Knowla Box - SPE - urządzenie + 4 pakiety

Kod produktu: ZEST5786
Dostępny

27 771,99 zł­­

% 29 363,90 zł­­ (oszczędność 5.42%)
Brutto
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 27283,90 zł
Z dniem 2024-03-12 cena produktu uległa zmianie ze względu na wzrost cen od dostawcy.
Opis
Materiały dla nauczyciela

W skład zestawu wchodzą:

  • 821106 Knowla Box - aktywna ściana/podłoga
  • 821107 Knowla - Planeta SPE - pakiet Specjalne Potrzeby Edukacyjne
  • 821109 Knowla - Planeta EMO - pakiet Emocje
  • 821110 Knowla - Planeta DŻ - pakiet Logopedia
  • 821113 Knowla - Planeta Kontrast - pakiet Wzrok
     

Opis składników zestawu: 
 

821106 Knowla Box - aktywna ściana/podłoga

Magiczny Box to wysokiej jakości multimedialne, interaktywne urządzenie pozwalające na wyświetlanie obrazu i interakcję zarówno w pionie, jak i poziomie. Spełnia ono funkcję zarówno magicznej ściany, jak i podłogi. Wyposażone zostało w najwyższej jakości krótkoogniskowy projektor Epson. Obraz jest wyraźny również w jasnych pomieszczeniach a problem cienia ograniczony do minimum. Magiczny Box umożliwia obsługę aplikacji  tzw. Planet Edukacyjnych, ale może też służyć jako samodzielne centrum multimedialnej rozrywki. Kompatybilność urządzenia i wbudowane kółka pozwalają na swobodę przemieszczania Magicznego Boxu pomiędzy pomieszczeniami.
Magiczną ścianę/podłogę można obsługiwać za pomocą piłeczek, pisaków, klawiatury i myszki. Pisaki interaktywne umożliwiają rysowanie, sterowanie grami i obsługę dowolnych aplikacji. Gry można również obsługiwać za pomocą piłek, rzucając je w wyświetlane na ekranie symbole i animacje. Dzięki tej funkcjonalności stanowi on także system interaktywnej rozrywki grupowej, łączący aktywność ruchową z wirtualną rzeczywistością.
W zestawie z urządzeniem znajduje się pakiet startowy aplikacji: Planeta Fruu z 120 aktywnościami edukacyjno-rozwojowymi dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (I-III).
Magiczny Box posiada także wbudowany komputer z systemem Windows. Można połączyć go z siecią internetową.

Zestaw zawiera:

  • zintegrowana platforma multimedialna z wbudowanym komputerem z WiFi, projektorem Epson EB-725WI, interaktywnym ekranem, czujnikami i głośnikami. W pełni zmontowane urządzenie gotowe do uruchomienia.
  • planeta startowa Fruu ze 120 aplikacjami
  • 40 piłeczek
  • 2 interaktywne pisaki Epson z zapasowymi końcówkami
  • pilot Epson
  • klawiatura bezprzewodowa z myszką
  • kosz na piłeczki
  • kabel zasilający
  • torba na akcesoria

Wym. urządzenia 39,7 x 58,3 x 36,8 cm, wym. wyświetlanego obrazu: 178 x 113 cm (max. szer. 226 cm; max. dł. 144 cm)

Zobacz więcej >>

 

821107 Knowla - Planeta SPE - pakiet Specjalne Potrzeby Edukacyjne

Pakiet 14 gier zawierających 280 aktywności​ przeznaczonych dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Zestaw różnorodnych, wszechstronnie opracowanych aktywności wspiera najmłodszych w kształtowaniu czynności intelektualnych, rozwijaniu kompetencji emocjonalno-społecznych i komunikacyjnych, stymuluje rozwój mowy. Zawiera zarówno elementy terapii logopedycznej, jak i ćwiczenia z zakresu zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych. Pomaga rozwijać umiejętności poznawcze oraz usprawniać funkcje percepcyjno-motoryczne. Ćwiczy pamięć, koncentrację, spostrzegawczość i umiejętność logicznego myślenia. 

Przeznaczenie:

  • zajęcia edukacyjno-rozwojowe,
  • terapia zajęciowa,
  • kształcenie specjalne,
  • rewalidacja,  
  • zajęcia korekcyjno-kompensacyjne.


Obszary rozwoju: rozwój mowy, czynności intelektualne, komunikacja, logopedia, kompetencje emocjonalno-społeczne, integracja percepcyjno-motoryczna, orientacja przestrzenna.
Potrzeby specjalne: spektrum autyzmu, zespół Downa, zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD – Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADD – Attention Deficit Disorder), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się.
Grupa wiekowa: przedszkole i szkoła podstawowa (klasy I-III)
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu

Aplikacje w pakiecie:

  • Pisz po śladzie - 30 aktywności
  • Wypełnij kolorem - 24 aktywności
  • Potworne labirynty (3 poziomy) - 30 aktywności 
  • Rakieta na potwory - 1 aktywność 
  • Ułóż puzzle - 50 aktywności
  • Połącz kropki - 60 aktywności
  • Puzzle z emocjami - 20 aktywności, 
  • Kodowanie drogi (3 poziomy) - XX aktywności,
  • Zaprogramuj drogę (3 poziomy) - 30 aktywności
  • Gra na perkusji - 1 aktywność
  • Gra na pianinie - 1 aktywność
  • Co to za dźwięk? - 20 aktywności
  • Idź za śladem - 2 aktywności
  • Plan dnia - 1 aktywność
  • Gdzie jest potwór? - 3 aktywności

 

821109 Knowla - Planeta EMO - pakiet Emocje

Pakiet 13 gier zawierających 272 aktywności, które wspierają prawidłowy rozwój emocjonalny dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

Zawarte w nich zadania rozwijają umiejętność rozpoznawania emocji, ich nazywania i wyrażania. Sprzyjają nabywaniu kompetencji społecznych, kształtują zdolność nawiązywania relacji, uczą empatii. W wymiarze osobistym wzmacniają poczucie własnej wartości i zaufania do siebie. Dzięki aktywnościom rewalidacyjnym wspomagają kształtowanie umiejętności rozwojowych z obszaru społeczno-emocjonalnego u dzieci z zaburzeniami, deficytami i niepełnosprawnościami. 


Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, terapia zajęciowa, kształcenie specjalne, rewalidacja, zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
Obszary rozwoju: rozwój emocjonalny, rozpoznawanie, nazywanie i wyrażanie emocji, rozwój społeczny, nawiązywanie relacji rówieśniczych, poczucie własnej wartości
Potrzeby specjalne: spektrum autyzmu (ASD - Autism Spectrum Disorder),  zaburzenia rozwojowe w obszarze emocjonalno-społecznym, zaburzenia mowy, problemy z komunikacją, trudności z interakcjami społecznymi, zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD – Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADD – Attention Deficit Disorder), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się 
Grupa wiekowa: przedszkole i szkoła podstawowa (klasy I-III)
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową

Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
 

Aplikacje w pakiecie:

  • Koło emocji 
  • Termometr uczuć
  • Memory z emocjami (3 poziomy)
  • Domino z emocjami (3 poziomy)
  • Avatar uczuć 
  • Pokoloruj emocje 
  • Kształty emocji 
  • Połącz emocje w pary (3 poziomy) 
  • Łap emotki 
  • Labirynty emocji 
  • Sudoku z emocjami 
  • Lustro emocji 
  • Emocje mają relaks 
  • Gdzie jest potwór? 

 

821110 Knowla - Planeta DŻ - pakiet Logopedia

Pakiet 13 aplikacji zawierających 224 aktywności​ nakierowanych na rozwijanie mowy i usprawnianie kompetencji komunikacyjnych dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, w tym dzieci w spektrum autyzmu oraz terapię logopedyczną dzieci z zaburzeniami wymowy (dyslalii).

Zawiera zarówno ćwiczenia ortofoniczne (wspomagające rozwój mowy), artykulacyjne, oddechowe i fonacyjne, jak i ćwiczenia słuchowe, analizy i syntezy głoskowej i sylabowej, elementarne ćwiczenia dykcji oraz ćwiczenia grafomotoryczne. Opracowane aktywności usprawniają motorykę aparatu mowy, korygują błędną artykulację, rozwijają wrażliwość słuchową, a także kształcą umiejętność czytania i pisania.

Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, terapia logopedyczna, terapia zajęciowa, kształcenie specjalne, rewalidacja, zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
Obszary rozwoju: logopedia, ortofonia, artykulacja, fonacja, dykcja, rozwój mowy, rozwój mowy bezdźwięcznej, komunikacja, ćwiczenia oddechowe, ćwiczenia słuchowe, analiza i synteza głoskowa i sylabowa, grafomotoryka
Potrzeby specjalne: zaburzenia przetwarzania słuchowego, centralne zaburzenia słuchu, dzieci słabosłyszące, dyslalia (w tym rotacyzm, sygmatyzm), dysglosja, dysleksja, zaburzenia rozwojowe w spektrum autyzmu, zaburzenia koncentracji i uwagi, w tym z ADHD, ADD
Grupa wiekowa: przedszkole i szkoła podstawowa (klasy I-III)
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową


Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
 

Aplikacje w pakiecie:

  • Gimnastyka buzi i języka 
  • Ćwicz oddech 
  • Dopasuj dźwięk (2 poziomy) 
  • Połącz w pary (3 poziomy) 
  • Odtwórz kształt 
  • Dwa takie same 
  • Koloruj według cyfr 
  • Koloruj według liter  
  • Połącz sylaby 
  • Znajdź różnicę 
  • Puzzle z sylabami 
  • Złam szyfr (3 poziomy) 
  • Gdzie jest potwór? 

 

821113 Knowla - Planeta Kontrast - pakiet Wzrok

Pakiet 15 gier zawierających 220 aktywności, stworzonych z myślą o specjalnych potrzebach edukacyjnych najmłodszych z dysfunkcjami i niepełnosprawnościami wzrokowymi.

Plansze dostosowane do percepcji dzieci niedowidzących i słabowidzących posiadają wyrazistą kolorystykę, jednolite tło, wyraźne elementy graficzne, uproszczone kontrastowe menu oraz ograniczoną liczbą ruchomych elementów. Zawarte w pakiecie zadania stymulują rozwój percepcji wzrokowej, poprawiają koordynację wzrokowo-ruchową, rozwijają orientację przestrzenną, usprawniają motorykę małą i dużą oraz ćwiczą zdolności poznawcze. 


Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, terapia zajęciowa, kształcenie specjalne, rewalidacja, zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
Obszary rozwoju: percepcja wzrokowa, wodzenie wzrokiem, koordynacja wzrokowo-ruchowa, orientacja przestrzenna, motoryka mała, motoryka duża, zdolności poznawcze
Potrzeby specjalne: dysfunkcje i niepełnosprawności wzrokowe, dzieci niedowidzące i słabowidzące
Grupa wiekowa: przedszkole i szkoła podstawowa (klasy I-III)
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową


Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
 

Aplikacje w pakiecie:

  • Pisz po śladzie 
  • Ułóż kształty według cech 
  • Rysowanie symetryczne 
  • Rysuj światłem 
  • Rysuj światłem po kształcie 
  • Rysowanie światłem na dwie ręce 
  • Sudoku 
  • Idź za śladem 
  • Odtwórz wzór 
  • Połącz cyferki 
  • Kodowanie drogi  (3 poziomy) 
  • Zaprogramuj drogę (3 poziomy) 
  • Symetryczna układanka 
  • Dopasuj wieże (2 poziomy) 
  • Gdzie jest potwór? 
Filmy
Polecane

Polecane

Dostępny
Knowla - Planeta Smart - pakiet Eksperymenty
821111

2 091,00 zł­­
Podgląd
Dostępny
Knowla - Planeta M - pakiet Motoryka
821114

2 091,00 zł­­
Podgląd
Dostępny
Knowla - Planeta Ziuuu - pakiet Rytmika
821108

2 091,00 zł­­
Podgląd
Dostępny
Knowla - Planeta Pi - pakiet Kodowanie i Programowanie
821112

2 091,00 zł­­
Podgląd
Dostępny
Knowla - Planeta Sigma
821116

2 091,00 zł­­
Podgląd
Dostępny
Knowla - Planeta Hopsa
821117

2 091,00 zł­­
Podgląd
Dostępny
Mata do Knowla Box
821115

399,90 zł­­
Podgląd
Złóż zamówienie
Wykładzina PCV biała 4 x 5
016100

1 574,90 zł­­
Podgląd
Polecane zestawy

Polecane zestawy

%
Dostępny
Knowla Box EDU - urządzenie + 6 planet
ZEST5925

30 969,99 zł­­ 33 545,90 zł­­
Podgląd
%
Dostępny
Knowla Box - urządzenie + 10 planet
ZEST5924

37 119,99 zł­­ 41 909,90 zł­­
Podgląd

Zapisz na liście

Brak list.
Dodaj nową listę