Pakiet EDU Edukacja żywieniowa do Magicznego Dywanu 4.0
Kod produktu:
821062N
Dostępny
2 279,90 zł
Brutto
Opis
Kształtowane w pierwszych latach życia nawyki żywieniowe, mają znaczny wpływ na dalsze, dorosłe wybory. Witaminy, kwasy omega czy pokłady żelaza znajdujące się w naszych posiłkach, pozwalają, poprzez właściwą i zbilansowaną dietę, cieszyć się zdrowiem i energią przez lata. Niestety, najmłodsi, o zdrowym żywieniu i zawartych w rozmaitych produktach wartościach odżywczych, wiedzą niewiele. To właśnie z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym i ich prawidłowym rozwoju powstał pakiet gier Edukacja Żywieniowa. Maluchy, wraz z Brokułem Bruno, wyruszą w podróż, podczas której dowiedzą się o zasadach zdrowego odżywiania oraz zdobędą właściwe nawyki żywieniowe. Nasz bohater porusza się wehikułem czasu, dzięki czemu gracze będą mieli okazję złożyć wizytę dinozaurom, zawitać do starożytnego Egiptu czy odwiedzić Miasto Przyszłości!
Pakiet Edukacja żywieniowa pozwala w atrakcyjny sposób, za pośrednictwem zabawy w przyjemnym świecie rozszerzonej rzeczywistości, zbudować w dzieciach właściwe nawyki żywieniowe oraz nauczyć je zdrowego, świadomego i konsekwentnego podejścia do odżywiania. Każda z 6 stworzonych z ekspertami gier, zapoznaje najmłodszych z innym zagadnieniem dotyczącym piramidy żywienia, korzyści płynących ze spożywania różnokolorowych pokarmów czy znaczenia drugiego śniadania.
Pakiet wspomaga rozwój fizyczny i poznawczy dziecka, kształtuje motorykę dużą, percepcję wzrokową, koordynację wzrokowo-ruchową, koncentrację uwagi czy klasyfikację obiektów ze względu na ich wielkość, kształt i kolor.
Pakiet tworzy 6 niesamowitych gier, w obrębie których dzieci mają do wykonania kilka misji. Każda z aplikacji przenosi najmłodszych do innej przestrzeni czasowej, dzięki czemu odwiedzają one szkołę dla dinozaurów, pomagają średniowiecznemu rycerzowi czy latają statkiem kosmicznym. Przez wszystkie przygody graczy prowadzi Brokuł Bruno
Pakiet zawiera również scenariusze zajęć z instrukcjami gier, karty pracy o raz historyjki obrazkowe.
Opis gier:
• DINOSZKÓŁKA
Bruno rozpoczyna swoją misję szerzenia wiedzy o zdrowym żywieniu od prehistorii! Wraz z nim, wybierzesz się do szkoły dla małych dinozaurów. W trakcie zajęć prowadzonych przez naszego bohatera czekają na Ciebie różne zadnia. Podążaj za śladami stworzeń, klasyfikuj zdrowe i niezdrowe produkty i odpowiednio nakarm dinozaury!
• TĘCZOWY RATUNEK
Waszym kolejnym przystankiem są czasy średniowiecza. Pomóż naszemu bohaterowi uratować księżniczkę uwięzioną w wieży. Aby tego dokonać, Bruno będzie musiał dostać się do wieży po prowadzącej do zamku tęczy. Jest ona jednak wyblakła, a przywrócenie jej kolorów będzie możliwe poprzez zbieranie produktów żywieniowych w konkretnym kolorze. W tym celu zakręć kołem i zbieraj bąbelki wypełnione produktami w wylosowanym kolorze. Następnie uzupełnij brakujące elementy na tęczowych schodach.
• LUNCHBOX
Bruno przemierza czasoprzestrzeń kierując się do Miasta Przyszłości. W trakcie pokonywania odcinka związanego z czasami współczesnymi odbiera niepokojący sygnał. Jego nadawcą jest Brunhilda - przyjaciółka Bruna, która potrzebuje pomocy w przygotowaniu jedzenia do szkoły. Twoim zadaniem będzie wybór składników, które dziewczynka może zjeść na drugie śniadanie. Postaw na zdrowe przekąski oraz zadbaj o ich odpowiednie przygotowanie.
• EGIPSKIE CIEMNOŚCI
Bruno przenosi się w czasy starożytnego Egiptu. Z powodu zaburzeń w osi czasu, spowodowanych podróżami Brokuła, jedna z piramid zmienia się we współczesny supermarket! Pomóż naszemu bohaterowi to odwrócić i zbieraj odpowiednie produkty z półek sklepowych, by odtworzyć piramidę żywienia! Uważaj jednak na stan baterii w latarce. Gdy się wyczerpie, naładujesz ją poprzez bieganie po wyznaczonym polu.
• WÓDZ EDUKATOR
Kolejne wyzwania czekają na was na Dzikim Zachodzie. Bruno wcieli się tam w rolę mędrca nauczającego członków indiańskiego plemienia co jeść, aby zachować dobre zdrowie. Pomóż mu i zmierz się z grą memory! Odkrywaj karty i pamiętaj, że do zwycięstwa potrzebujesz par takich samych produktów. Następnie wraz z Brunem chwycicie za łuk, aby trafiać marchewkami prosto w tarczę. Kolejnym zadaniem na Dzikim Zachodzie jest pokonanie wirusów. Odtwarzaj pokazane sekwencje dźwięków i zwalcz wszystkie choroby. Ostatnia misja polega na wydostaniu się z labiryntu. Po drodze szukaj składników, które pozwolą na utrzymanie zdrowych ząbków.
• PLANETARNA DOSTAWA
Wraz z Brunem udajecie się z wizytą do Miasta Przyszłości, gdzie wcielicie się w dostawców zdrowej żywności. Bruno odbiera zamówienia na posiłki skomponowane zgodnie z kryteriami talerza zdrowego żywienia i rozpoczyna kosmiczny rejs w celu skompletowania składników. Pomóż mu w pokonaniu tej trasy poprzez wybór właściwego koloru drogi. Rozejrzyj się po kokpicie i odkryj wszystkie zakamarki statku. W trakcie podróży odwiedzisz rozmaite planety, na których czekają na ciebie ekscytujące zadania.
Pakiet Edukacja żywieniowa pozwala w atrakcyjny sposób, za pośrednictwem zabawy w przyjemnym świecie rozszerzonej rzeczywistości, zbudować w dzieciach właściwe nawyki żywieniowe oraz nauczyć je zdrowego, świadomego i konsekwentnego podejścia do odżywiania. Każda z 6 stworzonych z ekspertami gier, zapoznaje najmłodszych z innym zagadnieniem dotyczącym piramidy żywienia, korzyści płynących ze spożywania różnokolorowych pokarmów czy znaczenia drugiego śniadania.
Pakiet wspomaga rozwój fizyczny i poznawczy dziecka, kształtuje motorykę dużą, percepcję wzrokową, koordynację wzrokowo-ruchową, koncentrację uwagi czy klasyfikację obiektów ze względu na ich wielkość, kształt i kolor.
Pakiet tworzy 6 niesamowitych gier, w obrębie których dzieci mają do wykonania kilka misji. Każda z aplikacji przenosi najmłodszych do innej przestrzeni czasowej, dzięki czemu odwiedzają one szkołę dla dinozaurów, pomagają średniowiecznemu rycerzowi czy latają statkiem kosmicznym. Przez wszystkie przygody graczy prowadzi Brokuł Bruno
Pakiet zawiera również scenariusze zajęć z instrukcjami gier, karty pracy o raz historyjki obrazkowe.
Opis gier:
• DINOSZKÓŁKA
Bruno rozpoczyna swoją misję szerzenia wiedzy o zdrowym żywieniu od prehistorii! Wraz z nim, wybierzesz się do szkoły dla małych dinozaurów. W trakcie zajęć prowadzonych przez naszego bohatera czekają na Ciebie różne zadnia. Podążaj za śladami stworzeń, klasyfikuj zdrowe i niezdrowe produkty i odpowiednio nakarm dinozaury!
• TĘCZOWY RATUNEK
Waszym kolejnym przystankiem są czasy średniowiecza. Pomóż naszemu bohaterowi uratować księżniczkę uwięzioną w wieży. Aby tego dokonać, Bruno będzie musiał dostać się do wieży po prowadzącej do zamku tęczy. Jest ona jednak wyblakła, a przywrócenie jej kolorów będzie możliwe poprzez zbieranie produktów żywieniowych w konkretnym kolorze. W tym celu zakręć kołem i zbieraj bąbelki wypełnione produktami w wylosowanym kolorze. Następnie uzupełnij brakujące elementy na tęczowych schodach.
• LUNCHBOX
Bruno przemierza czasoprzestrzeń kierując się do Miasta Przyszłości. W trakcie pokonywania odcinka związanego z czasami współczesnymi odbiera niepokojący sygnał. Jego nadawcą jest Brunhilda - przyjaciółka Bruna, która potrzebuje pomocy w przygotowaniu jedzenia do szkoły. Twoim zadaniem będzie wybór składników, które dziewczynka może zjeść na drugie śniadanie. Postaw na zdrowe przekąski oraz zadbaj o ich odpowiednie przygotowanie.
• EGIPSKIE CIEMNOŚCI
Bruno przenosi się w czasy starożytnego Egiptu. Z powodu zaburzeń w osi czasu, spowodowanych podróżami Brokuła, jedna z piramid zmienia się we współczesny supermarket! Pomóż naszemu bohaterowi to odwrócić i zbieraj odpowiednie produkty z półek sklepowych, by odtworzyć piramidę żywienia! Uważaj jednak na stan baterii w latarce. Gdy się wyczerpie, naładujesz ją poprzez bieganie po wyznaczonym polu.
• WÓDZ EDUKATOR
Kolejne wyzwania czekają na was na Dzikim Zachodzie. Bruno wcieli się tam w rolę mędrca nauczającego członków indiańskiego plemienia co jeść, aby zachować dobre zdrowie. Pomóż mu i zmierz się z grą memory! Odkrywaj karty i pamiętaj, że do zwycięstwa potrzebujesz par takich samych produktów. Następnie wraz z Brunem chwycicie za łuk, aby trafiać marchewkami prosto w tarczę. Kolejnym zadaniem na Dzikim Zachodzie jest pokonanie wirusów. Odtwarzaj pokazane sekwencje dźwięków i zwalcz wszystkie choroby. Ostatnia misja polega na wydostaniu się z labiryntu. Po drodze szukaj składników, które pozwolą na utrzymanie zdrowych ząbków.
• PLANETARNA DOSTAWA
Wraz z Brunem udajecie się z wizytą do Miasta Przyszłości, gdzie wcielicie się w dostawców zdrowej żywności. Bruno odbiera zamówienia na posiłki skomponowane zgodnie z kryteriami talerza zdrowego żywienia i rozpoczyna kosmiczny rejs w celu skompletowania składników. Pomóż mu w pokonaniu tej trasy poprzez wybór właściwego koloru drogi. Rozejrzyj się po kokpicie i odkryj wszystkie zakamarki statku. W trakcie podróży odwiedzisz rozmaite planety, na których czekają na ciebie ekscytujące zadania.
Polecane