Knowla Box - urządzenie + 10 planet
37 119,90 zł
% 41 909,90 złZ dniem 2024-03-08 cena produktu uległa zmianie ze względu na wzrost cen od dostawcy.
Edukacyjny Wszechświat Knowla tworzy 10 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (1-3). Pakiet obejmuje 6 planet edukacyjno rozwojowych oraz 4 korekcyjno-kompensacyjne i urządzenie Knowla Box. Urządzenie posiada wgraną planetę Fru z 43 aplikacjami ogólnorozwojowymi na start.
Skład zestawu:
- 821106 Knowla Box - aktywna ściana/podłoga
- 821107 Knowla - Planeta SPE - pakiet Specjalne Potrzeby Edukacyjne
- 821108 Knowla - Planeta Ziuuu - pakiet Rytmika
- 821109 Knowla - Planeta EMO - pakiet Emocje
- 821110 Knowla - Planeta DŻ - pakiet Logopedia
- 821111 Knowla - Planeta SMART - pakiet Eksperymenty
- 821112 Knowla - Planeta Pi - pakiet Kodowanie i Programowanie
- 821113 Knowla - Planeta Kontrast - pakiet Wzrok
- 821114 Knowla - Planeta M - pakiet Motoryka
- 821116 Knowla - Planeta Sigma
- 821117 Knowla - Planeta Hopsa
821106 Knowla Box - aktywna ściana /podłoga
Knowla Box to jedyne w swoim rodzaju multimedialne, interaktywne urządzenie, będące sercem edukacyjnej rozrywki Knowla. Wyposażone w najwyższej jakości ultra krótkoogniskowy laserowy projektor Epson umożliwia wyświetlanie jasnego, wielkoformatowego obrazu na ścianie, jak i na podłodze - nawet w jasnych pomieszczeniach! Zapewnia urozmaicone rodzaje interakcji z doświadczeniami cyfrowymi: uderzanie piłeczkami, pisanie pisakami, a także obsługę za pomocą klawiatury z touchpadem.
Mobilna platforma multimedialna Knowla Wall została stworzona do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjny Wszechświat Knowla (planet tematycznych), ale może też służyć jako samodzielne centrum multimedialnej edukacji i rozrywki. Dzięki wbudowanemu komputerowi z systemem Windows 10 oraz portami HDMI i USB, można korzystać z internetu, odtwarzać filmy, prezentacje czy wykorzystać go do grupowej zabawy, np. karaoke. W tym samym czasie może korzystać nawet do 10-15 osób!
Edukacyjny Wszechświat Knowla tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet), pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).
W zestawie z urządzeniem otrzymujemy pakiety startowe: Planetę Fruu z 250 aktywnościami edukacyjno-rozwojowymi dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (I-III), a także planetę EduMini (95 aktywności) pokazującą przekrój możliwości, interakcji całego Edukacyjnego Wszechświata.
Obszary Planet Edukacyjnych Knowla:
- Obszary rozwoju: motoryka mała, motoryka duża, sprawność ruchowa, zręczność, percepcja wzrokowa, koordynacja wzrokowo-ruchowa, spostrzegawczość, logiczne myślenie, orientacja przestrzenna, kreatywność, wyobraźnia, współpraca.
- Potrzeby specjalne: spektrum autyzmu, zespół Downa, niepełnosprawność intelektualną, niepełnosprawność ruchową
Zestaw Knowla Box zawiera:
- w pełni złożone urządzenie gotowe do uruchomienia, z wbudowanym komputerem
- model projektora: EPSON EB-725WI
- pakiet startowy: planeta Fruu (250 aktywności) oraz planeta EduMini (95 aktywności) # kabel zasilający
- 40 piłek
- kosz na piłki
- klawiaturę bezprzewodową
- 2 interaktywne pisaki
- wym. urządzenia (wysokość x szerokość x głębokość) 36,8 cm x 39,7 cm x 58,3 cm
- wym. wyświetlanego obrazu: min. 83" (178 x 113cm) przy ścianie; max. 120"; (226 cm x 144 cm) przy zachowaniu ostrości i funkcji interaktywnych pisaków; interakcja piłkami działa najlepiej przy ustawieniu przy ścianie.
Urządzenie (w szczególności projektor) spełnia wymagania DYREKTYWY PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY 2011/65/UE z dnia 8 czerwca 2011 r. w sprawie ograniczenia stosowania niektórych niebezpiecznych substancji w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.
Wspomniana dyrektywa powoduje, że po 24 lutego 2025 projektory o jasności do 2000 ANSI lumenów nie będą mogły być produkowane i importowane do UE, po 24 lutego 2027 zakaz będzie dotyczył projektorów o jasności większej niż 2000 ANSI lumenów.
821107 Knowla - Planeta SPE - pakiet Specjalne Potrzeby Edukacyjne
Spe na specjalne odpowiada potrzeby!
Planeta zawiera 280 interaktywnych aktywności przeznaczonych dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Zestaw różnorodnych, wszechstronnie opracowanych aktywności wspiera najmłodszych w kształtowaniu czynności intelektualnych, rozwijaniu kompetencji emocjonalno-społecznych i komunikacyjnych, stymuluje rozwój mowy. Zawiera zarówno elementy terapii logopedycznej, jak i ćwiczenia z zakresu zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych. Pomaga rozwijać umiejętności poznawcze oraz usprawniać funkcje percepcyjno-motoryczne. Ćwiczy pamięć, koncentrację, spostrzegawczość i umiejętność logicznego myślenia.
Planeta Spe wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet), pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety, jedną z nich jest planeta Spe) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).
Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).
Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, terapia zajęciowa, kształcenie specjalne, rewalidacja, zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
Obszary rozwoju: rozwój mowy, czynności intelektualne, komunikacja, logopedia, kompetencje emocjonalno-społeczne, integracja percepcyjno-motoryczna, orientacja przestrzenna.
Cel: ogólnorozwojowe wspomaganie dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych, muzyka, ćwiczenia fizyczne, planowanie dnia, komunikacja alternatywna i wspomagająca
Zakres: motoryka mała, rozwijanie zdolności intelektualnych, rozwój emocjonalno-społeczny,
Potrzeby specjalne: spektrum autyzmu, zespół Downa, zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się.
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności - poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3 - 4 lata, poziom 2: 5 - 6 lat, poziom 3: 7 - 9 lat
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie serwisowe: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki
Aplikacje w pakiecie (14 aplikacji zawierających 280 aktywności):
- Pisz po śladzie - 30 aktywności
- Wypełnij kolorem (wersja wypełnianie i rysowanie) - 24 aktywności
- Potworne labirynty - 3 poziomy, 30 aktywności
- Rakieta na potwory - 1 aktywność
- Ułóż puzzle - 2 poziomy, 50 aktywności
- Puzzle z emocjami - 20 aktywności
- Połącz kropki (wersja ścisła linia, dowolna strona, pełna dowolność) - 60 aktywności
- Kodowanie drogi - 3 poziomy, 3 aktywności
- Zaprogramuj drogę - 3 poziomy, 30 aktywności
- Gra na perkusji - 1 aktywność
- Gra na pianinie - 1 aktywność
- Idź za śladem (wersja 4x4 i 5x5) - 2 aktywności
- Plan dnia - 1 aktywność
- Gdzie jest potwór? - 3 aktywności
821108 Knowla - Planeta Ziuuu - pakiet Rytmika
Ziuuu i ciało idzie w ruch!
Planeta Ziuuu zawiera 10 interaktywnych aktywności, których celem jest wyzwalanie energii ruchowej poprzez zabawy i ćwiczenia przy muzyce oparte na naturalnej potrzebie ruchu dziecka.
Aktywności obejmują jogę, trening fitness oraz ćwiczenia relaksacyjne. Poprzez ruch w połączeniu z bodźcami dźwiękowymi poprawiają one koordynację, ćwiczą równowagę, wzmacniają świadomość własnego ciała, korygują postawę. Proponowane ćwiczenia fizyczne wyrabiają szybkość i refleks, precyzję ruchu, budują kondycję i wytrzymałość, rozciągają mięśnie. Praktyka medytacyjno-oddechowa uczy z kolei relaksu, wyciszenia, redukuje stres i podnosi koncentrację.
Planeta Ziuuu wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet, jedną z nich jest planeta Ziuuu), pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).
Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).
Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, rewalidacja
Obszary rozwoju: rytmika, logorytmika, motoryka duża, gimnastyka, sprawność ruchowa, koordynacja ruchowa, kondycja, zakres ruchów, prawidłowa postawa, taniec, joga, medytacja, ćwiczenia relaksacyjne i oddechowe, mindfulness
Potrzeby specjalne: zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się, spektrum autyzmu
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności, poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3 - 4 lata, poziom 2: 5 - 6 lat, poziom 3: 7 - 9 lat.
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki
Aplikacje w pakiecie (3 aplikacje zawierające 10 aktywności):
- Joga - poziom 1 (5 pozycji po 15s przez 3 serie = ok. 4 minuty)
- Joga - poziom 2 (5 pozycji po 15s przez 3 serie = ok. 4 minuty)
- Joga - poziom 3 (5 pozycji po 15s przez 3 serie = ok. 4 minuty)
- Ćwiczenia fit - poziom 1 (5 ćwiczeń po 15s przez 3 serie = ok. 4 minuty)
- Ćwiczenia fit - poziom 2 (5 ćwiczeń po 15s przez 3 serie = ok. 4 minuty)
- Ćwiczenia fit - poziom 3 (5 ćwiczeń po 15s przez 3 serie = ok. 4 minuty)
- Ćwiczenia relaksacyjne - poziom 1 (3 min)
- Ćwiczenia relaksacyjne - poziom 2 (3 min)
- Ćwiczenia relaksacyjne - poziom 3 (3 min)
- Ćwiczenie relaksacyjne - poziom 4 (3 min)
- Ilość powtórzeń serii - dowolna, w zależności od potrzeb użytkowników
821109 Knowla - Planeta EMO - pakiet Emocje
Emo – tu dowodzenie przejmują emocje!
Planeta Emo zawiera 272 interaktywnych aktywności, które wspierają prawidłowy rozwój emocjonalny dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Aktywności rozwijają umiejętność rozpoznawania emocji, ich nazywania i wyrażania. Sprzyjają nabywaniu kompetencji społecznych, kształtują zdolność nawiązywania relacji, uczą empatii. W wymiarze osobistym wzmacniają poczucie własnej wartości i zaufania do siebie. Dzięki aktywnościom rewalidacyjnym wspomagają kształtowanie umiejętności rozwojowych z obszaru społeczno-emocjonalnego u dzieci z zaburzeniami, deficytami i niepełnosprawnościami.
Planeta Emo wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet), pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety, jedną z nich jest planeta Emo) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).
Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).
Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, terapia zajęciowa, kształcenie specjalne, rewalidacja, zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
Obszary rozwoju: rozwój emocjonalny, rozpoznawanie, nazywanie i wyrażanie emocji, rozwój społeczny, nawiązywanie relacji rówieśniczych, poczucie własnej wartości
Cel: wspomaganie rozwoju emocjonalno-społecznego, wsparcie specjalnych potrzeb edukacyjnych, ruch, wspieranie aktywności fizycznej
Zakres: rozpoznawanie emocji u siebie i innych, rozumienie emocji, pozwalanie na doświadczanie emocji, tworzenie strategii reagowania na stany psychiczne
Potrzeby specjalne: spektrum autyzmu (ASD), zaburzenia rozwojowe w obszarze emocjonalno-społecznym, zaburzenia mowy, problemy z komunikacją, trudności z interakcjami społecznymi, zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności, poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3 - 4 lata, poziom 2: 5 - 6 lat, poziom 3: 7 - 9 lat.
Formy pracy: praca z grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie serwisowe: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki
Aplikacje w pakiecie (13 aplikacji zawierających łącznie 272 aktywności)
- Koło emocji - 1 aktywność
- Termometr uczuć - 1 aktywność
- Memory z emocjami - 3 poziomy, 90 aktywności
- Połącz emocje w pary - 3 poziomy, 60 aktywności
- Domino z emocjami - 3 poziomy, 3 aktywności
- Avatar uczuć - 1 aktywność
- Pokoloruj emocje (wersja rysowanie, wypełnianie) - 78 aktywności
- Łap emotki - 1 aktywność
- Labirynty emocji - 3 poziomy, 30 aktywności
- Sudoku z emocjami - 2 poziomy, 2 aktywności
- Lustro emocji - 1 aktywność
- Emocje mają relaks - 1 aktywność, czas trwania: 6 minut
- Gdzie jest potwór? - 3 aktywności
821110 Knowla - Planeta DŻ - pakiet Logopedia
Na dźwięk “dż" logopedia się odzywa.
Planeta Dż zawiera 244 interaktywnych aktywności nakierowanych na rozwijanie mowy i usprawnianie kompetencji komunikacyjnych dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, w tym dzieci w spektrum autyzmu oraz terapię logopedyczną dzieci z zaburzeniami wymowy (dyslalii).
Zawiera zarówno ćwiczenia ortofoniczne (wspomagające rozwój mowy), artykulacyjne, oddechowe i fonacyjne, jak i ćwiczenia słuchowe, analizy i syntezy głoskowej i sylabowej, elementarne ćwiczenia dykcji oraz ćwiczenia grafomotoryczne. Opracowane aktywności usprawniają motorykę aparatu mowy, korygują błędną artykulację, rozwijają wrażliwość słuchową, a także kształcą umiejętność czytania i pisania.
Planeta Dż wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet), pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety, jedną z nich jest planeta Dż) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).
Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).
Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, terapia logopedyczna, terapia zajęciowa, kształcenie specjalne, rewalidacja, zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
Obszary rozwoju: logopedia, ortofonia, artykulacja, fonacja, dykcja, rozwój mowy, rozwój mowy bezdźwięcznej, komunikacja, ćwiczenia oddechowe, ćwiczenia słuchowe, analiza i synteza głoskowa i sylabowa, grafomotoryka
Cel: wspomaganie rozwoju mowy, emocje, ruch, motoryka mała, wsparcie specjalnych potrzeb edukacyjnych
Zakres: ćwiczenie wymowy, ćwiczenie zapisu słów, rozróżnianie elementów i dźwięków
Potrzeby specjalne: zaburzenia przetwarzania słuchowego, centralne zaburzenia słuchu, dzieci słabosłyszące, dyslalia (w tym rotacyzm, sygmatyzm), dysglosja, dysleksja, zaburzenia rozwojowe w spektrum autyzmu, zaburzenia koncentracji i uwagi, w tym z ADHD, ADD
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności, poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3 - 4 lata, poziom 2: 5 - 6 lat, poziom 3: 7 - 9 lat.
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie serwisowe: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki
Aplikacje w pakiecie (13 aplikacji zawierających 244 aktywności):
- Gimnastyka buzi i języka - 1 aktywność, czas trwania: 3,5 minuty
- Ćwicz oddech - 1 aktywność, czas trwania: 5 minut
- Dopasuj dźwięk - 2 aktywności
- Połącz w pary - 3 aktywności
- Odtwórz kształt - 20 aktywności
- Koloruj według cyfr (wersja rysowanie, wypełnianie lub z legendą) - 51 aktywności
- Koloruj według liter (wersja rysowanie, wypełnianie lub z legendą) - 45 aktywności
- Dwa takie same - 1 aktywność
- Znajdź różnicę - 2 aktywności
- Połącz sylaby (wersja 2-sylabowa i 3-sylabowa) - 35 aktywności
- Puzzle z sylabami (wersja 2-sylabowa i 3-sylabowa) - 19 aktywności
- Złam szyfr - 3 poziomy, 60 aktywności
- Gdzie jest potwór? - 3 aktywności
821111 Knowla - Planeta SMART - pakiet Eksperymenty
Smart bystre czyni obserwacje
Planeta Smart zawiera 96 interaktywnych aktywności, które wykorzystując metody pracy projektowej, prowadzenia doświadczeń, eksperymentów i obserwacji, wprowadzają dzieci w fascynujący świat kosmosu.
Aktywności obejmują różne zagadnienia dotyczące Układu Słonecznego, takie jak położenie, odległości, orbity i budowa planet. Zawarte w planecie aktywności rozbudzają w dzieciach ciekawość świata, uczą stawiania hipotez, przewidywania wyników, obserwowania i wyciągania wniosków. Rozwijają zdolność samodzielnego myślenia, podnoszą kompetencje w obszarach kreatywności i innowacyjności. Dzięki pracy w zespołach rozwijają zdolności komunikacyjne, umiejętność współpracy i rozwiązywania problemów.
Planeta Smart wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet, jedną z nich jest planeta Smart), pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).
Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).
Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, aktywności rewalidacyjne
Obszary rozwoju: nauka przyrody, przeprowadzanie doświadczeń, obserwacje, myślenie krytyczne, wnioskowanie, rozwiązywanie problemów, współpraca, praca projektowa, komunikacja, wyobraźnia, kreatywność, innowacyjność, ćwiczenie pamięci, koncentracja
Cel: doświadczanie i eksperymentowanie, wyobraźnia przestrzenna, 3D, budowanie/konstrukcje, kreowanie
Zakres: nauka o kosmosie, rzuty techniczne, tworzenie muzyki, rozwijanie zdolności intelektualnych
Potrzeby specjalne: zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się, spektrum autyzmu
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności, poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3 - 4 lata, poziom 2: 5 - 6 lat, poziom 3: 7 - 9 lat.
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie serwisowe: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki
Aplikacje w pakiecie (9 aplikacji zawierających 96 aktywności):
- Przejdź labirynt - 3 poziomy, 30 aktywności
- Planetarium - 1 aktywność z 10 obiektami Układu Słonecznego
- Planety od środka - 1 aktywność, 3 obiekty Układu Słonecznego
- Wielkości planet - 1 aktywność, 8 planet Układu Słonecznego
- Orbity - 1 aktywność, 8 planet Układu słonecznego
- Rakietą w kosmos - 1 aktywność
- Układanka 3D - 3 poziomy, 30 aktywności
- Konstrukcje 3D - 3 poziomy, 30 aktywności
- Twórz muzykę - 1 aktywność
821112 Knowla - Planeta Pi - pakiet Kodowanie i Programowanie
Pi ma programowanie w kodzie.
Planeta Pi zawiera 223 interaktywne aktywności, które w przyjazny sposób wprowadzają dzieci w świat programowania i kodowania.
Aktywności są podzielone na 3 stopnie trudności tak, aby nawet przedszkolni użytkownicy mogli złapać informatycznego bakcyla. Planeta przez naukę podstaw programowania, stymuluje doskonalenie umiejętności w wielu innych obszarach. Uczy logicznego myślenia i rozwiązywania problemów (myślenie komputacyjne, myślenie przyczynowo-skutkowe). Uruchamia wyobraźnię i kreatywność. Kształtuje charakter poprzez trening wytrwałości, cierpliwości i konsekwencji w dochodzeniu do rozwiązań. Wyposaża dzieci w niezbędne kompetencje przyszłości.
Planeta Pi wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet, jedną z nich jest planeta Pi), pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).
Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).
Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, aktywności rewalidacyjne
Obszary rozwoju: programowanie, kodowanie, myślenie komputacyjne, myślenie logiczne, wyobraźnia, kreatywność, cierpliwość, konsekwencja, kompetencje przyszłości
Potrzeby specjalne: zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się, spektrum autyzmu
Cel: Nauka podstaw programowania, nauka logicznego myślenia i rozwiązywania problemów - myślenie komputacyjne, myślenie przyczynowo-skutkowe.
Zakres: Programowanie, kodowanie, pojęcia: zmienne, pętle, funkcje, kodowanie, dekodowanie
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności, poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3 - 4 lata, poziom 2: 5 - 6 lat, poziom 3: 7 - 9 lat, poziom 4 (master): 10+
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie serwisowe: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki
Aplikacje w pakiecie (3 aplikacje zawierające 223 aktywności):
- Odyseja kosmiczna - 5 poziomów,162 aktywności
- Koduj kolorami - 2 poziomy, 23 aktywności
- Koduj wzorami - 38 aktywności
821113 Knowla - Planeta Kontrast - pakiet Wzrok
Kontrast robi różnicę w postrzeganiu.
Planeta Kontrast zawiera 265 interaktywnych aktywności, stworzonych z myślą o specjalnych potrzebach edukacyjnych najmłodszych z dysfunkcjami i niepełnosprawnościami wzrokowymi.
Aktywności dostosowane do percepcji dzieci niedowidzących i słabowidzących posiadają wyrazistą kolorystykę, jednolite tło, wyraźne elementy graficzne, uproszczone kontrastowe menu oraz ograniczoną liczbą ruchomych elementów. Zawarte w planecie aktywności stymulują rozwój percepcji wzrokowej, poprawiają koordynację wzrokowo-ruchową, rozwijają orientację przestrzenną, usprawniają motorykę małą i dużą oraz ćwiczą zdolności poznawcze.
Planeta Kontrast wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z planet odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet), pakiet SPE (korekcyjno kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety, jedną z nich jest planeta Kontrast) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).
Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).
Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, terapia zajęciowa, kształcenie specjalne, rewalidacja, zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
Obszary rozwoju: percepcja wzrokowa, wodzenie wzrokiem, koordynacja wzrokowo-ruchowa, orientacja przestrzenna, motoryka mała, motoryka duża, zdolności poznawcze
Potrzeby specjalne: dysfunkcje i niepełnosprawności wzrokowe, dzieci niedowidzące i słabowidzące
Cel: Wspomaganie rozwoju widzenia oraz koordynacji oko-ręka, wsparcie dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Zakres: koordynacja oko-ręka, koordynacja ruchowa, precyzja ruchów, motoryka mała, widzenie barwne, widzenie przestrzenne, matematyka, programowanie
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności - poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3 - 4 lata, poziom 2: 5 - 6 lat, poziom 3: 7 - 9 lat
Formy pracy: praca z grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki
Aplikacje w pakiecie (14 aplikacji zawierających łącznie 265 aktywności):
- Pisz po śladzie - 24 aktywności
- Ułóż kształty według cech - 1 aktywność
- Rysowanie symetryczne - 20 aktywności
- Rysuj światłem - 20 aktywności
- Rysowanie światłem na dwie ręce (3 wersje o różnej tolerancji) - 135 aktywności
- Rysuj światłem po kształcie - 21 aktywności
- Sudoku - 1 aktywność Idź za śladem (wersja 4x4 i 5x5) - 2 aktywności
- Połącz cyferki - 1 aktywności
- Kodowanie drogi - 3 poziomy, 3 aktywności
- Zaprogramuj drogę - 3 poziomy, 30 aktywności
- Dopasuj wieże - 2 aktywności
- Gdzie jest potwór? - 3 aktywności
- Magiczne meduzy - 2 poziomy, 2 aktywności
821114 Knowla - Planeta M - pakiet Motoryka
Planeta M ma motorykę małą w małym palcu.
Planeta M zawiera 496 interaktywnych aktywności wspierających rozwój motoryki małej u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Opracowane aktywności grafomotoryczne poprawiają precyzję i kontrolę ruchów dłoni, palców i rąk, ćwiczą chwyt pisarski oraz ogólną zręczność w poruszaniu danym przedmiotem w celu wykonania określonego zadania, a także skoordynowanie ruchu i pracy obu rąk jednocześnie. Usprawniając koordynację wzrokowo-ruchową, trenują jednocześnie koncentrację i skupienie na wykonywanej czynności.
Planeta M wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet, jedną z nich jest planeta M), pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).
Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).
Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, aktywności rewalidacyjne
Obszary rozwoju: rozwój prawej i lewej półkuli, analiza i synteza wzrokowa, motoryka mała, grafomotoryka, terapia ręki, chwyt pisarski, zręczność i koordynacja pracy rąk, koordynacja wzrokowo-ruchowa, koncentracja
Potrzeby specjalne: deficyty rozwojowe (psychomotoryczne), zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się, spektrum autyzmu.
Cel: rozwijanie motoryki małej, precyzja ruchów, rozpoznawanie znaków, ruch, nauka pisania, rysowanie, kreatywność
Zakres: trening pisarski, ćwiczenie precyzji i koordynacji ruchowej, nauka pisania i rozpoznawania cyfr i liter
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności - poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3 - 4 lata, poziom 2: 5 - 6 lat, poziom 3: 7 - 9 lat
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki
Aplikacje w pakiecie (12 aplikacji zawierających łącznie 496 aktywności):
- Rysuj cyfry po śladzie (od 0 do 9) - 10 aktywności
- Rysuj litery po śladzie (od A do Ż, alfabet z polskimi znakami) - 35 aktywności
- Rysuj szlaczki po śladzie - 15 aktywności
- Pokoloruj obrazek (wersja rysowanie i wypełnianie) - 20 aktywności
- Pokoloruj litery (od A do Ż, wersja rysowanie i wypełnianie) - 70 aktywności
- Pokoloruj cyfry (cyfry od 0 do 9; wersja rysowanie i wypełnianie) - 20 aktywności
- Ułóż puzzle - 3 poziomy, 60 aktywności
- Graj w domino - 3 poziomy, 3 aktywności
- Przejdź labirynt - 3 poziomy, 30 aktywności
- Rozwiąż sudoku - 3 aktywności
- Szukaj literek - 6 poziomów (ab, AB, AaBb w wersjach ułożonych w rzędach lub w rozsypance), 210 aktywności
- Szukaj cyferek - 2 poziomy (w wersjach ułożonych w rzędach lub w rozsypance), 20 aktywności
821116 Knowla - Planeta Sigma
Dla Sigmy się liczy matematyka.
Planeta Sigma zawiera 667 interaktywnych aktywności rozwijających umiejętności matematyczne, rozwijających logiczne myślenie i rozumienie zjawiska przyczynowo-skutkowego oraz umożliwiających dzieciom wzięcie udziału w rywalizacji.
Podział na różne stopnie trudności pozwala na wykorzystanie aktywności podczas zajęć zarówno z dziećmi w wieku przedszkolnym, jak i w wieku szkolnym – od klasy 1 aż do klasy 6.
Aktywności obejmują działania na liczbach naturalnych (dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie), liczby całkowite i ułamki (dziesiętne i zwykłe), figury geometryczne, jednostki czasu, długości, wagi i pojemności.
Zawarte w pakiecie aktywności rozwijają u dzieci zdolność wykonywania obliczeń rachunkowych i stosowania ich w sytuacjach praktycznych w życiu. Uczą odczytywania, interpretowania i przetwarzania danych przedstawionych w różnej formie, a także dostrzegania regularności, podobieństw i analogii. Doskonalą umiejętności logicznego myślenia i rozwiązywania problemów (myślenie komputacyjne, myślenie przyczynowo-skutkowe).
Planeta Sigma wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet, jedną z nich jest planeta Sigma), pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).
Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).
Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, aktywności rewalidacyjne
Obszary rozwoju: matematyka, sprawność rachunkowa, liczby naturalne, całkowite, ułamki, algebra, geometria, myślenie logiczne i przyczynowo-skutkowe, interpretowanie danych, czynności intelektualne, koncentracja, spostrzegawczość, rywalizacja
Potrzeby specjalne: zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się, spektrum autyzmu
Cel: wspomaganie nauki matematyki, ruch, zabawa, wsparcie dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Zakres: liczenie, dodawanie, odejmowanie, dzielenie, mnożenie, figury, zegar, warcaby, szeregowanie, ważenie, łamigłówki matematyczne, myślenie przestrzenne, porównywanie,
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności, poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3 - 4 lata, poziom 2: 5 - 6 lat, poziom 3: 7 - 11 lat.
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie: serwis techniczny bez ograniczeń
Materiały dodatkowe: tutoriale, scenariusze lekcji, case studies, pomysły i inspiracje na prowadzenie lekcji
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki
Aplikacje w pakiecie (16 aplikacji zawierających 667 aktywności):
- Policz na skali - 3 poziomy, 60 aktywności
- Odtwórz rytm - 4 poziomy, 80 aktywności
- Matematyczne sudoku - 3 poziomy, 90 aktywności
- Która godzina? - 1 aktywność
- Ustaw zegar - 1 aktywność
- Policz figury - 3 poziomy, 90 aktywności
- Brakujący element - 3 poziomy, 60 aktywności
- Zliczanka - 4 poziomy, 4 aktywności
- Matematyczny scenariusz - 2 aktywności
- Ważenie logiczne - 3 poziomy, 90 aktywności
- Ile to waży? - 3 poziomy, 90 aktywności
- Liczenie na wadze - 3 poziomy, 60 aktywności
- Porównaj zbiory - 3 poziomy, 36 aktywności
- Warcaby - 1 aktywność
- Mnożenie - 12 aktywności
- Mnożenie wspak- 12 aktywności
821117 Knowla - Planeta Hopsa
Hopsa skacze z radości.
Planeta zawiera 218 interaktywnych aktywności, które stymulują rozwój najmłodszych dzieci poprzez angażującą zabawę. Obejmuje aktywności z bardzo różnych obszarów rozwojowych. Znajdują się tutaj zarówno zadania ruchowe i zręcznościowe, w tym grafomotoryczne, jak i zagadki logiczne oraz matematyczne, czy aktywności doskonalące umiejętność obserwacji, kojarzenia faktów i rozwiązywania problemów.
W tej planecie każda aplikacja może działać w 4 stylach graficznych do wyboru. Możecie zaprosić dzieci do edukacyjnej zabawy w scenerii lasu, kosmosu, laboratorium albo pixel blocks. To dopiero przygoda!
Planetę wykorzystacie zarówno podczas zajęć edukacyjno-rozwojowych, jak i rewalidacyjnych. Z powodzeniem zastosujecie ją na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, pracując z dziećmi z zaburzeniami przetwarzania zmysłowego, koncentracji, komunikacji i procesów uczenia się. To zestaw bardzo wszechstronnych aktywności, których wspólnym mianownikiem jest dobra zabawa.
Planeta Hopsa wchodzi w skład Edukacyjnego Wszechświata Knowla, który tworzy 15 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (przedział wiekowy 3-9 lat). Wyróżniamy w nim pakiet EDU (edukacyjno-rozwojowy; 6 planet, jedną z nich jest planeta Hopsa), pakiet SPE (korekcyjno-kompensacyjne, inkluzywne; 4 planety) oraz nowość - pakiet LING (5 planet językowych).
Do obsługi pakietów aplikacji Edukacyjnego Wszechświata Knowla (planet tematycznych) zostały stworzone mobilne platformy multimedialne Knowla Box (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821106) lub Knowla Wall (sprzedawany oddzielnie, kod produktu 821105).
Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, aktywności rewalidacyjne
Obszary rozwoju: mądra zabawa, matematyka, myślenie myślenie logiczne, strategiczne i przyczynowo-skutkowe, motoryka mała, motoryka duża, sprawność ruchowa, zręczność, percepcja wzrokowa, koordynacja wzrokowo-ruchowa, spostrzegawczość, orientacja przestrzenna, kreatywność, wyobraźnia, współpraca
Cel: ogólnorozwojowe wspieranie nauki u przedszkolaków, aktywność fizyczna, wsparcie regulowania energii fizycznej, wsparcie dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Zakres: koordynacja oko-ręka, koordynacja ruchowa, rozwój myślenia przestrzennego, szukanie różnic, podstawy matematyki, programowanie, szeregowanie
Potrzeby specjalne: zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się, spektrum autyzmu
Grupa wiekowa: Aplikacje dedykowane są dla dzieci od 3 roku życia. Aplikacje zawierają poziomy trudności - poziom 1: dedykowany jest dla grupy wiekowej 3 - 4 lata, poziom 2: 5 - 6 lat, poziom 3: 7 - 9 lat
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, bezpłatne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Wsparcie serwisowe: serwis techniczny bez ograniczeń
Języki: 17 - polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki
Aplikacje w pakiecie (16 aplikacji, zawierających 218 aktywności):
- Układanka geometryczna - 4 aktywności
- Złap do koszyka - 4 aktywności
- Losuj i koloruj - 40 aktywności
- Koloruj i licz - 40 aktywności
- Kolorowanka liczbowa - 40 aktywności
- Podróżnik - 4 aktywności
- Zwierzostwory - 4 aktywności
- Liczbostwory - 4 aktywności
- Zmieść kształty - 4 aktywności
- Tor przeszkód - nieskończenie wiele aktywności
- Waga matematyczna - 4 aktywności
- Ułóż drogę - 4 aktywności
- Znajdź różnice - 45 aktywności
- Złap potwora - 4 aktywności
- Uzupełnij szereg - 4 aktywności
- Znajdź kształty - 4 aktywności