EMYS™ Starter Set
Kod produktu:
821602
Oczekujemy na dostawę
500,00 zł
Brutto
Opis
Zestaw Starter zawiera zbiór popularnych gier dziecięcych, których animatorem jest EMYS. Dedykowany jest głównie zabawom w grupach i może być zintegrowany z różnymi programami nauczania. Gry i ćwiczenia mogą również wykorzystywać akcesoria ze wszystkich zestawów tematycznych, takich jak: The Washing Machine, At the Vet,… Poradniki i instrukcje do zabaw zawarte są w ‘Przewodniku dla nauczyciela’ udostępnionego z każdym zestawem tematycznym.
W zestawie Starter znajduje się łącznie 15 gier, z czego 10 opartych jest na zasadzie programowania EMYSa z wybranym słownictwem, które nauczyciel planuje wykorzystać na zajęciach. Programowanie odbywa się przy pomocy Interaktywnej Karty Programującej, wybranych przez prowadzącego zajęcia Kart Interaktywnych wchodzących w skład dowolnego zestawu tematycznego. EMYS łącząc gry z instrukcjami językowymi, angażuje dzieci w rozmaite aktywności fizyczne i zaprasza do wspólnej zabawy.
W skład zestawu wchodzi:
• 15 różnorodnych i interaktywnych gier
• 12 Interaktywnych dentyfikatorów z imionami przyjaciół EMYSa,
• Interaktywna Karta Programująca
• 52 Interaktywne karty ze słownictwem z 10 obszarów bliskich codziennemu życiu dziecka i jego zainteresowań:
Ubrania: shoes, shorts, a skirt, a shirt, a top
Warzywa: a tomato, a cucumber, a carrot, peas, an onion
Jedzenie: cheese, bread, water, cookies, a sandwich
Owoce: a watermelon, a cherry, a kiwi, a pineapple, a peach
Zwierzęta: a cow, a pig, a horse, a frog, a bird
Przybory szkolne: a pencil case, a pen, a book, an eraser, a ruler
Aktywności: run, jump, fly, skate, swim
Dni tygodnia: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday
Zabawki: a train, a doll, a teddy bear, a ball, toy bricks
Kosmos: a rocket, the Moon, the Sun, stars, the Earth
• Interaktywny Pluszowy Ziemniak
• Dostęp do aplikacji Przewodnik Nauczyciela, zawierającej szczegółowe kroki każdej lekcji
Robot Emys dostępny tylko w zestawach 821601 i 821600.
Roboty EMYS™ wspierają naturalny rozwój dziecka. Zostały opracowane tak aby pomóc maluchom w nauce języka angielskiego. Wspierają podejście multisensoryczne, w którym wirtualny, cyfrowy świat spotyka się z rzeczywistym, a nie zastępuje go.
EMYS™ jest urzeczywistnieniem wyimaginowanego przyjaciela dziecka. Towarzyszy mu w jego samodzielnym uczeniu się, gdzie nauka odbywa się w jego własnym rytmie. Zastosowanie bezpiecznych dla dzieci metod grywalizacji zapewnia im stały kontekst do ćwiczenia języka angielskiego i stymuluje głębokie uczenie. Co więcej, EMYS™ dba o prywatność Twojego dziecka i jest w pełni funkcjonalny nie będąc podłączonym do Internetu.
EMYS™ wzmacnia u dzieci:
• zdolność samodzielnego uczenia się,
• umiejętność komunikacji,
• zdolność do pracy zespołowej,
• produktywność,
• łatwość przystosowywania się,
• znajomość cyfrowych technologii,
• zdolność do przełamania bariery językowej.
Niezastąpione wsparcie na wszystkich poziomach angielskiego dzięki:
• immersji językowej,
• ekspozycji na brytyjski akcent,
• nauce przez zabawę,
• …dostępnej już dla najmłodszych uczniów.
Wyjątkowe i niezastąpione wsparcie dla najmłodszych, dzięki któremu zaobserwowano:
• wymierny wzrost wewnętrznej motywacji do nauki języka angielskiego,
• wzrost aktywności produkcji językowej,
• potencjał do zapewnienia równej dostępności do nauki, także u dzieci z różnymi niepełnosprawnościami i zaburzeniami.
Unikalne połączenie świata wirtualnego ze światem fizycznym zapewniają:
• bezpieczeństwo cyfrowe,
• praktyczne uczenie się,
• aktywne zanurzenie w języku.
W klasie EMYSwersum, nauczyciele mają więcej przestrzeni na obserwację, ocenę pracy i postępu każdego dziecka. Pakiet robotów EMYS™ można wdrożyć w różnych konfiguracjach w zależności od potrzeb, takich jak:
• samodzielna praca na stanowiskach play&learn,
• praca w małych grupach (maks. 2-3 osoby/robot) na stanowiskach play&learn,
• aktywności na indywidualnych stanowiskach play&learn wokół wspólnej zabawy,
• indywidualne lub rotacyjne organizowanie stanowisk play&learn, gdzie część dzieci pracuje z nauczycielem nad wprowadzeniem nowych treści, a pozostałe nad ich utrwalaniem,
• realizowanie klasycznych scenariuszy zabaw wokół jednego robota.
W klasie EMYSwersum dziecko jest w centrum swojej edukacji. Ten sposób organizacji zajęć:
• stwarza dzieciom więcej przestrzeni do naturalnego rozwoju i nauki we własnym rytmie,
• pozwala dzieciom być osobami sprawczymi aktorami posiadającymi autonomię w uczeniu się.
Zakup EMYS™ Robot to możliwość dołączenia do społeczności EMYS™, dzięki platformie Akademia EMYSa. Jest to miejsce, które integruje posiadaczy EMYSa z ekspertami w dziedzinie wielojęzyczności i nauczania języka obcego przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii.
• od 3 do 7 lat
W zestawie Starter znajduje się łącznie 15 gier, z czego 10 opartych jest na zasadzie programowania EMYSa z wybranym słownictwem, które nauczyciel planuje wykorzystać na zajęciach. Programowanie odbywa się przy pomocy Interaktywnej Karty Programującej, wybranych przez prowadzącego zajęcia Kart Interaktywnych wchodzących w skład dowolnego zestawu tematycznego. EMYS łącząc gry z instrukcjami językowymi, angażuje dzieci w rozmaite aktywności fizyczne i zaprasza do wspólnej zabawy.
W skład zestawu wchodzi:
• 15 różnorodnych i interaktywnych gier
• 12 Interaktywnych dentyfikatorów z imionami przyjaciół EMYSa,
• Interaktywna Karta Programująca
• 52 Interaktywne karty ze słownictwem z 10 obszarów bliskich codziennemu życiu dziecka i jego zainteresowań:
Ubrania: shoes, shorts, a skirt, a shirt, a top
Warzywa: a tomato, a cucumber, a carrot, peas, an onion
Jedzenie: cheese, bread, water, cookies, a sandwich
Owoce: a watermelon, a cherry, a kiwi, a pineapple, a peach
Zwierzęta: a cow, a pig, a horse, a frog, a bird
Przybory szkolne: a pencil case, a pen, a book, an eraser, a ruler
Aktywności: run, jump, fly, skate, swim
Dni tygodnia: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday
Zabawki: a train, a doll, a teddy bear, a ball, toy bricks
Kosmos: a rocket, the Moon, the Sun, stars, the Earth
• Interaktywny Pluszowy Ziemniak
• Dostęp do aplikacji Przewodnik Nauczyciela, zawierającej szczegółowe kroki każdej lekcji
Robot Emys dostępny tylko w zestawach 821601 i 821600.
Roboty EMYS™ wspierają naturalny rozwój dziecka. Zostały opracowane tak aby pomóc maluchom w nauce języka angielskiego. Wspierają podejście multisensoryczne, w którym wirtualny, cyfrowy świat spotyka się z rzeczywistym, a nie zastępuje go.
EMYS™ jest urzeczywistnieniem wyimaginowanego przyjaciela dziecka. Towarzyszy mu w jego samodzielnym uczeniu się, gdzie nauka odbywa się w jego własnym rytmie. Zastosowanie bezpiecznych dla dzieci metod grywalizacji zapewnia im stały kontekst do ćwiczenia języka angielskiego i stymuluje głębokie uczenie. Co więcej, EMYS™ dba o prywatność Twojego dziecka i jest w pełni funkcjonalny nie będąc podłączonym do Internetu.
EMYS™ wzmacnia u dzieci:
• zdolność samodzielnego uczenia się,
• umiejętność komunikacji,
• zdolność do pracy zespołowej,
• produktywność,
• łatwość przystosowywania się,
• znajomość cyfrowych technologii,
• zdolność do przełamania bariery językowej.
Niezastąpione wsparcie na wszystkich poziomach angielskiego dzięki:
• immersji językowej,
• ekspozycji na brytyjski akcent,
• nauce przez zabawę,
• …dostępnej już dla najmłodszych uczniów.
Wyjątkowe i niezastąpione wsparcie dla najmłodszych, dzięki któremu zaobserwowano:
• wymierny wzrost wewnętrznej motywacji do nauki języka angielskiego,
• wzrost aktywności produkcji językowej,
• potencjał do zapewnienia równej dostępności do nauki, także u dzieci z różnymi niepełnosprawnościami i zaburzeniami.
Unikalne połączenie świata wirtualnego ze światem fizycznym zapewniają:
• bezpieczeństwo cyfrowe,
• praktyczne uczenie się,
• aktywne zanurzenie w języku.
W klasie EMYSwersum, nauczyciele mają więcej przestrzeni na obserwację, ocenę pracy i postępu każdego dziecka. Pakiet robotów EMYS™ można wdrożyć w różnych konfiguracjach w zależności od potrzeb, takich jak:
• samodzielna praca na stanowiskach play&learn,
• praca w małych grupach (maks. 2-3 osoby/robot) na stanowiskach play&learn,
• aktywności na indywidualnych stanowiskach play&learn wokół wspólnej zabawy,
• indywidualne lub rotacyjne organizowanie stanowisk play&learn, gdzie część dzieci pracuje z nauczycielem nad wprowadzeniem nowych treści, a pozostałe nad ich utrwalaniem,
• realizowanie klasycznych scenariuszy zabaw wokół jednego robota.
W klasie EMYSwersum dziecko jest w centrum swojej edukacji. Ten sposób organizacji zajęć:
• stwarza dzieciom więcej przestrzeni do naturalnego rozwoju i nauki we własnym rytmie,
• pozwala dzieciom być osobami sprawczymi aktorami posiadającymi autonomię w uczeniu się.
Zakup EMYS™ Robot to możliwość dołączenia do społeczności EMYS™, dzięki platformie Akademia EMYSa. Jest to miejsce, które integruje posiadaczy EMYSa z ekspertami w dziedzinie wielojęzyczności i nauczania języka obcego przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii.
• od 3 do 7 lat