Węzły matematyki: Kąty, figury, bryły
Kod produktu:
145124
Oczekujemy na dostawę
299,90 zł
Brutto
Opis
Figury geometryczne są wszędzie – w szkole, na boisku, we własnym domu. Uczniowie odnajdując elementy geometryczne w otaczającej przestrzeni uczą się także ich własności.
Zestaw zawiera:
• 6 scenariuszy będących również inspiracją do prowadzenia ciekawych lekcji z całego działu,
• proste ćwiczenia multimedialne na tablice,
• wstążki w 3 kolorach,
• kreda,
• bryły geometryczne z druku 3D,
• karty pracy z siatkami wielościanów foremnych,
• bryły geometryczne z druku 3D,
• karty pracy z siatkami wielościanów foremnych.
Czym są węzły w matematyce?
To kluczowe pojęcia, które wymagają bardzo dobrego zrozumienia przez uczniów. Jeśli nie zrozumieją oni podstaw (np. tego, czym jest pole lub objętość), trudno będzie im pracować na następnych lekcjach. Dlatego tak ważne jest wyjaśnienie głównych pojęć, które nazwaliśmy węzłami.
Węzły Matematyki spełniają również założenia najnowszej podstawy programowej, zgodnie z którą "nauczanie matematyki powinno być organizowane w taki sposób, by uczniowie koncentrowali się na odniesieniach do znanej sobie rzeczywistości, a stosowane pojęcia i metody powinny być powiązane z obiektami, występującymi w znanym środowisku. Uczniowie muszą mieć szansę na stosowanie kształconych umiejętności w sytuacjach konkretnych".
•
Zestaw zawiera:
• 6 scenariuszy będących również inspiracją do prowadzenia ciekawych lekcji z całego działu,
• proste ćwiczenia multimedialne na tablice,
• wstążki w 3 kolorach,
• kreda,
• bryły geometryczne z druku 3D,
• karty pracy z siatkami wielościanów foremnych,
• bryły geometryczne z druku 3D,
• karty pracy z siatkami wielościanów foremnych.
Czym są węzły w matematyce?
To kluczowe pojęcia, które wymagają bardzo dobrego zrozumienia przez uczniów. Jeśli nie zrozumieją oni podstaw (np. tego, czym jest pole lub objętość), trudno będzie im pracować na następnych lekcjach. Dlatego tak ważne jest wyjaśnienie głównych pojęć, które nazwaliśmy węzłami.
Węzły Matematyki spełniają również założenia najnowszej podstawy programowej, zgodnie z którą "nauczanie matematyki powinno być organizowane w taki sposób, by uczniowie koncentrowali się na odniesieniach do znanej sobie rzeczywistości, a stosowane pojęcia i metody powinny być powiązane z obiektami, występującymi w znanym środowisku. Uczniowie muszą mieć szansę na stosowanie kształconych umiejętności w sytuacjach konkretnych".
•