Pakiet do nauki kodowania - przedszkole
  • Pakiet do nauki kodowania - przedszkole
  • Pakiet do nauki kodowania - przedszkole
  • Pakiet do nauki kodowania - przedszkole
  • Pakiet do nauki kodowania - przedszkole
  • Pakiet do nauki kodowania - przedszkole
  • Pakiet do nauki kodowania - przedszkole
  • 821035
  • dostępny
  • Darmowa dostawa!
999,90 zł
Brutto
Ilość
Dodaj do ulubionych

Pakiet gier Funkodowanie stanowi rozbudowę Magicznego Dywanu (821001 sprzedawany oddzielnie). Gry wspierają naukę programowania w przedszkolu. Z pakietem gier zintegrowane są materiały dydaktyczno-metodyczne „Funkodowanie w przedszkolu”.

Pakiet do nauki kodowania - przedszkole zawiera:

  • Zestaw 4 gier, zabaw i sytuacji edukacyjnych przeznaczonych na Magiczny Dywan:
  • każda gra lub zabawa posiada trzy poziom,
  • gry i zabawy w zestawie: „Kodowanie dźwiękiem”, „Dyrygent”, „Podobne czy różne”, „Rytmy i wzory”
  • Program zajęć wspomagający nauczanie myślenia komputacyjnego w wychowaniu przedszkolnym (aut. Krzysztof Ciurej, Dariusz Martynowicz, Piotr Kaja, Andrzej Peć, Krzysztof Eran Werber)
  • Scenariusze zajęć do każdej gry lub zabawy, łącznie: 4 scenariusze zajęć do realizacji w procesie wychowawczo - dydaktycznym
  • Generyczne Karty Pracy do każdego scenariusza zajęć, łącznie 12 Kart Pracy
  • karty z instrukcjami do gier
     

   Magiczny Dywan - opis gier KODOWANIE przedszkole
 

Pakiety Funkodowania umożliwiają:

• naukę programowania poprzez zabawę i ruch
• eksperymentowanie, poszukiwanie i rozwiązywanie problemów przez dzieci/uczniów
• wykorzystanie różnorodnych zmysłów i stylów uczenia się
• programowanie w parach, w grupie
• naukę programowania na różnych urządzeniach
• programowanie na różnych przedmiotach, korelowanie edukacji i przedmiotów
• wykorzystanie i zarządzanie darmową platformą
• programowanie „przedłużone”, czyli w trakcie zajęć świetlicowych i przerw międzylekcyjnych
• poczucie sprawstwa u dzieci i uczniów
• wykorzystanie bogatej obudowy dydaktycznej

Pakiety do nauki kodowania to atrakcyjne rozwiązanie metodyczno-dydaktyczne, wspomagające nauczanie myślenia komputacyjnego (w tym programowania) w przedszkolu, które wykorzystuje interaktywną podłogę „Magiczny Dywan” wraz z dedykowaną platformą.

Na każdy etap przygotowany został Pakiet składający się z obudowy metodycznej dla nauczyciela (program wraz ze scenariuszami zajęć) oraz interaktywnych gier, zabaw i sytuacji edukacyjnych (wraz z dodatkową obudową dydaktyczną np. w formie Kart Pracy) nakierowanych na realizację nowej podstawy programowej.

Wiek
3-6 lat
Przeznaczenie
przedszkole

Mogą Ci się spodobać Uzupełniające

Mogą Ci się spodobać