Mecz. Myśli - emocje - ciało - zachowanie - pomoc psychologiczna
Kod produktu:
854206
Niski stan magazynowy
229,90 zł
Brutto
Opis
MECZ to kompleksowa pomoc psychologiczna skierowana przede wszystkim do specjalistów zdrowia psychicznego (psychologów, pedagogów, terapeutów, nauczycieli), którzy chcieliby w przyjazny sposób wprowadzić elementy terapii poznawczo-behawioralnej do swojej pracy.
Forma gry pomaga w przyjazny i zabawowy sposób zaciekawić dziecko/nastolatka tym, co dzieje się w świecie jego emocji – tak aby móc ten świat lepiej rozumieć i sprawniej się po nim poruszać.
Nazwa pomocy nie jest przypadkowa. Wyraz MECZ jest akronimem pochodzącym od pierwszych liter czterech najważniejszych składników interakcyjnego modelu funkcjonowania psychiki (w terapii poznawczo-behawioralnej potocznie nazywanego "kajzerką"), który opiera się na wzajemnej interakcji Myśli, Emocji, Ciała/sygnałów z ciała i Zachowania.
W modelu kajzerki za element kluczowy uważa się najczęściej nasz sposób interpretowania wydarzeń/sytuacji, który pociąga za sobą pozostałe części (inaczej: od naszych myśli będzie zależało, jakie emocje i odczucia z ciała się pojawią oraz co zrobimy). Jednak musisz wiedzieć, że wszystkie te elementy pozostają ze sobą we wzajemnych zależnościach – co oznacza, że każdy element będzie miał znaczenie dla lepszego rozumienia naszego świata wewnętrznego oraz nawigowania w nim.
MECZ nie tylko pomaga lepiej zrozumieć poszczególnych zawodników, których możemy spotkać na naszym wewnętrznym boisku ( Myśli, Emocje, sygnały Ciała i Zachowanie), ale również odkryć, jak na siebie wpływają.
MECZ to kompleksowa pomoc psychologiczna, którą można wykorzystywać na różnych etapach pracy terapeutycznej. Ilustrowane karty świetnie sprawdzą się na etapie psychoedukacji- pomagając młodemu człowiekowi lepiej zrozumieć, jak działa świat jego psychiki. Sama gra MECZ, wykorzystana na końcowym etapie może również być dobrym podsumowaniem i uporządkowaniem zdobytych przez niego umiejętności.
MECZ to najlepszy sposób na zaciekawienie młodego człowieka tym, co dzieje się w świecie jego myśli, emocji, odczuć z ciała i zachowania.
W środku znajdują się:
• plansza
• loteryjka
• ponad 200 kart psychoedukacyjnych
• 4 pionki
• kostka
• 80 żetonów
• książeczka z propozycjami wykorzystania kart psychoedukacyjnych i gry
Gra świetnie sprawdzi się:
• w psychoedukacji
• w treningu rozwijania umiejętności psychologicznych
• jako wsparcie procesu terapeutycznego
• od 8 lat
Forma gry pomaga w przyjazny i zabawowy sposób zaciekawić dziecko/nastolatka tym, co dzieje się w świecie jego emocji – tak aby móc ten świat lepiej rozumieć i sprawniej się po nim poruszać.
Nazwa pomocy nie jest przypadkowa. Wyraz MECZ jest akronimem pochodzącym od pierwszych liter czterech najważniejszych składników interakcyjnego modelu funkcjonowania psychiki (w terapii poznawczo-behawioralnej potocznie nazywanego "kajzerką"), który opiera się na wzajemnej interakcji Myśli, Emocji, Ciała/sygnałów z ciała i Zachowania.
W modelu kajzerki za element kluczowy uważa się najczęściej nasz sposób interpretowania wydarzeń/sytuacji, który pociąga za sobą pozostałe części (inaczej: od naszych myśli będzie zależało, jakie emocje i odczucia z ciała się pojawią oraz co zrobimy). Jednak musisz wiedzieć, że wszystkie te elementy pozostają ze sobą we wzajemnych zależnościach – co oznacza, że każdy element będzie miał znaczenie dla lepszego rozumienia naszego świata wewnętrznego oraz nawigowania w nim.
MECZ nie tylko pomaga lepiej zrozumieć poszczególnych zawodników, których możemy spotkać na naszym wewnętrznym boisku ( Myśli, Emocje, sygnały Ciała i Zachowanie), ale również odkryć, jak na siebie wpływają.
MECZ to kompleksowa pomoc psychologiczna, którą można wykorzystywać na różnych etapach pracy terapeutycznej. Ilustrowane karty świetnie sprawdzą się na etapie psychoedukacji- pomagając młodemu człowiekowi lepiej zrozumieć, jak działa świat jego psychiki. Sama gra MECZ, wykorzystana na końcowym etapie może również być dobrym podsumowaniem i uporządkowaniem zdobytych przez niego umiejętności.
MECZ to najlepszy sposób na zaciekawienie młodego człowieka tym, co dzieje się w świecie jego myśli, emocji, odczuć z ciała i zachowania.
W środku znajdują się:
• plansza
• loteryjka
• ponad 200 kart psychoedukacyjnych
• 4 pionki
• kostka
• 80 żetonów
• książeczka z propozycjami wykorzystania kart psychoedukacyjnych i gry
Gra świetnie sprawdzi się:
• w psychoedukacji
• w treningu rozwijania umiejętności psychologicznych
• jako wsparcie procesu terapeutycznego
• od 8 lat
Polecane