Planeta M ma motorykę małą w małym palcu.
Planeta M zawiera 496 interaktywnych aktywności wspierających rozwój motoryki małej u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Opracowane aktywności grafomotoryczne poprawiają precyzję i kontrolę ruchów dłoni, palców i rąk, ćwiczą chwyt pisarski oraz ogólną zręczność w poruszaniu danym przedmiotem w celu wykonania określonego zadania, a także skoordynowanie ruchu i pracy obu rąk jednocześnie. Usprawniając koordynację wzrokowo-ruchową, trenują jednocześnie koncentrację i skupienie na wykonywanej czynności.
Planeta M wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet, jedną z nich jest planeta M), pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).
Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).
Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, aktywności rewalidacyjne
Obszary rozwoju: rozwój prawej i lewej półkuli, analiza i synteza wzrokowa, motoryka mała, grafomotoryka, terapia ręki, chwyt pisarski, zręczność i koordynacja pracy rąk, koordynacja wzrokowo-ruchowa, koncentracja
Potrzeby specjalne: deficyty rozwojowe (psychomotoryczne), zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się, spektrum autyzmu.
Cel: rozwijanie motoryki małej, precyzja ruchów, rozpoznawanie znaków, ruch, nauka pisania, rysowanie, kreatywność
Zakres: trening pisarski, ćwiczenie precyzji i koordynacji ruchowej, nauka pisania i rozpoznawania cyfr i liter
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności - poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3 - 4 lata, poziom 2: 5 - 6 lat, poziom 3: 7 - 9 lat
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki
Aplikacje w pakiecie (12 aplikacji zawierających łącznie 496 aktywności):
- Rysuj cyfry po śladzie (od 0 do 9) - 10 aktywności
- Rysuj litery po śladzie (od A do Ż, alfabet z polskimi znakami) - 35 aktywności
- Rysuj szlaczki po śladzie - 15 aktywności
- Pokoloruj obrazek (wersja rysowanie i wypełnianie) - 20 aktywności
- Pokoloruj litery (od A do Ż, wersja rysowanie i wypełnianie) - 70 aktywności
- Pokoloruj cyfry (cyfry od 0 do 9; wersja rysowanie i wypełnianie) - 20 aktywności
- Ułóż puzzle - 3 poziomy, 60 aktywności
- Graj w domino - 3 poziomy, 3 aktywności
- Przejdź labirynt - 3 poziomy, 30 aktywności
- Rozwiąż sudoku - 3 aktywności
- Szukaj literek - 6 poziomów (ab, AB, AaBb w wersjach ułożonych w rzędach lub w rozsypance), 210 aktywności
- Szukaj cyferek - 2 poziomy (w wersjach ułożonych w rzędach lub w rozsypance), 20 aktywności
Polecane
19 999,90 zł 20 999,90 zł Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 18899,90 zł