Pakiet Ratujmy Planetę! do Magicznego Dywanu 4.0

Kod produktu: 821051N
Niski stan magazynowy

2 399,90 zł­­

Brutto
Opis
Pakiet RATUJMY PLANETĘ proponuje dziecku włączenie się w walkę o czystość wód, promując jednocześnie zachowania proekologiczne. Dziecko ma do wyboru 4 gry:

1. BITWA MORSKA

Zawalcz o czyste wody: stojąc na tratwie możesz dojrzeć, co pływa w morzu, następnie wyłowić śmieci i dać szansę mieszkańcom wód na rozwój i normalne życie. Teraz Ty możesz uratować planetę! Oczyść morze ze śmieci i uratuj zwierzęta, które są zaplątane! A może masz pomysł jak wykorzystać ponownie wyłowione rzeczy? Gra stanowi nowoczesne podejście do aktywnego uczestniczenia w działaniu proekologicznym. Uwrażliwia dziecko na problemy współczesnego świata oraz pokazuje, jak można włączyć się w ich pokonywanie. Dzięki odpowiedni sprofilowanej zabawie pokazujemy dzieciom, jak wiele jest do zrobienia w zakresie walki z powszechnie zalewającymi nas śmieciami. Pomagamy im poczuć się aktywnymi uczestnikami w walce o oczyszczenie naszej planety i otaczającego nas środowiska.

SŁOWA – KLUCZE: ekologia, odpady, segregacja śmieci, odpowiedzialna postawa, wtórne wykorzystanie odpadów, zasady ochrony przyrody, dewastacja środowiska

Liczba aktywnych graczy: 1-2 osoby

CELE:
• poznawanie środowiska i sposobów jego ochrony
• rozwijanie logicznego myślenia
• uczestnictwo w działaniu na rzecz ekologii
• poszerzenie wiedzy na temat środowiska, w którym żyjemy
• rozumienie zjawisk zachodzących w przyrodzie i wpływ człowieka na nie
• wyrabianie odpowiedzialności i troski o otaczający nas świat

OPIS OGÓLNY/ AKCJA/ ZAŁOŻENIA:

Gra wprowadza w świat ekologii, promuje aktywne, proekologiczne zachowania związane z czystością wód, ratowaniem zwierząt morskich, pokazuje możliwości wtórnego wykorzystania odpadów przy jednoczesnym ruchowym zaangażowaniu dziecka.

OBSZAR PRZEWODNI Z PODSTAWY PROGRAMOWEJ LUB WYKAZANE METODY TERAPEUTYCZNE:
• edukacja ekologiczna wpleciona w różne metody terapeutyczne
• poznawanie środowiska i jego ochrona
• pedagogika zabawy
• kształtowanie wrażliwości na problemy świata, postawy proekologicznej
• rozwijanie motoryki dużej
• rozwijanie współpracy, postawy prospołecznej

2. RATUJMY ZWIERZĘTA

Morze jest pełne śmieci, czasem trudno dostrzec w nim życie. Spróbuj poszukać, co się pod nim kryje. Jeśli znajdziesz zwierzęta , które sobie nie radzą, pomóż im wydostać się z opresji. Delfin, wieloryb, foka, żółw i wiele innych zwierząt potrzebują Twojej pomocy! Jeśli tylko wypatrzysz jakiegoś zwierzaka zaplątanego w sieć albo zakopanego pod górą śmieci, UWOLNIJ GO! Nawet mały człowiek może dużo zrobić dla naszych przyjaciół !!! Poprzez aktywne podejście do ratowania zwierząt, dajemy dziecku poczucie sprawczości i kształtujemy postawę proekologiczną.

SŁOWA – KLUCZE: zagrożone zwierzęta morskie, ekologia, śmieci, dewastacja środowiska, odpowiedzialna postawa, ochrona przyrody, zanieczyszczenie wód i oceanów

Liczba aktywnych graczy: 1-2 osoby

CELE:
• rozwijanie zamiłowania do przyrody
• udział w ratowaniu zagrożonych zwierząt
• wyrabianie odpowiedzialności za losy innych (zwierząt)
• rozwój motoryki dużej
• rozwijanie myślenia przyczynowo skutkowego

OPIS OGÓLNY/ AKCJA/ ZAŁOŻENIA:

Gra pokazuje, jaki wpływy może mieć zanieczyszczenie środowiska na życie zwierząt, daje dziecku możliwość udziału w ich ratowaniu, przez co kształtuje proekologiczną postawę dziecka.

OBSZAR PRZEWODNI Z PODSTAWY PROGRAMOWEJ LUB WYKAZANE METODY TERAPEUTYCZNE:
• edukacja ekologiczna
• aktywny udział w procesie ochrony środowiska
• rozwijanie myślenia przyczynowo skutkowego
• pedagogika zabawy
• rozumienie zjawisk zachodzących w przyrodzie
• poszerzanie wiedzy na temat środowiska

3. RWĄCA RZEKA

Niektóre rzeki są tak zanieczyszczone, że tylko wytrwały ratownik może sobie poradzić! Po rzece płynie tak wiele śmieci, że trzeba po nich skakać, by je jak najszybciej wyeliminować. Plastikowe potwory czyhają wszędzie! Każdy z nas musi na co dzień z nimi walczyć. Dołącz się i uratuj spod sterty plastiku chociaż jedną rzekę!

SŁOWA – KLUCZE: ekologia, dbałość o środowisko, zagrożenie środowiska, ratunek dla planety, odpowiedzialne zachowanie, zanieczyszczenie rzek, walka ze śmieciami

Liczba aktywnych graczy: 1-3 osoby

CELE:
• rozwijanie świadomości ekologicznej dziecka
• poszerzanie wiedzy dotyczącej dbania o środowisko
• rozwój motoryki dużej
• rozwijanie myślenia przyczynowo skutkowego

OPIS OGÓLNY/ AKCJA/ ZAŁOŻENIA:

Gra daje dziecku możliwość aktywnego uczestnictwa w procesie ochrony środowiska, w przywracaniu jego naturalnych walorów i piękna. Dziecko bawiąc się i ćwicząc, jednocześnie bierze udział w oczyszczaniu naszej planety z zalewających nas wszędzie śmieci.

OBSZAR PRZEWODNI Z PODSTAWY PROGRAMOWEJ LUB WYKAZANE METODY TERAPEUTYCZNE:
• edukacja ekologiczna
• pedagogika zabawy
• poszerzanie wiedzy na temat środowiska
• aktywny udział w ochronie środowiska

4. UŻYJ TO JESZCZE RAZ

Używając podpowiedzi w postaci szablonu oraz własnej fantazji, spróbuj wykorzystać wyłowione rzeczy ponownie. Może uda się je ułożyć tak, by powstały rzeczy użyteczne dla człowieka? Rozejrzyj się, a na pewno znajdziesz mnóstwo rzeczy, którym można dać drugie życie! To zależy tylko od Twojej wyobraźni i fantazji. Wśród wielu niepotrzebnych przedmiotów z pewnością znajdziesz takie, które ujawnią nowe, pomysłowe możliwości. Śmieci trzeba produkować jak najmniej, trzeba je też utylizować. Ale całkiem się ich nie pozbędziemy. Najlepiej byłoby przekształcać je w inne użyteczne przedmioty jednocześnie rozwijając u dzieci twórcze podejście do odpadów.

SŁOWA – KLUCZE: ekologia, śmieci, ponowne wykorzystanie śmieci, zanieczyszczenie środowiska, postawa proekologiczna, zanieczyszczenie mórz i oceanów, zagrożone gatunki, odpowiedzialna postawa, odzyskiwanie odpadów

Liczba aktywnych graczy: 1-2 osoby

CELE:
• odzyskiwanie odpadów
• odpowiedzialna postawa
• postawa proekologiczna
• ponowne wykorzystanie śmieci

OPIS OGÓLNY/ AKCJA/ ZAŁOŻENIA:

Gra daje dziecku możliwość kreatywnego podejścia do ochrony środowiska, podpowiada sposoby na ponowne wykorzystanie niepotrzebnych na pozór rzeczy oraz skłania do myślenia nad właściwym, bardziej oszczędnym gospodarowaniem wyprodukowanymi przedmiotami.

OBSZAR PRZEWODNI Z PODSTAWY PROGRAMOWEJ LUB WYKAZANE METODY TERAPEUTYCZNE:
• edukacja ekologiczna
• aktywny udział w procesie ochrony środowiska
• rozwijanie myślenia przyczynowo skutkowego
• pedagogika zabawy
• poszerzanie wiedzy na temat środowiska
• rozumienie zjawisk zachodzących w przyrodzie
• od 4 do 10 lat

Zapisz na liście

Brak list.
Dodaj nową listę