Photon Przewodnik Nauczyciela ze scenariuszami zajęć
Kod produktu:
821250
Dostępny
109,90 zł
Brutto
Opis
„Przewodnik Nauczyciela” powstał w oparciu o doświadczenia nauczycieli z Polski i całego świata oraz ich pomysły dotyczące zastosowania robota Photona w szkole podstawowej i w przedszkolu.
Podręcznik składa się z trzech części:
• metody pracy z Photonem (w tym opis możliwości robota),
• modele edukacyjne w praktyce (metody wykorzystania jednego lub wielu Photonów),
• inspiracje, scenariusze i ćwiczenia (opisy zajęć dla różnych grup wiekowych).
Dlaczego warto, aby Twoja szkoła miała dostęp do tej publikacji?
Zacznijmy od tego, że edukatorzy dowiedzą się z niej wszystkiego, co niezbędne, aby zacząć pracę z robotem Photonem: od programowania zachowania robota po wykorzystanie wielu robotów w nauce interdyscyplinarnej i programowaniu.
Co istotne, wprowadzenie do metod programowania Photona jest przedstawione w intuicyjny, lecz kompleksowy sposób. Dzięki temu niniejszy przewodnik stanowi szansę dla każdego nauczyciela, niezależnie od poziomu wiedzy informatycznej, na uwzględnienie angażujących zajęć z zakresu kompetencji STEAM na swoich zajęciach: zarówno wśród grup przedszkolnych, jak i w klasach szkoły podstawowej.
Zwieńczeniem publikacji jest zbiór scenariuszy lekcji i ćwiczeń, opracowanych we współpracy z doświadczonymi edukatorami, pracującymi na co dzień z produktami firmy Photon.
Jakie są przykłady wykorzystania Photona na lekcjach według podręcznika?
Najmłodsi uczniowie i przedszkolacy będą mogli ćwiczyć koordynację oko-ręka z pomocą interfejsu Photon Joystick, nieco starsi uczniowie będą rysować trasę robota na ekranie w Photon Draw, a najstarsi i najbardziej zaawansowani mogą programować z pomocą języków skryptowych, takich jak JavaScript i Python.
Największe zalety „Przewodnika Nauczyciela” w skrócie:
• konkretne, realistyczne porady oparte na wieloletnim doświadczeniu tysięcy nauczycieli z całego świata,
• przejrzyste modele edukacyjne, uwzględniające również naukę programowania dla najmłodszych,
• zbiór dokładnie opisanych scenariuszy zajęć z jednym lub wieloma robotami Photonami.
•
Podręcznik składa się z trzech części:
• metody pracy z Photonem (w tym opis możliwości robota),
• modele edukacyjne w praktyce (metody wykorzystania jednego lub wielu Photonów),
• inspiracje, scenariusze i ćwiczenia (opisy zajęć dla różnych grup wiekowych).
Dlaczego warto, aby Twoja szkoła miała dostęp do tej publikacji?
Zacznijmy od tego, że edukatorzy dowiedzą się z niej wszystkiego, co niezbędne, aby zacząć pracę z robotem Photonem: od programowania zachowania robota po wykorzystanie wielu robotów w nauce interdyscyplinarnej i programowaniu.
Co istotne, wprowadzenie do metod programowania Photona jest przedstawione w intuicyjny, lecz kompleksowy sposób. Dzięki temu niniejszy przewodnik stanowi szansę dla każdego nauczyciela, niezależnie od poziomu wiedzy informatycznej, na uwzględnienie angażujących zajęć z zakresu kompetencji STEAM na swoich zajęciach: zarówno wśród grup przedszkolnych, jak i w klasach szkoły podstawowej.
Zwieńczeniem publikacji jest zbiór scenariuszy lekcji i ćwiczeń, opracowanych we współpracy z doświadczonymi edukatorami, pracującymi na co dzień z produktami firmy Photon.
Jakie są przykłady wykorzystania Photona na lekcjach według podręcznika?
Najmłodsi uczniowie i przedszkolacy będą mogli ćwiczyć koordynację oko-ręka z pomocą interfejsu Photon Joystick, nieco starsi uczniowie będą rysować trasę robota na ekranie w Photon Draw, a najstarsi i najbardziej zaawansowani mogą programować z pomocą języków skryptowych, takich jak JavaScript i Python.
Największe zalety „Przewodnika Nauczyciela” w skrócie:
• konkretne, realistyczne porady oparte na wieloletnim doświadczeniu tysięcy nauczycieli z całego świata,
• przejrzyste modele edukacyjne, uwzględniające również naukę programowania dla najmłodszych,
• zbiór dokładnie opisanych scenariuszy zajęć z jednym lub wieloma robotami Photonami.
•