Pakiet Funkodowanie 3 - klasy 4-8 do Magicznego Dywanu 4.0 i Kinebi 5.0

Kod produktu: 821028N
Dostępny na zamówienie

2 099,90 zł­­

Brutto
Opis
Pakiet metodyczno-dydaktyczny zawiera:
1. Zestaw 4 gier, zabaw i sytuacje edukacyjnych przeznaczonych na Magiczny Dywan 4.0 oraz Magiczny Dywan Kinebi 5.0:
- każda gra lub zabawa posiada trzy poziomy,
- gry i zabawy w zestawie: "Stacja Kosmiczna", "Rurociąg", "Magiczne Wzory", "Mistrz liczenia"
- dedykowana platforma do tworzenia własnych rozwiązań przez uczniów z wykorzystaniem zasobów sprzętowych szkoły (laptopy, komputery)
2. Program zajęć wspomagający nauczanie myślenia komputacyjnego i programowania w szkole podstawowej, klasy IV-VIII (autorzy: Krzysztof Ciurej, Dariusz Martynowicz, Piotr Kaja, Andrzej Peć, Krzysztof Eran Werber)
3. Scenariusze zajęć do każdej gry lub zabawy, łącznie: 4 scenariusze zajęć do realizacji w edukacji informatycznej (skorelowane z pozostałymi edukacjami z podstawy programowej)
4. 3 Generyczne Karty Pracy do każdego scenariusza zajęć, łącznie 12 Kart Pracy
5. 4 karty z instrukcjami gier

Pakiety do nauki kodowania to atrakcyjne rozwiązanie metodyczno-dydaktyczne, wspomagające nauczanie myślenia komputacyjnego (w tym programowania), które wykorzystuje interaktywną podłogę Magiczny Dywan 4.0 oraz Magiczny Dywan Kinebi 5.0 wraz z dedykowaną platformą.
Na każdy etap przygotowany został Pakiet składający się z obudowy metodycznej dla nauczyciela (program wraz ze scenariuszami zajęć) oraz z interaktywnych gier, zabaw i sytuacji edukacyjnych (wraz z dodatkową obudową dydaktyczną np. w formie Kart Pracy) nakierowanych na realizację nowej podstawy programowej.
Nasze Pakiety umożliwiają:

• naukę programowania poprzez zabawę i ruch

• eksperymentowanie, poszukiwanie i rozwiązywanie problemów przez dzieci/uczniów

• wykorzystanie różnorodnych zmysłów i stylów uczenia się

• programowanie w parach, w grupie

• naukę programowania na różnych urządzeniach

• programowanie na różnych przedmiotach, korelowanie edukacji i przedmiotów

• wykorzystanie i zarządzanie darmową platformą

• programowanie "przedłużone", czyli w trakcie zajęć świetlicowych i przerw międzylekcyjnych

• poczucie sprawstwa u dzieci i uczniów

• wykorzystanie bogatej obudowy dydaktycznej

Producent/Importer/Dostawca

Zapisz na liście

Brak list.
Dodaj nową listę
WeedesignSupp.backlink.title.4 WeedesignSupp.backlink.title.4