Opis
Za pomocą zestawu dziecko uczy się rozpoznawać kształty figur geometrycznych i kolory. Figury można sortować i klasyfikować według kolorów, rozmiarów i rodzajów figur. Do zestawu załączona jest książeczka z przykładami zadań i odpowiedziami. Praca z zestawem rozwija wyobraźnię, kreatywność oraz umiejętność logicznego myślenia.
• 60 szt. figur geometrycznych
• 2 koła do sortowania
• 1 książka z zadaniami
• wym. figurek od 2 do 4 cm
Klocki przeznaczone do rozwoju logicznego myślenia i nauki matematyki.
Ułatwiają one aktywizację wyobraźni dzieci, umożliwiają wizualizację pojęć abstrakcyjnych i obserwację zależności między nimi. Dzięki temu wiedza zdobyta przez dzieci jest bardziej trwała i daje umiejętność jej praktycznego stosowania. Klocki mają zastosowanie w realizacji takich zagadnień jak: wyodrębnianie cech wielkościowych oraz ich porównywanie, zaznajomienie z nazwami prostych figur geometrycznych, klasyfikowanie przedmiotów według cech jakościowych,wyodrębnianie zbiorów, których elementy spełniają określone warunki, określanie warunków spełnianych przez elementy danego zbioru, podział zbioru na podzbiory, wyznaczanie części wspólnej, sumy i różnicy zbiorów, pojęcie zbioru pustego, kształtowanie pojęcia relacji i funkcji, ze szczególnym uwzględnieniem relacji równoliczności zbiorów (według: Maria Radwiłowicz, Zofia Morawska „Metodyka nauczania początkowego” WSiP, 1986).
• od 4 lat
• 60 szt. figur geometrycznych
• 2 koła do sortowania
• 1 książka z zadaniami
• wym. figurek od 2 do 4 cm
Klocki przeznaczone do rozwoju logicznego myślenia i nauki matematyki.
Ułatwiają one aktywizację wyobraźni dzieci, umożliwiają wizualizację pojęć abstrakcyjnych i obserwację zależności między nimi. Dzięki temu wiedza zdobyta przez dzieci jest bardziej trwała i daje umiejętność jej praktycznego stosowania. Klocki mają zastosowanie w realizacji takich zagadnień jak: wyodrębnianie cech wielkościowych oraz ich porównywanie, zaznajomienie z nazwami prostych figur geometrycznych, klasyfikowanie przedmiotów według cech jakościowych,wyodrębnianie zbiorów, których elementy spełniają określone warunki, określanie warunków spełnianych przez elementy danego zbioru, podział zbioru na podzbiory, wyznaczanie części wspólnej, sumy i różnicy zbiorów, pojęcie zbioru pustego, kształtowanie pojęcia relacji i funkcji, ze szczególnym uwzględnieniem relacji równoliczności zbiorów (według: Maria Radwiłowicz, Zofia Morawska „Metodyka nauczania początkowego” WSiP, 1986).
• od 4 lat
Polecane
Polecane
%
Dostępny
Karty aktywności - geometryczne kształty
500226
29,90 zł 59,90 zł Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 59,90 zł
%
Dostępny
Karty aktywności - figury geometryczne
500227
49,90 zł 69,90 zł Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 69,90 zł
%
Dostępny
Tarcze do kart aktywności - figury geometryczne
500228
59,90 zł 89,90 zł Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 89,90 zł