Monitor interaktywny insGraf DIGITAL FUTURE 65 z podstawą mobilną + JumboEdu
9 689,90 zł
Skład zestawu:
- 585022-0VAT Monitor interaktywny insGraf DIGITAL FUTURE 65, 1 szt.
- 585104 Podstawa mobilna do monitorów interaktywnych, 1 szt.
- 135255 JumboEdu - wersja 1-stanowiskowa
585022-0VAT Monitor interaktywny insGraf DIGITAL FUTURE 65, 1 szt.
Monitor ze stawką VAT 0% dla placówek oświatowych.
Przy zakupie wymagane jest przesłanie wypełnionego i podpisanego przez organ nadzorujący Zaświadczenia.
Przykład wypełnionego Zaświadczenia >>
Monitory interaktywne insGraf DIGITAL FUTURE to kompaktowe rozwiązania do prezentacji w szkole, przedszkolu i sali konferencyjnej. Wyposażone w slot OPS (Open Pluggable Specification) umożliwiający wbudowanie komputera wewnątrz monitora. Dedykowany produkt: uchwyt ścienny (585004), dostępny jako osobna pozycja katalogowa.
Specyfikacja:
• 65 cali
• Rozdzielczość: 4K 3840x2160
• Kontrast 4000:1
• Jasność 450 cd/m²
• Głębia kolorów 8 bit
• Czas reakcji ≤10ms
• Technologia dotyku IR
• 40 punktów dotyku w systemie Windows, 20 punktów w systemie Android
• Proporcje obrazu 16:9
• Panel LED o żywotności 50 000 godzin
• Slot OPS
• Kąt widzenia 178°
• Ekran szyba hartowana
• Napięcie robocze: AC 100-240V,50/60Hz
• Głośniki 2x20W (głośnik z przodu)
• Wejścia/Wyjścia AV:
Przód: HDMI In (2.0) x1, Touch(USB2.0 Type-B) x1, USB3.0(Public Type-A) x2, Type C(65W+4K60+USB2.0) x1, Mic In(Aux3.5) x1
Wejścia: HDMI In x2 (2.0), DP In x1 DP1.2, VGA x1, VGA Audio In(Aux3.5) x1
Wyjścia: Earphone x1 Aux3.5, HDMI Out (2.0) x1, SPDIF Out x1
Inne: USB 2.0(Android) x1, USB 2.0(Public) x2, Touch USB(2.0 Type-B) x1, RS232 x1, OPS Slots x1, Type-C(For camera, USB 2.0) x1
• Obsługiwane formaty multimediów:
Obraz: JPEG, BMP, PNG
Film: MPEG1, MPEG2, MPEG4, H264, RM, RMVB, MOV, MJPEG, VC1, Divx, FLV(Support 1080P HD Decoding)
Dźwięk: MP3, M4A, (AAC)
• Procesor - MTK 9666
• Wejście sieciowe RJ45/8P8C x2
• Waga: 45 kg
• Brak uchwytu ściennego w zestawie (do dokupienia osobno, kod produktu: 585004)
Główne funkcje:
- Wbudowany system Android 11
- Rozdzielczość 4K 3840 x 2160
- Moduł Wi-Fi
- Pamięć wbudowana: 32 GB
- Pamięć RAM: 4 GB
- Slot OPS umożliwiający wbudowanie komputera z systemem Windows.
- Multi-touch - do 40 punktów multi-touch w systemie Windows, 20-punktowy multi-touch w systemie Android.
- Długopis z dwiema końcówkami do pisania w dwóch kolorach jednocześnie w systemie Android. Automatyczne wykrywanie końcówki pióra / palca / gumki w trybie adnotacji Windows Edge w aplikacji Microsoft Whiteboard
- Przyciski skrótów po lewej stronie ekranu
- Przednie porty po lewej stronie ekranu
- Wbudowane w przedni panel głośniki (2x20W)
- Możliwość podłączenia kamery i mikrofonu pozwala na wygodne przeprowadzenie lekcji hybrydowych
- Ekologia - interaktywny ekran dotykowy z podświetleniem LED, cieńszy panel, niższe zużycie energii, lepsze rozpraszanie ciepła, jaśniejszy wyświetlacz i lepszy poziom kontrastu.
- Intuicyjny interface z przydatnymi aplikacjami:
- do szybkiego przełączania się pomiędzy wbudowanym systemem Android a dodatkowym komputerem OPS
- zmiany źródła wyświetlanego obrazu
- tablica (rysowanie, wprowadzanie tekstu, wklejanie obrazu, auto kształt, nakładanie obrazu, podział tablicy, dodawanie mediów (pdf, youtube, zdjęcia), eksport treści z tablicy w formie kodu QR,)
- program do zarządzania plikami (intuicyjna obsługa wycinania / kopiowania / wklejania / usuwania, obsługa usługi w chmurze / FTP / sieci lokalnej)
- program do zarządzania aplikacjami (pakiet biurowy, przeglądarka, kalendarz, kalkulator)
- udostępnienie ekranu (ekran urządzeń mobilnych można przesyłać bezprzewodowo do ekranu monitora za pomocą aplikacji)
- rozpoznawanie tekstu i figur geometrycznych
- rozpoznawanie tekst i figur geometrycznych
- wbudowane przybory geometryczne
- telefon jako wizualizer
- dodatkowe gadżety: stoper, timer, spotlight
- EShare - dwukierunkowe udostępnianie treści monitora i urządzeń mobilnych. Pełna obsługa monitora za pomocą tabletu/smartfona.
Zawartość:
- pilot, 1 szt.
- pisak, 1 szt.
- przewód zasilający 3m, 1 szt.
- przewód USB-C dł - 2m, 1 szt.
- przewód plug-and-play do drukarek dysków twardych itp dł - 3m, 1 szt.
- przewód HDMI dł - 3m, 1 szt.
585104 Podstawa mobilna do monitorów interaktywnych, 1 szt.
Kolor czarny. Możliwość zamontowania monitora na 3 wysokościach: 138, 147 i 156 cm. Podstawa pasuje do monitorów 65", 75", 86".
- wym. 110 x 60 x 161 cm
135255 JumboEdu - wersja 1-stanowiskowa, 1 szt.
JumboEdu to innowacyjny, interaktywny program edukacyjny zaprojektowany specjalnie dla dzieci w wieku przedszkolnym/wczesnoszkolnym. Jest to fascynujące narzędzie, które nie tylko zapewnia niesamowitą zabawę, ale również skutecznie wspiera i stymuluje wszechstronny rozwój każdego malucha! To prawdziwa uczta dla zmysłów, łączy piękną grafikę i treści edukacyjne.
Przegląd literatury naukowej pokazuje, iż interaktywna edukacja wizualna i słuchowa ma pozytywny wpływ na rozwój dzieci. Poprzez dynamiczne i kolorowe animacje przenosi dzieci w świat pełen wyzwań i niesamowitych odkryć. Bogactwo różnorodnych zadań sprawia, że dzieci chętnie rozwiązują zadania wciągając się w fascynujący świat zabawy i nauki.
JumboEdu to aż 1200 starannie zaprojektowanych interaktywnych plansz posegregowanych w 4 pory roku, każda z nich zawiera 6 kategorii po 50 plansz dzięki którym dzieci ćwiczą:
1. myślenie logiczne
2. myślenie przyczynowo – skutkowe
3. myślenie symboliczne
4. tworzenie sekwencji
5. wykluczanie elementów ze zbioru
6. wnioskowanie
7. pamięć
8. refleks
9. myślenie przez analogię
10. koncentrację uwagi
11. percepcję wzrokową
12. percepcję słuchową
13. klasyfikowanie
14. sprawność grafomotoryczną
15. wyobraźnię
16. orientację w schemacie ciała i przestrzeni
17. umiejętności matematyczne – przeliczanie, tworzenie zbiorów, dodawanie, odejmowanie, porównywanie zbiorów,
18. czytanie
19. sprawność manualną i grafomotoryczną
20. oraz rozwijają zasób słownictwa, wiedzę ogólną i kompetencje społeczno – emocjonalne.
Nasz nowoczesny program został dostosowany do podstawy programowej wychowania szkolnego oraz przedszkolnego.
Program zawiera 2 rodzaje plansz:
1. Interaktywne plansze statyczne – wymagające kreślenia, przesuwania, uzupełniania, zaznaczania, przyciskania, wpisywania,
2. Interaktywne plansze dynamiczne – wymagające interaktywnego reagowania – łapania, dotykania elementów w ruchu, dopasowywania.
Główne zalety programu:
• Zróżnicowane ćwiczenia i zadania atrakcyjne dla dzieci - puzzle, ruchome łamigłówki czy zadania zręcznościowe, szyfrowanki, zagadki, dopasowywanie kształtów, sortowanie, sudoku, wykreślanki, krzyżówki, kreatywne zadania itd.
• 3 poziomy trudności – łatwe, średnie, trudne – możliwość doboru treści do poziomu funkcjonowania dziecka
• możliwość realizacji podstawy programowej zarówno indywidualnie jak i w pracy z całą grupą
• dostosowany do potrzeb - rysowanie na płaszczyźnie w pionie, dużo plansz czarno – białych, prosta forma, jasny przekaz, duży format, nie jest w konwencji tradycyjnych gier
• ciekawa szata graficzna
• wykorzystane w programie wizualne i dźwiękowe bodźce przyciągają uwagę dzieci i pomagają wzmocnić proces uczenia się i uczą poprzez wielozmysłowe doświadczenia
• łatwość obsługi i przejrzysta, intuicyjna nawigacja
• polecenia czytane przez lektora, możliwość wielokrotnego odsłuchiwania
• możliwość wielokrotnego powtarzania zadania
• informacja o poprawności wykonania zadania, bądź nieprawidłowym wykonaniu
• oszczędność papieru
• ilość treści i zadań jest tak obszerna i zróżnicowana, że można zrezygnować z tradycyjnych książek i pakietów
• wyszukiwarka zadań i tematów
• większa efektywność w nauczaniu – atrakcyjne i interesujące narzędzie, budzące zainteresowanie, wspiera wszechstronny rozwój dzieci
• bardzo ułatwia pracę nauczycielom – gotowe treści dydaktyczne posegregowane zgodnie z rozkładem materiału w przewodnikach dla nauczycieli,
• konstrukcja i treści zawarte w programie umożliwiają nauczycielom dostosowanie materiałów edukacyjnych do indywidualnych potrzeb każdego dziecka
• idealne wsparcie dla nauczycieli w procesie edukacyjnym
• doskonale rozwija umiejętności technologiczne dzieci - uczy obsługi nowoczesnych narzędzi technologicznych, co jest niezwykle ważne w dzisiejszym cyfrowym świecie
• w przyszłości możliwość dokupienia dodatkowych pakietów tematycznych
JumboEdu to doskonałe narzędzie do pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym dzieci ze spektrum autyzmu z uwagi na:
– interaktywne zadania angażujące dzieci w proces uczenia,
- konstrukcję zadań, która zachęca do kontynuowania nauki i osiągania postępów, co wpływa na motywację i zainteresowanie dziecka,
- możliwość doboru treści zadań do zainteresowań dziecka i potrzeb terapeutycznych ,
- możliwość dostosowania poziomu trudności do umiejętności dziecka,
- możliwość rozwijania różnorodnych funkcji u dzieci – poznawczych, percepcyjno -motorycznych, słownikowych, społeczno – emocjonalnych itd. ,
- przyjemną dla oka grafikę, która stymuluje wyobraźnię i pobudza zainteresowanie dziecka,
- ogromną różnorodność zadań która sprawia, że dzieci się nie nudzą i chętnie korzystają z programu,
- dostępną i zrozumiałą formę przekazu, wizualne prezentacje, krótkie instrukcje
Licencjonowanie oraz wymagania sprzętowo-systemowe
1. Licencja
Licencja przeznaczona dla użytkownika instytucjonalnego.
Typy licencji:
a. 1 stanowisko
b. 3 stanowiska
c. 5 stanowisk
W ramach licencjonowania wieczystego użytkownik uzyskuje dwu-letnie wsparcie online oraz telefoniczne dla instalacji oraz użytkowania.
2. Sposób działania oprogramowania
Aplikacja w celu działania wymaga dostępu do Internetu w trybie on-line.
Wymagania sprzętowe oraz systemowe
Oprogramowanie działa poprawnie na większości urządzeń typu:
• Tablety
• Smartfony z systemem Android oraz IO
• Komputery stacjonarne, laptopy z systemem Microsoft Windows oraz Linux
• Tablice interaktywne
• Monitory interaktywne
Wymagania oprogramowania
1. Windows Vista/7/8/10 64-bit
a. dwurdzeniowy 1.8GHz, RAM 2GB, Video RAM 512MB, karta dźwiękowa
2. Mac OS X 10.7 64-bit
a. procesor dwu rdzeniowy 1.8GHz, RAM 2GB, Video RAM 512MB, karta dźwiękowa
3. Android min. 9.0,
a. c
4. IOS min 10.3.4
a. dwurdzeniowy 1.8GHz, RAM 2GB, Video RAM 512MB, karta dźwiękowa
• .