Knowla - Planeta Hopsa
2 091,00 zł
Hopsa skacze z radości.
Planeta zawiera 218 interaktywnych aktywności, które stymulują rozwój najmłodszych dzieci poprzez angażującą zabawę. Obejmuje aktywności z bardzo różnych obszarów rozwojowych.
Znajdują się tutaj zarówno zadania ruchowe i zręcznościowe, w tym grafomotoryczne, jak i zagadki logiczne oraz matematyczne, czy aktywności doskonalące umiejętność obserwacji, kojarzenia faktów i rozwiązywania problemów.
W tej planecie każda aplikacja może działać w 4 stylach graficznych do wyboru. Możecie zaprosić dzieci do edukacyjnej zabawy w scenerii lasu, kosmosu, laboratorium albo pixel blocks. To dopiero przygoda!
Planetę wykorzystacie zarówno podczas zajęć edukacyjno-rozwojowych, jak i rewalidacyjnych. Z powodzeniem zastosujecie ją na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, pracując z dziećmi z zaburzeniami przetwarzania zmysłowego, koncentracji, komunikacji i procesów uczenia się. To zestaw bardzo wszechstronnych aktywności, których wspólnym mianownikiem jest dobra zabawa.
Planeta Hopsa wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-10+ lat).
Wyróżniamy w nim:
- pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet, w tym planeta Hopsa),
- pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjny, inkluzywny; 4 planety)
- pakiet LING (nauka języków obcych; 5 planet).
Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).
Przeznaczenie:
- zajęcia edukacyjno-rozwojowe
- aktywności rewalidacyjne
Obszary rozwoju:
- mądra zabawa
- matematyka
- myślenie myślenie logiczne
- strategiczne i przyczynowo-skutkowe
- motoryka mała
- motoryka duża
- sprawność ruchowa
- zręczność
- percepcja wzrokowa
- koordynacja wzrokowo-ruchowa
- spostrzegawczość
- orientacja przestrzenna
- kreatywność
- wyobraźnia
- współpraca
Cel:
- ogólnorozwojowe wspieranie nauki u przedszkolaków
- aktywność fizyczna
- wsparcie regulowania energii fizycznej
- wsparcie dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Zakres:
- koordynacja oko-ręka
- koordynacja ruchowa
- rozwój myślenia przestrzennego
- szukanie różnic
- podstawy matematyki
- programowanie
- szeregowanie
Potrzeby specjalne:
- zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD)
- niepełnosprawność intelektualna
- zaburzenia procesów uczenia się
- spektrum autyzmu
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności - poziom 1: dla grupy wiekowej 3-4 lata, poziom 2: 5-6 lat, poziom 3: 7-10+ lat
Formy pracy:
- praca z całą grupą
- praca w zespołach
- praca indywidualna
Merytoryka:
- treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce
- zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje:
- automatyczne
- bezpłatne
- zgodnie ze stałym rozwojem produktu
- wystarczy urządzenie podłączyć do internetu
Wsparcie: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki:
- polski
- angielski
- niemiecki
- ukraiński
- estoński
- hiszpański
- francuski
- włoski
- łotewski
- litewski
- węgierski
- holenderski
- rosyjski
- rumuński
- słowacki
- czeski
- grecki
- fiński
- szwedzki
Planeta Hopsa to 16 aplikacji zawierających 218 aktywności:
- Układanka geometryczna - 4 aktywności
- Złap do koszyka - 4 aktywności
- Losuj i koloruj - 40 aktywności
- Koloruj i licz - 40 aktywności
- Kolorowanka liczbowa - 40 aktywności
- Podróżnik - 4 aktywności
- Zwierzostwory - 4 aktywności
- Liczbostwory - 4 aktywności
- Zmieść kształty - 4 aktywności
- Tor przeszkód - nieskończenie wiele aktywności
- Waga matematyczna - 4 aktywności
- Ułóż drogę - 4 aktywności
- Znajdź różnice - 45 aktywności
- Złap potwory - 4 aktywności
- Uzupełnij szereg - 4 aktywności
- Znajdź figury - 4 aktywności
Materiały dla nauczyciela:
Każda planeta zawiera INSTRUKCJĘ, w której znajdują się:
- szczegółowe opisy poszczególnych aplikacji,
- odniesienia do podstawy programowej,
- przykładowe scenariusze zajęć, ułatwiające korzystanie z materiałów.
Producent/Importer/Dostawca