lumenów) zapewnia ostry obraz o wysokim kontraście. Pozostaje widoczny nawet w jasnych pomieszczeniach - nie ma konieczności zaciemniania sali. Sposób wyświetlania bezpieczny dla oczu. Nie męczy oczu nawet podczas długotrwałej pracy na urządzeniu.
- Montaż: wygodny i szybki
- Intuicyjna obsługa: Prosty sposób uruchamiania urządzenia. Wszystkie funkcje jasno oznaczone.
- Z klasy do klasy: Rozwiązanie jest mobilne - kółeczka - co pozwala na łatwe przemieszczanie.
- Wszechstronne możliwości użytkowe: Knowla Wall pozwala na dostęp do internetu, odtwarzanie filmów, prezentacji, karaoke. Dzięki czemu korzystać można z niego w czasie specjalnych okazji czy codziennych zajęć - np. uroczystości szkolne, bale karnawałowe, spotkania rady pedagogicznej itd. Nadaje się do użytkowania w pomieszczeniach i na zewnątrz.
- Unikalny sposób interakcji - aktywności kontroluje się za pomocą piłki.
- Wytrzymałość i bezpieczeństwo użytkowania,
- Dostosowane do pracy indywidualnej i grupowej: Knowla Box umożliwia komfortowe korzystanie zarówno jednemu uczniowi, jak i parze lub całej grupie, liczącej nawet kilkanaście osób. Dzięki temu nauczyciel z łatwością dopasuje aktywność do aktualnych potrzeb klasy, zapewniając efektywną i angażującą naukę na każdym poziomie.
- Idealne rozwiązanie dla placówek edukacyjnych czy też sal zabaw, centrów rekreacji i sportu.
- Wspiera rozwój kompetencji XXI wieku - Innowacyjne, angażujące aplikacje wspierają dzieci w rozwoju kluczowych kompetencji takich jak: współpraca, kreatywność, myślenie krytyczne i umiejętność rozwiązywania problemów.
Zestaw Knowla Wall zawiera:
- Mobilna, przenośna konstrukcja (ścianka); Wymiary: (wysokość x szerokość x głębokość) 225 cm x 173 cm x 60 cm; Wymiary płyt to 171,6 cm x 58,5 cm; ekran 80 cali
- Wysokiej klasy projektor ultra krótkoogniskowy, laserowy Epson EB-760Wi o jasności 4000 lumenów (Żywotność w trybie Eco to 30 000 godzin, a w trybie wysokim to 20 000 godzin. Gwarancja na projektor to 60 miesięcy lub 12 000 godzin.)
- Wbudowany komputer (z łącznością Wi-Fi i systemem Windows)
- Zewnętrzny port HDMI oraz port USB umożliwiający podłączanie urządzeń typu pendrive
- Zestaw precyzyjnych czujników lokalizujących uderzenia piłek jak i położenie pisaka interaktywnego
- Pakiet startowy: planeta Fruu (250 aktywności) oraz planeta EduMini (95 aktywności)
- 50 piłeczek
- 2 interaktywne pisaki
- pilot Epson
- klawiaturę bezprzewodową z touchpadem
- pudełko na piłeczki
Urządzenie (w szczególności projektor) spełnia wymagania DYREKTYWY PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY 2011/65/UE z dnia 8 czerwca 2011 r. w sprawie ograniczenia stosowania niektórych niebezpiecznych substancji w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.
Materiały dla nauczyciela:
Każda planeta zawiera INSTRUKCJĘ, w której znajdują się:
- szczegółowe opisy poszczególnych aplikacji,
- odniesienia do podstawy programowej,
- przykładowe scenariusze zajęć, ułatwiające korzystanie z materiałów.
Na urządzeniu Knowla Wall zainstalowane są dwie startowe, darmowe planety:
- Planeta Fruu mix aplikacji edukacyjnych oraz gier rozrywkowych; 250 aktywności (Pobierz instrukcję PDF)
- Planeta EduMini przekrojowe pokazanie możliwości całego Edukacyjnego Wszechświata; 95 aktywności. (Pobierz instrukcję PDF)
Producent/Importer/Dostawca
Producent/Importer/Dostawca
ul. Graniczna 46
93-428 Łódź
produkt@mojebambino.pl
Polecane
Polecane zestawy
29 999,90 zł 32 363,90 zł
33 899,90 zł 36 545,90 zł
41 599,90 zł 44 909,90 zł