Empiriusz 2.0 Multi

Kod produktu: 110179
Dostępny na zamówienie

26 500,00 zł­­

Brutto
Opis
Wirtualne laboratorium chemiczne – podstawy

26 doświadczeń z zakresu szkoły podstawowej
• Sporządzanie ciekłej mieszaniny jednorodnej oraz rozdzielanie jej na składniki – destylacja
• Badanie przewodnictwa elektrycznego metali
• Badanie sposobów ochrony produktów stalowych przed korozją
• Badanie składu powietrza
• Badanie właściwości tlenku węgla(IV)
• Otrzymywanie tlenu z manganianu(VII) potasu
• Spalanie węgla, siarki i magnezu w tlenie
• Otrzymywanie tlenku węgla(IV)
• Reakcja cynku z kwasem chlorowodorowym (kwasem solnym)
• Potwierdzenie prawa zachowania masy
• Badanie zjawiska przewodzenia prądu elektrycznego przez roztwory wodne substancji
• Otrzymywanie wodorotlenku sodu w reakcji sodu z wodą
• Otrzymywanie wodorotlenku wapnia w reakcji tlenku wapnia z wodą
• Otrzymywanie wodorotlenku miedzi(II) i wodorotlenku glinu z odpowiednich chlorków i wodorotlenku sodu
• Otrzymywanie kwasu chlorowodorowego przez rozpuszczenie chlorowodoru w wodzie
• Otrzymywanie kwasu siarkowodorowego przez rozpuszczenie siarkowodoru w wodzie
• Otrzymywanie kwasu siarkowego(IV)
• Otrzymywanie kwasu fosforowego(V)
• Otrzymywanie soli przez działanie kwasem na zasadę
• Reakcje magnezu z kwasami
• Badanie właściwości etynu
• Reakcja kwasu etanowego z magnezem
• Reakcja kwasu etanowego z tlenkiem miedzi(II)
• Reakcja wyższych kwasów karboksylowych z wodą bromową lub roztworem manganianu(VII) potasu
• Wykrywanie białek
• Badanie właściwości białek

Wirtualne laboratorium chemiczne – rozszerzenie

56 doświadczeń z zakresu szkoły ponadpodstawowej

Chemia ogólna i nieorganiczna

Systematyka związków nieorganicznych
• Potwierdzenie prawa zachowania masy
• Badanie charakteru chemicznego wybranych wodorków ZR
• Otrzymywanie wodorotlenku sodu w reakcji sodu z wodą
• Otrzymywanie wodorotlenku wapnia w reakcji tlenku wapnia z wodą
• Działanie kwasu i zasady na wodorotlenku glinu ZR
• Otrzymywanie kwasu chlorowodorowego przez rozpuszczenie chlorowodoru w wodzie
• Otrzymywanie kwasu siarkowodorowego przez rozpuszczenie siarkowodoru w wodzie
• Otrzymywanie kwasu siarkowego(IV)
• Otrzymywanie kwasu fosforowego(V)

Elektrochemia. Roztwory. Reakcje w roztworach wodnych
• Reakcja miedzi z azotanem(V) srebra(I) ZR
• Porównanie aktywności chemicznej metali
• Badanie działania ogniwa Daniella
• Elektroliza kwasu chlorowodorowego ZR
• Elektroliza wodnego roztworu chlorku sodu ZR
• Elektroliza wodnego roztworu siarczanu(VI) miedzi(III) ZR
• Sporządzanie ciekłej mieszaniny jednorodnej oraz rozdzielanie jej na składniki
• Ekstrakcja jodu z wodnego roztworu jodu w jodku potasu
• Reakcja cynku z kwasem siarkowym(VI)
• Badanie zjawiska przewodzenia prądu elektrycznego przez roztwory wodne substancji
• Otrzymywanie wodorotlenku miedzi(II) i wodorotlenku glinu z odpowiednich chlorków i wodorotlenku sodu ZR

Charakterystyka pierwiastków i związków chemicznych
• Badanie właściwości amoniaku
• Badanie właściwości kwasu azotowego(V)
• Otrzymywanie tlenu z manganianu(VII) potasu
• Spalanie węgla, siarki i magnezu w tlenie.
• Porównanie aktywności chemicznej fluorowców
• Reakcja chloru z sodem
• Otrzymywanie wodorotlenku chromu(III) ZR
• Reakcja wodorotlenku chromu(III) z kwasem i zasadą ZR
• Reakcja dichromianu(VI) potasu z azotanem(III) potasu w środowisku kwasu siatkowego(VI) ZR
• Utlenianie jonów chromu(III) nadtlenkiem wodoru w środowisku wodorotlenku sodu ZR
• Reakcja manganianu(VII) potasu z siarczanem(IV) sodu w środowisku kwasowym, obojętnym i zasadowym ZR

Chemia organiczna

Węglowodory. Alkohole. Fenole. Aldehydy i ketony
• Badanie właściwości etynu
• Badanie właściwości benzenu
• Badanie właściwości naftalenu ZR
• Badanie zachowania się alkoholi pierwszo-, drugo-, trzeciorzędowych wobec utleniaczy
• Badanie zachowania się alkoholi wobec wodorotlenku miedzi(II)
• Reakcja fenolu z wodorotlenkiem sodu
• Reakcja fenolu z chlorkiem żelaza(III) ZR
• Otrzymywanie acetaldehydu (etanalu)
• Reakcja formaldehydu (metanalu) z amoniakalnym roztworem tlenku srebra(I)
• Reakcja formaldehydu (metanalu) z wodorotlenkiem miedzi(II)
• Porównanie właściwości redukujących propan-2-onu i propanalu

Kwasy karboksylowe. Estry. Aminy i amidy
• Reakcja kwasu octowego z magnezem
• Reakcja kwasu octowego z tlenkiem miedzi(II)
• Reakcja kwasu mrówkowego z wodnym roztworem manganianu(VII) potasu i kwasem siarkowym(VI) ZR
• Badanie właściwości wyższych kwasów karboksylowych
• Reakcja analiny z wodą bromową ZR
• Reakcja mocznika z wodą w środowisku kwasu siarkowego(VI) ZR

Aminokwasy. Białka. Sacharydy
• Badanie właściwości glicyny
• Reakcja ksantoproteinowa
• Badanie właściwości białek
• Reakcja biuretowa
• Porównanie właściwości glukozy i fruktozy
• Działanie wody bromowej w obecności wodorowęglanu sodu na glukozę i fruktozę
• Badanie właściwości skrobi
• Hydroliza kwasowa skrobi

*ZR – zakres rozszerzony

Wirtualne laboratorium chemiczne - multi

11 doświadczeń chemicznych do przeprowadzenia przez 2 uczniów
• Otrzymywanie wodorotlenku sodu w reakcji sodu z wodą
• Elektroliza kwasu chlorowodorowego
• Elektroliza wodnego roztworu chlorku sodu
• Sporządzanie ciekłej mieszaniny jednorodnej oraz rozdzielanie jej na składniki
• Badanie zjawiska przewodzenia prądu elektrycznego przez roztwory wodne substancji
• Reakcja kwasu octowego z magnezem
• Reakcja kwasu octowego z tlenkiem miedzi(II)
• Badanie właściwości wyższych kwasów karboksylowych
• Badanie właściwości glicyny
• Badanie właściwości białek
• Badanie właściwości skrobi

Geometria przestrzenna – podstawy
• Wirtualne modele brył pogrupowane w trzy kategorie – graniastosłupy, ostrosłupy, bryły obrotowe.

o 4 graniastosłupy

o 3 ostrosłupy

o 3 bryły obrotowe
• Podstawowe wiadomości z zakresu geometrii, takie jak nazewnictwo i budowa brył.
• Rozkładanie brył na siatki – liczba brył z siatkami 7
• Zaznaczanie wierzchołków
• Zaznaczanie przekątnych
• 25 Interaktywnych ćwiczeń utrwalających wiedzę

Geometria przestrzenna – rozszerzenie (stereometria)
• Wirtualne modele brył pogrupowane w trzy kategorie – graniastosłupy, ostrosłupy, bryły obrotowe.

o 6 graniastosłupów

o 3 ostrosłupy

o 3 bryły obrotowe
• Podstawowe wiadomości z zakresu geometrii, takie jak nazewnictwo i budowa brył.
• Rozkładanie brył na siatki – liczba brył z siatkami 9
• Tworzenie przekrojów brył – liczba brył z przekrojami 7
• Wyznaczanie kątów – liczba brył z kątami 4
• Zaznaczanie wierzchołków
• Zaznaczanie przekątnych
• 27 Interaktywnych ćwiczeń utrwalających wiedzę

Wirtualny atlas anatomiczny
• Budowa i działanie 5 układów narządów człowieka (krwionośny, nerwowy, oddechowy, pokarmowy, moczowy).
• Trójwymiarowe przedstawienie budowy narządów, m.in. serca, żołądka, mózgu, jelit, płuc
• Wirtualne animacje procesów zachodzących wewnątrz narządów, np. przepływ krwi w sercu, wymiana gazowa w płucach, przełykanie pokarmu
• Interaktywne ćwiczenia utrwalające wiedzę o każdym z prezentowanych układów

1) Aplikacja zawiera 23 wysokiej jakości animacje VR.

1) Układ krwionośny (11 animacji):
• Mały obieg krwi
• Duży obieg krwi
• Przepływ krwi w sercu

2) Układ nerwowy (2 animacje):
• Sieć neuronów w mózgu
• Przewodzenie impulsu nerwowego

3) Układ oddechowy (5 animacji):
• Budowa płuc
• Przepływ powietrza w płucach
• Mechanizm wentylacji płuc
• Wymiana gazowa:

 Wymiana gazowa w płucach

 Wymiana gazowa w tkankach

4) Układ pokarmowy (4 animacje):
• Budowa żołądka
• Budowa jelita cienkiego
• Ruchy perystaltyczne
• Przełykanie pokarmu

5) Układ moczowy (1 animacja):
• Przepływ moczu

Magiczna komnata – wirtualny escape room

Edukacyjny wirtualny escape room przeniesie uczniów do świata, w którym wiedza z biologii, chemii, fizyki i historii staje się kluczem do rozwiązania zagadek. Zespołowe zadania uczą współpracy, a emocje rosną, gdy uczniowie razem pokonują kolejne wyzwania. Aplikacja obsługuje do 3 par gogli VR, dzięki czemu uczestnicy mogą w pełni zanurzyć się w grze, podczas gdy reszta klasy wspiera ich i kibicuje im, śledząc przebieg gry na ekranie.

Dane techniczne:

Rozdzielczość ekranu: 4896 x 2448 (2448 x 2448 na każde oko)

Przekątna ekranu: 2 x 2,88"

Częstotliwość odświeżania: 90 Hz

Pole widzenia: 120º

Dźwięk: Wbudowany podwójny mikrofon; Wbudowane głośniki

Czujniki: Akcelerometr; Żyroskop; Czujnik bliskości

Złącza: USB-C 3.1 - 2 szt.

Dołączone akcesoria: Kontroler - 2 szt.; Etui z ładowarką

Dodatkowe informacje: Bluetooth; Bateria litowo-polimerowa 26,6 Wh; Wyświetlacz LCD; Regulowany rozstaw ekranów (IPD); Wi-Fi 6

Empiriusz 2.0 to nowoczesne narzędzie edukacyjne wspierające naukę przedmiotów ścisłych. Jest w pełni mobilnym rozwiązaniem VR, które dzięki możliwości wyświetlania treści na ekranie lub tablicy interaktywnej angażuje całą klasę, ułatwiając pracę z większymi grupami uczniów. Empiriusz 2.0 jest wyposażony w obudowę metodyczną – scenariusze i pomysły na lekcje, specjalnie opracowane karty pracy, które uczniowie mogą wypełniać podczas zajęć, co wzmacnia proces nauczania i wspiera samodzielne zdobywanie wiedzy.

W zestawie znajdują się:
• profesjonalne, bezprzewodowe gogle VR– gwarantujące doskonałą jakość obrazu i pełną swobodę ruchu
• precyzyjne kontrolery VR – umożliwiające naturalne odzwierciedlenie ruchów rąk w wirtualnej rzeczywistości
• praktyczne i wygodne opakowanie – zawiera dedykowaną ładowarkę do gogli i kontrolerów , zapewniającą wygodne i szybkie ładowanie
• dostęp do polskiej platformy edukacyjnej VR – z szeroką gamą aplikacji dydaktycznych stworzonych z myślą o wszechstronnym rozwoju uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych.

Zalety:
• Skuteczność nauczania – uczniowie uczą się najlepiej poprzez doświadczenie, a nie przy wykorzystaniu tradycyjnych metod podawczych.
• Zwiększone zaangażowanie uczniów – uczniowie, którzy są bardziej zaangażowani w proces dydaktyczny, osiągają lepsze wyniki nauczania.
• Bezpieczeństwo – wirtualna rzeczywistość w edukacji jest w pełni monitorowana przez nauczyciela.
• Wyjątkowe, angażujące lekcje – uczniowie sami wykonują doświadczenia, rozkładają na siatki modele brył i obserwują rezultaty swoich działań.
• Wygoda – wirtualne laboratorium jest zawsze w pełni wyposażone – nie trzeba kupować sprzętu i odczynników; nie ma problemu utylizacji materiałów chemicznych.
• Łatwość w obsłudze – platforma jest łatwa i intuicyjna w obsłudze.
• Obudowa metodyczna – dostępne są karty pracy, scenariusze lekcji

Użytkowanie:
• Gwarancja 24 miesiące
• Polski serwis oraz wsparcie techniczne przez telefon.
• Instrukcja obsługi w języku polskim
• Szkolenia online
• SLA 3 tygodnie

Zapisz na liście

Brak list.
Dodaj nową listę
WeedesignSupp.backlink.title.4 WeedesignSupp.backlink.title.1