Dyskalkulia - pakiet ekspert

Kod produktu: 031964
Dostępny

3 989,00 zł­­

Brutto
Opis

Zestaw dwóch programów multimedialnych (z wyposażeniem dodatkowym) wspierających uczniów z pierwszego etapu edukacyjnego, a także uczniów z początków drugiego etapu na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych i dydaktyczno-wyrównawczych, a także zajęciach wspierania ucznia szczególnie zainteresowanego matematyką lub językiem angielskim (np. na zajęciach rozwijających uzdolnienia czy kółku zainteresowań).


Program mTalent MATEMATYKA.
Dyskalkulia w usystematyzowany i nieszablonowy sposób wspomaga dzieci w zrozumieniu trudnych dla nich zagadnień. Był projektowany i konsultowany przez zespół złożony z terapeutów pedagogicznych, czynnych nauczycieli wczesnej edukacji, nauczycieli matematyki oraz pedagoga specjalnego.
Podany materiał cechują następujące rozwiązania metodyczne:

● od konkretu do abstrakcji,
● materiał bliski dzieciom (tzw. „Matematyka codzienności”),
● zadania na logiczne myślenie,
● ćwiczenie metodą tzw. małych kroczków – każde działanie jest rozdzielone na mniejsze etapy,
● produkt zawiera matematyczne gry zespołowe, w których mogą brać udział pary lub grupy dzieci uczęszczające na zajęcia,
● wiele materiału poświęconego umiejętności szacowania, a także odczytywaniu wykresów,
● zadania na myślenie przestrzenne i perspektywiczne,
● elementy kodowania, a także przykłady matematyki twórczej,
● inne ćwiczenia terapeutyczne, np. ćwiczenia kształtujące percepcję wzrokową na materiale typowo matematycznym.

W programie mTalent MATEMATYKA. Dyskalkulia materiał ćwiczeniowy podzielony jest na 5 dużych działów, a w każdym z nich znajdują się klarownie wydzielone zestawy ćwiczeń, gdzie w sposób zrozumiały dla uczniów zostały wyjaśnione zagadnienia sprawiające im trudności:

1. Od jedności do wielkości
2. Dodawanie i odejmowanie, to całkiem proste zadanie
3. Mnożymy, dzielimy, liczbami się bawimy
4. Jak się nie zgubimy, cały świat zmierzymy
5. Trochę łamigłówek, dla mądrych główek

Ćwiczenia multimedialne uzupełnione zostały także o zestaw dodatkowych materiałów, publikacji autorskich rozszerzających spektrum możliwości zastosowania tego produktu.
Zestaw materiałów dodatkowych w pudełku:
● poradnik metodyczny ze scenariuszami zajęć,
● instrukcja użytkowania, dokument licencyjny, gwarancja,
● książka ze szkoleniem z zakresu tworzenia autorskich materiałów interaktywnych,
● pomoce dydaktyczne typu: klocki, liczmany, zegar, papierowe banknoty)

Natomiast program „Matematyka. To rozumiem!” to najnowocześniejszy produkt multimedialny przeznaczony do nauki matematyki (z elementami języka angielskiego) na etapie edukacji wczesnoszkolnej (a także początkach drugiego etapu edukacyjnego). Program sprawdzi się zarówno jako materiał do pracy bieżącej z klasą, jak i na zajęciach wspierających uczniów szczególnie zainteresowanych matematyką lub językiem angielskim (np na zajęciach rozwijających zainteresowania i uzdolnienia).

Produkt pokrywa w 100% polską podstawę programową, inspirując się przy tym najnowocześniejszymi metodami dydaktycznymi pochodzącymi z Finlandii, pokazującymi rolę matematyki w codzienności.

● ponad 3500 ekranów multimedialnych, kilkanaście angażujących i ciekawych rodzajów ćwiczeń,
● ponad 460 zróżnicowanych lekcji i tematów,
● przewodniki metodyczne dla nauczyciela i tradycyjne pomoce dydaktyczne,
● ponad 70 wydrukowanych kart pracy do pobrania również w formacie pdf*,
● na tablice interaktywne, komputery, tablety i inne urządzenia (technologia HTML5),
● możliwość pracy offline i online,
● komplet pomocy tradycyjnych (liczmany, banknoty, monety, figury geometryczne, puzzle), które pozwalają wzbogacić lekcję o wspólne zabawy, prezentacje i inscenizacje sytuacji z prawdziwego życia,
● systemy mobilizujące uczniów do nauki (nagrody, animacje) i informujące ich o postępach.
● materiały do pracy indywidualnej ucznia. Wersja uczniowska produktu to zestaw lekcji przeznaczonych do pracy samodzielnej w domu lub w szkole. Może służyć jako powtórzenie wiedzy, baza ćwiczeń dodatkowych lub zadania domowe. Umożliwia też przeprowadzenie zajęć metodą odwróconej klasy.

Program DYSKALKULIA - pakiet EKSPERT jest także wyposażony w dodatek metodyczny ze wskazówkami dla prowadzących:

● zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze,
● zajęcia korekcyjno-kompensacyjne,
● zajęcia rozwijające, dla uczniów szczególnie zainteresowanym matematyką (i językiem angielskim),
● twórcze i ciekawe lekcje matematyki na pierwszym etapie.

Multimedialna i tradycyjna zawartość obu programów tworzących pakiet umożliwia naukę wg wzorców nauczania hybrydowego. To świetna propozycja zarówno do nauczania wczesnoszkolnego w klasach 1-3, jak i na zajęciach dodatkowych. Każdy z programów pakietu może być wykorzystany podczas zajęć tradycyjnych oraz tych na odległość - oprogramowanie mTalent – jako jedyne rozwiązanie na polskim rynku – umożliwia pracę zdalną, w tym wideokonferencje, bez konieczności korzystania z zewnętrznego oprogramowania. Jest to wyjątkowo bezpieczne rozwiązanie – szczególnie dla najmłodszych dzieci.

LICENCJE BEZTERMINOWE:

● Matematyka, to rozumiem! - licencja na 3 stanowiska online + 6 offline
● mTalent Matematyka. Dyskalkulia - licencja na 2 stanowisko online + 2 offline

Program został przygotowany w nowoczesnej technologii HTML5 (nie FLASH), co oznacza, że posłuży użytkownikom przez wiele lat. Praca z programem możliwa jest zarówno offline (bez dostępu do internetu) jak i online w każdym miejscu i czasie (szkoła, przedszkole, dom) z dostępem do Internetu. Program przeznaczony jest do pracy przy użyciu komputera, tabletu, smartfona oraz tablicy lub monitora interaktywnego (na systemach Windows, Android oraz iOS).

WYMAGANIA TECHNICZNE - Do poprawnego działania zasobów edukacyjnych konieczne jest korzystanie z poniższych przeglądarek i systemów operacyjnych:

Przeglądarki:
1. Google Chrome - od wersji 32, oraz wyższe wersje
2. Mozilla Firefox - od wersji 27, oraz wyższe wersje
3. Apple Safari od wersji 8 wzwyż
4. Microsoft Edge

Systemy operacyjne:
1. Microsoft Windows - wersje 7,8,8.1,10 i wyższe (Chrome, Firefox, Edge)
2. Apple Mac OSx - od wersji 10.08 i wyższe (Safari)
3. Apple iOS - od wersji 7.1.2 (Safari)
4. Google Android, 8, 9, 10,11 (Chrome i Edge)
5. Linux (Chrome i Firefox)

Filmy

Zapisz na liście

Brak list.
Dodaj nową listę