Kompetencje techniczne i praktyczne - program multimedialny
                                            
                            Kod produktu:
                        
                    
                                            
                        
                            031973
                        
                                    
                    
        
                                                
                                                        
            
                                                        
            
                                                        
            
                                                        
            
                                                        
            
                                                        
            
                                            
            
                    
                                
                    
                    
                                
                                
                                    Dostępny
                                
                            
                                                            
                                                                        
                
                	                    1 590,00 zł
                            Brutto
                        
                    Opis
                        
            
                                  Materiały dla nauczyciela
                           
                    
    
            
            
        
    
        
    
                    		                            
                        Nauka każdej umiejętności zaczyna się od teorii, a tutaj nawet teoria jest w pełni interaktywna! Program skupia się na realizacji podstawy programowej, pozwalając uczniom nabywać umiejętności praktyczne. 
 
W programie znajdują się rysunki, filmy i animacje, które przedstawiają, jak wykonać różne czynności (np. podstawowe węzły, ściegi, klejenie materiałów, wymiana dętki, tworzenie modeli urządzeń). Dodatkowo w produkcie znajdują się także różne rady i wskazówki dla młodych majsterkowiczów. Zestaw został uzupełniony o kilkanaście dużych i szczegółowych plansz do powieszenia w klasie, które pozwolą uczniom jeszcze lepiej zapamiętać temat lekcji.
 
Zagadnienia opracowane w programie:
1. Rysunek techniczny – rzut prostokątny
2. Rysunek techniczny – rzut aksonometryczny
3. Rysunek techniczny – podstawowe zasady
4. Rodzaje obróbki materiałów
5. Rodzaje materiałów i ich zastosowanie – drewno
6. Rodzaje materiałów i ich zastosowanie – metale
7. Rodzaje materiałów i ich zastosowanie – tworzywa sztuczne
8. Rodzaje materiałów i ich zastosowanie – włókna
9. Rodzaje materiałów i ich zastosowanie – papier
10. Mierzenie i odmierzanie
11. Posługiwanie się wiertarko-wkrętarką akumulatorową – wiercenie otworów
12. Posługiwanie się wiertarko-wkrętarką akumulatorową – wkręcanie i wykręcanie wkrętów
13. Klejenie na gorąco
14. Wykonanie prostego przedmiotu z papieru
15. Oznaczenia na metkach odzieżowych
16. Symbole stosowane w schematach elektrycznych i elektronicznych
17. Najprostszy obwód elektryczny
18. Obwody elektryczne – połączenie szeregowe i równoległe
19. Pomiary elektryczne przy użyciu miernika uniwersalnego
20. Budowa roweru
21. Znaki i sygnały drogowe
22. Znaki i sygnały drogowe – znaki pionowe
23. Znaki i sygnały drogowe – znaki poziome
24. Sprawdzenie stanu technicznego roweru przed jazdą
25. Rozwiązywanie problemów w trakcie eksploatacji roweru
26. Jak zbudować makietę skrzyżowania ulic?
27. Jak zbudować model świetlnego sygnalizatora ulicznego?
28. Węzły 29. Ściegi ręczne 30. Jak zawiesić obraz na ścianie?
31. Jak zbudować model samolotu z kartonu?
32. Jak zbudować układ do sygnalizacji alfabetem Morse’a?
33. Jak zbudować latawiec?
34. Jak zrobić pojemnik na długopisy z odpadów?
35. Jak zrobić marionetkę?
36. Jak zrobić model spadochronu?
37. Jak zrobić pokrowiec na telefon?
38. Przydatne triki dla majsterkowicza
39. Urządzenia pomiarowe w domu
40. Zdrowe żywienie
41. Metody obróbki i konserwacji żywności
42. Jak zbudować wagę?
43. Jak zbudować “mechaniczną dłoń"?
 
• wym. pudełka 50,7 x 10,7 x 10,7 cm
 
Program zgodny z Podstawą Programową Techniki w klasach IV-VIII Szkoły Podstawowej.
• od 6 miesiąca
                
    
            
    
    
            W programie znajdują się rysunki, filmy i animacje, które przedstawiają, jak wykonać różne czynności (np. podstawowe węzły, ściegi, klejenie materiałów, wymiana dętki, tworzenie modeli urządzeń). Dodatkowo w produkcie znajdują się także różne rady i wskazówki dla młodych majsterkowiczów. Zestaw został uzupełniony o kilkanaście dużych i szczegółowych plansz do powieszenia w klasie, które pozwolą uczniom jeszcze lepiej zapamiętać temat lekcji.
Zagadnienia opracowane w programie:
1. Rysunek techniczny – rzut prostokątny
2. Rysunek techniczny – rzut aksonometryczny
3. Rysunek techniczny – podstawowe zasady
4. Rodzaje obróbki materiałów
5. Rodzaje materiałów i ich zastosowanie – drewno
6. Rodzaje materiałów i ich zastosowanie – metale
7. Rodzaje materiałów i ich zastosowanie – tworzywa sztuczne
8. Rodzaje materiałów i ich zastosowanie – włókna
9. Rodzaje materiałów i ich zastosowanie – papier
10. Mierzenie i odmierzanie
11. Posługiwanie się wiertarko-wkrętarką akumulatorową – wiercenie otworów
12. Posługiwanie się wiertarko-wkrętarką akumulatorową – wkręcanie i wykręcanie wkrętów
13. Klejenie na gorąco
14. Wykonanie prostego przedmiotu z papieru
15. Oznaczenia na metkach odzieżowych
16. Symbole stosowane w schematach elektrycznych i elektronicznych
17. Najprostszy obwód elektryczny
18. Obwody elektryczne – połączenie szeregowe i równoległe
19. Pomiary elektryczne przy użyciu miernika uniwersalnego
20. Budowa roweru
21. Znaki i sygnały drogowe
22. Znaki i sygnały drogowe – znaki pionowe
23. Znaki i sygnały drogowe – znaki poziome
24. Sprawdzenie stanu technicznego roweru przed jazdą
25. Rozwiązywanie problemów w trakcie eksploatacji roweru
26. Jak zbudować makietę skrzyżowania ulic?
27. Jak zbudować model świetlnego sygnalizatora ulicznego?
28. Węzły 29. Ściegi ręczne 30. Jak zawiesić obraz na ścianie?
31. Jak zbudować model samolotu z kartonu?
32. Jak zbudować układ do sygnalizacji alfabetem Morse’a?
33. Jak zbudować latawiec?
34. Jak zrobić pojemnik na długopisy z odpadów?
35. Jak zrobić marionetkę?
36. Jak zrobić model spadochronu?
37. Jak zrobić pokrowiec na telefon?
38. Przydatne triki dla majsterkowicza
39. Urządzenia pomiarowe w domu
40. Zdrowe żywienie
41. Metody obróbki i konserwacji żywności
42. Jak zbudować wagę?
43. Jak zbudować “mechaniczną dłoń"?
• wym. pudełka 50,7 x 10,7 x 10,7 cm
Program zgodny z Podstawą Programową Techniki w klasach IV-VIII Szkoły Podstawowej.
• od 6 miesiąca
                            Filmy
                        
                                                                            
                                    Materiały dla nauczyciela
                            
            
                Do pobrania:
            
            
        Producent/Importer/Dostawca
 
                                                    
                     
		 
		 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
        