Pakiet REW do Magicznego Dywanu 4.0

Kod produktu: 821008N
Oczekujemy na dostawę

1 759,90 zł­­

Brutto
Opis
Wszystkie gry zostały opracowane we współpracy z ośrodkiem rehabilitacyjno-edukacyjno-wychowawczym, dzięki czemu spełniają funkcję edukacyjną i rehabilitacyjną dla dzieci o różnym stopniu dysfunkcji. W porównaniu do tradycyjnych gier Magicznego Dywanu ta seria ma bardziej wyraziste kolory, jednolite i jasne tła, zmniejszoną liczbę obiektów poruszających się na planszy, co powoduje, że gry są bardziej przystępne w odbiorze. Ponadto wszystkie elementy aktywne są większe, spowolniono także dynamikę gier. W aplikacjach rozróżniono dwa poziomy trudności do wyboru, zaś uczestnik zabawy otrzymuje wyraźną nagrodę po

udanym wykonaniu zadania (brawo, oklaski). Część aplikacji została również specjalnie zaprojektowana w pionie, aby wydłużyć czas poruszania się elementów na Magicznym Dywanie. Dzięki temu dziecko ma więcej czasu na wykonanie zadania.

Magiczny Dywan wspiera tworzenie warsztatów edukacyjnych, jak i rewalidacyjnych. W odpowiedni sposób zaprojektowane gry sprawdzają się jako narzędzie edukacyjno-rehabilitacyjne w Salach Doświadczania Świata, pobudzając zmysły uczestników zabawy.

Proponowane gry i zabawy rozwijają w szczególności następujące funkcje:
• koncentrację uwagi oraz koncentrację wzrokowo-ruchową
• poprawne wykonywanie instrukcji
• rozwijanie orientacji przestrzennej
• funkcje odprężająco-relaksujące, w tym zmniejszanie napięcia mięśniowego
• pobudzanie do wyrażania pozytywnych emocji
• dużą motorykę wykorzystując różnorodność ćwiczeń ruchowych

W skład Pakietu wchodzi 16 gier. Część z nich występuje w dwóch wersjach, co łącznie daje 25 gier.
• CYFERKI Zadanie polega na zaznaczaniu

kwiatków w kolejności pojawiających

się cyferek od 1 do 9. Aby to

zrobić wystarczy wskoczyć na kwiatek

lub tupnąć na niego. Można też

machnąć nad nim ręką lub głową.

Gra dostępna w dwóch poziomach

trudności.
• LITERKI Zadanie polega na zaznaczaniu kwiatków

w kolejności pojawiających się

liter od A do Z. Aby to zrobić wystarczy

wskoczyć na kwiatek lub tupnąć

w niego nóżką. Można też machnąć

nad nim ręką lub głową. Gra dostępna

w dwóch poziomach trudności.
• TROPICIELE ŚLADÓW Gra polega na tropieniu zwierzęcych

śladów pojawiających się na planszy.

Dziecko tropi zwierzątka chodząc po

ich śladach. Jeśli zadanie będzie wykonywane

zbyt wolno, ślady znikną

i grę będzie trzeba rozpocząć od

nowa. U celu, dziecko zobaczy, jakie

zwierzątko tropiło.
• GRZYBOBRANIE Celem gry jest zebranie pojawiających

się na leśnej ścieżce grzybków. Aby je

zebrać wystarczy na nie tupnąć nóżką.

Jednocześnie trzeba uważać na jeże,

które też mają na nie ochotę. Gdy dotkniemy

jeża, ten zabiera nam zdobyty

wcześniej grzybek. Należy także pamiętać,

aby trzymać się wyznaczonej ścieżki

i nie obudzić sowy! Gra dostępna

w dwóch poziomach trudności.
• BANANOWA KRAINA Gra polega na zerwaniu jak największej

liczby bananów zanim spadną

one na ziemię. Banany spadają w dół

wzdłuż widocznych lian. Aby je złapać

należy klepnąć je rączką lub tupnąć

nóżką. Gra dostępna jest w dwóch poziomach

trudności.
• RYBKI Zabawa polega na złowieniu jak największej

liczby płynących rybek. Zasada

jest prosta. Rybki płyną w stronę

dziecka w trzech liniach. Aby je złapać

należy klepnąć je rączką lub nóżką.

Gra dostępna w dwóch poziomach

trudności.
• SPADAJĄCE JAJKA Gra polega na zebraniu jak największej

liczby jajek zanim spadną

na ziemię i się rozbiją. Aby to zrobić,

należy na nie tupnąć lub klepnąć

je rączką. Gra jest dostępna

w dwóch poziomach trudności.
• SŁOŃ I CUKIER Gra polega na zebraniu wszystkich kostek

cukru. Wystarczy tupnąć na nie

nóżką lub machnąć nad nimi rączką.

Trzeba uważać na słonia, bo on też bardzo

lubi cukier i chętnie go zjada. Gdy

zje kostkę cukru, robi sobie drzemkę,

wtedy możemy odzyskać utracony cukier.
• ELF Zabawa polega na zebraniu jak największej

ilości prezentów. Aby złapać

prezent wystarczy na niego klepnąć

rączką lub tupnąć nóżką. Gra dostępna

jest w dwóch poziomach trudności.
• PSZCZOŁY I MIÓD W tej grze uczestnicy muszą odnaleźć

jak największą ilość garnuszków

z miodem, omijając fruwające pszczoły,

które również mają ochotę na miód.

Aby zaznaczyć garnuszek dziecko

wskakuje na niego, tupie nogą, macha

nad nim ręką lub głową.
• PIŁKA NOŻNA Gra polega na strzelaniu goli przeciwnikowi.

Dziecko porusza piłką poprzez

wskoczenie na nią lub tupnięcie nogą.

Wygrywa uczestnik, który strzeli najwięcej

bramek.
• WESOŁE MINKI Dzieci muszą odnaleźć smutne minki i odczarować, by były znowu wesołe. Aby to zrobić należy klepnąć ją rączką lub tupnąć na nią nóżką. W razie pomyłki, zawsze można się poprawić. Gra dostępna jest w 2 wersjach: 2 szybkości pojawiania się minek.
• LIŚCIE Gra polega na rozgarnianiu liści za

pomocą nóg lub rąk podobnie, jak

to dzieci robią jesienią w parku. Pod

liśćmi ukrywa się jeż i grzybek. Zabawa

polega na ich odszukaniu. Należy

jednak uważać, bo wiatr psotnik cały

czas nawiewa nowe liście.
• PIANINO Gra polega na uczeniu się rozróżniania

dźwięków. Pianino umożliwia dziecku

zagranie dowolnej melodii poprzez tupanie

nogą lub uderzanie ręką w odpowiednie

klawisze.
• BALONIKI Zabawa polega na przebijaniu latających

baloników poprzez klepnięcie

rączką lub tupnięcie nóżką. Dostępna

jest w dwóch poziomach trudności.
• WODA Gra polega na symulowaniu ruchu

wody. Wystarczy wejść na planszę i czujemy

się tak, jakbyśmy po niej chodzili.

W nowej odsłonie tło jest wyraźniejsze

i jaśniejsze. Gra aktywizuje dziecko do

wykonywania różnego rodzaju ćwiczeń

ruchowych. Pozwala także na wykorzystanie

realnych przedmiotów. Pobudza

wyobraźnię i zachęca do wykonywania

dotychczas niezbyt lubianych zadań.

Zapisz na liście

Brak list.
Dodaj nową listę