Powered by Smartsupp Pakiet Magia ruchu do Magicznego Dywanu 4.0 i Kinebi 5.0 | 821038N | sklep Moje Bambino

Pakiet Magia ruchu do Magicznego Dywanu 4.0 i Kinebi 5.0

Kod produktu: 821038N
Dostępny

1 759,90 zł­­

Brutto
Opis
Zestaw 15 gier edukacyjnych i rehabilitacyjnych dla dzieci o różnym stopniu dysfunkcji, opracowany we współpracy z mgr Agnieszką Gierek-Kęsik i mgr Irminą Buczek, pełni funkcje edukacyjne, rehabilitacyjne i rewalidacyjne. Gry stymulują rozwój motoryczny, korygują zaburzone percepcje, wprowadzają somatognozję (orientację w schemacie ciała) oraz orientację w przestrzeni. Pomagają także w regulacji emocji i nauce ich wyrażania. Korzystanie z Magicznego Dywanu zachęca dzieci do samodzielnego działania i pokonywania kolejnych stopni trudności.
Podstawowe cechy pakietu:
• doskonalenie percepcji wzrokowo-ruchowych,
• usprawnianie motoryczne (płynność ruchów),
• obniżenie bądź wzmocnienie napięcia mięśniowego,
• wzmocnienie poczucia sprawstwa, własnej wartości,
• wprowadzenie somatognozjii (orientacji w schemacie ciała),
• integracja zmysłów,
• korygowanie, stymulowanie zaburzonych percepcji,
• umiejętność w zakresie regulacji emocji i sposobu ich wyrażania,
• tworzenie podopiecznym szans optymalnego, wszechstronnego rozwoju.
Dysfunkcje:
• deficyty rozwojowe (psychomotoryczne) np. opóźnienie rozwoju motoryki dużej (ciała) lub małej (rąk),
• usprawnianie analizy i syntezy wzrokowej,
• zharmonizowanie funkcji wzrokowych i ruchowych,
• współdziałanie funkcji wzrokowych, słuchowo-językowych, ruchowych,
• poprawa i doskonalenie wolniejszego tempa rozwoju niektórych funkcji psychomotorycznych w stosunku do wieku podopiecznego.
Opis Gier:
1. DŹWIĘKI (DZWONKI). Gra dźwiękowo-wzrokowo-słuchowa polegająca na wybieraniu odpowiednich par instrumentów muzycznych.
2. ŻELAZKO. Gra ruchowo-koordynacyjna polegająca na prasowaniu żelazkiem wybranych części garderoby.
3. KAŁUŻE. Gra zręcznościowo-wzrokowo-słuchowa polegająca na rozchlapywaniu wody z kałuży.
4. RÓB TO CO JA. Gra ruchowa polegająca na powtarzaniu ćwiczeń gimnastycznych wykonywanych przez postacie gry.
5. MUSZELKI. Gra sprawnościowa polegająca na łapaniu muszelek wynurzających się z wody.
6. LABIRYNT. Gra koordynacyjno-ruchowa polegająca na prowadzeniu obiektów (zwierzęta, rzeczy) przez labirynt.
7. KWIATY W OGRODZIE. Gra ruchowo-wzrokowa polegająca na dbaniu o kwiaty w ogrodzie.
8. SZABLON. Gra ruchowo-wzrokowa polegająca na rozpoznawaniu i dopasowywaniu elementów do ich szablonów.
9. MEMORY. Gra wzrokowa polegająca na zapamiętywaniu i odkrywaniu par takich samych obrazków.
10. MALOWANIE. Gra ruchowo-wzrokowa polegająca na malowaniu, zabawie kolorami i kształtami.
11. KSZTAŁTY. Gra ruchowo-wzrokowa polegająca na dopasowywaniu kształtów do wyświetlanego wzorca.
12. ZWIERZĘTA. Gra słuchowo-wzrokowa polegająca na rozpoznawaniu postaci i dźwięków zwierząt.
13. POJAZDY. Gra słuchowo-wzrokowa polegająca na rozpoznawaniu rodzajów i dźwięków pojazdów.
14. OTOCZENIE DOMOWE. Gra słuchowo-wzrokowa polegająca na rozpoznawaniu rzeczy i dźwięków w otoczeniu domowym.
15. KALEJDOSKOP II. Gra relaksacyjna polegająca na zabawie z kalejdoskopem.

Specyfikacja urządzenia:

Producent/Importer/Dostawca

Zapisz na liście

Brak list.
Dodaj nową listę
WeedesignSupp.backlink.title.1 WeedesignSupp.backlink.title.4