Monitor insGraf DIGITAL FUTURE 65 + zestaw programów terapeutycznych
20 678,70 zł
Zestaw zawiera:
- 585022 Monitor interaktywny insGraf DIGITAL FUTURE 65, 1 szt.
- 585004 Uchwyt ścienny do monitorów insGraf DIGITAL 1 szt.
- 145160 Eduterapeutica ADHD - online 1 szt.
- 031928 Program multimedialny Ortografia mTalent 1 szt.
- 031964 Dyskalkulia - pakiet ekspert 1 szt.
- 031957 Program multimedialny: Potrafię. Obszar polonistyczny (klasy 4-6) mTalent 1 szt.
- 031959 Program multimedialny: Potrafię. Obszar matematyczny mTalent 1 szt.
- 031958 Program multimedialny: Rozwijanie kompetencji emocjonalno-społecznych 1 szt.
Programy multimedialne działają w przeglądarce internetowej.
585022 Monitor interaktywny insGraf DIGITAL FUTURE 65, 1 szt.
Oferta sklepu obejmuje także możliwość zakupu monitora przez placówki oświatowe ze stawką 0% VAT. Produkt dostępny pod kodem 585022-0VAT.
Przykład wypełnionego Zaświadczenia >>
Monitory interaktywne insGraf DIGITAL FUTURE to kompaktowe rozwiązania do prezentacji w szkole, przedszkolu i sali konferencyjnej. Wyposażone w slot OPS (Open Pluggable Specification) umożliwiający wbudowanie komputera wewnątrz monitora. Dedykowany produkt: uchwyt ścienny (585004), dostępny jako osobna pozycja katalogowa.
Specyfikacja:
- 65 cali
- Rozdzielczość: 4K 3840x2160
- Kontrast 4000:1
- Jasność 450 cd/m²
- Głębia kolorów 8 bit
- Czas reakcji ≤10ms
- Technologia dotyku IR
- 40 punktów dotyku w systemie Windows, 20 punktów w systemie Android
- Proporcje obrazu 16:9
- Panel LED o żywotności 50 000 godzin
- Slot OPS
- Kąt widzenia 178°
- Ekran szyba hartowana
- Napięcie robocze: AC 100-240V,50/60Hz
- Głośniki 2x20W (głośnik z przodu)
- Wejścia/Wyjścia AV:
Przód: HDMI In (2.0) x1, Touch(USB2.0 Type-B) x1, USB3.0(Public Type-A) x2, Type C(65W+4K60+USB2.0) x1, Mic In(Aux3.5) x1
Wejścia: HDMI In x2 (2.0), DP In x1 DP1.2, VGA x1, VGA Audio In(Aux3.5) x1
Wyjścia: Earphone x1 Aux3.5, HDMI Out (2.0) x1, SPDIF Out x1
Inne: USB 2.0(Android) x1, USB 2.0(Public) x2, Touch USB(2.0 Type-B) x1, RS232 x1, OPS Slots x1, Type-C(For camera, USB 2.0) x1
- Obsługiwane formaty multimediów:
• Obraz: JPEG, BMP, PNG
• Film: MPEG1, MPEG2, MPEG4, H264, RM, RMVB, MOV, MJPEG, VC1, Divx, FLV(Support 1080P HD Decoding)
• Dźwięk: MP3, M4A, (AAC)
- Procesor - MTK 9666
- Wejście sieciowe RJ45/8P8C x2
- Brak uchwytu ściennego w zestawie (do dokupienia osobno, kod produktu: 585004)
Monitory interaktywne insGraf DIGITAL FUTURE to kompaktowe rozwiązania do prezentacji w szkole, przedszkolu i sali konferencyjnej. Wyposażone w slot OPS (Open Pluggable Specification) umożliwiający wbudowanie komputera wewnątrz monitora. Dedykowany produkt: uchwyt ścienny (585004), dostępny jako osobna pozycja katalogowa.
Główne funkcje:
- Wbudowany system Android 11
- Rozdzielczość 4K 3840 x 2160
- Moduł Wi-Fi
- Pamięć wbudowana: 32 GB
- Pamięć RAM: 4 GB
- Slot OPS umożliwiający wbudowanie komputera z systemem Windows.
- Multi-touch - do 40 punktów multi-touch w systemie Windows, 20-punktowy multi-touch w systemie Android.
- Długopis z dwiema końcówkami do pisania w dwóch kolorach jednocześnie w systemie Android. Automatyczne wykrywanie końcówki pióra / palca / gumki w trybie adnotacji Windows Edge w aplikacji Microsoft Whiteboard
- Przyciski skrótów po lewej stronie ekranu
- Przednie porty po lewej stronie ekranu
- Wbudowane w przedni panel głośniki (2x20W)
- Możliwość podłączenia kamery i mikrofonu pozwala na wygodne przeprowadzenie lekcji hybrydowych
- Ekologia - interaktywny ekran dotykowy z podświetleniem LED, cieńszy panel, niższe zużycie energii, lepsze rozpraszanie ciepła, jaśniejszy wyświetlacz i lepszy poziom kontrastu.
- Intuicyjny interface z przydatnymi aplikacjami:
• do szybkiego przełączania się pomiędzy wbudowanym systemem Android a dodatkowym komputerem OPS
• zmiany źródła wyświetlanego obrazu
- tablica (rysowanie, wprowadzanie tekstu, wklejanie obrazu, auto kształt, nakładanie obrazu, podział tablicy, dodawanie mediów (pdf, youtube, zdjęcia), eksport treści z tablicy w formie kodu QR,)
- program do zarządzania plikami (intuicyjna obsługa wycinania / kopiowania / wklejania / usuwania, obsługa usługi w chmurze / FTP / sieci lokalnej)
- program do zarządzania aplikacjami (pakiet biurowy, przeglądarka, kalendarz, kalkulator)
- udostępnienie ekranu (ekran urządzeń mobilnych można przesyłać bezprzewodowo do ekranu monitora za pomocą aplikacji)
- rozpoznawanie tekstu i figur geometrycznych
- rozpoznawanie tekst i figur geometrycznych
- wbudowane przybory geometryczne
- telefon jako wizualizer
- dodatkowe gadżety: stoper, timer, spotlight
- EShare - dwukierunkowe udostępnianie treści monitora i urządzeń mobilnych. Pełna obsługa monitora za pomocą tabletu/smartfona.
Zawartość:
- pilot, 1 szt.
- pisak, 1 szt.
- przewód zasilający 3m, 1 szt.
- przewód USB-C dł - 2m, 1 szt.
- przewód plug-and-play do drukarek dysków twardych itp dł - 3m, 1 szt.
- przewód HDMI dł - 3m, 1 szt.
- przewód DISPLAYPORT dł-5m , 1 szt.
585004 Uchwyt ścienny do monitorów insGraf DIGITAL 1 szt.
Uchwyt ścienny do monitorów interaktywnych Insgraf DIGITAL.
- Maksymalny udźwig - 120 kg (monitor 86 cali).
- Maksymalne nachylenie - 15 stopni.
- Kolor czarny.
145160 Eduterapeutica ADHD - online 1 szt.
Nowoczesny zestaw z blisko 100 multimedialnymi ćwiczeniami dla dzieci w wieku od 6 do 10 lat, wraz ze scenariuszami zajęć i kartami pracy. Personalizowane wsparcie dla nauczycieli praktyków, którzy w bieżącej pracy oraz w ramach zajęć specjalistycznych, podejścia indywidualnego lub grupowego ucznia z ADHD, chcą skupić się na optymalizacji jego rozwoju. Proponowane zadania, aktywności i symulacje są stworzone w oparciu o aktualne trendy rozwojowe z uwzględnieniem potrzeb neurobiologicznych mózgu dzieci z zespołem nadruchliwości psychoruchowej z deficytami uwagi.
Zestaw zawiera:
- 105 ćwiczeń multimedialnych – kod dostępu w serwisie educhmura.pl,
- blisko 200 kart pracy (w wersji papierowej i on-line):
• 178 kart pracy utrwalających ćwiczenia multimedialne,
• 5 kart pracy do scenariuszy zajęć integracyjnych,
• 14 kart pracy do budowania samooceny ucznia,
- poradnik ze scenariuszami zajęć dla nauczyciela (w wersji papierowej),
- szkolenie dla nauczycieli (w wersji on-line).
Ćwiczenia w atrakcyjnej formie multimedialnej skoncentrowane są w 5 obszarach stymulacyjnych:
MODUŁ 1 – HAMOWANIE REAKCJI - ćwiczenia i zadania uczące reakcji hamowania – od technik zadaniowych do gier, które odraczają gratyfikację celu, z uwzględnieniem systemów żetonowych. Celem nadrzędnym jest uczenia dziecka czekania, odroczenia swojej reakcji zamiast reakcji na „tu i teraz”.
MODUŁ 2 – KONTROLA WŁASNYCH EMOCJI „PANOWANIE NAD SOBĄ” – zadania i gry związane z szeroko pojętą inteligencją emocjonalną, zadania symulacyjne, bajki, sytuacje społeczne, komiksy społeczne wzmacniające kompetencje dziecka w obszarze identyfikowania emocji, ich funkcji, zachowań zastępczych, technik relaksacji, reakcji sytuacyjnych.
MODUŁ 3 – KONCENTRACJA UWAGI MIMO DZIAŁANIA DYSTRAKTORÓW – zadania, ćwiczenia i gry wzmacniające koncentrację uwagi z uwzględnieniem kontrolowanej dekoncentracji oraz przerzutności uwagi.
MODUŁ 4 – GOTOWOŚĆ DO POŚWIĘCEŃ NA RZECZ NADRZĘDNEGO CELU – zadania, gry, ćwiczenia do wy-korzystania w pracy grupowej, indywidualnej lub z zespołem klasowym, których celem jest praca nad ego-centryczną postawą dziecka z ADHD z uwzględnieniem takich postaw pożądanych jak empatia oraz identyfikowanie potrzeb innych. Ponadto zadania, które będą polegały na rezonowaniu neuronów lustrzanych odpowiedzialnych za postawy współpracy.
MODUŁ 5 – PAMIĘĆ OPERACYJNA (AKTYWOWANA „TU” I „TERAZ) - zadania, ćwiczenia i gry
rozwijające pamięć roboczą (bezpośrednią) oraz pamięć słuchową i zadaniową. Celem tych zadań jest korelacja ćwiczeniowa w obszarze procesów poznawczych.
Program przeznaczony jest do prowadzenia zajęć i terapii z dziećmi:
- ze zdiagnozowanym ADHD,
- z zespołem deficytu uwagi (ADD),
- z symptomami zachowań bez diagnozy,
- z wysoko reaktywnymi,
- z trudnościami emocjonalnymi,
- z problemami w koncentrowaniu się.
Korzyści dla nauczyciela, nauczyciela specjalisty, terapeuty:
- w łatwy sposób dopasujesz ćwiczenia do rozwoju dziecka,
- zaoszczędzisz czas dzięki gotowym kartom pracy,
- poprowadzisz atrakcyjne zajęcia terapeutyczne z długopisem 3D oraz ciekawymi grami multimedialnymi,
- zaangażujesz dzieci w zajęcia urozmaiconymi ćwiczeniami,
- zintegrujesz dzieci z ADHD z innymi dziećmi,
- osiągniesz widoczne efekty terapii.
Korzyści dla dziecka:
- rozwinie umiejętność kontrolowania dekoncentracji,
- nauczy się panować nad emocjami w sytuacjach trudnych,
- rozwinie procesy poznawcze istotne podczas uczenia się,
- chętnie będzie uczestniczył w terapii, dzięki ciekawym i urozmaiconym grom i zabawom,
Licencja otwarta – nieograniczona ilość użytkowników i urządzeń
Kształcenie na odległość – to jedyny taki program, który umożliwia pobranie ćwiczeń multimedialnych i przesłanie ich w plikach dowolnej liczbie uczniom, bez konieczności logowania się do jakiekolwiek platformy.
Instalacja na urządzeniach - publikacja dostępna jest w serwisie educhmura.pl w wersji online i działa poprawnie na większości urządzeń typu: tablety, smartfony, komputery stacjonarne, laptopy, tablice interaktywne, monitory dotykowe.
Program dostępny jest również w wersji stacjonarnej na pen-drivie i działa na komputerze, laptopie, tablicy interaktywnej.
Wymagania techniczne
Program wykonany jest w technologii HTML5. Do poprawnego działania części multimedialnej publikacji potrzebny jest komputer z systemem operacyjnym Windows 7/8/10 lub Mac OS lub tablet z systemem operacyjnym Android 8.0.0 lub IOS 14.7.1., dostęp do internetu, przeglądarka internetowa (zalecamy Google Chrome lub Operę), ekran o rozdzielczości minimum 1280x720 px, program Adobe
Reader (nie jest wymagany, jeśli użytkownik ma możliwość przeglądania plików w .pdf w przeglądarce), wbudowany lub zewnętrzny głośnik.
031928 Program multimedialny Ortografia mTalent 1 szt.
Program Ortografia mTalent to:
- nieszablonowe podejście do ćwiczeń kształcących świadomość ortograficzną i poprawną pisownię,
- blisko 1200 ekranów multimedialnych z ćwiczeniami na różnym poziomie trudności (ćwiczenia typu: łączenie elementów, kategoryzowanie, zaznaczanie różnic, memo, gry pamięciowe, sekwencje, łączenie punktów, interaktywne puzzle, sudoku obrazkowe, ćwiczenia do pracy z grupą dzieci (np. interaktywne gry planszowe z pionkami, gry za tablice interaktywne), a przede wszystkim ćwiczenia oparte na tekście, kształtujące wrażliwość ortograficzną i nawyk prawidłowej pisowni),
- zestaw dodatkowych materiałów (pomoce tradycyjne, setki drukowalnych kart pracy, poradnik metodyczny, książka z autorskimi wyliczankami ortograficznymi i inne).
- został przygotowany w nowoczesnej technologii HTML5 (nie FLASH), co oznacza, że posłuży użytkownikom przez wiele lat.
Wśród rozdziałów produktu ORTOGRAFIA z serii mTalent znajdują się np:
- U
- Ó
- U-Ó: różnicowanie pisowni
- RZ
- Ż
- Ż-RZ: różnicowanie pisowni
- CH
- H
- CH-H : różnicowanie pisowni
- ę, em, ą, om w końcówkach fleksyjnych rzeczowników, przymiotników i zaimków
- ę, em, ą, om w końcówkach czasowników
- j, i - po samogłoskach i spółgłoskach
- ji, ii, i - w formach przypadkowych rzeczowników
- oznaczanie spółgłosek dźwięcznych i bezdźwięcznych
- NIE z różnymi częściami mowy
- Wielka i mała litera
- Jarmark różności. Mieszamy trudności.
- Zapamiętaj, ale sprytnie!
Program został rozszerzony o polecenia w języku ukraińskim.
WYMAGANIA TECHNICZNE:
Do poprawnego działania zasobów edukacyjnych konieczne jest korzystanie z poniższych przeglądarek i systemów operacyjnych.
Przeglądarki internetowe:
- Google Chrome – od wersji 32, oraz wyższe wersje
- Mozilla Firefox – od wersji 27, oraz wyższe wersje
- Apple Safari od wersji 8 wzwyż
- Microsoft Edge
Systemy operacyjne:
- Microsoft Windows – wersje 7,8,8.1,10 i wyższe
- (Chrome, Firefox, Edge)
- Apple Mac OSx – od wersji 10.08 i wyższe (Safari)
- Apple iOS – od wersji 7.1.2 (Safari)
- Google Android 8, 9, 10 (Chrome i Edge)
- Linux (Chrome i Firefox)
Seria produktów mTalent to gotowe narzędzia diagnostyczno-terapeutyczne, zawierające tysiące ćwiczeń multimedialnych dla nauczycieli, terapeutów, pedagogów i logopedów do wykorzystania podczas zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, rewalidacyjnych, logopedycznych, korekcyjno- kompensacyjnych z dziećmi w wieku 4-11 lat w normie intelektualnej, lub niezależnie od wieku w przypadku dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. Każdy program serii mTalent:
- zawiera podręcznik metodyczny, scenariusze zajęć, zestaw tradycyjnych pomocy dydaktycznych, drukowalnych kart pracy, oraz KURS TWORZENIA MULTIMEDIALNYCH ZASOBÓW EDUKACYJNYCH na tablice i monitory interaktywne, komputery, tablety, w postaci bogato ilustrowanego przykładami podręcznika tworzenia gier i ćwiczeń interaktywnych do wykorzystania w edukacji i terapii. Kurs autorstwa wieloletniego wykładowcy akademickiego, przygotowującego przyszłych nauczycieli i terapeutów do pracy. Możliwość zakończenia kursu certyfikatem imiennym,
- umożliwia pracę z programem zarówno online w dowolnym miejscu i czasie (np. w domu) na każdym dostępnym urządzeniu (komputer, tablet, smartfon, tablica interaktywna, na systemach Windows, Android oraz iOS), jak i offline (bez dostępu do internetu) na komputerze, tablecie (np. w szkole, gabinecie),
- służy do wykorzystania podczas zajęć indywidualnych (np. w gabinecie, w poradni), jak i grupowych (w szkole, przedszkolu) np. przy tablicy lub monitorze interaktywnym,
- wykonany w technologii HTML5, a nie flash,
- jest opracowany przez najlepszych specjalistów w swojej dziedzinie, mających doświadczenie zarówno w pracy z dziećmi, jak i technologii na usługach terapii, a także tworzeniu (rozpoznawalnych na rynku) produktów wspierających diagnozę i proces terapeutyczny,
- zapewnia zgodność z zasadami dostępności - łatwiejsza obsługa oprogramowania przez osoby z niepełnosprawnościami - właściciel marki mTalent (Learnetic SA) jest również pierwszym w Polsce (z ramienia firm prywatnych) sygnatariuszem ogólnopolskiego projektu dotyczącego dostępności,
- umożliwia m.in. monitoring postępów podopiecznych, oraz zbieranie informacji szczegółowych np. na temat tego, z jakimi elementami mieli problemy.
Pracuj z mTalent również na odległość! Niezależnie od okoliczności możesz kontynuować pracę z programami mTalent. W tym celu wykorzystaj multimedialne zasoby programów oraz funkcjonalności platformy mTalent.pl do prowadzenia terapii na odległość. Czy wiesz, że mTalent to jedyne na polskim rynku programy wspierające terapię, które pozwalają na pracę zdalną bez korzystania z zewnętrznego oprogramowania? Takie podejście gwarantuje całkowite bezpieczeństwo danych osobowych pacjentów i terapeutów oraz przebiegu zdalnej terapii.
Licencja na czas nieokreślony - 2 stanowiska online (wymagany dostęp do Internetu) + 2 stanowiska offline (praca bez dostępu do Internetu), w przypadku programów 031927, 031850, 031852, 031856, 031928, 031939 - 031942 - 9 stanowisk (3 stanowiska online + 6 offline). Oprogramowanie dostępne na platformie mTalent.pl działa poprawnie na większości urządzeń typu: tablety, smartfony, komputery stacjonarne, laptopy oraz tablicach interaktywnych (Firefox) i na monitorach dotykowych, na systemach Windows, Android oraz iOS.
WAŻNE: Licencja produktu jest czterostanowiskowa, co upoważnia do pracy on-line dwóch zalogowanych użytkowników na dowolnych urządzeniach (w dowolnym miejscu i czasie) oraz do pobrania programu off-line na maksymalnie 2 urządzenia należące do Licencjobiorcy. Szkolenie online z obsługi programu GRATIS. BEZPŁATNE wsparcie techniczne producenta.
Programy z serii mTalent są zgodne z opublikowanymi przez MEN podstawowymi kierunkami realizacji polityki oświatowej w roku szkolnym 2020/2021, ze szczególnym uwzględnieniem „wykorzystania w procesach edukacyjnych narzędzi i zasobów cyfrowych oraz metod kształcenia na odległość”.
031964 Dyskalkulia - pakiet ekspert 1 szt.
Zestaw dwóch programów multimedialnych (z wyposażeniem dodatkowym) wspierających uczniów z pierwszego etapu edukacyjnego, a także uczniów z początków drugiego etapu na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych i dydaktyczno-wyrównawczych, a także zajęciach wspierania ucznia szczególnie zainteresowanego matematyką lub językiem angielskim (np. na zajęciach rozwijających uzdolnienia czy kółku zainteresowań).
Program mTalent MATEMATYKA. Dyskalkulia w usystematyzowany i nieszablonowy sposób wspomaga dzieci w zrozumieniu trudnych dla nich zagadnień. Był projektowany i konsultowany przez zespół złożony z terapeutów pedagogicznych, czynnych nauczycieli wczesnej edukacji, nauczycieli matematyki oraz pedagoga specjalnego.
Podany materiał cechują następujące rozwiązania metodyczne:
- od konkretu do abstrakcji,
- materiał bliski dzieciom (tzw. „Matematyka codzienności”),
- zadania na logiczne myślenie,
- ćwiczenie metodą tzw. małych kroczków – każde działanie jest rozdzielone na mniejsze etapy,
- produkt zawiera matematyczne gry zespołowe, w których mogą brać udział pary lub grupy dzieci uczęszczające na zajęcia,
- wiele materiału poświęconego umiejętności szacowania, a także odczytywaniu wykresów,
- zadania na myślenie przestrzenne i perspektywiczne,
- elementy kodowania, a także przykłady matematyki twórczej,
- inne ćwiczenia terapeutyczne, np. ćwiczenia kształtujące percepcję wzrokową na materiale typowo matematycznym.
W programie mTalent MATEMATYKA. Dyskalkulia materiał ćwiczeniowy podzielony jest na 5 dużych działów, a w każdym z nich znajdują się klarownie wydzielone zestawy ćwiczeń, gdzie w sposób zrozumiały dla uczniów zostały wyjaśnione zagadnienia sprawiające im trudności:
1. Od jedności do wielkości
2. Dodawanie i odejmowanie, to całkiem proste zadanie
3. Mnożymy, dzielimy, liczbami się bawimy
4. Jak się nie zgubimy, cały świat zmierzymy
5. Trochę łamigłówek, dla mądrych główek
Ćwiczenia multimedialne uzupełnione zostały także o zestaw dodatkowych materiałów, publikacji autorskich rozszerzających spektrum możliwości zastosowania tego produktu.
Zestaw materiałów dodatkowych w pudełku:
- poradnik metodyczny ze scenariuszami zajęć,
- instrukcja użytkowania, dokument licencyjny, gwarancja,
- książka ze szkoleniem z zakresu tworzenia autorskich materiałów interaktywnych,
- pomoce dydaktyczne typu: klocki, liczmany, zegar, papierowe banknoty)
Natomiast program „Matematyka. To rozumiem!” to najnowocześniejszy produkt multimedialny przeznaczony do nauki matematyki (z elementami języka angielskiego) na etapie edukacji wczesnoszkolnej (a także początkach drugiego etapu edukacyjnego). Program sprawdzi się zarówno jako materiał do pracy bieżącej z klasą, jak i na zajęciach wspierających uczniów szczególnie zainteresowanych matematyką lub językiem angielskim (np na zajęciach rozwijających zainteresowania i uzdolnienia).
Produkt pokrywa w 100% polską podstawę programową, inspirując się przy tym najnowocześniejszymi metodami dydaktycznymi pochodzącymi z Finlandii, pokazującymi rolę matematyki w codzienności.
- ponad 3500 ekranów multimedialnych, kilkanaście angażujących i ciekawych rodzajów ćwiczeń,
- ponad 460 zróżnicowanych lekcji i tematów,
- przewodniki metodyczne dla nauczyciela i tradycyjne pomoce dydaktyczne,
- ponad 70 wydrukowanych kart pracy do pobrania również w formacie pdf*,
- na tablice interaktywne, komputery, tablety i inne urządzenia (technologia HTML5),
- możliwość pracy offline i online,
- komplet pomocy tradycyjnych (liczmany, banknoty, monety, figury geometryczne, puzzle), które pozwalają wzbogacić lekcję o wspólne zabawy, prezentacje i inscenizacje sytuacji z prawdziwego życia,
- systemy mobilizujące uczniów do nauki (nagrody, animacje) i informujące ich o postępach.
- materiały do pracy indywidualnej ucznia. Wersja uczniowska produktu to zestaw lekcji przeznaczonych do pracy samodzielnej w domu lub w szkole. Może służyć jako powtórzenie wiedzy, baza ćwiczeń dodatkowych lub zadania domowe. Umożliwia też przeprowadzenie zajęć metodą odwróconej klasy.
Program DYSKALKULIA - pakiet EKSPERT jest także wyposażony w dodatek metodyczny ze wskazówkami dla prowadzących:
- zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze,
- zajęcia korekcyjno-kompensacyjne,
- zajęcia rozwijające, dla uczniów szczególnie zainteresowanym matematyką (i językiem angielskim),
- twórcze i ciekwe lekcje matematyki na pierwszym etapie.
Multimedialna i tradycyjna zawartość obu programów tworzących pakiet umożliwia naukę wg wzorców nauczania hybrydowego. To świetna propozycja zarówno do nauczania wczesnoszkolnego w klasach 1-3, jak i na zajęciach dodatkowych. Każdy z programów pakietu może być wykorzystany podczas zajęć tradycyjnych oraz tych na odległość - oprogramowanie mTalent – jako jedyne rozwiązanie na polskim rynku – umożliwia pracę zdalną, w tym wideokonferencje, bez konieczności korzystania z zewnętrznego oprogramowania. Jest to wyjątkowo bezpieczne rozwiązanie – szczególnie dla najmłodszych dzieci.
LICENCJE BEZTERMINOWE:
- Matematyka, to rozumiem! - licencja na 3 stanowiska online + 6 offline
- mTalent Matematyka. Dyskalkulia - licencja na 1 stanowisko online + 2 offline
WYMAGANIA TECHNICZNE
Do poprawnego działania zasobów edukacyjnych konieczne jest korzystanie z poniższych przeglądarek i systemów operacyjnych:
Przeglądarki:
- Google Chrome - od wersji 32, oraz wyższe wersje
- Mozilla Firefox - od wersji 27, oraz wyższe wersje
- Apple Safari od wersji 8 wzwyż
- Microsoft Edge
Systemy operacyjne:
- Microsoft Windows - wersje 7,8,8.1,10 i wyższe (Chrome, Firefox, Edge)
- Apple Mac OSx - od wersji 10.08 i wyższe (Safari)
- Apple iOS - od wersji 7.1.2 (Safari)
- Google Android, 8, 9, 10,11 (Chrome i Edge)
- Linux (Chrome i Firefox)
031957 Program multimedialny: Potrafię. Obszar polonistyczny (klasy 4-6) mTalent 1 szt.
Zestaw ćwiczeń i materiałów interaktywnych do wykorzystania podczas zajęć wyrównawczych, korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych z obszaru edukacji polonistycznej dla uczniów klas 4-6. Program mTalent Potrafię. Obszar polonistyczny (klasy 4-6) to:
- materiał wspomagający organizację pomocy psychologiczno-pedagogicznej ze starszymi uczniami,
- interaktywny program z ćwiczeniami i materiałami multimedialnymi skierowany do terapeutów i nauczycieli, którzy chcą uatrakcyjnić prowadzone przez siebie zajęcia w obszarze polonistycznym z uczniami klas 4-6,
- materiały do wykorzystywania na zajęciach terapii pedagogicznej, logopedycznej, na zajęciach wyrównawczych i rewalidacyjnych, a także jako utrwalenie lub uzupełnienie na lekcjach języka polskiego,
- blisko 600 niepowtarzalnych, zróżnicowanych ekranów, które aktywizują uczniów, rozwijają zdolności samokształcenia, pomagają pokonać ewentualne trudności w nauce,
- zestaw różnorodnych ćwiczeń wspomagający i rozwijający system językowy, a także utrwalający i systematyzujący ogólną wiedzę polonistyczną i doskonalący wiele umiejętności z mnogich obszarów,
- zestaw angażujących uczniów ćwiczeń, które integrują treści literackie, językowe, ortograficzne, gramatyczne i interpunkcyjne,
- starannie dobrane, interesujące teksty kultury umożliwiające harmonijny rozwój umiejętności interpretacyjnych ucznia,
- przyjazny przewodnik metodyczny z podpowiedziami i gotowymi propozycjami zajęć,
- zestaw materiałów dodatkowych w pudełku (np. karty pracy do wydruku, poradnik metodyczny, tradycyjne pomoce dydaktyczne),
- kurs obsługi narzędzia pozwalającego na tworzenie dodatkowych ekranów multimedialnych dla dzieci (np. większej liczby ekranów indywidualnie dostosowanych do danego ucznia lub zgodnych z jego bieżącymi zainteresowaniami).
Program dodatkowo zawiera liczne zadania rozwijające i doskonalące inne ważne obszary, takie jak:
- percepcja słuchowa,
- spostrzegawczość wzrokowa,
- logiczne myślenie,
- koncentracja uwagi,
- koncentracja wzrokowo-ruchowa.
Program mTalent Potrafię. Obszar polonistyczny (klasy 4-6):
- może być wykorzystany podczas zajęć tradycyjnych oraz tych na odległość – oprogramowanie mTalent umożliwia pracę zdalną, w tym wideokonferencje, bez konieczności korzystania z zewnętrznego oprogramowania.
- został przygotowany w nowoczesnej technologii HTML5 (nie FLASH), co oznacza, że posłuży użytkownikom przez wiele lat. praca z programem możliwa jest zarówno offline (bez dostępu do Internetu) jak i online w każdym miejscu i czasie (szkoła, przedszkole, dom) z dostępem do Internetu.
- wsparcie techniczne producenta (telefon, e-mail) bez dodatkowych kosztów
LICENCJA BEZTERMINOWA: 3 stanowiska online (wymagany dostęp do Internetu) oraz 6 stanowisk offline (praca bez dostępu do Internetu). Produkt dostępny w czerwcu 2021.
WYMAGANIA TECHNICZNE:
Program przeznaczony jest do pracy przy użyciu komputera, tabletu, smartfona oraz tablicy lub monitora interaktywnego (na systemach Windows, Android oraz iOS).
031959 Program multimedialny: Potrafię. Obszar matematyczny mTalent 1 szt.
Zestaw ćwiczeń i materiałów interaktywnych wspomagający organizację pomocy psychologiczno-terapeutycznej w szkole podstawowej dla uczniów starszych. Są to materiały do wykorzystania podczas zajęć wyrównawczych, korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych z obszaru edukacji matematycznej dla uczniów klas 4-6.
Program mTalent Potrafię. Obszar matematyczny (klasy 4-6) to:
- interaktywny program z ćwiczeniami i materiałami multimedialnymi skierowany do terapeutów i nauczycieli, którzy chcą uatrakcyjnić prowadzone przez siebie zajęcia w obszarze matematycznym z uczniami klas 4-6,
- ćwiczenia adresowane do uczniów z trudnościami w uczeniu się matematyki,
- materiały do wykorzystywania na zajęciach terapii pedagogicznej, na zajęciach wyrównawczych i rewalidacyjnych, a także jako utrwalenie lub uzupełnienie na wybranych lekcjach matematyki,
- blisko 600 niepowtarzalnych, zróżnicowanych ekranów, które aktywizują ucznia, rozwijają zdolności samokształcenia, pomagają pokonać ewentualne trudności w nauce,
- zestaw różnorodnych ćwiczeń wspomagający i rozwijający umiejętności arytmetyczne, kształtujący umiejętności myślenia i jasnego formułowania wniosków, przygotowujący uczniów do wykorzystania wiedzy matematycznej w rozwiązywaniu problemów z życia codziennego i doskonalący wiele umiejętności z innych ważnych obszarów,
- zestaw angażujących ćwiczeń wyrównujących różnice edukacyjne uczniów z klas 4-6 w zakresie umiejętności matematycznych, a w szczególności: ćwiczenia sprawności rachunkowej, wykorzystanie i tworzenie informacji, modelowanie matematyczne, rozumowanie i tworzenie strategii,
- starannie dobrane, interesujące zadania umożliwiające harmonijny rozwój umiejętności interpretacyjnych ucznia,
- przyjazny przewodnik metodyczny z podpowiedziami i gotowymi propozycjami zajęć,
- zestaw materiałów dodatkowych w pudełku (np. karty pracy do wydruku, poradnik metodyczny, tradycyjne pomoce dydaktyczne),
- kurs obsługi narzędzia pozwalającego na tworzenie dodatkowych ekranów multimedialnych dla dzieci (np. większej liczby ekranów indywidualnie dostosowanych do danego ucznia lub zgodnych z jego bieżącymi zainteresowaniami).
Program dodatkowo zawiera liczne zadania rozwijające i doskonalące inne ważne obszary, takie jak:
- percepcja słuchową,
- spostrzegawczość wzrokowa,
- logiczne myślenie,
- koncentracja uwagi,
- koncentracja wzrokowo-ruchowa.
Program mTalent Potrafię. Obszar matematyczny (klasy 4-6):
- może być wykorzystany podczas zajęć tradycyjnych oraz tych na odległość – oprogramowanie mTalent umożliwia pracę zdalną, w tym wideokonferencje, bez konieczności korzystania z zewnętrznego oprogramowania.
- został przygotowany w nowoczesnej technologii HTML5 (nie FLASH), co oznacza, że posłuży użytkownikom przez wiele lat.
- praca z programem możliwa jest zarówno offline (bez dostępu do Internetu) jak i online w każdym miejscu i czasie (szkoła, przedszkole, dom) z dostępem do Internetu.
- wsparcie techniczne producenta (telefon, e-mail) bez dodatkowych kosztów
- 3 stanowiska online (wymagany dostęp do Internetu) oraz 6 stanowisk offline (praca bez dostępu do Internetu).
- licencja bezterminowa
WYMAGANIA TECHNICZNE:
Program przeznaczony jest do pracy przy użyciu komputera, tabletu, smartfona oraz tablicy lub monitora interaktywnego (na systemach Windows, Android oraz iOS).
031958 Program multimedialny: Rozwijanie kompetencji emocjonalno-społecznych 1 szt.
Rozwijanie kompetencji emocjonalno-społecznych to:
- dwa programy , których celem jest wzmocnienie oddziaływań terapeutycznych i profilaktycznych w odniesieniu do dzieci i młodzieży, której dotyczą problemy w zakresie nawiązywania relacji z rówieśnikami i funkcjonowania w różnych sytuacjach społecznych,
- programy wpływające korzystnie na poziom sukcesu osobistego, obraz samego siebie oraz przeciwdziałające występowaniu nieakceptowanych społecznie zachowań,
- ćwiczenia multimedialne i scenariusze zajęć adresowane do młodszych i starszych uczniów szkoły podstawowej (6-13 lat),
- blisko 300 ekranów multimedialnych z interaktywni ćwiczeniami,
- ćwiczenia usprawniające umiejętności skutecznego komunikowania się, okazywania empatii, rozwiązywania konfliktów, budowania dobrych relacji z innymi, a także kształcenie sposobów radzenia sobie z problemami związanymi z procesem rozwojowym lub sytuacjami kryzysowymi,
- materiały, które zgodnie z rozpoznanymi potrzebami, mogą być adresowane do większej grupy dzieci i młodzieży (uczestniczącej w zajęciach: socjoterapeutycznych, rozwijających kompetencje emocjonalno-społeczne, godzin wychowawczych, świetlicowych, terapii pedagogicznej, edukacyjnych, odbywających się podczas rocznego przygotowania przedszkolnego, edukacyjnych z zakresu edukacji społecznej w klasach i młodszych i starszych szkoły podstawowej).
- osobne zbiory ćwiczeń dostosowane dla dzieci nieumiejących czytać oraz dla uczniów starszych, w przypadku których zadania zawierają tekst pisany i ćwiczenia bardziej złożone,
- zestaw materiałów dodatkowych w pudełku, w tym szczegółowy poradnik metodyczny z propozycjami spotkań tematycznych,
- dwa programy (dwie części dla dwóch grup wiekowych), do każdego licencje dla 3 użytkowników,
- dodatek w postaci kursu obsługi narzędzia pozwalającego na tworzenie dodatkowych ekranów multimedialnych dla dzieci (np. większej liczby ekranów indywidualnie dostosowanych do danego ucznia).
W programie Rozwijanie kompetencji emocjonalno-społecznych znajdują się zestawy scenariuszy zajęć grupowych i indywidualnych przeznaczonych do pracy z uczniem w następujących obszarach: samodzielność, samoświadomość, samoregulacja, zainteresowania, motywacja wewnętrzna, identyfikowanie emocji wywołanych sytuacją, pragnienia, przestrzeganie norm i obowiązujących zasad, ocena własnego zachowania (przyczyn, skutków), odpowiedzialność, rozumienie zachowań i sytuacji społecznych, przyjmowanie perspektywy innych, przewidywanie zachowania innej osoby, rozpoznawanie zachowań asertywnych, rozumienie komunikacji, efektywne komunikowanie się i nawiązywanie pozytywnych relacji, kultury osobistej, manier, wyrażanie szacunku, empatia, cierpliwość, myślenie o innych, słuchanie innych, podtrzymywanie przyjaźni, radzenie sobie ze stresem, rozwiązywanie konfliktów i problemów, podejmowanie wyborów, skuteczne współdziałanie w zespole, funkcjonowanie w grupie, praca na rzecz innych, niesienie pomocy itp.
Licencja bezterminowa na łącznie 12 stanowisk: 3 stanowiska online (wymagany dostęp do Internetu) i 3 stanowiska offline (praca bez dostępu do Internetu) - osobno dla każdego z dwóch programów