Knowla Wall (Magiczna Ściana) - urządzenie + 4 planety SPE
27 871,90 zł
% 28 363,90 złZestaw obejmuje urządzenie multimedialne Knowla Wall (Magiczną Ścianę) oraz 4 pakiety gier korekcyjno-kompencacyjnych odpowiadających potrzebom dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Materiał adresowany do dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych (1-3).
Skład zestawu:
- 821105 Knowla Wall (Magiczna Ściana) wersja 2.0
- 821107 Knowla - Planeta SPE - pakiet Specjalne Potrzeby Edukacyjne
- 821109 Knowla - Planeta EMO - pakiet Emocje
- 821110 Knowla - Planeta DŻ - pakiet Logopedia
- 821113 Knowla - Planeta Kontrast - pakiet Wzrok
821105 Knowla Wall (Magiczna Ściana) wersja 2.0
Knowla Wall to jedyne w swoim rodzaju multimedialne, interaktywne urządzenie, będące sercem edukacyjnej rozrywki Knowla. Wyposażone w najwyższej jakości ultrakrótkoogniskowy projektor Epson z uchwytem na wysięgniku umożliwia wyświetlanie jasnego, wielkoformatowego obrazu na zintegrowanej ściance (nawet w jasnych pomieszczeniach!). Zapewnia rozmaite możliwości interakcji z wyświetlanym obrazem: uderzanie piłeczkami, pisanie pisakiem, a także obsługę za pomocą klawiatury z touchpadem.
Zintegrowana platforma multimedialna Knowla Wall została stworzona do obsługi pakietów
aplikacji Edukacyjny Wszechświat Knowla (planet tematycznych), a także do tworzenia i wyświetlania dowolnych treści multimedialnych. Posiada wbudowany komputer z WiFi i systemem Windows 10 i może też służyć jako samodzielne centrum multimedialnej edukacji i rozrywki. W tym samym czasie może korzystać nawet do 10-15 osób!
W zestawie z urządzeniem otrzymujemy pakiet startowy aplikacji: Planetę Fruu z 120 aktywnościami edukacyjno-rozwojowymi dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (I-III), a także planetę EduMini (ponad 132 aktywności, 2 aplikacje posiadają nieskończoną liczbę aktywności) pokazującą przekrój możliwości, interakcji całego Edukacyjnego Wszechświata.
Aplikacje zawierają aktywności logiczne, sportowe, zręcznościowe, edukacyjne oraz takie, które mogą być wykorzystane podczas zajęć rewalidacyjnych i korekcyjno-kompensacyjnych, wspierające dzieci z zaburzeniami przetwarzania zmysłowego, koncentracji, komunikacji i procesów uczenia się.
Obszary rozwoju: motoryka mała, motoryka duża, sprawność ruchowa, zręczność, percepcja wzrokowa, koordynacja wzrokowo-ruchowa, spostrzegawczość, logiczne myślenie, orientacja przestrzenna, kreatywność, wyobraźnia, współpraca.
Potrzeby specjalne: spektrum autyzmu, zespół Downa.
Najważniejsze cechy Knowla Wall:
- Mobilny
- Dzięki zwartej konstrukcji na kółkach i łatwości prowadzenia łatwy do przemieszczania.
- Łatwy w obsłudze
- Intuicyjny w korzystaniu, szybki w działaniu. Posiada łatwy w użyciu interfejs. Konfiguracja jest szybka i bezproblemowa. Dostęp do usług serwisowych, wsparcia technicznego i prostych instrukcji użytkowania.
- Jasny Obraz
- Obraz z projektora jest wyświetlany z góry, nie ma cieni, oślepiającego światła ani martwych punktów, a laserowe źródło światła o wysokiej jasności 4100 lumenów działa również, gdy oświetlenie otoczenia jest wysokie - bez konieczności zaciemniania pomieszczeń. Oglądanie jest możliwe pod każdym kątem.
- Interakcje
- Pozwala na interakcję z obszar wyświetlania za pomocą rzucanych piłeczego, interaktywnego pisaka oraz bezprzewodowej klawiatury. Wykorzystuje unikatową technologię lokalizacji urządzeń piłki w wyświetlany obraz za pomocą systemu czujników ultradźwiękowych oraz laserową technologię wyświetlania obrazu.
- Wielozadaniowy
- Oprócz wykonywania zadań i aktywności dostępnych w pakietach aplikacji Knowla, może służyć za multimedialne centrum rozrywki - umożliwia m. in. przeglądanie internetu, tworzenie materiałów, projekcję filmów.
Startowe planety dla Knowla Wall:
- Planeta Fruu, która składa się ponad z 120 interaktywnych aktywności z najróżniejszych obszarów rozwojowych: aktywności logiczne, sportowe, zręcznościowe i edukacyjne. Także te, które z powodzeniem wykorzystać można podczas zajęć rewalidacyjnych i korekcyjno-kompensacyjnych, pracując z dziećmi z zaburzeniami przetwarzania zmysłowego, koncentracji, komunikacji i procesów uczenia się. Ta najbardziej uniwersalna z naszych planet jest planetą startową i otrzymacie ją w zestawie do każdego zakupionego urządzenia Knowla Wall.
- Planeta EduMini to magiczne miejsce w Edukacyjnym Wszechświecie Knowla, stworzone dla dzieci w wieku od 3 do 9 lat. Ta planeta oferuje przegląd bogatego zestawu interaktywnych aktywności, które pomagają rozwijać różnorodne umiejętności i kompetencje w sposób zabawny i angażujący i pokazuje przekrojowo możliwości całego Edukacyjnego Wszechświata. Otrzymacie ją w zestawie do każdego zakupionego urządzenia Knowla Wall. W EduMini znajduje się łącznie 9 aplikacji i ponad 132 aktywności.
Dodatkowo, istnieje możliwość dokupienia:
- Zestaw do karaoke (kod: 821101)
- Oprogramowanie edukacyjne "Akademia Bambika" zawierającego 82 zadania w 7 sekcjach "Szeregowanie, Klasyfikowanie, Myślenie przyczynowo-skutkowe, Myślenie symboliczne, Pamięć, Sekwencje, Logiczne myślenie." (kod: 199231)
W skład dostarczanego oprogramowania wchodzą:
- Zestaw 12 gier zręcznościowych
- Zestaw 7 gier edukacyjnych
- Zestaw 3 gier 3D
- Zestaw 2 gier dla małych artystów
- Zestaw 4 sportowych
- Zestaw 2 gier tematycznych
- Zestaw 20 quizów edukacyjnych
- Zestaw wbudowanego oprogramowania w platformie Windows (przeglądarka internetowa, odtwarzacze audio i wideo, manager plików itp.)
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
W skład urządzenia Knowla Wall wchodzą:
- Mobilna, przenośna konstrukcja (ścianka).Wymiary konstrukcji po złożeniu to: 225 x 173 x 60 (wysokość x szerokość x głębokość).
- Wysokiej klasy projektor laserowy Epson EB-725Wi o jasności 4000 lumenów
- Wysuwany wysięgnik projektora
- Wbudowane nagłośnienie dużej mocy
- Wbudowany komputer (z łącznością Wi-Fi i systemem Windows)
- Zestaw precyzyjnych czujników lokalizujących uderzenia piłek jak i położenie pisaka interaktywnego
- Klawiatura bezprzewodowa wraz z touchpadem Logitech Touch (kod: 821103)
- Zewnętrzny port HDMI oraz port USB umożliwiający podłączanie urządzeń typu pendrive
- Zestaw 50 piłek wraz z koszykiem na piłeczki
- Pisak interaktywny wraz z uchwytem
- Zewnętrzny port USB umożliwiający podłączanie urządzeń typu pendrive
- Planeta startowa Fruu ze 120 aktywnościami
- Planeta startowa EduMini z ponad 130 aktywnościami
- Pilot Epson
Żywotność w trybie Eco to 30 000 godzin, a w trybie wysokim to 20 000 godzin.
Gwarancja na projektor to 60 miesięcy (5 lat) lub 12 000 godzin.
- Wym. 173 x 60 x 225 cm
821107 Knowla - Planeta SPE - pakiet Specjalne Potrzeby Edukacyjne
Spe na specjalne odpowiada potrzeby!
Planeta zawiera 280 interaktywnych aktywności przeznaczonych dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Zestaw różnorodnych, wszechstronnie opracowanych aktywności wspiera najmłodszych w kształtowaniu czynności intelektualnych, rozwijaniu kompetencji emocjonalno-społecznych i komunikacyjnych, stymuluje rozwój mowy. Zawiera zarówno elementy terapii logopedycznej, jak i ćwiczenia z zakresu zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych. Pomaga rozwijać umiejętności poznawcze oraz usprawniać funkcje percepcyjno-motoryczne. Ćwiczy pamięć, koncentrację, spostrzegawczość i umiejętność logicznego myślenia.
Planeta Spe wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet), pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety, jedną z nich jest planeta Spe) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).
Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).
Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, terapia zajęciowa, kształcenie specjalne, rewalidacja, zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
Obszary rozwoju: rozwój mowy, czynności intelektualne, komunikacja, logopedia, kompetencje emocjonalno-społeczne, integracja percepcyjno-motoryczna, orientacja przestrzenna.
Cel: ogólnorozwojowe wspomaganie dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych, muzyka, ćwiczenia fizyczne, planowanie dnia, komunikacja alternatywna i wspomagająca
Zakres: motoryka mała, rozwijanie zdolności intelektualnych, rozwój emocjonalno-społeczny,
Potrzeby specjalne: spektrum autyzmu, zespół Downa, zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się.
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności - poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3 - 4 lata, poziom 2: 5 - 6 lat, poziom 3: 7 - 9 lat
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie serwisowe: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki
Aplikacje w pakiecie (14 aplikacji zawierających 280 aktywności):
- Pisz po śladzie - 30 aktywności
- Wypełnij kolorem (wersja wypełnianie i rysowanie) - 24 aktywności
- Potworne labirynty - 3 poziomy, 30 aktywności
- Rakieta na potwory - 1 aktywność
- Ułóż puzzle - 2 poziomy, 50 aktywności
- Puzzle z emocjami - 20 aktywności
- Połącz kropki (wersja ścisła linia, dowolna strona, pełna dowolność) - 60 aktywności
- Kodowanie drogi - 3 poziomy, 3 aktywności
- Zaprogramuj drogę - 3 poziomy, 30 aktywności
- Gra na perkusji - 1 aktywność
- Gra na pianinie - 1 aktywność
- Idź za śladem (wersja 4x4 i 5x5) - 2 aktywności
- Plan dnia - 1 aktywność
- Gdzie jest potwór? - 3 aktywności
821109 Knowla - Planeta EMO - pakiet Emocje
Emo – tu dowodzenie przejmują emocje!
Planeta Emo zawiera 272 interaktywnych aktywności, które wspierają prawidłowy rozwój emocjonalny dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Aktywności rozwijają umiejętność rozpoznawania emocji, ich nazywania i wyrażania. Sprzyjają nabywaniu kompetencji społecznych, kształtują zdolność nawiązywania relacji, uczą empatii. W wymiarze osobistym wzmacniają poczucie własnej wartości i zaufania do siebie. Dzięki aktywnościom rewalidacyjnym wspomagają kształtowanie umiejętności rozwojowych z obszaru społeczno-emocjonalnego u dzieci z zaburzeniami, deficytami i niepełnosprawnościami.
Planeta Emo wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet), pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety, jedną z nich jest planeta Emo) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).
Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).
Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, terapia zajęciowa, kształcenie specjalne, rewalidacja, zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
Obszary rozwoju: rozwój emocjonalny, rozpoznawanie, nazywanie i wyrażanie emocji, rozwój społeczny, nawiązywanie relacji rówieśniczych, poczucie własnej wartości
Cel: wspomaganie rozwoju emocjonalno-społecznego, wsparcie specjalnych potrzeb edukacyjnych, ruch, wspieranie aktywności fizycznej
Zakres: rozpoznawanie emocji u siebie i innych, rozumienie emocji, pozwalanie na doświadczanie emocji, tworzenie strategii reagowania na stany psychiczne
Potrzeby specjalne: spektrum autyzmu (ASD), zaburzenia rozwojowe w obszarze emocjonalno-społecznym, zaburzenia mowy, problemy z komunikacją, trudności z interakcjami społecznymi, zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności, poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3 - 4 lata, poziom 2: 5 - 6 lat, poziom 3: 7 - 9 lat.
Formy pracy: praca z grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie serwisowe: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki
Aplikacje w pakiecie (13 aplikacji zawierających łącznie 272 aktywności)
- Koło emocji - 1 aktywność
- Termometr uczuć - 1 aktywność
- Memory z emocjami - 3 poziomy, 90 aktywności
- Połącz emocje w pary - 3 poziomy, 60 aktywności
- Domino z emocjami - 3 poziomy, 3 aktywności
- Avatar uczuć - 1 aktywność
- Pokoloruj emocje (wersja rysowanie, wypełnianie) - 78 aktywności
- Łap emotki - 1 aktywność
- Labirynty emocji - 3 poziomy, 30 aktywności
- Sudoku z emocjami - 2 poziomy, 2 aktywności
- Lustro emocji - 1 aktywność
- Emocje mają relaks - 1 aktywność, czas trwania: 6 minut
- Gdzie jest potwór? - 3 aktywności
821110 Knowla - Planeta DŻ - pakiet Logopedia
Planeta Dż
Na dźwięk “dż" logopedia się odzywa.
Planeta Dż zawiera 244 interaktywnych aktywności nakierowanych na rozwijanie mowy i usprawnianie kompetencji komunikacyjnych dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, w tym dzieci w spektrum autyzmu oraz terapię logopedyczną dzieci z zaburzeniami wymowy (dyslalii).
Zawiera zarówno ćwiczenia ortofoniczne (wspomagające rozwój mowy), artykulacyjne, oddechowe i fonacyjne, jak i ćwiczenia słuchowe, analizy i syntezy głoskowej i sylabowej, elementarne ćwiczenia dykcji oraz ćwiczenia grafomotoryczne. Opracowane aktywności usprawniają motorykę aparatu mowy, korygują błędną artykulację, rozwijają wrażliwość słuchową, a także kształcą umiejętność czytania i pisania.
Planeta Dż wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet), pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety, jedną z nich jest planeta Dż) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).
Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).
Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, terapia logopedyczna, terapia zajęciowa, kształcenie specjalne, rewalidacja, zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
Obszary rozwoju: logopedia, ortofonia, artykulacja, fonacja, dykcja, rozwój mowy, rozwój mowy bezdźwięcznej, komunikacja, ćwiczenia oddechowe, ćwiczenia słuchowe, analiza i synteza głoskowa i sylabowa, grafomotoryka
Cel: wspomaganie rozwoju mowy, emocje, ruch, motoryka mała, wsparcie specjalnych potrzeb edukacyjnych
Zakres: ćwiczenie wymowy, ćwiczenie zapisu słów, rozróżnianie elementów i dźwięków
Potrzeby specjalne: zaburzenia przetwarzania słuchowego, centralne zaburzenia słuchu, dzieci słabosłyszące, dyslalia (w tym rotacyzm, sygmatyzm), dysglosja, dysleksja, zaburzenia rozwojowe w spektrum autyzmu, zaburzenia koncentracji i uwagi, w tym z ADHD, ADD
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności, poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3 - 4 lata, poziom 2: 5 - 6 lat, poziom 3: 7 - 9 lat.
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie serwisowe: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki
Aplikacje w pakiecie (13 aplikacji zawierających 244 aktywności):
- Gimnastyka buzi i języka - 1 aktywność, czas trwania: 3,5 minuty
- Ćwicz oddech - 1 aktywność, czas trwania: 5 minut
- Dopasuj dźwięk - 2 aktywności
- Połącz w pary - 3 aktywności
- Odtwórz kształt - 20 aktywności
- Koloruj według cyfr (wersja rysowanie, wypełnianie lub z legendą) - 51 aktywności
- Koloruj według liter (wersja rysowanie, wypełnianie lub z legendą) - 45 aktywności
- Dwa takie same - 1 aktywność
- Znajdź różnicę - 2 aktywności
- Połącz sylaby (wersja 2-sylabowa i 3-sylabowa) - 35 aktywności
- Puzzle z sylabami (wersja 2-sylabowa i 3-sylabowa) - 19 aktywności
- Złam szyfr - 3 poziomy, 60 aktywności
- Gdzie jest potwór? - 3 aktywności
821113 Knowla - Planeta Kontrast - pakiet Wzrok
Kontrast robi różnicę w postrzeganiu.
Planeta Kontrast zawiera 265 interaktywnych aktywności, stworzonych z myślą o specjalnych potrzebach edukacyjnych najmłodszych z dysfunkcjami i niepełnosprawnościami wzrokowymi.
Aktywności dostosowane do percepcji dzieci niedowidzących i słabowidzących posiadają wyrazistą kolorystykę, jednolite tło, wyraźne elementy graficzne, uproszczone kontrastowe menu oraz ograniczoną liczbą ruchomych elementów. Zawarte w planecie aktywności stymulują rozwój percepcji wzrokowej, poprawiają koordynację wzrokowo-ruchową, rozwijają orientację przestrzenną, usprawniają motorykę małą i dużą oraz ćwiczą zdolności poznawcze.
Planeta Kontrast wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z planet odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet), pakiet SPE (korekcyjno kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety, jedną z nich jest planeta Kontrast) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).
Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).
Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, terapia zajęciowa, kształcenie specjalne, rewalidacja, zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
Obszary rozwoju: percepcja wzrokowa, wodzenie wzrokiem, koordynacja wzrokowo-ruchowa, orientacja przestrzenna, motoryka mała, motoryka duża, zdolności poznawcze
Potrzeby specjalne: dysfunkcje i niepełnosprawności wzrokowe, dzieci niedowidzące i słabowidzące
Cel: Wspomaganie rozwoju widzenia oraz koordynacji oko-ręka, wsparcie dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Zakres: koordynacja oko-ręka, koordynacja ruchowa, precyzja ruchów, motoryka mała, widzenie barwne, widzenie przestrzenne, matematyka, programowanie
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności - poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3 - 4 lata, poziom 2: 5 - 6 lat, poziom 3: 7 - 9 lat
Formy pracy: praca z grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki
Aplikacje w pakiecie (14 aplikacji zawierających łącznie 265 aktywności):
- Pisz po śladzie - 24 aktywności
- Ułóż kształty według cech - 1 aktywność
- Rysowanie symetryczne - 20 aktywności
- Rysuj światłem - 20 aktywności
- Rysowanie światłem na dwie ręce (3 wersje o różnej tolerancji) - 135 aktywności
- Rysuj światłem po kształcie - 21 aktywności
- Sudoku - 1 aktywność Idź za śladem (wersja 4x4 i 5x5) - 2 aktywności
- Połącz cyferki - 1 aktywności
- Kodowanie drogi - 3 poziomy, 3 aktywności
- Zaprogramuj drogę - 3 poziomy, 30 aktywności
- Dopasuj wieże - 2 aktywności
- Gdzie jest potwór? - 3 aktywności
- Magiczne meduzy - 2 poziomy, 2 aktywności
.
.