Metoda projektu w edukacji wczesnoszkolnej cz. 2, kl. II
699,90 zł
„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej” – część II – zawiera 4 projekty tematyczne przeznaczone dla klasy 2 szkoły podstawowej.
W jej skład wchodzą:
- plansze interaktywne, zawierające różne typy ćwiczeń przeznaczone na tablicę interaktywną np. krzyżówki, quizy, połącz w pary, itd. Każda część programu zawiera:
- 4 tematy wiodące – związane z obudową dydaktyczną,
- 20 interakcji – różnorodnych ćwiczeń wspierających naukę i zapamiętywanie,
- 12 filmów edukacyjnych - wprowadzających w tematy wiodące każdej części,
- 4 ćwiczenia do nauki języka angielskiego.
- obudowa dydaktyczna zawiera:
- 33 karty pracy dla uczniów,
- 33 scenariusze zajęć i zabaw dla nauczycieli,
- program nauczania, zawierający opis sposobów obserwacji dziecka pod kątem osiąganych przez nie umiejętności, przewidzianych podstawą programową,
- diagnozę uczniów, pozwala na ocenę kompetencji ucznia w środowisku edukacyjnym, bez sztucznego wyodrębniania procesu oceniania.
W części drugiej Metody Projektu uczniowie kontynuują interaktywną podróż przez wybrane obszary tematyczne. Udamy się do świata lasu i zwierząt leśnych. Uczniowie dowiedzą się więcej o funkcji lasu i dzięki interakcjom oraz kartom pracy nauczą się, jak poprawnie zachowywać się w domu zwierząt i roślin. Kolejne tematy recykling i żywioły - skupiają uwagę dziecka na świecie zewnętrznym. Celem jest nie tylko inspirowanie i zachęcanie do poznawania świata poprzez filmy i interakcje, ale także budowanie poczucia odpowiedzialności u dzieci za własne otoczenie. Czwartym tematem tej części jest uczenie się. Potencjał ludzkiego mózgu jest gigantyczny i tylko od nas samych zależy, jak bardzo wytrenujemy szare komórki – tych i wielu innych ciekawostek uczniowie dowiedzą się dzięki filmom i ćwiczeniom zawartym w programie multimedialnym. Uczniowie opanują też słówka tematyczne w języku angielskim oraz ich wymowę.
Konstrukcja programu multimedialnego i obudowa dydaktyczna uwzględniają pracę z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Polecenia są czytane przez lektora, a grafiki są atrakcyjne i stonowane, dzięki czemu rozwiązywanie zadań na tablicy interaktywnej jest efektywne i ciekawe dla całej klasy. Część zadań przygotowana jest w języku angielskim, dzięki czemu uczniowie ćwiczą słownictwo i wymowę.
Obsługa programu jest intuicyjna. Przypomina poruszanie się po stronach www. Wszystkie elementy zaprojektowane są tak, aby ułatwić nauczycielowi pracę. Elementy aktywne w grach są zawsze na wysokości dostępnej dla dziecka – nie wymagają pomocy ze strony nauczyciela. Grafiki i interakcje przedstawiają rzeczywiste obrazy - do minimum ograniczone są nierealistyczne animacje. Polecenia zadań są tekstowe i dźwiękowe.
„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej”:
- łączy zabawę i naukę wykorzystując elementy grywalizacji,
- wspomaga nabywanie kompetencji kluczowych przez uczniów,
- łączy świat realny z ćwiczeniami i zadaniami na tablicy interaktywnej,
- rozwija umiejętności i uzdolnienia uczniów,
- wspomaga realizację Podstawy Programowej w zakresie TIK,
- kształtuje nawyk powtarzania i utrwalania wiedzy,
- wspiera uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i ucznia zdolnego,
- zawiera różnorodne ćwiczenia dostosowane dla dzieci w wieku 6 i 7 lat.
„Metoda projektu w edukacji wczesnoszkolnej” poprzez różnorodne ćwiczenia i interakcje, a także bogatą obudowę dydaktyczną pozwala swobodnie realizować założenia podstawy programowej w tym:
- edukacji polonistycznej,
- edukacji muzycznej,
- edukacji społecznej,
- edukacji plastycznej,
- edukacji przyrodniczej,
- edukacji matematycznej,
- edukacji zdrowotnej,
- zajęć komputerowych,
- zajęć technicznych,
- wychowania fizycznego.
CECHY SZCZEGÓLNE:
- DOWOLNOŚĆ NOŚNIKA MULTIMEDIALNEGO – program dedykowany jest na tablicę interaktywną, doskonale sprawdzi się także na komputerze, tablecie.
- WYKORZYSTANIE W RÓŻNYCH WARUNKACH – w domu, w szkole, podczas wycieczek szkolnych.
- INTERNET – jeśli w Twojej szkole jest słaby Internet, nie jest to już problemem. „Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej” działa online i offline – zgraj potrzebne materiały na pendrive dołączony do zestawu i korzystaj bez konieczności połączenia z siecią.
- PLATFORMA DYSTRYBUCYJNA – pozwala na łatwe i szybkie pobieranie nowych aktualizacji lub korzystania w wersji online.
- INTUICYJNOŚĆ - produkt jest intuicyjny i przyjazny w obsłudze dla nauczyciela. Proste użytkowanie bez instrukcji obsługi.
liczba stanowisk - nieograniczona
Licencja na placówkę. Bez względu na liczbę nauczycieli, uczniów czy dostępnego sprzętu. Kupując jedną licencję, każdy może korzystać z oprogramowania.
nośnik - USB/link (Produkt zawiera pusty pendrive wraz z instrukcją pobrania programu za pośrednictwem przesłanego linka)
licencja - ważna 1 rok
Po upływie roku istnieje możliwość wykupienia licencji na kolejny rok: Metoda Projektu cz. 2 - wznowienie 1 rok (148012, sprzedawana osobno).