Złapmy Lwa. Specjalne potrzeby edukacyjne

Kod produktu: 145122
Oczekujemy na dostawę

1 490,90 zł­­

Brutto
Opis
To gra wspierająca rozwoju dzieci z ryzykiem dysleksji lub dyskalkulii. Jest polecana dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, ADHD i problemami emocjonalnymi, dla dzieci w wieku od 5 lat.

To doskonała pomoc terapeutyczna dla osób pracujących z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, a także problemami emocjonalnymi czy koncentracją uwagi.

Uzupełniające scenariusze zabaw opartych na grze zostały dobrane w taki sposób by rozwijać bazowe funkcje poznawcze i umiejętności ważne dla dzieci z ryzykiem dysleksji lub dyskalkulii:
• percepcję wzrokową,
• pamięć stosunków przestrzennych i orientację w przestrzeni,
• myślenie operacyjne, przewidywanie, wnioskowanie, odwracanie, analogie,
• motorykę i koordynację wzrokowo-słuchowo-ruchową,
• umiejętności językowe, w tym również budowanie zdań warunkowo złożonych.

Fizyczna formy gry – drewniane, zaokrąglone klocki, poduszki, łagodne kolory i kształty rysunków zwierząt. To doskonałe pomoce dydaktyczne dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Ruchowa forma wielkowymiarowej gry oraz scenariusze ruchowych zabaw pomagają kanalizować aktywność dzieci nadpobudliwych ruchowo. Wytworzona w zabawie aktywność w zakresie myślenia operacyjnego rozwija dodatkowo umiejętność koncentracji, a interakcje z uczestnikami w sposób niewymuszony uspołeczniają uczestników zajęć budując kompetencje niezbędne do funkcjonowania w grupie rówieśniczej.

Do gry “Złapmy lwa – specjalne potrzeby edukacyjne" dołączone są kartonowe elementy:

6 kartonowych kół z "emotikonami" symbolizującymi m.in. szczęście, smutek czy złość i 24 kartonowych kół z symbolami twarzy reprezentującymi warianty tych uczuć służą młodszym uczniom do poznawania i wyrażania emocji, mogą być też narzędziem do pracy z dziećmi z problemami w sferze emocji i mówieniu o nich.

Zestaw zawiera:
• planszę do gry 1,5 x 2 m z 8 poduszkami,
• kartonowe znaki do wykorzystania z planszą: 30 kół z "emotikonami" symbolizującymi emocje (szczęście, radość, smutek, strach, złość, inne);
• sześć zestawów gry planszowej z drewnianymi klockami-zwierzątkami, poradnik metodyczny, zabawy, wydrukowane karty pracy, zabawy multimedialne na tablicę interaktywną, nagrody – naklejki dla dzieci.

To wyjątkowa gra, która opiera się na japońskiej grze Dōbutsu shogi (dosł. "zwierzątkowe szachy", jap. どうぶつしょうぎ). ). Gra realizuje podstawę programową MEN w zakresie powszechnego wprowadzenia szachów do szkół podstawowych.

"Złapmy lwa" rozwija szereg umiejętności takich, jak:
• myślenie logiczne,
• myślenie strategiczne,
• koncentracje,
• cierpliwość,
• radzenie sobie z emocjami,
• umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów,
• szacunek i zrozumienie dla kolegów i koleżanek.

Reguły gry są proste. Gra nie wymaga umiejętności gry w szachy.

Gra zachowuje wszystkie walory logiki i strategii znanej z europejskich szachów sprowadzając je jednak do niezbędnego minimum: figur-zwierzątek dla każdego z dwóch graczy i małej planszy. Nie trzeba pamiętać o możliwych ruchach zwierząt na planszy – są oznaczone dobrze widocznymi na figurach znakami. Zbite figury nie zostają odrzucone z gry, ale służą wiernie temu, kto je zbił! Dzięki temu gra ma niewiele remisów, a także jej końcówki są niezwykle ekscytujące.
Polecane

Polecane

Dostępny
100 pytań i odpowiedzi 1
116041

23,90 zł­­
Podgląd
Dostępny
100 pytań i odpowiedzi 2
116042

23,90 zł­­
Podgląd
Dostępny
Rusz głową 1
116058

23,90 zł­­
Podgląd
Dostępny
Rusz głową 2
116059

23,90 zł­­
Podgląd
Dostępny
Skoncentruj się 1
116060

23,90 zł­­
Podgląd
Dostępny
Skoncentruj się 2
116061

23,90 zł­­
Podgląd
Oczekujemy na dostawę
Zestaw kontrolny PUS
116065

65,90 zł­­
Podgląd
Dostępny
100 pytań i odpowiedzi 3
116123

23,90 zł­­
Podgląd
Dostępny
100 pytań i odpowiedzi 4
116124

23,90 zł­­
Podgląd

Zapisz na liście

Brak list.
Dodaj nową listę
WeedesignSupp.backlink.title.2 WeedesignSupp.backlink.title.4