Pakiet Ratujmy Planetę! do Magicznego Dywanu 4.0 i Kinebi 5.0
Kod produktu:
821051N
Dostępny
2 399,90 zł
Brutto
Opis
Pakiet RATUJMY PLANETĘ proponuje dziecku włączenie się w walkę o czystość wód, promując jednocześnie zachowania proekologiczne. Dziecko ma do wyboru 4 gry:
1. BITWA MORSKA
Zawalcz o czyste wody: stojąc na tratwie możesz dojrzeć, co pływa w morzu, następnie wyłowić śmieci i dać szansę mieszkańcom wód na rozwój i normalne życie. Teraz Ty możesz uratować planetę! Oczyść morze ze śmieci i uratuj zwierzęta, które są zaplątane! A może masz pomysł jak wykorzystać ponownie wyłowione rzeczy? Gra stanowi nowoczesne podejście do aktywnego uczestniczenia w działaniu proekologicznym. Uwrażliwia dziecko na problemy współczesnego świata oraz pokazuje, jak można włączyć się w ich pokonywanie. Dzięki odpowiednio sprofilowanej zabawie pokazujemy dzieciom, jak wiele jest do zrobienia w zakresie walki z powszechnie zalewającymi nas śmieciami. Pomagamy im poczuć się aktywnymi uczestnikami w walce o oczyszczenie naszej planety i otaczającego nas środowiska.
SŁOWA – KLUCZE: ekologia, odpady, segregacja śmieci, odpowiedzialna postawa, wtórne wykorzystanie odpadów, zasady ochrony przyrody, dewastacja środowiska
Liczba aktywnych graczy: 1-2 osoby
CELE:
• poznawanie środowiska i sposobów jego ochrony
• rozwijanie logicznego myślenia
• uczestnictwo w działaniu na rzecz ekologii
• poszerzenie wiedzy na temat środowiska, w którym żyjemy
• rozumienie zjawisk zachodzących w przyrodzie i wpływ człowieka na nie
• wyrabianie odpowiedzialności i troski o otaczający nas świat
OPIS OGÓLNY / AKCJA / ZAŁOŻENIA:
Gra wprowadza w świat ekologii, promuje aktywne, proekologiczne zachowania związane z czystością wód, ratowaniem zwierząt morskich, pokazuje możliwości wtórnego wykorzystania odpadów przy jednoczesnym ruchowym zaangażowaniu dziecka.
OBSZAR PRZEWODNI Z PODSTAWY PROGRAMOWEJ LUB WYKAZANE METODY TERAPEUTYCZNE:
• edukacja ekologiczna wpleciona w różne metody terapeutyczne
• poznawanie środowiska i jego ochrona
• pedagogika zabawy
• kształtowanie wrażliwości na problemy świata, postawy proekologicznej
• rozwijanie motoryki dużej
• rozwijanie współpracy, postawy prospołecznej
2. RATUJMY ZWIERZĘTA
Morze jest pełne śmieci, a czasem trudno dostrzec w nim życie. Spróbuj poszukać, co się pod nimi kryje. Jeśli znajdziesz zwierzęta, które sobie nie radzą – delfiny, wieloryby, foki, żółwie i inne – pomóż im wydostać się z opresji! Wypatrz zwierzaka zaplątanego w sieć lub zakopanego pod śmieciami i uwolnij go. Nawet mały człowiek może wiele zrobić dla naszych przyjaciół. Poprzez aktywne ratowanie zwierząt dzieci uczą się sprawczości i kształtują postawę proekologiczną.
SŁOWA – KLUCZE: zagrożone zwierzęta morskie, ekologia, śmieci, dewastacja środowiska, odpowiedzialna postawa, ochrona przyrody, zanieczyszczenie wód i oceanów
Liczba aktywnych graczy: 1-2 osoby
CELE:
• rozwijanie zamiłowania do przyrody
• udział w ratowaniu zagrożonych zwierząt
• wyrabianie odpowiedzialności za losy innych (zwierząt)
• rozwój motoryki dużej
• rozwijanie myślenia przyczynowo skutkowego
OPIS OGÓLNY / AKCJA / ZAŁOŻENIA:
Gra pokazuje, jaki wpływy może mieć zanieczyszczenie środowiska na życie zwierząt, daje dziecku możliwość udziału w ich ratowaniu, przez co kształtuje proekologiczną postawę dziecka.
OBSZAR PRZEWODNI Z PODSTAWY PROGRAMOWEJ LUB WYKAZANE METODY TERAPEUTYCZNE:
• edukacja ekologiczna
• aktywny udział w procesie ochrony środowiska
• rozwijanie myślenia przyczynowo skutkowego
• pedagogika zabawy
• rozumienie zjawisk zachodzących w przyrodzie
• poszerzanie wiedzy na temat środowiska
3. RWĄCA RZEKA
Niektóre rzeki są tak zanieczyszczone, że tylko wytrwały ratownik może sobie poradzić! Po rzece płynie tak wiele śmieci, że trzeba po nich skakać, by je jak najszybciej wyeliminować. Plastikowe potwory czyhają wszędzie! Każdy z nas musi na co dzień z nimi walczyć. Dołącz się i uratuj spod sterty plastiku chociaż jedną rzekę!
SŁOWA – KLUCZE: ekologia, dbałość o środowisko, zagrożenie środowiska, ratunek dla planety, odpowiedzialne zachowanie, zanieczyszczenie rzek, walka ze śmieciami
Liczba aktywnych graczy: 1-3 osoby
CELE:
• rozwijanie świadomości ekologicznej dziecka
• poszerzanie wiedzy dotyczącej dbania o środowisko
• rozwój motoryki dużej
• rozwijanie myślenia przyczynowo skutkowego
OPIS OGÓLNY / AKCJA / ZAŁOŻENIA:
Gra daje dziecku możliwość aktywnego uczestnictwa w procesie ochrony środowiska, w przywracaniu jego naturalnych walorów i piękna. Dziecko bawiąc się i ćwicząc, jednocześnie bierze udział w oczyszczaniu naszej planety z zalewających nas wszędzie śmieci.
OBSZAR PRZEWODNI Z PODSTAWY PROGRAMOWEJ LUB WYKAZANE METODY TERAPEUTYCZNE:
• edukacja ekologiczna
• pedagogika zabawy
• poszerzanie wiedzy na temat środowiska
• aktywny udział w ochronie środowiska
4. UŻYJ TO JESZCZE RAZ
Wykorzystaj podpowiedzi w szablonie i własną wyobraźnię, aby nadać wyłowionym przedmiotom nowe życie. Może uda się z nich stworzyć coś użytecznego dla człowieka? Rozejrzyj się – na pewno znajdziesz mnóstwo rzeczy, którym można nadać drugie życie! To zależy tylko od Twojej fantazji. Wśród niepotrzebnych przedmiotów kryją się pomysłowe możliwości. Śmieci trzeba produkować jak najmniej i właściwie utylizować, ale całkowicie się ich nie pozbędziemy. Najlepiej przekształcać je w nowe, użyteczne przedmioty, jednocześnie rozwijając u dzieci kreatywne podejście do odpadów.
SŁOWA – KLUCZE: ekologia, śmieci, ponowne wykorzystanie śmieci, zanieczyszczenie środowiska, postawa proekologiczna, zanieczyszczenie mórz i oceanów, zagrożone gatunki, odpowiedzialna postawa, odzyskiwanie odpadów
Liczba aktywnych graczy: 1-2 osoby
CELE:
• odzyskiwanie odpadów
• odpowiedzialna postawa
• postawa proekologiczna
• ponowne wykorzystanie śmieci
OPIS OGÓLNY / AKCJA / ZAŁOŻENIA:
Gra daje dziecku możliwość kreatywnego podejścia do ochrony środowiska, podpowiada sposoby na ponowne wykorzystanie niepotrzebnych na pozór rzeczy oraz skłania do myślenia nad właściwym, bardziej oszczędnym gospodarowaniem wyprodukowanymi przedmiotami.
OBSZAR PRZEWODNI Z PODSTAWY PROGRAMOWEJ LUB WYKAZANE METODY TERAPEUTYCZNE:
• edukacja ekologiczna
• aktywny udział w procesie ochrony środowiska
• rozwijanie myślenia przyczynowo-skutkowego
• pedagogika zabawy
• poszerzanie wiedzy na temat środowiska
• rozumienie zjawisk zachodzących w przyrodzie
• od 4 do 10 lat
1. BITWA MORSKA
Zawalcz o czyste wody: stojąc na tratwie możesz dojrzeć, co pływa w morzu, następnie wyłowić śmieci i dać szansę mieszkańcom wód na rozwój i normalne życie. Teraz Ty możesz uratować planetę! Oczyść morze ze śmieci i uratuj zwierzęta, które są zaplątane! A może masz pomysł jak wykorzystać ponownie wyłowione rzeczy? Gra stanowi nowoczesne podejście do aktywnego uczestniczenia w działaniu proekologicznym. Uwrażliwia dziecko na problemy współczesnego świata oraz pokazuje, jak można włączyć się w ich pokonywanie. Dzięki odpowiednio sprofilowanej zabawie pokazujemy dzieciom, jak wiele jest do zrobienia w zakresie walki z powszechnie zalewającymi nas śmieciami. Pomagamy im poczuć się aktywnymi uczestnikami w walce o oczyszczenie naszej planety i otaczającego nas środowiska.
SŁOWA – KLUCZE: ekologia, odpady, segregacja śmieci, odpowiedzialna postawa, wtórne wykorzystanie odpadów, zasady ochrony przyrody, dewastacja środowiska
Liczba aktywnych graczy: 1-2 osoby
CELE:
• poznawanie środowiska i sposobów jego ochrony
• rozwijanie logicznego myślenia
• uczestnictwo w działaniu na rzecz ekologii
• poszerzenie wiedzy na temat środowiska, w którym żyjemy
• rozumienie zjawisk zachodzących w przyrodzie i wpływ człowieka na nie
• wyrabianie odpowiedzialności i troski o otaczający nas świat
OPIS OGÓLNY / AKCJA / ZAŁOŻENIA:
Gra wprowadza w świat ekologii, promuje aktywne, proekologiczne zachowania związane z czystością wód, ratowaniem zwierząt morskich, pokazuje możliwości wtórnego wykorzystania odpadów przy jednoczesnym ruchowym zaangażowaniu dziecka.
OBSZAR PRZEWODNI Z PODSTAWY PROGRAMOWEJ LUB WYKAZANE METODY TERAPEUTYCZNE:
• edukacja ekologiczna wpleciona w różne metody terapeutyczne
• poznawanie środowiska i jego ochrona
• pedagogika zabawy
• kształtowanie wrażliwości na problemy świata, postawy proekologicznej
• rozwijanie motoryki dużej
• rozwijanie współpracy, postawy prospołecznej
2. RATUJMY ZWIERZĘTA
Morze jest pełne śmieci, a czasem trudno dostrzec w nim życie. Spróbuj poszukać, co się pod nimi kryje. Jeśli znajdziesz zwierzęta, które sobie nie radzą – delfiny, wieloryby, foki, żółwie i inne – pomóż im wydostać się z opresji! Wypatrz zwierzaka zaplątanego w sieć lub zakopanego pod śmieciami i uwolnij go. Nawet mały człowiek może wiele zrobić dla naszych przyjaciół. Poprzez aktywne ratowanie zwierząt dzieci uczą się sprawczości i kształtują postawę proekologiczną.
SŁOWA – KLUCZE: zagrożone zwierzęta morskie, ekologia, śmieci, dewastacja środowiska, odpowiedzialna postawa, ochrona przyrody, zanieczyszczenie wód i oceanów
Liczba aktywnych graczy: 1-2 osoby
CELE:
• rozwijanie zamiłowania do przyrody
• udział w ratowaniu zagrożonych zwierząt
• wyrabianie odpowiedzialności za losy innych (zwierząt)
• rozwój motoryki dużej
• rozwijanie myślenia przyczynowo skutkowego
OPIS OGÓLNY / AKCJA / ZAŁOŻENIA:
Gra pokazuje, jaki wpływy może mieć zanieczyszczenie środowiska na życie zwierząt, daje dziecku możliwość udziału w ich ratowaniu, przez co kształtuje proekologiczną postawę dziecka.
OBSZAR PRZEWODNI Z PODSTAWY PROGRAMOWEJ LUB WYKAZANE METODY TERAPEUTYCZNE:
• edukacja ekologiczna
• aktywny udział w procesie ochrony środowiska
• rozwijanie myślenia przyczynowo skutkowego
• pedagogika zabawy
• rozumienie zjawisk zachodzących w przyrodzie
• poszerzanie wiedzy na temat środowiska
3. RWĄCA RZEKA
Niektóre rzeki są tak zanieczyszczone, że tylko wytrwały ratownik może sobie poradzić! Po rzece płynie tak wiele śmieci, że trzeba po nich skakać, by je jak najszybciej wyeliminować. Plastikowe potwory czyhają wszędzie! Każdy z nas musi na co dzień z nimi walczyć. Dołącz się i uratuj spod sterty plastiku chociaż jedną rzekę!
SŁOWA – KLUCZE: ekologia, dbałość o środowisko, zagrożenie środowiska, ratunek dla planety, odpowiedzialne zachowanie, zanieczyszczenie rzek, walka ze śmieciami
Liczba aktywnych graczy: 1-3 osoby
CELE:
• rozwijanie świadomości ekologicznej dziecka
• poszerzanie wiedzy dotyczącej dbania o środowisko
• rozwój motoryki dużej
• rozwijanie myślenia przyczynowo skutkowego
OPIS OGÓLNY / AKCJA / ZAŁOŻENIA:
Gra daje dziecku możliwość aktywnego uczestnictwa w procesie ochrony środowiska, w przywracaniu jego naturalnych walorów i piękna. Dziecko bawiąc się i ćwicząc, jednocześnie bierze udział w oczyszczaniu naszej planety z zalewających nas wszędzie śmieci.
OBSZAR PRZEWODNI Z PODSTAWY PROGRAMOWEJ LUB WYKAZANE METODY TERAPEUTYCZNE:
• edukacja ekologiczna
• pedagogika zabawy
• poszerzanie wiedzy na temat środowiska
• aktywny udział w ochronie środowiska
4. UŻYJ TO JESZCZE RAZ
Wykorzystaj podpowiedzi w szablonie i własną wyobraźnię, aby nadać wyłowionym przedmiotom nowe życie. Może uda się z nich stworzyć coś użytecznego dla człowieka? Rozejrzyj się – na pewno znajdziesz mnóstwo rzeczy, którym można nadać drugie życie! To zależy tylko od Twojej fantazji. Wśród niepotrzebnych przedmiotów kryją się pomysłowe możliwości. Śmieci trzeba produkować jak najmniej i właściwie utylizować, ale całkowicie się ich nie pozbędziemy. Najlepiej przekształcać je w nowe, użyteczne przedmioty, jednocześnie rozwijając u dzieci kreatywne podejście do odpadów.
SŁOWA – KLUCZE: ekologia, śmieci, ponowne wykorzystanie śmieci, zanieczyszczenie środowiska, postawa proekologiczna, zanieczyszczenie mórz i oceanów, zagrożone gatunki, odpowiedzialna postawa, odzyskiwanie odpadów
Liczba aktywnych graczy: 1-2 osoby
CELE:
• odzyskiwanie odpadów
• odpowiedzialna postawa
• postawa proekologiczna
• ponowne wykorzystanie śmieci
OPIS OGÓLNY / AKCJA / ZAŁOŻENIA:
Gra daje dziecku możliwość kreatywnego podejścia do ochrony środowiska, podpowiada sposoby na ponowne wykorzystanie niepotrzebnych na pozór rzeczy oraz skłania do myślenia nad właściwym, bardziej oszczędnym gospodarowaniem wyprodukowanymi przedmiotami.
OBSZAR PRZEWODNI Z PODSTAWY PROGRAMOWEJ LUB WYKAZANE METODY TERAPEUTYCZNE:
• edukacja ekologiczna
• aktywny udział w procesie ochrony środowiska
• rozwijanie myślenia przyczynowo-skutkowego
• pedagogika zabawy
• poszerzanie wiedzy na temat środowiska
• rozumienie zjawisk zachodzących w przyrodzie
• od 4 do 10 lat
Specyfikacja urządzenia:
Producent/Importer/Dostawca
Polecane