What would happen if…?

Kod produktu: 806100
Dostępny

79,90 zł­­

Brutto
Opis

Angielskie zdania warunkowe? To naprawdę może być łatwe!

Gra dydaktyczna do nauki języka angielskiego "What would happen if…?" pomaga ćwiczyć zdania warunkowe typu II.

Opakowanie zawiera łącznie 101 kart do czterech gier językowych.

Zawartość opakowania:

  • 80 kart o wym. 15 x 9,5 cm
  • 21 kart o wym. 9 x 6 cm
  • instrukcja

 

Opis do ćwiczenia czasów warunkowych serii gier Regipio:

Gry Regipio pomagają opanować i ćwiczyć naukę języka angielskiego a szczególnie użycie pierwszego, drugiego i trzeciego trybu warunkowego. Każde z opakowań poświęcone danemu typowi zdań warunkowych zawiera aż 4 różne gry.

1. Czarny Piotruś

Pakiet zawiera 21 kart. Karty należy podzielić między wszystkich graczy - niezależnie od tego, czy któryś z graczy będzie miał ich nieparzystą liczbę. Każdy z graczy szuka par (którymi są dwie części zdania warunkowego) w otrzymanych kartach i odkłada je na stół. Następnie każdy z graczy na zmianę losuje po jednej karcie od swojego przeciwnika (osoba siedząca po lewej stronie - zgodnie z ruchem wskazówek zegara), nie widząc, co znajduje się po jej drugiej stronie. Gracze starają się w ten sposób znaleźć pary i jak najszybciej pozbyć się kart. Czarnym Piotrusiem pozostaje gracz z kartą bez pary.

2. Łańcuszek

Gracze mają do dyspozycji 20 dwustronnych kart, na których znajdują się słowa, które trzeba wykorzystać do stworzenia historyjki - łańcuszka zdarzeń. Gracze na zmianę losują jedną z kart i tworzą historyjkę, przy poprawnym użyciu trybu warunkowego. Np. dla pierwszego trybu warunkowego, może to wyglądać tak: Woman/have a lot of ideas She/write a book Poprawnie ułożone zdanie brzmi: If a woman has a lot of ideas, she will write a book. Gracze zdobywają liczbę punktów zależną od liczby poprawnie ułożonych zdań (1 zdanie - 1 punkt). Wygrywa gracz z największą liczbą punktów.

3. Co się zdarzy, gdy…?

Na 40 kartach umieszczone są po 4 zdania obrazujące sytuacje (na jednej stronie) oraz po 4 zdania ułożone z użyciem trybu warunkowego (na odwrocie). Gracze losują na przemian karty i czytają sytuacje przeciwnikowi. Zadaniem przeciwnika jest ułożenie poprawnego zdania z użyciem pierwszego trybu warunkowego. Za każde poprawne zdanie gracz zdobywa 1 punkt. Wygrywa ten z graczy, który zdobędzie najwięcej punktów. Gry z kartami mogą być także używane do ćwiczeń przez jedną osobę.

4. Deszcz pytań

Na 20 kartach umieszczone są po 4 pytania w pierwszym trybie warunkowym. Gracze losują na przemian kary i czytają pytania. Zadaniem graczy jest udzielenie odpowiedzi na pytania z karty uzasadniając swoją odpowiedź. Nauczyciel decyduje czy punkty za poprawne gramatycznie odpowiedzi będą przyznane czy nie.

• Dla 1-10 graczy.


• od 10 lat

Zapisz na liście

Brak list.
Dodaj nową listę