Monitor insGraf DIGITAL FUTURE 65 na podstawie mobilnej + Akademia Bambika MED + Słuchaj z Bambikiem + Bambikowe logoprzygody

Kod produktu: ZEST5968
Oczekujemy na dostawę

20 399,30 zł­­

Brutto
Opis
Materiały dla nauczyciela

Zestaw zawiera:

  • 585022 Monitor interaktywny insGraf DIGITAL FUTURE 65, 1 szt.
  • 585021 Komputer OPS i5 4GB 256SSD, 1 szt.
  • 585104 Podstawa mobilna do monitorów interaktywnych INSGRAF 1 szt.
  • 085243 Microsoft Windows 10 Pro 1 szt.
  • 199165 Akademia Bambika - pakiet 1 szt.
  • 199257 Słuchaj z Bambikiem 1 szt.
  • 199258 Bambikowe logoprzygody - wersja online 1 szt.

 

585022 Monitor interaktywny insGraf DIGITAL FUTURE 65, 1 szt.

Oferta sklepu obejmuje także możliwość zakupu monitora przez placówki oświatowe ze stawką 0% VAT. Produkt dostępny pod kodem 585022-0VAT.

   Wzór Zaświadczenia >>

   Przykład wypełnionego Zaświadczenia >>

 

Monitory interaktywne insGraf DIGITAL FUTURE to kompaktowe rozwiązania do prezentacji w szkole, przedszkolu i sali konferencyjnej. Wyposażone w slot OPS (Open Pluggable Specification) umożliwiający wbudowanie komputera wewnątrz monitora. Dedykowany produkt: uchwyt ścienny (585004), dostępny jako osobna pozycja katalogowa.
 

Specyfikacja:

• 65 cali
• Rozdzielczość: 4K 3840x2160
• Kontrast 4000:1
• Jasność 450 cd/m²
• Głębia kolorów 8 bit
• Czas reakcji ≤10ms
• Technologia dotyku IR
• 40 punktów dotyku w systemie Windows, 20 punktów w systemie Android
• Proporcje obrazu 16:9
• Panel LED o żywotności 50 000 godzin
• Slot OPS
• Kąt widzenia 178°
• Ekran szyba hartowana
• Napięcie robocze: AC 100-240V,50/60Hz
• Głośniki 2x20W (głośnik z przodu)
• Wejścia/Wyjścia AV:
Przód: HDMI In (2.0) x1, Touch(USB2.0 Type-B) x1, USB3.0(Public Type-A) x2, Type C(65W+4K60+USB2.0) x1, Mic In(Aux3.5) x1
Wejścia: HDMI In x2 (2.0), DP In x1 DP1.2, VGA x1, VGA Audio In(Aux3.5) x1
Wyjścia: Earphone x1 Aux3.5, HDMI Out (2.0) x1, SPDIF Out x1
Inne: USB 2.0(Android) x1, USB 2.0(Public) x2, Touch USB(2.0 Type-B) x1, RS232 x1, OPS Slots x1, Type-C(For camera, USB 2.0) x1
• Obsługiwane formaty multimediów:
Obraz: JPEG, BMP, PNG
Film: MPEG1, MPEG2, MPEG4, H264, RM, RMVB, MOV, MJPEG, VC1, Divx, FLV(Support 1080P HD Decoding)
Dźwięk: MP3, M4A, (AAC)
• Procesor - MTK 9666
• Wejście sieciowe RJ45/8P8C x2
• Brak uchwytu ściennego w zestawie (do dokupienia osobno, kod produktu: 585004)

Monitory interaktywne insGraf DIGITAL FUTURE to kompaktowe rozwiązania do prezentacji w szkole, przedszkolu i sali konferencyjnej. Wyposażone w slot OPS (Open Pluggable Specification) umożliwiający wbudowanie komputera wewnątrz monitora. Dedykowany produkt: uchwyt ścienny (585004), dostępny jako osobna pozycja katalogowa.

Główne funkcje:
- Wbudowany system Android 11
- Rozdzielczość 4K 3840 x 2160
- Moduł Wi-Fi
- Pamięć wbudowana: 32 GB
- Pamięć RAM: 4 GB
- Slot OPS umożliwiający wbudowanie komputera z systemem Windows.
- Multi-touch - do 40 punktów multi-touch w systemie Windows, 20-punktowy multi-touch w systemie Android.
- Długopis z dwiema końcówkami do pisania w dwóch kolorach jednocześnie w systemie Android. Automatyczne wykrywanie końcówki pióra / palca / gumki w trybie adnotacji Windows Edge w aplikacji Microsoft Whiteboard
- Przyciski skrótów po lewej stronie ekranu
- Przednie porty po lewej stronie ekranu
- Wbudowane w przedni panel głośniki (2x20W)
- Możliwość podłączenia kamery i mikrofonu pozwala na wygodne przeprowadzenie lekcji hybrydowych
- Ekologia - interaktywny ekran dotykowy z podświetleniem LED, cieńszy panel, niższe zużycie energii, lepsze rozpraszanie ciepła, jaśniejszy wyświetlacz i lepszy poziom kontrastu.
- Intuicyjny interface z przydatnymi aplikacjami:
- do szybkiego przełączania się pomiędzy wbudowanym systemem Android a dodatkowym komputerem OPS
- zmiany źródła wyświetlanego obrazu
- tablica (rysowanie, wprowadzanie tekstu, wklejanie obrazu, auto kształt, nakładanie obrazu, podział tablicy, dodawanie mediów (pdf, youtube, zdjęcia), eksport treści z tablicy w formie kodu QR,)
- program do zarządzania plikami (intuicyjna obsługa wycinania / kopiowania / wklejania / usuwania, obsługa usługi w chmurze / FTP / sieci lokalnej)
- program do zarządzania aplikacjami (pakiet biurowy, przeglądarka, kalendarz, kalkulator)
- udostępnienie ekranu (ekran urządzeń mobilnych można przesyłać bezprzewodowo do ekranu monitora za pomocą aplikacji)
- rozpoznawanie tekstu i figur geometrycznych
- rozpoznawanie tekst i figur geometrycznych
- wbudowane przybory geometryczne
- telefon jako wizualizer
- dodatkowe gadżety: stoper, timer, spotlight
- EShare - dwukierunkowe udostępnianie treści monitora i urządzeń mobilnych. Pełna obsługa monitora za pomocą tabletu/smartfona.

Zawartość:

  • pilot, 1 szt.
  • pisak, 1 szt.
  • przewód zasilający 3m, 1 szt.
  • przewód USB-C dł - 2m, 1 szt.
  • przewód plug-and-play do drukarek dysków twardych itp dł - 3m, 1 szt.
  • przewód HDMI dł - 3m, 1 szt.
  • przewód DISPLAYPORT dł-5m , 1 szt.

 

585021 Komputer OPS i5 4GB 256SSD, 1 szt.

  • Procesor: Intel Core i5
  • Pamięć RAM: 4 GB
  • Dysk: 256 GB SSD
  • Złącza i Komunikacja: HDMI, USB 3.0, WiFi, RJ45
  • Wyjście słuchawkowe
  • Wejście mikrofonowe.

UWAGA: Komputer sprzedawany bez systemu operacyjnego.

 

 585104 Podstawa mobilna do monitorów interaktywnych INSGRAF 1 szt.

  • kolor czarny
  • możliwość zamontowania monitora na 3 wysokościach: 138, 147 i 156 cm
  • wym. 110 x 60 x 161 cm

 

 085243 Microsoft Windows 10 Pro 1 szt.

WYMAGANIA:

  • Wymagany procesor: Zgodny procesor 1 GHz lub szybszy, co najmniej z 2 rdzeniami, zgodny procesor 64-bitowy lub procesor zgodny ze standardem System on a Chip (SoC)
  • Wymagana pamięć: 4 GB pamięci RAM
  • Wymagane miejsce na dysku twardym: Do 64 GB dostępnego miejsca na dysku
  • Moduł: TPM: Mikroukład Trusted Platform Module (TPM) w wersji 2.0
  • Karta graficzna zgodna z technologią DirectX 12 ze sterownikiem WDDM 2.0
  • Rozdzielczość wyświetlacza: wyświetlacz High Definition (720p) o przekątnej większej niż 9 cali, 8 bitów na kanał koloru
  • Oprogramowanie układowe: UEFI z obsługą bezpiecznego rozruchu
  • Wymagana łączność: dostęp do Internetu (mogą mieć zastosowanie dodatkowe opłaty)
  • Dodatkowe wymagania systemowe: Należy zaakceptować załączone warunki licencji, dostępne także na stronie microsoft.com/useterms. Wymagana aktywacja • Pojedyncza licencja  

 

199165 Akademia Bambika - pakiet 1 szt.

Akademia Bambika - pakiet, zawiera 5 części programu:

  • BIBLIOTEKA,
  • LABORATORIUM,
  • STUDIO NAGRAŃ,
  • ŚWIETLICA,
  • PLAC ZABAW,

oraz część dodatkową SALA PLASTYCZNA, zawierającą karty pracy do wybranych zadań.
W skład zestawu wchodzą:

  •  klucz dostępowy;
  • słuchawki 1 szt. (wymagane do pracy z modułami STUDIO NAGRAŃ i ŚWIETLICA; dodatkowe słuchawki do zakupienia oddzielnie - kod: 085186);
  •  naklejki;
  • książeczka postępów dziecka oraz szablon do wykonania Pucharu Akademii.

Wymagania systemowe:

  •  Windows XP 32/64-bit + Service Pack 3 + DirectX 9.0c procesor min. Core Duo 1.8GHz, RAM 1GB, Video RAM 512MB, karta dźwiękowa
  • Windows Vista/7/8/10 64-bit + DirectX 9.0c procesor min. Core Duo 1.8GHz, RAM 3GB, Video RAM 1GB, karta dźwiękowa
  • Mac OS X 10.7 64-bit procesor min. Core Duo 1.8GHz, RAM 1GB, Video RAM 512MB, karta dźwiękowa
  •  Android min. 5.0, procesor min. Core Duo 1.8GHz, RAM 1GB, Video RAM 512MB


Użytkowanie programu wymaga dostępu do internetu.

Licencja na 3 stanowiska.

Akademia Bambika to program multimedialny przygotowany z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (od 5 do 8 lat).
Program terapeutyczny będący wsparciem dla logopedów, pedagogów i nauczycieli. Z powodzeniem może być również stosowany podczas zajęć rewalidacyjnych, świetlicowych oraz indywidualnie w domu.

Ma wspomagać proces ogólnego kształcenia - wspierać nabywanie podstawowych umiejętności edukacyjnych oraz stymulować rozwój poznawczy: spostrzeganie wzrokowe i słuchowe, myślenie, mówienie.
Program umożliwia również doskonalenie koncentracji uwagi, pamięci, rozwija samodzielne myślenie, zdolność rozwiązywania problemów, umiejętność wyrażania emocji, a także umiejętności społeczne.

Wzbogaca wiedzę dziecka z zakresu przestrzegania zasad bezpieczeństwa, dbania o higienę i zdrowie, przypomina o normach dobrego zachowania. Przeznaczony dla dzieci:

  • z obniżonym poziomem funkcji słuchowych,
  •  z zaburzeniami przetwarzania słuchowego;
  •  u których chcemy rozwijać funkcje słuchowego;
  •  z zaburzeniami uwagi i pamięci słuchowej, z ADHD;
  • z trudnościami w opanowaniu umiejętności czytania i pisania.

Karty pracy dają także dodatkową możliwość ćwiczenia przez dziecko grafomotoryki, koordynacji wzrokowo-ruchowej oraz orientacji przestrzennej.


Motywem przewodnim programu jest zwiedzanie przez dziecko Akademii Bambika, mieszczącej się w starym zamku. Bambik - mądry i przyjazny smok oprowadza po kolejnych komnatach zamczyska, a w każdej z nich na dzieci czeka wiele ciekawych przygód i zadań. Nagrodą za ich rozwiązanie jest zdobywanie kolejnych tytułów Mistrza oraz - po przejściu całego programu - Pucharu Akademii.


Program składa się z pięciu części - każda z nich zawiera zestaw ćwiczeń rozwijający konkretną umiejętność. Istnieje możliwość oddzielnego zakupienia dostępu do poszczególnych części programu (do każdej z nich dołączone są odpowiednie karty pracy). Aby jednak zapewnić dzieciom stymulację wszystkich istotnych dla rozwoju procesów poznawczych, należy umożliwić im rozwiązanie wszystkich części gry.
Zakupienie całego programu zapewnia także otrzymanie zestawu materiałów niezbędnych do monitorowania postępów dziecka oraz przygotowania dla niego nagrody za pracę - Pucharu Akademii.


Dodatkowymi zaletami programu są:

  • ciekawa i kolorowa szata graficzna,
  • łatwość obsługi i przejrzysta nawigacja,
  • dostosowanie zadań do dzieci, które jeszcze nie czytają lub mają kłopoty z samodzielnym czytaniem • po najechaniu kursorem na postać Bambika, polecenia i teksty czyta lektor (lub materiał podany jest w formie graficznej),
  • możliwość wielokrotnego powtarzania zadania i wrócenia do treści, którą dziecko chce sobie przypomnieć, stworzenie jednolitego dla wszystkich zadań systemu motywacyjnego - smok Bambik informuje dziecko o poprawności wykonania zadania, często wypowiada słowną pochwałę lub w przypadku nieprawidłowych odpowiedzi, zachęca do dalszej pracy.
  •  od 5 lat
  • wyrób medyczny - klasa I

 

199257 Słuchaj z Bambikiem 1 szt.

„Słuchaj z Bambikiem” to program terapeutyczny, przeznaczony dla dzieci od 3. roku życia. Mogą z niego korzystać przedszkolaki i dzieci w młodszym wieku szkolnym. Zebrane w nim ćwiczenia rozwijają uwagę i pamięć słuchową oraz umiejętność identyfikowania i różnicowania dźwięków. Pomoc jest skonstruowana zgodnie z zasadą stopniowania trudności, dlatego jest również doskonałym narzędziem do stymulacji wyższych funkcji słuchowych w terapii dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, z afazją dziecięcą, dysleksją, z zaburzeniami słuchu, autyzmem, a przede wszystkim z zaburzeniami przetwarzania słuchowego [APD]. Odpowiedni poziom funkcji słuchowych ma wpływ na kształtowanie się prawidłowej wymowy, sprawności językowych, a w późniejszym czasie na opanowanie funkcji fonologicznych tj. różnicowania głosek, łączenia ich w wyrazy, ustawiania w odpowiedniej kolejności w wyrazie i przekształcania. Program Słuchaj z Bambikiem umożliwia dziecku rozwijanie zdolności, które warunkują prawidłową naukę czytania i pisania.


Dziecko wraz ze znanym i lubianym już bohaterem pomocy edukacyjnych - smokiem Bambikiem - wykonuje ćwiczenia rozwijające:

  • słuch i uwagę słuchową,
  • uwagę wzrokową,
  • pamięć słuchową,
  • różnicowanie wysokości dźwięków,
  • różnicowanie długości dźwięków.

Do pracy z programem zalecane są słuchawki (085186, sprzedawane osobno).
Wymagania systemowe:

  • Windows XP 32/64-bit + Service Pack 3 + DirectX 9.0c procesor min. Core Duo 1.2GHz, RAM 512MB, Video RAM 512MB, karta dźwiękowa
  •  Windows Vista/7/8/10 64-bit + DirectX 9.0c procesor min. Core Duo 1.2GHz, RAM 2GB, Video RAM 1GB, karta dźwiękowa

Licencja bezterminowa na 1 stanowisko

  • wyrób medyczny - klasa I

 

199258 Bambikowe logoprzygody - wersja online 1 szt.

Program multimedialny przygotowany z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Przeznaczony do terapii logopedycznej lub pedagogicznej prowadzonej w gabinecie oraz w domu w celu stymulowania rozwoju mowy i języka dziecka.


Całość składa się z sześciu części. Każda z nich zawiera zestaw ćwiczeń rozwijający konkretną umiejętność. Z Bambikowymi logoprzygodami możemy pracować nad:

  • usprawnianiem praksji oralnej, wykonując ćwiczenia artykulacyjne przygotowane w formie 20 mini filmików. Każdy z nich przedstawia dziecko wykonujące wybrane ćwiczenie usprawniające pracę języka i/lub warg. Długość czasu trwania ćwiczenia/filmiku możemy dostosować do możliwości dziecka. Na filmikach niektóre dzieci radzą sobie z zadaniami lepiej, inne gorzej, ale razem z nimi łatwiej będzie dziecku przed monitorem wykonywać wielokrotne ruchy języka, warg i dotrwać do końca wybranego czasu, który odmierza zegar znajdujący się obok ekranu;
  • poprawą spostrzegania i przetwarzania słuchowego, dzięki ćwiczeniom słuchowym takim jak:

•„Różnicowanie dźwięków niewerbalnych”, np.: cicho - głośno, wysoko - nisko, szybko - wolno;

•„Co słyszysz po kolei - pamięć słuchowa wyrazów”, gdzie dziecko ma możliwość wyboru liczby słów do zapamiętania od 2 do 6. Dzieci najpierw słuchają słów, a następnie układają odpowiadające im obrazki w takiej samej kolejności. Obrazków jest o jeden więcej, niż wypowiedzianych słów, więc nie jest to takie proste;

•„Słyszę i rozumiem”, czyli rozpoznawanie słów w szumie to forma treningu słuchowego, gdzie dziecko najpierw dokonuje wyboru liczby słów od 2 do 4, a następnie po usłyszeniu słowa w szumie ma wybrać odpowiadający mu obrazek spośród znajdujących się na ekranie;

•„Co słychać w wyrazie” to również zadanie z możliwością wyboru rodzaju ćwiczenia tj. określania nagłosu lub wygłosu wyrazu oraz skoncentrowania się w ramach wybranej grupy na pracy z samogłoskami lub spółgłoskami;

•„Różnicowanie dźwięków mowy”, gdzie możemy wybrać jedną z dwóch grup ćwiczeń i pracować na sylabach lub wyrazach, po usłyszeniu których dziecko ma rozpoznawać, która z prezentowanych u dołu ekranu liter odpowiada głosce występującej w usłyszanej sylabie lub usłyszanym słowie. W ramach każdej z tych grup możemy z dzieckiem pracować z dźwiękami różniącymi się dźwięcznością - bezdźwięcznością (w-f) oraz zestawami typu: sz-s-ś itp.

•„Rytmy” to 3 rodzaje ćwiczeń. Dziecko może nauczyć się tu rozpoznawać rytm i wskazywać pasujący do niego układ graficzny, określać, czy dwa rytmy są takie same czy różne lub po wysłuchaniu rytmu spróbować samodzielnie ułożyć go na ekranie;

•„Rymy” to również zestaw 3 grup zadań. Dzieci ćwiczą tu odnajdywanie par słów, które rymują się, szukają rymu do zaprezentowanego słowa, uzupełniają zdania wyrazami, tak aby powstała rymowanka;

  • wymową w oparciu o grupę ćwiczeń mających na celu wspieranie dziecka w pracy nad poprawą artykulacji. Każda z proponowanych głosek może być utrwalana w izolacji, na poziomie sylaby, wyrazu (w nagłosie, śródgłosie i wygłosie), w zwrotach dwuwyrazowych. Ćwiczenia z głoskami polegają na powtarzaniu, samodzielnym wybrzmiewaniu i nazywaniu obrazków. Na poziomie zdania pracujemy z dziećmi nad różnicowaniem głosek typu sz-s. Mamy tu również możliwość autokorekty, czyli wysłuchania i oceny poprawności własnych wypowiedzi przez dziecko. Nieco bardziej rozbudowana jest część ćwiczeń dotycząca głoski „r”. Zawiera ona ćwiczenia wstępne do tej głoski, wyrazy w których głoska "r" występuje po określonych głoskach "t", "d", "p", "b", "k", "g"; wyrazy z głoską „r” między samogłoskami oraz głoskę „r” w zwrotach dwuwyrazowych i zdaniach;
  • wzbogacaniem słownictwa, dzięki poznaniu przeciwieństw, czyli przymiotników określających przeciwstawne cechy desygnatów oraz określaniu cech rzeczowników. Dzieci poznają tu też treść przysłów i nauczą się ich znaczeń;
  •  rozwijaniem ko językowych, wykonując zadania dające dzieciom możliwość wyszukiwania i poprawiania błędów logicznych i gramatycznych w zdaniach; opisywania ilustracji oraz uzupełniania tekstów opowiadań wyrazami w odpowiedniej formie gramatycznej.

Ostatnia z części „Warto tu zajrzeć" zawiera podstawowe informacje o warunkach prawidłowego rozwoju mowy, najczęstszych wadach artykulacyjnych oraz dyplomy do wydrukowania.


Program posiada bardzo ciekawą i kolorową szatę graficzną. Jest bardzo prosty w obsłudze. Materiał językowy wykorzystany w większości ćwiczeń podawany jest w formie losowej. Dziecko ma więc możliwość wielokrotnego powtarzania zadania i nie uczy się odpowiedzi na pamięć. Zalatą Bambikowych logoprzygód jest również fakt, że zawarte w nich ćwiczenia są dostosowane do dzieci, które jeszcze nie czytają - po najechaniu kursorem na tekst czyta go lektor lub materiał językowy podany jest w formie graficznej. Część tekstu podzielona jest kolorami na sylaby, co stanowi duże ułatwienie dla dzieci, które umiejętności czytania jeszcze dobrze nie opanowały.
W programie zastosowano również jednolity dla wszystkich zadań system motywacyjny. Odpowiednie sygnały dźwiękowe informują dziecko o poprawności wykonania zadania, czasami na ekranie pojawia się smok Bambik lub inna NIESPODZIANKA. Często słychać słowną pochwałę lub w przypadku kilku nieprawidłowych odpowiedzi motywator, np. Następnym razem na pewno się uda!

  • klucz dostępu - licencja jednostanowiskowa
  • słuchawki dwukanałowe
  • 70 naklejek
  • książeczka postępów dziecka

Wymagania systemowe:

  • Windows XP 32/64-bit + Service Pack 3 + DirectX 9.0c procesor min. Core Duo 1.2GHz, RAM 512MB, Video RAM 512MB, karta dźwiękowa
  • Windows Vista/7/8 64-bit + DirectX 9.0c procesor min. Core Duo 1.2GHz, RAM 2GB, Video RAM 1GB, karta dźwiękowa
  • Mac OS X 10.7 64-bit procesor min. Core Duo 1.2GHz, RAM 1GB, Video RAM 512MB, karta dźwiękowa
  • Linux Ubuntu 14.04 z bibliotekami: SDL2, Swscale 2, AVformat 54, AVcodec 54, AVutil 52 procesor min. Core Duo 1.2GHz, RAM 512MB, Video RAM 512MB, karta dźwiękowa.

Program współpracuje z:

  • komputerem posiadającym ekran dotykowy
  • tablicą interaktywną

Do instalacji programu wymagany jest dostęp do internetu.

  • od 4 lat
  • wyrób medyczny - klasa I
Odwiedź także naszą nową stronę BAMBINOPLAY

Zapisz na liście

Brak list.
Dodaj nową listę