GoPlay Gram i planuję
Kod produktu:
145515
Dostępny
499,90 zł
Brutto
Opis
GoPlay to zestaw narzędzi dydaktycznych i scenariuszy zajęć stworzonych z myślą o pięcio- i sześciolatkach. Łączy naukę z zabawą, rozwijając kluczowe umiejętności szkolne poprzez interakcje społeczne i emocje towarzyszące wspólnym działaniom. Seria łączy technologię z tradycyjnymi pomocami dydaktycznymi, wspierając pracę grupową zarówno na podłodze, przy stolikach, jak i w otaczającej przestrzeni. Zajęcia mogą odbywać się w sali przedszkolnej lub na zewnątrz, dzięki czemu dzieci naturalnie rozwijają percepcję, motorykę, kompetencje społeczne i emocjonalne. GoPlay to hybrydowe rozwiązanie edukacyjne, które spójnie integruje zasoby multimedialne z materiałami tradycyjnymi. Autorzy zadbali o harmonijną współpracę obu form, aby dzieci mogły poznawać świat cyfrowy jako część swojej codziennej edukacji. Technologia wykorzystywana w serii jest sterowana przez nauczyciela, który kontroluje tempo i treści zajęć. Takie podejście podkreśla aktywną rolę pedagoga, wprowadzając dzieci w świat technologii w sposób bezpieczny i przemyślany.
Wymagania systemowe:
Minimalne wymagania sprzętowe to komputer z systemem Windows 7 lub nowszy posiadający:
• rozdzielczość ekranu nie mniejsza niż 1024×768p (zalecana rozdzielczość 1920×1080p)
• źródło dźwięku
Program jest przeznaczony przede wszystkim do pracy z ekranami dotykowymi i tablicami interaktywnymi.
Zawartość zestawu:
• instrukcja z kartą rejestracyjną i numerem rejestracyjnym
• elementy kartonowe do samodzielnego wyciśnięcia: 24 formatki
a) gwiazdy i serca (3 formatki, 12 elementów)
b) strzałki (3 formatki, 12 elementów)
c) bomby i kryształy (3 formatki, 12 elementów)
d) kwadraty-cegły (12 formatek, 48 elementów)
e) kółka postaci w różnych kolorach (3 formatki, 12 kółek
• małe kostki do gry do losowania liczb – 6 sztuk
• drewniane pionki: 3 zestawy po 4 kolory
• plansza w formacie A2
Myślenie strategiczne i algorytmiczne to jedne z ważniejszych umiejętności we współczesnym świecie (choć zapewne były ważne od początków ludzkości). Jak rozwijać takie umiejętności wśród przedszkolaków? Postanowiliśmy unikać nadmiernej cyfryzacji modnego, ale wąskiego "kodowania" i zbyt trudnych problemów. Zaczynamy od podstaw i to zwykle "analogowo" w prostych grach i zabawach, z dużym udziałem faktycznego ruchu samych dzieci wykonujących algorytmy i sprawdzających skuteczność przyjętych strategii. Jednak podstawy te są wbrew pozorom głębokie, sięgające w skrajnie uproszczony sposób do zasadniczych problemów poważnych gier i samej informatyki.
Wymagania systemowe:
Minimalne wymagania sprzętowe to komputer z systemem Windows 7 lub nowszy posiadający:
• rozdzielczość ekranu nie mniejsza niż 1024×768p (zalecana rozdzielczość 1920×1080p)
• źródło dźwięku
Program jest przeznaczony przede wszystkim do pracy z ekranami dotykowymi i tablicami interaktywnymi.
Zawartość zestawu:
• instrukcja z kartą rejestracyjną i numerem rejestracyjnym
• elementy kartonowe do samodzielnego wyciśnięcia: 24 formatki
a) gwiazdy i serca (3 formatki, 12 elementów)
b) strzałki (3 formatki, 12 elementów)
c) bomby i kryształy (3 formatki, 12 elementów)
d) kwadraty-cegły (12 formatek, 48 elementów)
e) kółka postaci w różnych kolorach (3 formatki, 12 kółek
• małe kostki do gry do losowania liczb – 6 sztuk
• drewniane pionki: 3 zestawy po 4 kolory
• plansza w formacie A2
Myślenie strategiczne i algorytmiczne to jedne z ważniejszych umiejętności we współczesnym świecie (choć zapewne były ważne od początków ludzkości). Jak rozwijać takie umiejętności wśród przedszkolaków? Postanowiliśmy unikać nadmiernej cyfryzacji modnego, ale wąskiego "kodowania" i zbyt trudnych problemów. Zaczynamy od podstaw i to zwykle "analogowo" w prostych grach i zabawach, z dużym udziałem faktycznego ruchu samych dzieci wykonujących algorytmy i sprawdzających skuteczność przyjętych strategii. Jednak podstawy te są wbrew pozorom głębokie, sięgające w skrajnie uproszczony sposób do zasadniczych problemów poważnych gier i samej informatyki.
Specyfikacja urządzenia:
Producent/Importer/Dostawca
Polecane