Stół terapeutyczny
Kod produktu:
821026N
Oczekujemy na dostawę
13 999,90 zł
Brutto
Opis
Interaktywne urządzenie zawierające gry oparte na animacjach świetlnych reagujących na ruchy rąk, co pozwala na bezpośrednie wpływanie na wyświetlany obraz ruchami dłoni (można w ten sposób m. in. dotykać biedronek siedzących na liściach, rybek w akwarium czy przebijać wirujące wokół bańki mydlane). Zajęcia przy stole motywują do podejmowania aktywności fizycznej, poprawiającej motorykę, koordynację, spostrzegawczość i szybkość reakcji, ale są także okazją do interakcji społecznych i po prostu dobrą zabawą.
Stół przeznaczony do użytkowania z urządzeniem jest sprzedawany osobno (095664). Jego wymiary są proporcjonalne do wyświetlanego obrazu, a biały kolor blatu podkreśla kolory.
Urządzenie jest bardzo łatwe w obsłudze - steruje się nim przy użyciu pilota (zasada działania jest taka sama, jak w przypadku pilota do TV). Jest to możliwe, ponieważ urządzenie składa się z integralnych elementów.
1. Możliwość połączenia od internetu:
- kablowego poprzez gniazdo RJ-45 umieszczone w tylnej płycie urządzenia
- radiowego WiFi poprzez dongle WiFi wkładany do portu USB umieszczonego w tylnej płycie urządzenia (moduł WiFi w komplecie)
Dostęp do internetu pozwala m.in. na:
- zdalne wykonanie prac konserwacyjnych i serwisowych
- zdalne włączanie i wyłączanie urządzenia
- 3G ready
2. Możliwość podłączenia zewnętrznych głośników:
Gniazdo AUDIO, umieszczone na tylnej płycie urządzenia pozwala na dołączenie zewnętrznego systemu nagłaśniającego - głośność 20 W.
Pilot posiada przycisk umożliwiający zmniejszenie lub zwiększenie obrazu, tak aby dostosować jego wielkość do powierzchni, na której będzie wyświetlany obraz.
Gry:
1. Akwarium - w akwarium pływają kolorowe ryby, których ruch można przyspieszać delikatnym dotykiem.
2. Piłki - gra polega na odbijaniu piłki do współgraczy. Mogą temu towarzyszyć dodatkowe zabawy, np. przedstawianie się czy odpowiadanie na pytania po otrzymaniu piłki.
3. Łąka - motyle siedzące na kwiatach odlatują, gdy się ich dotyka. Kwiaty pozostają w delikatnym ruchu, przez co ćwiczona jest precyzja.
4. Biedronki - biedronki zmieniają kierunek ruchu pod wpływem dotyku. Grę można rozbudować o dodatkowe zadania, np. kierowanie dwiema biedronkami na raz w taki sposób, by nie zderzały się ze sobą.
5. Bańki - gra polega na przebijaniu za pomocą dotyku fruwających po planszy baniek. W lewym, górnym rogu wyświetla się licznik pokazujący, ile i jakiej wielkości baniek zostało przebitych.
6. Koła dynamiczne - duże, ruchome koła w pastelowych kolorach znikają pod wpływem dotyku. Po wygaśnięciu wszystkich 3 kół na planszy pojawiają się kolejne.
7. Koła statyczne - w tej grze wyświetlające się kolorowe koła są statyczne. Jest ich 6, a po wygaśnięciu wszystkich kół pojawiają się one ponownie.
8. Litery - gra złożona z 4 plansz. Polega na odnalezieniu właściwej litery spośród wyświetlanych na obracającym się kole. Po usłyszeniu litery należy ją odnaleźć i dotknąć pole, na którym się znajduje. Zarówno odpowiedź dobra, jak i zła jest sygnalizowana odpowiednim dźwiękiem. Gdy wszystkie litery zostaną prawidłowo zidentyfikowane, pokazuje się kolejna plansza (jest także możliwość zmiany planszy za pomocą wyświetlających się strzałek).
UWAGA! Aby wyświetlany obraz w całości zmieścił się na blacie stołu, pomieszczenie powinno mieć min. 3 m wysokości.
Wymiary obrazu przy odległości urządzenia od stołu wynoszącej 1,8 m: 211 x 131 cm
Obraz można pomniejszyć aby dopasować do mniejszego rozmiaru stołu, jednak jego proporcje zawsze będą wynosiły 16:9.
Stół przeznaczony do użytkowania z urządzeniem jest sprzedawany osobno (095664). Jego wymiary są proporcjonalne do wyświetlanego obrazu, a biały kolor blatu podkreśla kolory.
Urządzenie jest bardzo łatwe w obsłudze - steruje się nim przy użyciu pilota (zasada działania jest taka sama, jak w przypadku pilota do TV). Jest to możliwe, ponieważ urządzenie składa się z integralnych elementów.
1. Możliwość połączenia od internetu:
- kablowego poprzez gniazdo RJ-45 umieszczone w tylnej płycie urządzenia
- radiowego WiFi poprzez dongle WiFi wkładany do portu USB umieszczonego w tylnej płycie urządzenia (moduł WiFi w komplecie)
Dostęp do internetu pozwala m.in. na:
- zdalne wykonanie prac konserwacyjnych i serwisowych
- zdalne włączanie i wyłączanie urządzenia
- 3G ready
2. Możliwość podłączenia zewnętrznych głośników:
Gniazdo AUDIO, umieszczone na tylnej płycie urządzenia pozwala na dołączenie zewnętrznego systemu nagłaśniającego - głośność 20 W.
Pilot posiada przycisk umożliwiający zmniejszenie lub zwiększenie obrazu, tak aby dostosować jego wielkość do powierzchni, na której będzie wyświetlany obraz.
Gry:
1. Akwarium - w akwarium pływają kolorowe ryby, których ruch można przyspieszać delikatnym dotykiem.
2. Piłki - gra polega na odbijaniu piłki do współgraczy. Mogą temu towarzyszyć dodatkowe zabawy, np. przedstawianie się czy odpowiadanie na pytania po otrzymaniu piłki.
3. Łąka - motyle siedzące na kwiatach odlatują, gdy się ich dotyka. Kwiaty pozostają w delikatnym ruchu, przez co ćwiczona jest precyzja.
4. Biedronki - biedronki zmieniają kierunek ruchu pod wpływem dotyku. Grę można rozbudować o dodatkowe zadania, np. kierowanie dwiema biedronkami na raz w taki sposób, by nie zderzały się ze sobą.
5. Bańki - gra polega na przebijaniu za pomocą dotyku fruwających po planszy baniek. W lewym, górnym rogu wyświetla się licznik pokazujący, ile i jakiej wielkości baniek zostało przebitych.
6. Koła dynamiczne - duże, ruchome koła w pastelowych kolorach znikają pod wpływem dotyku. Po wygaśnięciu wszystkich 3 kół na planszy pojawiają się kolejne.
7. Koła statyczne - w tej grze wyświetlające się kolorowe koła są statyczne. Jest ich 6, a po wygaśnięciu wszystkich kół pojawiają się one ponownie.
8. Litery - gra złożona z 4 plansz. Polega na odnalezieniu właściwej litery spośród wyświetlanych na obracającym się kole. Po usłyszeniu litery należy ją odnaleźć i dotknąć pole, na którym się znajduje. Zarówno odpowiedź dobra, jak i zła jest sygnalizowana odpowiednim dźwiękiem. Gdy wszystkie litery zostaną prawidłowo zidentyfikowane, pokazuje się kolejna plansza (jest także możliwość zmiany planszy za pomocą wyświetlających się strzałek).
UWAGA! Aby wyświetlany obraz w całości zmieścił się na blacie stołu, pomieszczenie powinno mieć min. 3 m wysokości.
Wymiary obrazu przy odległości urządzenia od stołu wynoszącej 1,8 m: 211 x 131 cm
Obraz można pomniejszyć aby dopasować do mniejszego rozmiaru stołu, jednak jego proporcje zawsze będą wynosiły 16:9.
W przypadku urządzeń multimedialnych i elektronicznych oraz produktów wymagających legalizacji, dokumenty bezpieczeństwa
(certyfikaty, deklaracje zgodności CE, potwierdzenia legalizacji) dołączane są przez producenta bezpośrednio do produktu.
Dokumentu należy spodziewać się w załączonych kartach gwarancyjnych, instrukcjach etc.
Polecane