Magiczny Dywan Kinebi 5.0 Pro EDU Przedszkole
Kod produktu:
821071
Dostępny na zamówienie
17 349,90 zł
Brutto
Opis
Wersja PRO Magicznego Dywanu posiada możliwość podłączenia zewnętrznego źródła obrazu przez gniazdo HDMI umieszczone na tylnej płycie urządzenia.
W skład zestawu wchodzi 26 aplikacji - 10 z pakietu "Start" oraz 16 aplikacji z pakietu "Edu Przedszkole".
Edu Przedszkole to pakiet interaktywnych zabaw, gier i sytuacji edukacyjnych wraz z obudową metodyczno–dydaktyczną, nakierowany na realizację 4 obszarów podstawy programowej wychowania przedszkolnego z wykorzystaniem "Magicznego Dywanu". Układ pakietu umożliwia tworzenie różnorodnych sytuacji edukacyjnych zarówno z dziećmi młodszymi (3-4-latkami), jak i z dziećmi starszymi (5-6-latkami), w tym m. in.: zajęć kierowanych i niekierowanych, zabaw swobodnych czy zajęć ruchowych.
Wyróżniki pakietu:
1. Program wychowania przedszkolnego
2. Zestaw 16 interaktywnych zabaw/gier/sytuacji edukacyjnych do pracy z Magicznym Dywanem.
3. Scenariusze zajęć wspierające różne aktywności dziecka.
4. Obudowa dydaktyczna w formie Kart Pracy (wraz z Kartami Obserwacji Dziecka).
Interaktywna pomoc dydaktyczna dedykowana do ćwiczeń, gier i zabaw ruchowych. Zabawa i nauka z jej wykorzystaniem rozwija u dzieci dużą motorykę, koordynację wzrokowo- ruchową, spostrzegawczość i szybkość reakcji. Magiczny Dywan zawiera w sobie zintegrowany system czujników ruchu, projektor i komputer. Jego funkcjonalność umożliwia szerokie spektrum zastosowania w każdym pomieszczeniu, na jasnym, jednolitym podłożu. Obraz wyświetlany ze specjalnie zaprojektowanego projektora tworzy "wirtualny, magiczny dywan", na którym dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym przeżywają wspaniałe przygody, począwszy od gier i zabaw ruchowych po edukację poznawczą ze wszystkich dziedzin wiedzy. Dziecko podczas zabawy ingeruje w jej tok za pomocą ruchów rękami lub nogami. Wymiary "wyświetlanego obszaru" to ok. 2,2 x 3,8 m (dla ok. 3 m wysokości podwieszonego urządzenia). Magiczny Dywan posiada teraz nowe, interaktywne menu. Może być obsługiwany przez nauczyciela na dwa sposoby: albo steruje on urządzeniem przy użyciu pilota (zasada działania jest taka sama, jak w przypadku pilota do TV), albo całkowicie interaktywnie - ruchami rąk i nóg. Osoby przyzwyczajone do pilota mogą wyłączyć interaktywność menu w "opcjach".
1. Możliwość podłączenia do internetu:
- kablowego poprzez gniazdo RJ-45 umieszczone w tylnej płycie urządzenia,
- radiowego WiFi poprzez wbudowaną kartę WiFi wraz z antenami,
- radiowego GSM poprzez wbudowany moduł GSM wraz z antenkami (trzeba omówić politykę dla tego rozwiązania)
Dostęp do internetu pozwala m.in. na:
- zdalne wykonywanie upgradów, w tym dogrywanie nowych gier (odpłatne abonamenty na nowe gry),
- zdalne wykonanie prac konserwacyjnych i serwisowych,
- zdalne włączanie i wyłączanie urządzenia - funkcja ważna na placach zabaw.
2. Możliwość podłączenia zewnętrznego źródła obrazu przez gniazdo HDMI umieszczone na tylnej płycie urządzenia.
3. Wbudowany system AUDIO stereo o mocy 2 x 20. Możliwość podłączenia zewnętrznego systemu nagłaśniającego przez dedykowany moduł audio, wpinany w gniazdo USB, umieszczone na tylnej płycie urządzenia.
4. Wbudowany system obrotu o 90 stopni umożliwiający projekcję i interakcję na ścianie
Dane techniczne:
• sterowanie za pomocą pilota
• wyposażony w czujniki ruchu 5. generacji
• wbudowany energooszczędny projektor szerokokątny LED
• wbudowany komputer z procesorem Intel
• uchwyt sufitowy 115 mm (tak mi wyszło z pomiarów), przedłużka regulowana co 25 mm w zakresie 300-645 mm (wartości mierzone od sufitu)
• nadaje się do jasnych, gładkich powierzchni
• rozmiar pola gry na wysokości 3 m od panelu przedniego urządzenia – około 2,2 x 3,8 m
• pobór energii maks. 280W
• waga 9,5 kg
• wymiary 30 x 26 x 32 cm
W skład zestawu wchodzi 26 aplikacji - 10 z pakietu "Start" oraz 16 aplikacji z pakietu "Edu Przedszkole".
Edu Przedszkole to pakiet interaktywnych zabaw, gier i sytuacji edukacyjnych wraz z obudową metodyczno–dydaktyczną, nakierowany na realizację 4 obszarów podstawy programowej wychowania przedszkolnego z wykorzystaniem "Magicznego Dywanu". Układ pakietu umożliwia tworzenie różnorodnych sytuacji edukacyjnych zarówno z dziećmi młodszymi (3-4-latkami), jak i z dziećmi starszymi (5-6-latkami), w tym m. in.: zajęć kierowanych i niekierowanych, zabaw swobodnych czy zajęć ruchowych.
Wyróżniki pakietu:
1. Program wychowania przedszkolnego
2. Zestaw 16 interaktywnych zabaw/gier/sytuacji edukacyjnych do pracy z Magicznym Dywanem.
3. Scenariusze zajęć wspierające różne aktywności dziecka.
4. Obudowa dydaktyczna w formie Kart Pracy (wraz z Kartami Obserwacji Dziecka).
Interaktywna pomoc dydaktyczna dedykowana do ćwiczeń, gier i zabaw ruchowych. Zabawa i nauka z jej wykorzystaniem rozwija u dzieci dużą motorykę, koordynację wzrokowo- ruchową, spostrzegawczość i szybkość reakcji. Magiczny Dywan zawiera w sobie zintegrowany system czujników ruchu, projektor i komputer. Jego funkcjonalność umożliwia szerokie spektrum zastosowania w każdym pomieszczeniu, na jasnym, jednolitym podłożu. Obraz wyświetlany ze specjalnie zaprojektowanego projektora tworzy "wirtualny, magiczny dywan", na którym dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym przeżywają wspaniałe przygody, począwszy od gier i zabaw ruchowych po edukację poznawczą ze wszystkich dziedzin wiedzy. Dziecko podczas zabawy ingeruje w jej tok za pomocą ruchów rękami lub nogami. Wymiary "wyświetlanego obszaru" to ok. 2,2 x 3,8 m (dla ok. 3 m wysokości podwieszonego urządzenia). Magiczny Dywan posiada teraz nowe, interaktywne menu. Może być obsługiwany przez nauczyciela na dwa sposoby: albo steruje on urządzeniem przy użyciu pilota (zasada działania jest taka sama, jak w przypadku pilota do TV), albo całkowicie interaktywnie - ruchami rąk i nóg. Osoby przyzwyczajone do pilota mogą wyłączyć interaktywność menu w "opcjach".
1. Możliwość podłączenia do internetu:
- kablowego poprzez gniazdo RJ-45 umieszczone w tylnej płycie urządzenia,
- radiowego WiFi poprzez wbudowaną kartę WiFi wraz z antenami,
- radiowego GSM poprzez wbudowany moduł GSM wraz z antenkami (trzeba omówić politykę dla tego rozwiązania)
Dostęp do internetu pozwala m.in. na:
- zdalne wykonywanie upgradów, w tym dogrywanie nowych gier (odpłatne abonamenty na nowe gry),
- zdalne wykonanie prac konserwacyjnych i serwisowych,
- zdalne włączanie i wyłączanie urządzenia - funkcja ważna na placach zabaw.
2. Możliwość podłączenia zewnętrznego źródła obrazu przez gniazdo HDMI umieszczone na tylnej płycie urządzenia.
3. Wbudowany system AUDIO stereo o mocy 2 x 20. Możliwość podłączenia zewnętrznego systemu nagłaśniającego przez dedykowany moduł audio, wpinany w gniazdo USB, umieszczone na tylnej płycie urządzenia.
4. Wbudowany system obrotu o 90 stopni umożliwiający projekcję i interakcję na ścianie
Dane techniczne:
• sterowanie za pomocą pilota
• wyposażony w czujniki ruchu 5. generacji
• wbudowany energooszczędny projektor szerokokątny LED
• wbudowany komputer z procesorem Intel
• uchwyt sufitowy 115 mm (tak mi wyszło z pomiarów), przedłużka regulowana co 25 mm w zakresie 300-645 mm (wartości mierzone od sufitu)
• nadaje się do jasnych, gładkich powierzchni
• rozmiar pola gry na wysokości 3 m od panelu przedniego urządzenia – około 2,2 x 3,8 m
• pobór energii maks. 280W
• waga 9,5 kg
• wymiary 30 x 26 x 32 cm
Polecane