Knowla Wall (Magiczna Ściana) - urządzenie + 6 planet EDU

Kod produktu: ZEST5927
Dostępny na zamówienie

32 545,90 zł­­

Brutto
Opis
Materiały dla nauczyciela
.

Zestaw obejmuje urządzenie multimedialne Knowla Wall (Magiczną Ścianę) oraz 6 pakietów gier edukacyjno-rozwojowych przeznaczonych dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (1-3).

Skład zestawu:

  • 821105 Knowla Wall (Magiczna Ściana) wersja 2.0
  • 821108 Knowla - Planeta Ziuuu - pakiet Rytmika
  • 821111 Knowla - Planeta SMART - pakiet Eksperymenty
  • 821112 Knowla - Planeta Pi - pakiet Kodowanie i Programowanie
  • 821114 Knowla - Planeta M - pakiet Motoryka
  • 821116 Knowla - Planeta Sigma
  • 821117 Knowla - Planeta Hopsa

 

821105 Knowla Wall (Magiczna Ściana) wersja 2.0

Knowla Wall to jedyne w swoim rodzaju multimedialne, interaktywne urządzenie, będące sercem edukacyjnej rozrywki Knowla. Wyposażone w najwyższej jakości ultra krótkoogniskowy laserowy projektor Epson z uchwytem na wysięgniku umożliwia wyświetlanie jasnego, wielkoformatowego obrazu na zintegrowanej ściance (nawet w jasnych pomieszczeniach!). Zapewnia rozmaite możliwości interakcji z wyświetlanym obrazem: uderzanie piłeczkami, pisanie pisakiem, a także obsługę za pomocą klawiatury z touchpadem.

Dostosowanie do Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych: przesuwanie pola obrazu, ściszanie dźwięku, dostosowywanie tempa poruszania się obiektów, zmiana koloru tła, głosowe komendy oraz głosowa informacja zwrotna, włączanie/wyłączanie efektów świetlnych.

Mobilna platforma multimedialna Knowla Wall została stworzona do obsługi pakietów
aplikacji Edukacyjny Wszechświat Knowla (planet tematycznych), ale może też służyć jako samodzielne centrum multimedialnej edukacji i rozrywki. Dzięki wbudowanemu komputerowi z systemem Windows 10 oraz portami HDMI i USB, można korzystać z internetu, odtwarzać filmy, prezentacje czy wykorzystać go do grupowej zabawy, np. karaoke. W tym samym czasie może korzystać nawet do 10-15 osób!

Edukacyjny Wszechświat Knowla tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-10+ lat).
Wyróżniamy w nim:

  • pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet),
  • pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjny, inkluzywny; 4 planety)
  • nowość - pakiet LING (nauka języków obcych; 5 planet).


W zestawie z urządzeniem otrzymujemy pakiety startowe: Planetę Fruu z 250 aktywnościami edukacyjno-rozwojowymi dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (I-III), a także planetę EduMini (95 aktywności) pokazującą przekrój możliwości, interakcji całego Edukacyjnego Wszechświata.

Obszary Planet Edukacyjnych Knowla:
Obszary rozwoju: motoryka mała, motoryka duża, sprawność ruchowa, zręczność, percepcja wzrokowa, koordynacja wzrokowo-ruchowa, spostrzegawczość, logiczne myślenie, orientacja przestrzenna, kreatywność, wyobraźnia, współpraca.
Potrzeby specjalne: spektrum autyzmu, zespół Downa, niepełnosprawność intelektualną, niepełnosprawność ruchową

Benefity Knowla Wall:

  • wygodny i szybki montaż,
  • prosta obsługa,
  • wytrzymałość i bezpieczeństwo użytkowania,
  • nadaje się do użytkowania w pomieszczeniach i na zewnątrz,
  • interaktywna rozrywka dla dzieci i dorosłych, integracja,
  • nauka poprzez ruch i zabawę,
  • pokazuje, że nauka nie musi być nudna,
  • unikalny sposób gry - animacje kontroluje się za pomocą piłki,
  • idealne rozwiązanie dla placówek edukacyjnych czy też sal zabaw, centrów rekreacji i sportu,
  • mobilne centrum multimedialne (pozwala na oglądanie bajek, filmów, zorganizowanie karaoke),
  • wieloosobowa rozrywka,
  • dopasowana do różnego wieku graczy,
  • urozmaici zajęcia edukacyjne łącząc naukę z zabawą,
  • rozwija kreatywność,
  • gra grupowa rozwija w dzieciach umiejętności społeczne,
  • dobrze wpływa na rozwój koordynacji ruchowej i koncentrację,
  • poprawienie spostrzegawczości i szybkości reakcji.


Zestaw Knowla Wall zawiera:

  • Mobilna, przenośna konstrukcja (ścianka); Wymiary: (wysokość x szerokość x głębokość) 225 cm x 173 cm x 60 cm; Wymiary płyt to 171,6 cm x 58,5 cm; ekran 80 cali
  • Wysokiej klasy projektor ultra krótkoogniskowy, laserowy Epson EB-760Wi o jasności 4000 lumenów (Żywotność w trybie Eco to 30 000 godzin, a w trybie wysokim to 20 000 godzin. Gwarancja na projektor to 60 miesięcy lub 12 000 godzin.)
  • Wbudowany komputer (z łącznością Wi-Fi i systemem Windows)
  • Zewnętrzny port HDMI oraz port USB umożliwiający podłączanie urządzeń typu pendrive
  • Zestaw precyzyjnych czujników lokalizujących uderzenia piłek jak i położenie pisaka interaktywnego
  • pakiet startowy: planeta Fruu (250 aktywności) oraz planeta EduMini (95 aktywności)
  • 50 piłeczek
  • 1 interaktywny pisak
  • pilot Epson
  • klawiaturę bezprzewodową z touchpadem
  • pudełko na piłeczki



Urządzenie (w szczególności projektor) spełnia wymagania DYREKTYWY PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY 2011/65/UE z dnia 8 czerwca 2011 r. w sprawie ograniczenia stosowania niektórych niebezpiecznych substancji w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.

Wspomniana dyrektywa powoduje, że

  • po 24 lutego 2025 projektory o jasności do 2000 ANSI lumenów nie będą mogły być produkowane i importowane do UE,
  • po 24 lutego 2027 zakaz będzie dotyczył projektorów o jasności większej niż 2000 ANSI lumenów.


Materiały dla nauczyciela:
Każda planeta zawiera INSTRUKCJĘ, w której znajdują się:

  • szczegółowe opisy poszczególnych aplikacji,
  • odniesienia do podstawy programowej,
  • przykładowe scenariusze zajęć, ułatwiające korzystanie z materiałów.


Na urządzeniu Knowla Wall zainstalowane są dwie startowe, darmowe planety:
• Planeta Fruu to mix 250 interaktywnych aktywności z najróżniejszych obszarów rozwojowych: aktywności logiczne, sportowe, zręcznościowe oraz edukacyjne. Także te, które z powodzeniem wykorzystać można podczas zajęć rewalidacyjnych i korekcyjno-kompensacyjnych, pracując z dziećmi z zaburzeniami przetwarzania zmysłowego, koncentracji, komunikacji i procesów uczenia się.
Aktywności podzielone są na 4 kategorie: logiczne, sportowe, zręcznościowe oraz edukacyjne. Preferowana forma korzystania z nich to piłeczki, jednak można wykorzystywać w nich również pisaki. Dostępne są do zabawy zarówno dla jednej, jak i kilkunastu osób. Kilka z aktywności posiada podział na ilość rywalizujących osób, pojawiający się przed rozpoczęciem rozgrywki (np. Kręgle, Dart, Piłka nożna). W zależności od sposobu animacji mogą to być rozgrywki współpracujące bądź rywalizujące.(Pobierz instrukcję PDF)


• Planeta EduMini oferuje 95 interaktywnych aktywności, które pomagają rozwijać różnorodne umiejętności i kompetencje w sposób zabawny i angażujący. Pokazuje przekrojowo możliwości całego Edukacyjnego Wszechświata. Oferuje bogaty wachlarz aktywności, które wspierają rozwój fizyczny, emocjonalny, poznawczy i społeczny dzieci. Dzięki interaktywnym i zróżnicowanym zadaniom, dzieci mają możliwość rozwijania swoich umiejętności w sposób angażujący i przyjemny, co przygotowuje je do przyszłych wyzwań edukacyjnych. (Pobierz instrukcję PDF)

Więcej informacji >>

 

821108 Knowla - Planeta Ziuuu - pakiet Rytmika

Ziuuu i ciało idzie w ruch!

Planeta Ziuuu zawiera 10 interaktywnych aktywności, których celem jest wyzwalanie energii ruchowej poprzez zabawy i ćwiczenia przy muzyce oparte na naturalnej potrzebie ruchu dziecka.

Aktywności obejmują jogę, trening fitness oraz ćwiczenia relaksacyjne. Poprzez ruch w połączeniu z bodźcami dźwiękowymi poprawiają one koordynację, ćwiczą równowagę, wzmacniają świadomość własnego ciała, korygują postawę. Proponowane ćwiczenia fizyczne wyrabiają szybkość i refleks, precyzję ruchu, budują kondycję i wytrzymałość, rozciągają mięśnie. Praktyka medytacyjno-oddechowa uczy z kolei relaksu, wyciszenia, redukuje stres i podnosi koncentrację.

Planeta Ziuuu wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet, jedną z nich jest planeta Ziuuu), pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).

Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).

Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, rewalidacja
Obszary rozwoju: rytmika, logorytmika, motoryka duża, gimnastyka, sprawność ruchowa, koordynacja ruchowa, kondycja, zakres ruchów, prawidłowa postawa, taniec, joga, medytacja, ćwiczenia relaksacyjne i oddechowe, mindfulness
Potrzeby specjalne: zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się, spektrum autyzmu
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności, poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3 - 4 lata, poziom 2: 5 - 6 lat, poziom 3: 7 - 9 lat.
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki

Aplikacje w pakiecie (3 aplikacje zawierające 10 aktywności):

  • Joga - poziom 1 (5 pozycji po 15s przez 3 serie = ok. 4 minuty)
  • Joga - poziom 2 (5 pozycji po 15s przez 3 serie = ok. 4 minuty)
  • Joga - poziom 3 (5 pozycji po 15s przez 3 serie = ok. 4 minuty)
  • Ćwiczenia fit - poziom 1 (5 ćwiczeń po 15s przez 3 serie = ok. 4 minuty)
  • Ćwiczenia fit - poziom 2 (5 ćwiczeń po 15s przez 3 serie = ok. 4 minuty)
  • Ćwiczenia fit - poziom 3 (5 ćwiczeń po 15s przez 3 serie = ok. 4 minuty)
  • Ćwiczenia relaksacyjne - poziom 1 (3 min)
  • Ćwiczenia relaksacyjne - poziom 2 (3 min)
  • Ćwiczenia relaksacyjne - poziom 3 (3 min)
  • Ćwiczenie relaksacyjne - poziom 4 (3 min)
  • Ilość powtórzeń serii - dowolna, w zależności od potrzeb użytkowników

821111 Knowla - Planeta SMART - pakiet Eksperymenty

Smart bystre czyni obserwacje

Planeta Smart zawiera 96 interaktywnych aktywności, które wykorzystując metody pracy projektowej, prowadzenia doświadczeń, eksperymentów i obserwacji, wprowadzają dzieci w fascynujący świat kosmosu.

Aktywności obejmują różne zagadnienia dotyczące Układu Słonecznego, takie jak położenie, odległości, orbity i budowa planet. Zawarte w planecie aktywności rozbudzają w dzieciach ciekawość świata, uczą stawiania hipotez, przewidywania wyników, obserwowania i wyciągania wniosków. Rozwijają zdolność samodzielnego myślenia, podnoszą kompetencje w obszarach kreatywności i innowacyjności. Dzięki pracy w zespołach rozwijają zdolności komunikacyjne, umiejętność współpracy i rozwiązywania problemów.

Planeta Smart wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet, jedną z nich jest planeta Smart), pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).

Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).

Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, aktywności rewalidacyjne
Obszary rozwoju: nauka przyrody, przeprowadzanie doświadczeń, obserwacje, myślenie krytyczne, wnioskowanie, rozwiązywanie problemów, współpraca, praca projektowa, komunikacja, wyobraźnia, kreatywność, innowacyjność, ćwiczenie pamięci, koncentracja
Cel: doświadczanie i eksperymentowanie, wyobraźnia przestrzenna, 3D, budowanie/konstrukcje, kreowanie
Zakres: nauka o kosmosie, rzuty techniczne, tworzenie muzyki, rozwijanie zdolności intelektualnych
Potrzeby specjalne: zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się, spektrum autyzmu
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności, poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3 - 4 lata, poziom 2: 5 - 6 lat, poziom 3: 7 - 9 lat.
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie serwisowe: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki

Aplikacje w pakiecie (9 aplikacji zawierających 96 aktywności):

  • Przejdź labirynt - 3 poziomy, 30 aktywności
  • Planetarium - 1 aktywność z 10 obiektami Układu Słonecznego
  • Planety od środka - 1 aktywność, 3 obiekty Układu Słonecznego
  • Wielkości planet - 1 aktywność, 8 planet Układu Słonecznego
  • Orbity - 1 aktywność, 8 planet Układu słonecznego
  • Rakietą w kosmos - 1 aktywność
  • Układanka 3D - 3 poziomy, 30 aktywności
  • Konstrukcje 3D - 3 poziomy, 30 aktywności
  • Twórz muzykę - 1 aktywność

821112 Knowla - Planeta Pi - pakiet Kodowanie i Programowanie

Pi ma programowanie w kodzie.

Planeta Pi zawiera 223 interaktywne aktywności, które w przyjazny sposób wprowadzają dzieci w świat programowania i kodowania.

Aktywności są podzielone na 3 stopnie trudności tak, aby nawet przedszkolni użytkownicy mogli złapać informatycznego bakcyla. Planeta przez naukę podstaw programowania, stymuluje doskonalenie umiejętności w wielu innych obszarach. Uczy logicznego myślenia i rozwiązywania problemów (myślenie komputacyjne, myślenie przyczynowo-skutkowe). Uruchamia wyobraźnię i kreatywność. Kształtuje charakter poprzez trening wytrwałości, cierpliwości i konsekwencji w dochodzeniu do rozwiązań. Wyposaża dzieci w niezbędne kompetencje przyszłości.

Planeta Pi wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet, jedną z nich jest planeta Pi), pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).

Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).

Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, aktywności rewalidacyjne
Obszary rozwoju: programowanie, kodowanie, myślenie komputacyjne, myślenie logiczne, wyobraźnia, kreatywność, cierpliwość, konsekwencja, kompetencje przyszłości
Potrzeby specjalne: zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się, spektrum autyzmu
Cel: Nauka podstaw programowania, nauka logicznego myślenia i rozwiązywania problemów - myślenie komputacyjne, myślenie przyczynowo-skutkowe.
Zakres: Programowanie, kodowanie, pojęcia: zmienne, pętle, funkcje, kodowanie, dekodowanie
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności, poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3 - 4 lata, poziom 2: 5 - 6 lat, poziom 3: 7 - 9 lat, poziom 4 (master): 10+
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie serwisowe: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki

Aplikacje w pakiecie (3 aplikacje zawierające 223 aktywności):

  • Odyseja kosmiczna - 5 poziomów,162 aktywności
  • Koduj kolorami - 2 poziomy, 23 aktywności
  • Koduj wzorami - 38 aktywności

 

821114 Knowla - Planeta M - pakiet Motoryka

Planeta M ma motorykę małą w małym palcu.

Planeta M zawiera 496 interaktywnych aktywności wspierających rozwój motoryki małej u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

Opracowane aktywności grafomotoryczne poprawiają precyzję i kontrolę ruchów dłoni, palców i rąk, ćwiczą chwyt pisarski oraz ogólną zręczność w poruszaniu danym przedmiotem w celu wykonania określonego zadania, a także skoordynowanie ruchu i pracy obu rąk jednocześnie. Usprawniając koordynację wzrokowo-ruchową, trenują jednocześnie koncentrację i skupienie na wykonywanej czynności.

Planeta M wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet, jedną z nich jest planeta M), pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).

Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).

Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, aktywności rewalidacyjne
Obszary rozwoju: rozwój prawej i lewej półkuli, analiza i synteza wzrokowa, motoryka mała, grafomotoryka, terapia ręki, chwyt pisarski, zręczność i koordynacja pracy rąk, koordynacja wzrokowo-ruchowa, koncentracja
Potrzeby specjalne: deficyty rozwojowe (psychomotoryczne), zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się, spektrum autyzmu.
Cel: rozwijanie motoryki małej, precyzja ruchów, rozpoznawanie znaków, ruch, nauka pisania, rysowanie, kreatywność
Zakres: trening pisarski, ćwiczenie precyzji i koordynacji ruchowej, nauka pisania i rozpoznawania cyfr i liter
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności - poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3 - 4 lata, poziom 2: 5 - 6 lat, poziom 3: 7 - 9 lat
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki

Aplikacje w pakiecie (12 aplikacji zawierających łącznie 496 aktywności):

  • Rysuj cyfry po śladzie (od 0 do 9) - 10 aktywności
  • Rysuj litery po śladzie (od A do Ż, alfabet z polskimi znakami) - 35 aktywności
  • Rysuj szlaczki po śladzie - 15 aktywności
  • Pokoloruj obrazek (wersja rysowanie i wypełnianie) - 20 aktywności
  • Pokoloruj litery (od A do Ż, wersja rysowanie i wypełnianie) - 70 aktywności
  • Pokoloruj cyfry (cyfry od 0 do 9; wersja rysowanie i wypełnianie) - 20 aktywności
  • Ułóż puzzle - 3 poziomy, 60 aktywności
  • Graj w domino - 3 poziomy, 3 aktywności
  • Przejdź labirynt - 3 poziomy, 30 aktywności
  • Rozwiąż sudoku - 3 aktywności
  • Szukaj literek - 6 poziomów (ab, AB, AaBb w wersjach ułożonych w rzędach lub w rozsypance), 210 aktywności
  • Szukaj cyferek - 2 poziomy (w wersjach ułożonych w rzędach lub w rozsypance), 20 aktywności

 

821116 Knowla - Planeta Sigma

Dla Sigmy się liczy matematyka.

Planeta Sigma zawiera 667 interaktywnych aktywności rozwijających umiejętności matematyczne, rozwijających logiczne myślenie i rozumienie zjawiska przyczynowo-skutkowego oraz umożliwiających dzieciom wzięcie udziału w rywalizacji.

Podział na różne stopnie trudności pozwala na wykorzystanie aktywności podczas zajęć zarówno z dziećmi w wieku przedszkolnym, jak i w wieku szkolnym – od klasy 1 aż do klasy 6.

Aktywności obejmują działania na liczbach naturalnych (dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie), liczby całkowite i ułamki (dziesiętne i zwykłe), figury geometryczne, jednostki czasu, długości, wagi i pojemności.

Zawarte w pakiecie aktywności rozwijają u dzieci zdolność wykonywania obliczeń rachunkowych i stosowania ich w sytuacjach praktycznych w życiu. Uczą odczytywania, interpretowania i przetwarzania danych przedstawionych w różnej formie, a także dostrzegania regularności, podobieństw i analogii. Doskonalą umiejętności logicznego myślenia i rozwiązywania problemów (myślenie komputacyjne, myślenie przyczynowo-skutkowe).

Planeta Sigma wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet, jedną z nich jest planeta Sigma), pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).

Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).

Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, aktywności rewalidacyjne
Obszary rozwoju: matematyka, sprawność rachunkowa, liczby naturalne, całkowite, ułamki, algebra, geometria, myślenie logiczne i przyczynowo-skutkowe, interpretowanie danych, czynności intelektualne, koncentracja, spostrzegawczość, rywalizacja
Potrzeby specjalne: zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się, spektrum autyzmu
Cel: wspomaganie nauki matematyki, ruch, zabawa, wsparcie dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Zakres: liczenie, dodawanie, odejmowanie, dzielenie, mnożenie, figury, zegar, warcaby, szeregowanie, ważenie, łamigłówki matematyczne, myślenie przestrzenne, porównywanie,
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności, poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3 - 4 lata, poziom 2: 5 - 6 lat, poziom 3: 7 - 11 lat.
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie: serwis techniczny bez ograniczeń
Materiały dodatkowe: tutoriale, scenariusze lekcji, case studies, pomysły i inspiracje na prowadzenie lekcji
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki

Aplikacje w pakiecie (16 aplikacji zawierających 667 aktywności):

  • Policz na skali - 3 poziomy, 60 aktywności
  • Odtwórz rytm - 4 poziomy, 80 aktywności
  • Matematyczne sudoku - 3 poziomy, 90 aktywności
  • Która godzina? - 1 aktywność
  • Ustaw zegar - 1 aktywność
  • Policz figury - 3 poziomy, 90 aktywności
  • Brakujący element - 3 poziomy, 60 aktywności
  • Zliczanka - 4 poziomy, 4 aktywności
  • Matematyczny scenariusz - 2 aktywności
  • Ważenie logiczne - 3 poziomy, 90 aktywności
  • Ile to waży? - 3 poziomy, 90 aktywności
  • Liczenie na wadze - 3 poziomy, 60 aktywności
  • Porównaj zbiory - 3 poziomy, 36 aktywności
  • Warcaby - 1 aktywność
  • Mnożenie - 12 aktywności
  • # Mnożenie wspak- 12 aktywności

821117 Knowla - Planeta Hopsa

Hopsa skacze z radości.

Planeta zawiera 218 interaktywnych aktywności, które stymulują rozwój najmłodszych dzieci poprzez angażującą zabawę. Obejmuje aktywności z bardzo różnych obszarów rozwojowych. Znajdują się tutaj zarówno zadania ruchowe i zręcznościowe, w tym grafomotoryczne, jak i zagadki logiczne oraz matematyczne, czy aktywności doskonalące umiejętność obserwacji, kojarzenia faktów i rozwiązywania problemów.

W tej planecie każda aplikacja może działać w 4 stylach graficznych do wyboru. Możecie zaprosić dzieci do edukacyjnej zabawy w scenerii lasu, kosmosu, laboratorium albo pixel blocks. To dopiero przygoda!
Planetę wykorzystacie zarówno podczas zajęć edukacyjno-rozwojowych, jak i rewalidacyjnych. Z powodzeniem zastosujecie ją na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, pracując z dziećmi z zaburzeniami przetwarzania zmysłowego, koncentracji, komunikacji i procesów uczenia się. To zestaw bardzo wszechstronnych aktywności, których wspólnym mianownikiem jest dobra zabawa.

Planeta Hopsa wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet, jedną z nich jest planeta Hopsa), pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).

Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).

Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, aktywności rewalidacyjne
Obszary rozwoju: mądra zabawa, matematyka, myślenie myślenie logiczne, strategiczne i przyczynowo-skutkowe, motoryka mała, motoryka duża, sprawność ruchowa, zręczność, percepcja wzrokowa, koordynacja wzrokowo-ruchowa, spostrzegawczość, orientacja przestrzenna, kreatywność, wyobraźnia, współpraca
Cel: ogólnorozwojowe wspieranie nauki u przedszkolaków, aktywność fizyczna, wsparcie regulowania energii fizycznej, wsparcie dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Zakres: koordynacja oko-ręka, koordynacja ruchowa, rozwój myślenia przestrzennego, szukanie różnic, podstawy matematyki, programowanie, szeregowanie
Potrzeby specjalne: zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się, spektrum autyzmu
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności - poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3 - 4 lata, poziom 2: 5 - 6 lat, poziom 3: 7 - 9 lat
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie serwisowe: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki

Aplikacje w pakiecie (16 aplikacji, zawierających 218 aktywności):

  • Układanka geometryczna - 4 aktywności
  • Złap do koszyka - 4 aktywności
  • Losuj i koloruj - 40 aktywności
  • Koloruj i licz - 40 aktywności
  • Kolorowanka liczbowa - 40 aktywności
  • Podróżnik - 4 aktywności
  • Zwierzostwory - 4 aktywności
  • Liczbostwory - 4 aktywności
  • Zmieść kształty - 4 aktywności
  • Tor przeszkód - nieskończenie wiele aktywności
  • Waga matematyczna - 4 aktywności
  • Ułóż drogę - 4 aktywności
  • Znajdź różnice - 45 aktywności
  • Złap potwora - 4 aktywności
  • Uzupełnij szereg - 4 aktywności
  • Znajdź kształty - 4 aktywności
.

Producent/Importer/Dostawca

Polecane

Polecane

Dostępny
Akademia Bambika. Operacje myślowe na Knowla Wall i Knowla Box
199231

599,90 zł­­
Podgląd
Dostępny
Knowla - Planeta Dż (logopedia)
821110

2 091,00 zł­­
Podgląd
Dostępny
Knowla - Planeta Spe (Specjalne Potrzeby Edukacyjne)
821107

2 091,00 zł­­
Podgląd
Dostępny
Knowla - Planeta Emo
821109

2 091,00 zł­­
Podgląd
Dostępny
Knowla - Planeta Kontrast
821113

2 091,00 zł­­
Podgląd
Dostępny na zamówienie
Zestaw do karaoke
821101

499,90 zł­­
Podgląd
Polecane zestawy

Polecane zestawy

Dostępny na zamówienie
Knowla Wall (Magiczna Ściana) - urządzenie + 10 planet
ZEST5926

40 909,90 zł­­
Podgląd

Zapisz na liście

Brak list.
Dodaj nową listę
WeedesignSupp.backlink.title.1 WeedesignSupp.backlink.title.2