Sprytne kostki PL – program multimedialny
Kod produktu:
031425
Niski stan magazynowy
509,90 zł
Brutto
Opis
Sprytne kostki to atrakcyjny program edukacyjny dla przedszkolaków oraz uczniów klas I–III szkoły podstawowej. Pomaga on utrwalać wiedzę i umiejętności potrzebne przed rozpoczęciem nauki szkolnej oraz w jej pierwszych latach. Głównymi motywami programu są interaktywne drewniane kostki i liczydło – dobrze znane dzieciom pomoce dydaktyczne.
Nauka przez zabawę
Teoretyczna część programu obejmuje dziewięć tematów. Alfabet – każdej literze towarzyszą obrazki przedstawiające słowa zaczynające się lub zawierające tę literę. Liczby, kolory i kształty – dzieci poznają liczby od 1 do 12 oraz podstawowe kolory i kształty. Liczydło działa jak tradycyjne, a wynik jest od razu wizualizowany. Zwierzęta obejmują gatunki domowe, dzikie i egzotyczne. Owoce i warzywa pokazują najbardziej znane gatunki, w tym po przekrojeniu. Rzeczy wokół nas to środki transportu, sprzęty, ubrania, zabawki i zjawiska przyrodnicze. Ludzkie ciało przedstawia części ciała i ich umiejscowienie. Kalendarz obejmuje dni tygodnia, miesiące i pory roku, a zegar pozwala ustawiać czas co kwadrans.
Dzieci mogą od razu przećwiczyć wiedzę z części teoretycznej w 25 różnych grach. Gry z literami obejmują m.in. znajdowanie i układanie liter w słowa, szukanie słów zaczynających się lub kończących daną literą. Gry matematyczne to zadania liczbowe, uzupełnianie wyników i znaków, porównywanie liczb oraz uzupełnianie szeregów. Gry logiczne i rozwijające spostrzegawczość obejmują układanie według wielkości, uzupełnianie ciągów logicznych oraz memory z literami, obrazkami lub dźwiękami. Gry z czasem pozwalają ustawiać godzinę, a gry z kolorami i kształtami ćwiczą rozpoznawanie barw, kształtów i przedmiotów. Inne gry obejmują układanie obrazków, wskazywanie części ciała oraz rozróżnianie owoców i warzyw. Większość gier ma trzy poziomy trudności, a za poprawne rozwiązania dzieci otrzymują kwiatki, które informują także nauczyciela lub rodzica o postępach i sukcesach dziecka.
Program można dostosować do aktualnych możliwości i potrzeb dziecka. W zadaniach matematycznych można ustawić zakres liczbowy lub uwzględnienie działań z zerem, a w zadaniach z literami – pojawianie się liter diakrytycznych. W polsko-angielskiej wersji można dodatkowo wybrać język aplikacji, co pozwala także na naukę podstaw języka angielskiego.
Program jest odpowiedni dla wszystkich typów tablic dotykowych, może być używany w salach komputerowych.
(Ten produkt jest dostępny również w ukraińskiej lokalizacji.)
(Ten produkt jest dostępny również w ukraińskiej lokalizacji.)
Nauka przez zabawę
Teoretyczna część programu obejmuje dziewięć tematów. Alfabet – każdej literze towarzyszą obrazki przedstawiające słowa zaczynające się lub zawierające tę literę. Liczby, kolory i kształty – dzieci poznają liczby od 1 do 12 oraz podstawowe kolory i kształty. Liczydło działa jak tradycyjne, a wynik jest od razu wizualizowany. Zwierzęta obejmują gatunki domowe, dzikie i egzotyczne. Owoce i warzywa pokazują najbardziej znane gatunki, w tym po przekrojeniu. Rzeczy wokół nas to środki transportu, sprzęty, ubrania, zabawki i zjawiska przyrodnicze. Ludzkie ciało przedstawia części ciała i ich umiejscowienie. Kalendarz obejmuje dni tygodnia, miesiące i pory roku, a zegar pozwala ustawiać czas co kwadrans.
Dzieci mogą od razu przećwiczyć wiedzę z części teoretycznej w 25 różnych grach. Gry z literami obejmują m.in. znajdowanie i układanie liter w słowa, szukanie słów zaczynających się lub kończących daną literą. Gry matematyczne to zadania liczbowe, uzupełnianie wyników i znaków, porównywanie liczb oraz uzupełnianie szeregów. Gry logiczne i rozwijające spostrzegawczość obejmują układanie według wielkości, uzupełnianie ciągów logicznych oraz memory z literami, obrazkami lub dźwiękami. Gry z czasem pozwalają ustawiać godzinę, a gry z kolorami i kształtami ćwiczą rozpoznawanie barw, kształtów i przedmiotów. Inne gry obejmują układanie obrazków, wskazywanie części ciała oraz rozróżnianie owoców i warzyw. Większość gier ma trzy poziomy trudności, a za poprawne rozwiązania dzieci otrzymują kwiatki, które informują także nauczyciela lub rodzica o postępach i sukcesach dziecka.
Program można dostosować do aktualnych możliwości i potrzeb dziecka. W zadaniach matematycznych można ustawić zakres liczbowy lub uwzględnienie działań z zerem, a w zadaniach z literami – pojawianie się liter diakrytycznych. W polsko-angielskiej wersji można dodatkowo wybrać język aplikacji, co pozwala także na naukę podstaw języka angielskiego.
Program jest odpowiedni dla wszystkich typów tablic dotykowych, może być używany w salach komputerowych.
(Ten produkt jest dostępny również w ukraińskiej lokalizacji.)
(Ten produkt jest dostępny również w ukraińskiej lokalizacji.)
Filmy
Producent/Importer/Dostawca