Emo – tu dowodzenie przejmują emocje!
Planeta Emo zawiera 272 interaktywnych aktywności, które wspierają prawidłowy rozwój emocjonalny dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Aktywności rozwijają umiejętność rozpoznawania emocji, ich nazywania i wyrażania. Sprzyjają nabywaniu kompetencji społecznych, kształtują zdolność nawiązywania relacji, uczą empatii. W wymiarze osobistym wzmacniają poczucie własnej wartości i zaufania do siebie. Dzięki aktywnościom rewalidacyjnym wspomagają kształtowanie umiejętności rozwojowych z obszaru społeczno-emocjonalnego u dzieci z zaburzeniami, deficytami i niepełnosprawnościami.
Planeta Emo wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet), pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety, jedną z nich jest planeta Emo) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).
Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).
Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, terapia zajęciowa, kształcenie specjalne, rewalidacja, zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
Obszary rozwoju: rozwój emocjonalny, rozpoznawanie, nazywanie i wyrażanie emocji, rozwój społeczny, nawiązywanie relacji rówieśniczych, poczucie własnej wartości
Cel: wspomaganie rozwoju emocjonalno-społecznego, wsparcie specjalnych potrzeb edukacyjnych, ruch, wspieranie aktywności fizycznej
Zakres: rozpoznawanie emocji u siebie i innych, rozumienie emocji, pozwalanie na doświadczanie emocji, tworzenie strategii reagowania na stany psychiczne
Potrzeby specjalne: spektrum autyzmu (ASD), zaburzenia rozwojowe w obszarze emocjonalno-społecznym, zaburzenia mowy, problemy z komunikacją, trudności z interakcjami społecznymi, zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności, poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3 - 4 lata, poziom 2: 5 - 6 lat, poziom 3: 7 - 9 lat.
Formy pracy: praca z grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie serwisowe: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki
Aplikacje w pakiecie (13 aplikacji zawierających łącznie 272 aktywności)
- Koło emocji - 1 aktywność
- Termometr uczuć - 1 aktywność
- Memory z emocjami - 3 poziomy, 90 aktywności
- Połącz emocje w pary - 3 poziomy, 60 aktywności
- Domino z emocjami - 3 poziomy, 3 aktywności
- Avatar uczuć - 1 aktywność
- Pokoloruj emocje (wersja rysowanie, wypełnianie) - 78 aktywności
- Łap emotki - 1 aktywność
- Labirynty emocji - 3 poziomy, 30 aktywności
- Sudoku z emocjami - 2 poziomy, 2 aktywności
- Lustro emocji - 1 aktywność
- Emocje mają relaks - 1 aktywność, czas trwania: 6 minut
- Gdzie jest potwór? - 3 aktywności
.
Polecane