Monitor insGraf DIGITAL FUTURE 65 na podstawie mobilnej + Akademia Bambika MED

Kod produktu: ZEST5967
Oczekujemy na dostawę

12 999,70 zł­­

Brutto
Opis
Materiały dla nauczyciela
.

Zestaw zawiera:

  • 585022 Monitor interaktywny insGraf DIGITAL FUTURE 65, 1 szt.
  • 585104 Podstawa mobilna do monitorów interaktywnych INSGRAF 1 szt.
  • 199165 Akademia Bambika - pakiet MED 1 szt.

 

585022 Monitor interaktywny insGraf DIGITAL FUTURE 65, 1 szt.

Oferta sklepu obejmuje także możliwość zakupu monitora przez placówki oświatowe ze stawką 0% VAT. Produkt dostępny pod kodem 585022-0VAT.

   Wzór Zaświadczenia >>

   Przykład wypełnionego Zaświadczenia >>

 

Monitory interaktywne insGraf DIGITAL FUTURE to kompaktowe rozwiązania do prezentacji w szkole, przedszkolu i sali konferencyjnej. Wyposażone w slot OPS (Open Pluggable Specification) umożliwiający wbudowanie komputera wewnątrz monitora. Dedykowany produkt: uchwyt ścienny (585004), dostępny jako osobna pozycja katalogowa.
 

Specyfikacja:

  • 65 cali
  • Rozdzielczość: 4K 3840x2160
  • Kontrast 4000:1
  • Jasność 450 cd/m²
  • Głębia kolorów 8 bit
  • Czas reakcji ≤10ms
  • Technologia dotyku IR
  • 40 punktów dotyku w systemie Windows, 20 punktów w systemie Android
  • Proporcje obrazu 16:9
  • Panel LED o żywotności 50 000 godzin
  • Slot OPS
  • Kąt widzenia 178°
  • Ekran szyba hartowana
  • Napięcie robocze: AC 100-240V,50/60Hz
  • Głośniki 2x20W (głośnik z przodu)
  • Wejścia/Wyjścia AV:

Przód: HDMI In (2.0) x1, Touch(USB2.0 Type-B) x1, USB3.0(Public Type-A) x2, Type C(65W+4K60+USB2.0) x1, Mic In(Aux3.5) x1
Wejścia: HDMI In x2 (2.0), DP In x1 DP1.2, VGA x1, VGA Audio In(Aux3.5) x1
Wyjścia: Earphone x1 Aux3.5, HDMI Out (2.0) x1, SPDIF Out x1
Inne: USB 2.0(Android) x1, USB 2.0(Public) x2, Touch USB(2.0 Type-B) x1, RS232 x1, OPS Slots x1, Type-C(For camera, USB 2.0) x1

  • Obsługiwane formaty multimediów:

• Obraz: JPEG, BMP, PNG
• Film: MPEG1, MPEG2, MPEG4, H264, RM, RMVB, MOV, MJPEG, VC1, Divx, FLV(Support 1080P HD Decoding)
• Dźwięk: MP3, M4A, (AAC)

  • Procesor - MTK 9666
  • Wejście sieciowe RJ45/8P8C x2
  • Brak uchwytu ściennego w zestawie (do dokupienia osobno, kod produktu: 585004)


Monitory interaktywne insGraf DIGITAL FUTURE to kompaktowe rozwiązania do prezentacji w szkole, przedszkolu i sali konferencyjnej. Wyposażone w slot OPS (Open Pluggable Specification) umożliwiający wbudowanie komputera wewnątrz monitora. Dedykowany produkt: uchwyt ścienny (585004), dostępny jako osobna pozycja katalogowa.

Główne funkcje:

  • Wbudowany system Android 11
  • Rozdzielczość 4K 3840 x 2160
  • Moduł Wi-Fi
  • Pamięć wbudowana: 32 GB
  • Pamięć RAM: 4 GB
  • Slot OPS umożliwiający wbudowanie komputera z systemem Windows.
  • Multi-touch - do 40 punktów multi-touch w systemie Windows, 20-punktowy multi-touch w systemie Android.
  • Długopis z dwiema końcówkami do pisania w dwóch kolorach jednocześnie w systemie Android. Automatyczne wykrywanie końcówki pióra / palca / gumki w trybie adnotacji Windows Edge w aplikacji Microsoft Whiteboard
  • Przyciski skrótów po lewej stronie ekranu
  • Przednie porty po lewej stronie ekranu
  • Wbudowane w przedni panel głośniki (2x20W)
  • Możliwość podłączenia kamery i mikrofonu pozwala na wygodne przeprowadzenie lekcji hybrydowych
  • Ekologia - interaktywny ekran dotykowy z podświetleniem LED, cieńszy panel, niższe zużycie energii, lepsze rozpraszanie ciepła, jaśniejszy wyświetlacz i lepszy poziom kontrastu.
  • Intuicyjny interface z przydatnymi aplikacjami:

• do szybkiego przełączania się pomiędzy wbudowanym systemem Android a dodatkowym komputerem OPS

• zmiany źródła wyświetlanego obrazu

  • tablica (rysowanie, wprowadzanie tekstu, wklejanie obrazu, auto kształt, nakładanie obrazu, podział tablicy, dodawanie mediów (pdf, youtube, zdjęcia), eksport treści z tablicy w formie kodu QR,)
  • program do zarządzania plikami (intuicyjna obsługa wycinania / kopiowania / wklejania / usuwania, obsługa usługi w chmurze / FTP / sieci lokalnej)
  • program do zarządzania aplikacjami (pakiet biurowy, przeglądarka, kalendarz, kalkulator)
  • udostępnienie ekranu (ekran urządzeń mobilnych można przesyłać bezprzewodowo do ekranu monitora za pomocą aplikacji)
  • rozpoznawanie tekstu i figur geometrycznych
  • rozpoznawanie tekst i figur geometrycznych
  •  wbudowane przybory geometryczne
  • telefon jako wizualizer
  • dodatkowe gadżety: stoper, timer, spotlight
  • EShare - dwukierunkowe udostępnianie treści monitora i urządzeń mobilnych. Pełna obsługa monitora za pomocą tabletu/smartfona.


Zawartość:

  • pilot, 1 szt.
  • pisak, 1 szt.
  • przewód zasilający 3m, 1 szt.
  • przewód USB-C dł - 2m, 1 szt.
  • przewód plug-and-play do drukarek dysków twardych itp dł - 3m, 1 szt.
  • przewód HDMI dł - 3m, 1 szt.
  • przewód DISPLAYPORT dł-5m , 1 szt.


585104 Podstawa mobilna do monitorów interaktywnych INSGRAF 1 szt.

  • Kolor czarny
  • Możliwość zamontowania monitora na 3 wysokościach: 138, 147 i 156 cm.
  • wym. 110 x 60 x 161 cm


199165 Akademia Bambika - pakiet MED 1 szt.

Akademia Bambika - pakiet, zawiera 5 części programu:

  • BIBLIOTEKA,
  • LABORATORIUM,
  • STUDIO NAGRAŃ,
  • ŚWIETLICA,
  • PLAC ZABAW,

oraz część dodatkową SALA PLASTYCZNA, zawierającą karty pracy do wybranych zadań.

W skład zestawu wchodzą:

  • klucz dostępowy;
  • słuchawki 1 szt. (wymagane do pracy z modułami STUDIO NAGRAŃ i ŚWIETLICA; dodatkowe słuchawki do zakupienia oddzielnie - kod: 085186);
  • naklejki;
  • książeczka postępów dziecka oraz szablon do wykonania Pucharu Akademii.

Wymagania systemowe:

  • Windows XP 32/64-bit + Service Pack 3 + DirectX 9.0c procesor min. Core Duo 1.8GHz, RAM 1GB, Video RAM 512MB, karta dźwiękowa
  • Windows Vista/7/8/10 64-bit + DirectX 9.0c procesor min. Core Duo 1.8GHz, RAM 3GB, Video RAM 1GB, karta dźwiękowa
  • Android min. 5.0, procesor min. Core Duo 1.8GHz, RAM 1GB, Video RAM 512MB
  • Użytkowanie programu wymaga dostępu do internetu.

Licencja na 3 stanowiska.

Akademia Bambika to program multimedialny przygotowany z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (od 5 do 8 lat).
Program terapeutyczny będący wsparciem dla logopedów, pedagogów i nauczycieli. Z powodzeniem może być również stosowany podczas zajęć rewalidacyjnych, świetlicowych oraz indywidualnie w domu.

Ma wspomagać proces ogólnego kształcenia - wspierać nabywanie podstawowych umiejętności edukacyjnych oraz stymulować rozwój poznawczy: spostrzeganie wzrokowe i słuchowe, myślenie, mówienie.
Program umożliwia również doskonalenie koncentracji uwagi, pamięci, rozwija samodzielne myślenie, zdolność rozwiązywania problemów, umiejętność wyrażania emocji, a także umiejętności społeczne. Wzbogaca wiedzę dziecka z zakresu przestrzegania zasad bezpieczeństwa, dbania o higienę i zdrowie, przypomina o normach dobrego zachowania.

Przeznaczony dla dzieci:

  • z obniżonym poziomem funkcji słuchowych,
  •  z zaburzeniami przetwarzania słuchowego;
  •  u których chcemy rozwijać funkcje słuchowego;
  • z zaburzeniami uwagi i pamięci słuchowej, z ADHD;
  • z trudnościami w opanowaniu umiejętności czytania i pisania.

Karty pracy dają także dodatkową możliwość ćwiczenia przez dziecko grafomotoryki, koordynacji wzrokowo-ruchowej oraz orientacji przestrzennej.


Motywem przewodnim programu jest zwiedzanie przez dziecko Akademii Bambika, mieszczącej się w starym zamku. Bambik - mądry i przyjazny smok oprowadza po kolejnych komnatach zamczyska, a w każdej z nich na dzieci czeka wiele ciekawych przygód i zadań. Nagrodą za ich rozwiązanie jest zdobywanie kolejnych tytułów Mistrza oraz - po przejściu całego programu - Pucharu Akademii.


Program składa się z pięciu części - każda z nich zawiera zestaw ćwiczeń rozwijający konkretną umiejętność. Istnieje możliwość oddzielnego zakupienia dostępu do poszczególnych części programu (do każdej z nich dołączone są odpowiednie karty pracy). Aby jednak zapewnić dzieciom stymulację wszystkich istotnych dla rozwoju procesów poznawczych, należy umożliwić im rozwiązanie wszystkich części gry.


Zakupienie całego programu zapewnia także otrzymanie zestawu materiałów niezbędnych do monitorowania postępów dziecka oraz przygotowania dla niego nagrody za pracę - Pucharu Akademii.


Dodatkowymi zaletami programu są:

  • ciekawa i kolorowa szata graficzna,
  • łatwość obsługi i przejrzysta nawigacja,
  • dostosowanie zadań do dzieci, które jeszcze nie czytają lub mają kłopoty z samodzielnym czytaniem • po najechaniu kursorem na postać Bambika, polecenia i teksty czyta lektor (lub materiał podany jest w formie graficznej),
  • możliwość wielokrotnego powtarzania zadania i wrócenia do treści, którą dziecko chce sobie przypomnieć, stworzenie jednolitego dla wszystkich zadań systemu motywacyjnego - smok Bambik informuje dziecko o poprawności wykonania zadania, często wypowiada słowną pochwałę lub w przypadku nieprawidłowych odpowiedzi, zachęca do dalszej pracy.
  • od 5 lat
  • wyrób medyczny - klasa I
.
Odwiedź także naszą nową stronę BAMBINOPLAY

Zapisz na liście

Brak list.
Dodaj nową listę
WeedesignSupp.backlink.title.4 WeedesignSupp.backlink.title.4