Pakiet do nauki kodowania - przedszkole - Magiczny Dywan Kinebi 5.0
Kod produktu:
821035N
Dostępny
1 399,90 zł
Brutto
Opis
Pakiet metodyczno - dydaktyczny zawiera:
- gry i zabawy w zestawie: "Kodowanie dźwiękiem", "Dyrygent", "Podobne czy różne", "Rytmy i wzory"
Pakiety do nauki kodowania to atrakcyjne rozwiązanie metodyczno-dydaktyczne, wspomagające nauczanie myślenia komputacyjnego (w tym programowania), które wykorzystuje interaktywną podłogę "Magiczny Dywan" wraz z dedykowaną platformą.
1. Zestaw 4 gier, zabaw i sytuacji edukacyjnych przeznaczonych na Magiczny Dywan:
- każda gra lub zabawa posiada trzy poziomy
- gry i zabawy w zestawie: "Kodowanie dźwiękiem", "Dyrygent", "Podobne czy różne", "Rytmy i wzory"
2. Program zajęć wspomagający nauczanie myślenia komputacyjnego w
wychowaniu przedszkolnym (aut. Krzysztof Ciurej, Dariusz Martynowicz,
Piotr Kaja, Andrzej Peć, Krzysztof Eran Werber)
3. Scenariusze zajęć do każdej gry lub zabawy, łącznie: 4 scenariusze zajęć do realizacji w procesie wychowawczo - dydaktycznym
4. 3 Generyczne Karty Pracy do każdego scenariusza zajęć, łącznie 12 Kart Pracy
5. 4 karty z instrukcjami do gier
Pakiety do nauki kodowania to atrakcyjne rozwiązanie metodyczno-dydaktyczne, wspomagające nauczanie myślenia komputacyjnego (w tym programowania), które wykorzystuje interaktywną podłogę "Magiczny Dywan" wraz z dedykowaną platformą.
Na każdy etap przygotowany został Pakiet składający się z obudowy
metodycznej dla nauczyciela (program wraz ze scenariuszami zajęć) oraz z
interaktywnych gier, zabaw i sytuacji edukacyjnych (wraz z dodatkową
obudową dydaktyczną np. w formie Kart Pracy) nakierowanych na realizację
nowej podstawy programowej.
Nasze Pakiety umożliwiają:
- naukę programowania poprzez zabawę i ruch
- eksperymentowanie, poszukiwanie i rozwiązywanie problemów przez dzieci/uczniów
- wykorzystanie różnorodnych zmysłów i stylów uczenia się
- programowanie w parach, w grupie
- naukę programowania na różnych urządzeniach
- programowanie na różnych przedmiotach, korelowanie edukacji i przedmiotów
- wykorzystanie i zarządzanie darmową platformą
- programowanie "przedłużone", czyli w trakcie zajęć świetlicowych i przerw międzylekcyjnych
- poczucie sprawstwa u dzieci i uczniów
- wykorzystanie bogatej obudowy dydaktycznej
Producent/Importer/Dostawca