eduSensus Dysleksja PRO Poziom 2
Kod produktu:
110163
Niski stan magazynowy
3 899,00 zł
Brutto
Opis
Narzędzie dla nauczyciela i terapeuty przeznaczone głównie na zajęcia dodatkowe (terapia pedagogiczna, zajęcia korekcyjno- kompensacyjne, zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, zajęcia rozwijające umiejętności uczenia się).
Program zawiera ponad 400 różnorodnych ćwiczeń i gier na trzech poziomach trudności przeznaczonych do terapii i profilaktyki specyficznych trudności w nauce czytania i pisania uczniów z klas IV-VIII szkoły podstawowej. Praca z programem ma za zadanie doskonalenie poprawności ortograficznej i językowej uczniów, poszerzanie słownictwa biernego i czynnego, poprawę działania analizatorów wzrokowego i słuchowego, a także kształcenie prawidłowych nawyków podczas tworzenia wypowiedzi pisemnych. Ćwiczenia skonstruowane w oparciu o wieloletnie doświadczenie praktyków pomagają także poprawić i udoskonalić funkcje poznawcze takie jak pamięć, uwaga i koordynacja wzrokowo-słuchowa. Praca z programem pozwala na pełną indywidualizację zajęć, poprzez tworzenie indywidualnych programów terapeutycznych, a także wbudowane narzędzie do tworzenia kart pracy z gotowych materiałów.
Program multimedialny Dysleksja PRO poziom 2 jest spójny z programem nauczania języka polskiego w klasach IV-VIII między innymi poprzez ćwiczenie odpowiednich dla danego etapu form wypowiedzi, między innymi opis postaci, list (email) oficjalny oraz rozprawka.
Ze względu na szeroki zakres oddziaływania program może być z powodzeniem wykorzystywany w pracy z uczniami mającymi inne problemy w edukacji szkolnej oraz z uczniami uczącymi się języka polskiego jako obcego.
PROGRAM POLECANY
nauczycielom, terapeutom pedagogicznym do pracy indywidualnej i w małej grupie z uczniami z klas 4-8 na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych, zajęciach rozwijających umiejętności uczenia się.+
• Bezterminowa licencja na 5 urządzeń: 1x komputer, 4x komputer lub tablet.
• Program współpracuje z monitorami i tablicami interaktywnymi, program w pełni działający bez dostępu do internetu.
• Bezterminowa licencja na 5 urządzeń: 1x komputer, 4x komputer lub tablet.
• Program współpracuje z monitorami i tablicami interaktywnymi, program w pełni działający bez dostępu do internetu.
Program podzielony na 3 poziomy z materiałem językowym dopasowanym do możliwości uczniów:
1. STARTER, przeznaczony dla uczniów klas IV-V
2. OPTIMUS przeznaczony dla uczniów klas VI-VII
3. PRO przeznaczony dla uczniów klas VII-VIII
Ponad 400 ćwiczeń i gier, w tym:
1. Innowacyjne dyktanda z automatyczną kontrolą pisowni, niepozwalające na błędny zapis tekstu
2. Ćwiczenia rozwijające umiejętność tworzenia wypowiedzi pisemnych ćwiczonych na lekcjach języka polskiego, w tym tekstów użytkowych oraz rozprawki
3. Ćwiczenia rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, oparte na materiale językowym i pozajęzykowym
4. Ćwiczenia poprawiające technikę i tempo czytania, z możliwością nagrywania własnych wypowiedzi
5. Generator dyktand graficznych do druku, pozwalających na ćwiczenie grafomotoryki i koordynacji wzrokowej
Narzędzia ułatwiające indywidualizację terapii:
1. Generator kart pracy
2. Funkcja tworzenia planów terapeutycznych
3. Kartoteka ucznia z możliwością śledzenia postępów i generowania raportów
W PROGRAMIE
• ponad 400 ćwiczeń i gier opartych na materiałach tekstowych, dźwiękowych i graficznych.
• aplikacja terapeuty zawierająca generator kart pracy i posiadająca możliwość tworzenia indywidualnych planów terapeutycznych
• 2 drukowane publikacje: przewodnik metodyczny i scenariusze zajęć z gotowymi kartami pracy.
Dodatkowo ponad 2000 dodatkowych pomocy dydaktycznych w wersji elektronicznej: przesiewowe badanie mowy, multimedialne książki eduSensus, dźwięki, melodie i piosenki eduSensus, karty pracy do wydruku, obrazki i gry eduSensus, aplikacje oraz przewodnik po tych pomocach.
Produkt spełnia wymagania rządowego programu Aktywna Tablica 2021-2024, przede wszystkim jako program do terapii:
• psychoneurologicznej dla uczniów z zaburzeniami uwagi i koncentracji (w tym: ADHD – Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADD – Attention Deficit Disorder), z niepełnosprawnością intelektualną oraz dla uczniów z zaburzeniami procesów uczenia się, w tym z dysleksją, dyskalkulią
• dla uczniów mających problemy w edukacji szkolnej z przyczyn innych niż wymienione powyżej z zaburzeniami wymagającymi terapii logopedycznej lub psychologicznej.
Program zawiera ponad 400 różnorodnych ćwiczeń i gier na trzech poziomach trudności przeznaczonych do terapii i profilaktyki specyficznych trudności w nauce czytania i pisania uczniów z klas IV-VIII szkoły podstawowej. Praca z programem ma za zadanie doskonalenie poprawności ortograficznej i językowej uczniów, poszerzanie słownictwa biernego i czynnego, poprawę działania analizatorów wzrokowego i słuchowego, a także kształcenie prawidłowych nawyków podczas tworzenia wypowiedzi pisemnych. Ćwiczenia skonstruowane w oparciu o wieloletnie doświadczenie praktyków pomagają także poprawić i udoskonalić funkcje poznawcze takie jak pamięć, uwaga i koordynacja wzrokowo-słuchowa. Praca z programem pozwala na pełną indywidualizację zajęć, poprzez tworzenie indywidualnych programów terapeutycznych, a także wbudowane narzędzie do tworzenia kart pracy z gotowych materiałów.
Program multimedialny Dysleksja PRO poziom 2 jest spójny z programem nauczania języka polskiego w klasach IV-VIII między innymi poprzez ćwiczenie odpowiednich dla danego etapu form wypowiedzi, między innymi opis postaci, list (email) oficjalny oraz rozprawka.
Ze względu na szeroki zakres oddziaływania program może być z powodzeniem wykorzystywany w pracy z uczniami mającymi inne problemy w edukacji szkolnej oraz z uczniami uczącymi się języka polskiego jako obcego.
PROGRAM POLECANY
nauczycielom, terapeutom pedagogicznym do pracy indywidualnej i w małej grupie z uczniami z klas 4-8 na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych, zajęciach rozwijających umiejętności uczenia się.+
• Bezterminowa licencja na 5 urządzeń: 1x komputer, 4x komputer lub tablet.
• Program współpracuje z monitorami i tablicami interaktywnymi, program w pełni działający bez dostępu do internetu.
• Bezterminowa licencja na 5 urządzeń: 1x komputer, 4x komputer lub tablet.
• Program współpracuje z monitorami i tablicami interaktywnymi, program w pełni działający bez dostępu do internetu.
Program podzielony na 3 poziomy z materiałem językowym dopasowanym do możliwości uczniów:
1. STARTER, przeznaczony dla uczniów klas IV-V
2. OPTIMUS przeznaczony dla uczniów klas VI-VII
3. PRO przeznaczony dla uczniów klas VII-VIII
Ponad 400 ćwiczeń i gier, w tym:
1. Innowacyjne dyktanda z automatyczną kontrolą pisowni, niepozwalające na błędny zapis tekstu
2. Ćwiczenia rozwijające umiejętność tworzenia wypowiedzi pisemnych ćwiczonych na lekcjach języka polskiego, w tym tekstów użytkowych oraz rozprawki
3. Ćwiczenia rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, oparte na materiale językowym i pozajęzykowym
4. Ćwiczenia poprawiające technikę i tempo czytania, z możliwością nagrywania własnych wypowiedzi
5. Generator dyktand graficznych do druku, pozwalających na ćwiczenie grafomotoryki i koordynacji wzrokowej
Narzędzia ułatwiające indywidualizację terapii:
1. Generator kart pracy
2. Funkcja tworzenia planów terapeutycznych
3. Kartoteka ucznia z możliwością śledzenia postępów i generowania raportów
W PROGRAMIE
• ponad 400 ćwiczeń i gier opartych na materiałach tekstowych, dźwiękowych i graficznych.
• aplikacja terapeuty zawierająca generator kart pracy i posiadająca możliwość tworzenia indywidualnych planów terapeutycznych
• 2 drukowane publikacje: przewodnik metodyczny i scenariusze zajęć z gotowymi kartami pracy.
Dodatkowo ponad 2000 dodatkowych pomocy dydaktycznych w wersji elektronicznej: przesiewowe badanie mowy, multimedialne książki eduSensus, dźwięki, melodie i piosenki eduSensus, karty pracy do wydruku, obrazki i gry eduSensus, aplikacje oraz przewodnik po tych pomocach.
Produkt spełnia wymagania rządowego programu Aktywna Tablica 2021-2024, przede wszystkim jako program do terapii:
• psychoneurologicznej dla uczniów z zaburzeniami uwagi i koncentracji (w tym: ADHD – Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADD – Attention Deficit Disorder), z niepełnosprawnością intelektualną oraz dla uczniów z zaburzeniami procesów uczenia się, w tym z dysleksją, dyskalkulią
• dla uczniów mających problemy w edukacji szkolnej z przyczyn innych niż wymienione powyżej z zaburzeniami wymagającymi terapii logopedycznej lub psychologicznej.
Polecane