Knowla Wall (Magiczna Ściana) - urządzenie + 6 planet EDU
31 069,90 zł
% 32 545,90 złZestaw obejmuje urządzenie multimedialne Knowla Wall (Magiczną Ścianę) oraz 6 pakietów gier edukacyjno-rozwojowych przeznaczonych dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (1-3).
Skład zestawu:
- 821105 Knowla Wall (Magiczna Ściana) wersja 2.0
- 821108 Knowla - Planeta Ziuuu - pakiet Rytmika
- 821111 Knowla - Planeta SMART - pakiet Eksperymenty
- 821112 Knowla - Planeta Pi - pakiet Kodowanie i Programowanie
- 821114 Knowla - Planeta M - pakiet Motoryka
- 821116 Knowla - Planeta Sigma
- 821117 Knowla - Planeta Hopsa
821105 Knowla Wall (Magiczna Ściana) wersja 2.0
Knowla Wall to jedyne w swoim rodzaju multimedialne, interaktywne urządzenie, będące sercem edukacyjnej rozrywki Knowla. Wyposażone w najwyższej jakości ultrakrótkoogniskowy projektor Epson z uchwytem na wysięgniku umożliwia wyświetlanie jasnego, wielkoformatowego obrazu na zintegrowanej ściance (nawet w jasnych pomieszczeniach!). Zapewnia rozmaite możliwości interakcji z wyświetlanym obrazem: uderzanie piłeczkami, pisanie pisakiem, a także obsługę za pomocą klawiatury z touchpadem.
Zintegrowana platforma multimedialna Knowla Wall została stworzona do obsługi pakietów
aplikacji Edukacyjny Wszechświat Knowla (planet tematycznych), a także do tworzenia i wyświetlania dowolnych treści multimedialnych. Posiada wbudowany komputer z WiFi i systemem Windows 10 i może też służyć jako samodzielne centrum multimedialnej edukacji i rozrywki. W tym samym czasie może korzystać nawet do 10-15 osób!
W zestawie z urządzeniem otrzymujemy pakiet startowy aplikacji: Planetę Fruu z 120 aktywnościami edukacyjno-rozwojowymi dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (I-III), a także planetę EduMini (ponad 132 aktywności, 2 aplikacje posiadają nieskończoną liczbę aktywności) pokazującą przekrój możliwości, interakcji całego Edukacyjnego Wszechświata.
Aplikacje zawierają aktywności logiczne, sportowe, zręcznościowe, edukacyjne oraz takie, które mogą być wykorzystane podczas zajęć rewalidacyjnych i korekcyjno-kompensacyjnych, wspierające dzieci z zaburzeniami przetwarzania zmysłowego, koncentracji, komunikacji i procesów uczenia się.
Obszary rozwoju: motoryka mała, motoryka duża, sprawność ruchowa, zręczność, percepcja wzrokowa, koordynacja wzrokowo-ruchowa, spostrzegawczość, logiczne myślenie, orientacja przestrzenna, kreatywność, wyobraźnia, współpraca.
Potrzeby specjalne: spektrum autyzmu, zespół Downa.
Najważniejsze cechy Knowla Wall:
- Mobilny
- Dzięki zwartej konstrukcji na kółkach i łatwości prowadzenia łatwy do przemieszczania.
- Łatwy w obsłudze
- Intuicyjny w korzystaniu, szybki w działaniu. Posiada łatwy w użyciu interfejs. Konfiguracja jest szybka i bezproblemowa. Dostęp do usług serwisowych, wsparcia technicznego i prostych instrukcji użytkowania.
- Jasny Obraz
- Obraz z projektora jest wyświetlany z góry, nie ma cieni, oślepiającego światła ani martwych punktów, a laserowe źródło światła o wysokiej jasności 4100 lumenów działa również, gdy oświetlenie otoczenia jest wysokie - bez konieczności zaciemniania pomieszczeń. Oglądanie jest możliwe pod każdym kątem.
- Interakcje
- Pozwala na interakcję z obszar wyświetlania za pomocą rzucanych piłeczego, interaktywnego pisaka oraz bezprzewodowej klawiatury. Wykorzystuje unikatową technologię lokalizacji urządzeń piłki w wyświetlany obraz za pomocą systemu czujników ultradźwiękowych oraz laserową technologię wyświetlania obrazu.
- Wielozadaniowy
- Oprócz wykonywania zadań i aktywności dostępnych w pakietach aplikacji Knowla, może służyć za multimedialne centrum rozrywki - umożliwia m. in. przeglądanie internetu, tworzenie materiałów, projekcję filmów.
Startowe planety dla Knowla Wall:
- Planeta Fruu, która składa się ponad z 120 interaktywnych aktywności z najróżniejszych obszarów rozwojowych: aktywności logiczne, sportowe, zręcznościowe i edukacyjne. Także te, które z powodzeniem wykorzystać można podczas zajęć rewalidacyjnych i korekcyjno-kompensacyjnych, pracując z dziećmi z zaburzeniami przetwarzania zmysłowego, koncentracji, komunikacji i procesów uczenia się. Ta najbardziej uniwersalna z naszych planet jest planetą startową i otrzymacie ją w zestawie do każdego zakupionego urządzenia Knowla Wall.
- Planeta EduMini to magiczne miejsce w Edukacyjnym Wszechświecie Knowla, stworzone dla dzieci w wieku od 3 do 9 lat. Ta planeta oferuje przegląd bogatego zestawu interaktywnych aktywności, które pomagają rozwijać różnorodne umiejętności i kompetencje w sposób zabawny i angażujący i pokazuje przekrojowo możliwości całego Edukacyjnego Wszechświata. Otrzymacie ją w zestawie do każdego zakupionego urządzenia Knowla Wall. W EduMini znajduje się łącznie 9 aplikacji i ponad 132 aktywności.
Dodatkowo, istnieje możliwość dokupienia:
- Zestaw do karaoke (kod: 821101)
- Oprogramowanie edukacyjne "Akademia Bambika" zawierającego 82 zadania w 7 sekcjach "Szeregowanie, Klasyfikowanie, Myślenie przyczynowo-skutkowe, Myślenie symboliczne, Pamięć, Sekwencje, Logiczne myślenie." (kod: 199231)
W skład dostarczanego oprogramowania wchodzą:
- Zestaw 12 gier zręcznościowych
- Zestaw 7 gier edukacyjnych
- Zestaw 3 gier 3D
- Zestaw 2 gier dla małych artystów
- Zestaw 4 sportowych
- Zestaw 2 gier tematycznych
- Zestaw 20 quizów edukacyjnych
- Zestaw wbudowanego oprogramowania w platformie Windows (przeglądarka internetowa, odtwarzacze audio i wideo, manager plików itp.)
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
W skład urządzenia Knowla Wall wchodzą:
- Mobilna, przenośna konstrukcja (ścianka).Wymiary konstrukcji po złożeniu to: 225 x 173 x 60 (wysokość x szerokość x głębokość).
- Wysokiej klasy projektor laserowy Epson EB-725Wi o jasności 4000 lumenów
- Wysuwany wysięgnik projektora
- Wbudowane nagłośnienie dużej mocy
- Wbudowany komputer (z łącznością Wi-Fi i systemem Windows)
- Zestaw precyzyjnych czujników lokalizujących uderzenia piłek jak i położenie pisaka interaktywnego
- Klawiatura bezprzewodowa wraz z touchpadem Logitech Touch (kod: 821103)
- Zewnętrzny port HDMI oraz port USB umożliwiający podłączanie urządzeń typu pendrive
- Zestaw 50 piłek wraz z koszykiem na piłeczki
- Pisak interaktywny wraz z uchwytem
- Zewnętrzny port USB umożliwiający podłączanie urządzeń typu pendrive
- Planeta startowa Fruu ze 120 aktywnościami
- Planeta startowa EduMini z ponad 130 aktywnościami
- Pilot Epson
Żywotność w trybie Eco to 30 000 godzin, a w trybie wysokim to 20 000 godzin.
Gwarancja na projektor to 60 miesięcy (5 lat) lub 12 000 godzin.
- Wym. 173 x 60 x 225 cm
821108 Knowla - Planeta Ziuuu - pakiet Rytmika
Ziuuu i ciało idzie w ruch!
Planeta Ziuuu zawiera 10 interaktywnych aktywności, których celem jest wyzwalanie energii ruchowej poprzez zabawy i ćwiczenia przy muzyce oparte na naturalnej potrzebie ruchu dziecka.
Aktywności obejmują jogę, trening fitness oraz ćwiczenia relaksacyjne. Poprzez ruch w połączeniu z bodźcami dźwiękowymi poprawiają one koordynację, ćwiczą równowagę, wzmacniają świadomość własnego ciała, korygują postawę. Proponowane ćwiczenia fizyczne wyrabiają szybkość i refleks, precyzję ruchu, budują kondycję i wytrzymałość, rozciągają mięśnie. Praktyka medytacyjno-oddechowa uczy z kolei relaksu, wyciszenia, redukuje stres i podnosi koncentrację.
Planeta Ziuuu wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet, jedną z nich jest planeta Ziuuu), pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).
Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).
Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, rewalidacja
Obszary rozwoju: rytmika, logorytmika, motoryka duża, gimnastyka, sprawność ruchowa, koordynacja ruchowa, kondycja, zakres ruchów, prawidłowa postawa, taniec, joga, medytacja, ćwiczenia relaksacyjne i oddechowe, mindfulness
Potrzeby specjalne: zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się, spektrum autyzmu
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności, poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3 - 4 lata, poziom 2: 5 - 6 lat, poziom 3: 7 - 9 lat.
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki
Aplikacje w pakiecie (3 aplikacje zawierające 10 aktywności):
- Joga - poziom 1 (5 pozycji po 15s przez 3 serie = ok. 4 minuty)
- Joga - poziom 2 (5 pozycji po 15s przez 3 serie = ok. 4 minuty)
- Joga - poziom 3 (5 pozycji po 15s przez 3 serie = ok. 4 minuty)
- Ćwiczenia fit - poziom 1 (5 ćwiczeń po 15s przez 3 serie = ok. 4 minuty)
- Ćwiczenia fit - poziom 2 (5 ćwiczeń po 15s przez 3 serie = ok. 4 minuty)
- Ćwiczenia fit - poziom 3 (5 ćwiczeń po 15s przez 3 serie = ok. 4 minuty)
- Ćwiczenia relaksacyjne - poziom 1 (3 min)
- Ćwiczenia relaksacyjne - poziom 2 (3 min)
- Ćwiczenia relaksacyjne - poziom 3 (3 min)
- Ćwiczenie relaksacyjne - poziom 4 (3 min)
- Ilość powtórzeń serii - dowolna, w zależności od potrzeb użytkowników
821111 Knowla - Planeta SMART - pakiet Eksperymenty
Smart bystre czyni obserwacje
Planeta Smart zawiera 96 interaktywnych aktywności, które wykorzystując metody pracy projektowej, prowadzenia doświadczeń, eksperymentów i obserwacji, wprowadzają dzieci w fascynujący świat kosmosu.
Aktywności obejmują różne zagadnienia dotyczące Układu Słonecznego, takie jak położenie, odległości, orbity i budowa planet. Zawarte w planecie aktywności rozbudzają w dzieciach ciekawość świata, uczą stawiania hipotez, przewidywania wyników, obserwowania i wyciągania wniosków. Rozwijają zdolność samodzielnego myślenia, podnoszą kompetencje w obszarach kreatywności i innowacyjności. Dzięki pracy w zespołach rozwijają zdolności komunikacyjne, umiejętność współpracy i rozwiązywania problemów.
Planeta Smart wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet, jedną z nich jest planeta Smart), pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).
Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).
Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, aktywności rewalidacyjne
Obszary rozwoju: nauka przyrody, przeprowadzanie doświadczeń, obserwacje, myślenie krytyczne, wnioskowanie, rozwiązywanie problemów, współpraca, praca projektowa, komunikacja, wyobraźnia, kreatywność, innowacyjność, ćwiczenie pamięci, koncentracja
Cel: doświadczanie i eksperymentowanie, wyobraźnia przestrzenna, 3D, budowanie/konstrukcje, kreowanie
Zakres: nauka o kosmosie, rzuty techniczne, tworzenie muzyki, rozwijanie zdolności intelektualnych
Potrzeby specjalne: zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się, spektrum autyzmu
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności, poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3 - 4 lata, poziom 2: 5 - 6 lat, poziom 3: 7 - 9 lat.
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie serwisowe: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki
Aplikacje w pakiecie (9 aplikacji zawierających 96 aktywności):
- Przejdź labirynt - 3 poziomy, 30 aktywności
- Planetarium - 1 aktywność z 10 obiektami Układu Słonecznego
- Planety od środka - 1 aktywność, 3 obiekty Układu Słonecznego
- Wielkości planet - 1 aktywność, 8 planet Układu Słonecznego
- Orbity - 1 aktywność, 8 planet Układu słonecznego
- Rakietą w kosmos - 1 aktywność
- Układanka 3D - 3 poziomy, 30 aktywności
- Konstrukcje 3D - 3 poziomy, 30 aktywności
- Twórz muzykę - 1 aktywność
821112 Knowla - Planeta Pi - pakiet Kodowanie i Programowanie
Pi ma programowanie w kodzie.
Planeta Pi zawiera 223 interaktywne aktywności, które w przyjazny sposób wprowadzają dzieci w świat programowania i kodowania.
Aktywności są podzielone na 3 stopnie trudności tak, aby nawet przedszkolni użytkownicy mogli złapać informatycznego bakcyla. Planeta przez naukę podstaw programowania, stymuluje doskonalenie umiejętności w wielu innych obszarach. Uczy logicznego myślenia i rozwiązywania problemów (myślenie komputacyjne, myślenie przyczynowo-skutkowe). Uruchamia wyobraźnię i kreatywność. Kształtuje charakter poprzez trening wytrwałości, cierpliwości i konsekwencji w dochodzeniu do rozwiązań. Wyposaża dzieci w niezbędne kompetencje przyszłości.
Planeta Pi wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet, jedną z nich jest planeta Pi), pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).
Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).
Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, aktywności rewalidacyjne
Obszary rozwoju: programowanie, kodowanie, myślenie komputacyjne, myślenie logiczne, wyobraźnia, kreatywność, cierpliwość, konsekwencja, kompetencje przyszłości
Potrzeby specjalne: zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się, spektrum autyzmu
Cel: Nauka podstaw programowania, nauka logicznego myślenia i rozwiązywania problemów - myślenie komputacyjne, myślenie przyczynowo-skutkowe.
Zakres: Programowanie, kodowanie, pojęcia: zmienne, pętle, funkcje, kodowanie, dekodowanie
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności, poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3 - 4 lata, poziom 2: 5 - 6 lat, poziom 3: 7 - 9 lat, poziom 4 (master): 10+
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie serwisowe: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki
Aplikacje w pakiecie (3 aplikacje zawierające 223 aktywności):
- Odyseja kosmiczna - 5 poziomów,162 aktywności
- Koduj kolorami - 2 poziomy, 23 aktywności
- Koduj wzorami - 38 aktywności
821114 Knowla - Planeta M - pakiet Motoryka
Planeta M ma motorykę małą w małym palcu.
Planeta M zawiera 496 interaktywnych aktywności wspierających rozwój motoryki małej u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Opracowane aktywności grafomotoryczne poprawiają precyzję i kontrolę ruchów dłoni, palców i rąk, ćwiczą chwyt pisarski oraz ogólną zręczność w poruszaniu danym przedmiotem w celu wykonania określonego zadania, a także skoordynowanie ruchu i pracy obu rąk jednocześnie. Usprawniając koordynację wzrokowo-ruchową, trenują jednocześnie koncentrację i skupienie na wykonywanej czynności.
Planeta M wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet, jedną z nich jest planeta M), pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).
Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).
Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, aktywności rewalidacyjne
Obszary rozwoju: rozwój prawej i lewej półkuli, analiza i synteza wzrokowa, motoryka mała, grafomotoryka, terapia ręki, chwyt pisarski, zręczność i koordynacja pracy rąk, koordynacja wzrokowo-ruchowa, koncentracja
Potrzeby specjalne: deficyty rozwojowe (psychomotoryczne), zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się, spektrum autyzmu.
Cel: rozwijanie motoryki małej, precyzja ruchów, rozpoznawanie znaków, ruch, nauka pisania, rysowanie, kreatywność
Zakres: trening pisarski, ćwiczenie precyzji i koordynacji ruchowej, nauka pisania i rozpoznawania cyfr i liter
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności - poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3 - 4 lata, poziom 2: 5 - 6 lat, poziom 3: 7 - 9 lat
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki
Aplikacje w pakiecie (12 aplikacji zawierających łącznie 496 aktywności):
- Rysuj cyfry po śladzie (od 0 do 9) - 10 aktywności
- Rysuj litery po śladzie (od A do Ż, alfabet z polskimi znakami) - 35 aktywności
- Rysuj szlaczki po śladzie - 15 aktywności
- Pokoloruj obrazek (wersja rysowanie i wypełnianie) - 20 aktywności
- Pokoloruj litery (od A do Ż, wersja rysowanie i wypełnianie) - 70 aktywności
- Pokoloruj cyfry (cyfry od 0 do 9; wersja rysowanie i wypełnianie) - 20 aktywności
- Ułóż puzzle - 3 poziomy, 60 aktywności
- Graj w domino - 3 poziomy, 3 aktywności
- Przejdź labirynt - 3 poziomy, 30 aktywności
- Rozwiąż sudoku - 3 aktywności
- Szukaj literek - 6 poziomów (ab, AB, AaBb w wersjach ułożonych w rzędach lub w rozsypance), 210 aktywności
- Szukaj cyferek - 2 poziomy (w wersjach ułożonych w rzędach lub w rozsypance), 20 aktywności
821116 Knowla - Planeta Sigma
Dla Sigmy się liczy matematyka.
Planeta Sigma zawiera 667 interaktywnych aktywności rozwijających umiejętności matematyczne, rozwijających logiczne myślenie i rozumienie zjawiska przyczynowo-skutkowego oraz umożliwiających dzieciom wzięcie udziału w rywalizacji.
Podział na różne stopnie trudności pozwala na wykorzystanie aktywności podczas zajęć zarówno z dziećmi w wieku przedszkolnym, jak i w wieku szkolnym – od klasy 1 aż do klasy 6.
Aktywności obejmują działania na liczbach naturalnych (dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie), liczby całkowite i ułamki (dziesiętne i zwykłe), figury geometryczne, jednostki czasu, długości, wagi i pojemności.
Zawarte w pakiecie aktywności rozwijają u dzieci zdolność wykonywania obliczeń rachunkowych i stosowania ich w sytuacjach praktycznych w życiu. Uczą odczytywania, interpretowania i przetwarzania danych przedstawionych w różnej formie, a także dostrzegania regularności, podobieństw i analogii. Doskonalą umiejętności logicznego myślenia i rozwiązywania problemów (myślenie komputacyjne, myślenie przyczynowo-skutkowe).
Planeta Sigma wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet, jedną z nich jest planeta Sigma), pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).
Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).
Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, aktywności rewalidacyjne
Obszary rozwoju: matematyka, sprawność rachunkowa, liczby naturalne, całkowite, ułamki, algebra, geometria, myślenie logiczne i przyczynowo-skutkowe, interpretowanie danych, czynności intelektualne, koncentracja, spostrzegawczość, rywalizacja
Potrzeby specjalne: zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się, spektrum autyzmu
Cel: wspomaganie nauki matematyki, ruch, zabawa, wsparcie dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Zakres: liczenie, dodawanie, odejmowanie, dzielenie, mnożenie, figury, zegar, warcaby, szeregowanie, ważenie, łamigłówki matematyczne, myślenie przestrzenne, porównywanie,
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności, poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3 - 4 lata, poziom 2: 5 - 6 lat, poziom 3: 7 - 11 lat.
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie: serwis techniczny bez ograniczeń
Materiały dodatkowe: tutoriale, scenariusze lekcji, case studies, pomysły i inspiracje na prowadzenie lekcji
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki
Aplikacje w pakiecie (16 aplikacji zawierających 667 aktywności):
- Policz na skali - 3 poziomy, 60 aktywności
- Odtwórz rytm - 4 poziomy, 80 aktywności
- Matematyczne sudoku - 3 poziomy, 90 aktywności
- Która godzina? - 1 aktywność
- Ustaw zegar - 1 aktywność
- Policz figury - 3 poziomy, 90 aktywności
- Brakujący element - 3 poziomy, 60 aktywności
- Zliczanka - 4 poziomy, 4 aktywności
- Matematyczny scenariusz - 2 aktywności
- Ważenie logiczne - 3 poziomy, 90 aktywności
- Ile to waży? - 3 poziomy, 90 aktywności
- Liczenie na wadze - 3 poziomy, 60 aktywności
- Porównaj zbiory - 3 poziomy, 36 aktywności
- Warcaby - 1 aktywność
- Mnożenie - 12 aktywności
- # Mnożenie wspak- 12 aktywności
821117 Knowla - Planeta Hopsa
Hopsa skacze z radości.
Planeta zawiera 218 interaktywnych aktywności, które stymulują rozwój najmłodszych dzieci poprzez angażującą zabawę. Obejmuje aktywności z bardzo różnych obszarów rozwojowych. Znajdują się tutaj zarówno zadania ruchowe i zręcznościowe, w tym grafomotoryczne, jak i zagadki logiczne oraz matematyczne, czy aktywności doskonalące umiejętność obserwacji, kojarzenia faktów i rozwiązywania problemów.
W tej planecie każda aplikacja może działać w 4 stylach graficznych do wyboru. Możecie zaprosić dzieci do edukacyjnej zabawy w scenerii lasu, kosmosu, laboratorium albo pixel blocks. To dopiero przygoda!
Planetę wykorzystacie zarówno podczas zajęć edukacyjno-rozwojowych, jak i rewalidacyjnych. Z powodzeniem zastosujecie ją na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, pracując z dziećmi z zaburzeniami przetwarzania zmysłowego, koncentracji, komunikacji i procesów uczenia się. To zestaw bardzo wszechstronnych aktywności, których wspólnym mianownikiem jest dobra zabawa.
Planeta Hopsa wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet, jedną z nich jest planeta Hopsa), pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).
Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).
Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, aktywności rewalidacyjne
Obszary rozwoju: mądra zabawa, matematyka, myślenie myślenie logiczne, strategiczne i przyczynowo-skutkowe, motoryka mała, motoryka duża, sprawność ruchowa, zręczność, percepcja wzrokowa, koordynacja wzrokowo-ruchowa, spostrzegawczość, orientacja przestrzenna, kreatywność, wyobraźnia, współpraca
Cel: ogólnorozwojowe wspieranie nauki u przedszkolaków, aktywność fizyczna, wsparcie regulowania energii fizycznej, wsparcie dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Zakres: koordynacja oko-ręka, koordynacja ruchowa, rozwój myślenia przestrzennego, szukanie różnic, podstawy matematyki, programowanie, szeregowanie
Potrzeby specjalne: zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się, spektrum autyzmu
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności - poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3 - 4 lata, poziom 2: 5 - 6 lat, poziom 3: 7 - 9 lat
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie serwisowe: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki
Aplikacje w pakiecie (16 aplikacji, zawierających 218 aktywności):
- Układanka geometryczna - 4 aktywności
- Złap do koszyka - 4 aktywności
- Losuj i koloruj - 40 aktywności
- Koloruj i licz - 40 aktywności
- Kolorowanka liczbowa - 40 aktywności
- Podróżnik - 4 aktywności
- Zwierzostwory - 4 aktywności
- Liczbostwory - 4 aktywności
- Zmieść kształty - 4 aktywności
- Tor przeszkód - nieskończenie wiele aktywności
- Waga matematyczna - 4 aktywności
- Ułóż drogę - 4 aktywności
- Znajdź różnice - 45 aktywności
- Złap potwora - 4 aktywności
- Uzupełnij szereg - 4 aktywności
- Znajdź kształty - 4 aktywności